Daar ben ik ook!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:47 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Utrecht Centraal,
Het hele station
En dan staan ze hier ook stilquote:Op donderdag 17 december 2009 12:54 schreef ASroma het volgende:
[..]
er komen nog flink wat leute jouw gezellig houden
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!quote:
Het is hier een stuk warmer en de espresso hier is een stuk beter als die in zo'n Kiosk.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan had je met apebeer kunnen kanoedelen met gratis koffie!
brooodzaak?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is hier een stuk warmer en de espresso hier is een stuk beter als die in zo'n Kiosk.
plas in haar kont.quote:
ik zweer. In de trein richting maastricht op spoor 7!quote:
Ben jij op het station dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik heb gehoord dat er een moordenaar op het station liep.
Ik zit in de stationshal, wachten op beter nieuwsquote:Op donderdag 17 december 2009 12:57 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
ik zweer. In de trein richting maastricht op spoor 7!
yeah, ik kom eraanquote:Op donderdag 17 december 2009 12:57 schreef ASroma het volgende:
zie je die rij bij la place, die broodjeszaak? daar sta ik![]()
fok meet
Wat een reisadvies ookquote:Op donderdag 17 december 2009 12:54 schreef ASroma het volgende:
[..]
er komen nog flink wat leute jouw gezellig houden
komt allen naar de trein op spoor 7!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:57 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik zit in de stationshal, wachten op beter nieuws
MEET! MEET! MEET! MEET!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:57 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
ik zweer. In de trein richting maastricht op spoor 7!
Ben je er echt?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:58 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
komt allen naar de trein op spoor 7!straks rijdt ie weg als ik uitstap.
nietzmannetjequote:
Kom even naar Perron 7a, ik zit daar op en bankje te roken en te Fok!en op me tellie.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:59 schreef Roi het volgende:
TS staat trouwens ook op een pauper station als ze niet zo'n ding hebben!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |