Ik vind dat Apebeer nogal overreact. Hij doet alsof we al maanden een echte relatie hebben en ik ben vreemdgegaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Saaaaab het volgende:
Waarom..?!Jullie PM'en maar 1 met persoon?
Ik probeer dit topic gewoon vol te spammenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:00 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik vind dat Apebeer nogal overreact. Hij doet alsof we al maanden een echte relatie hebben en ik ben vreemdgegaan.
Wie wil er nou PM-en met een communistquote:Op donderdag 17 december 2009 20:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik pm met helemaal niemand.
Dat wou ik net zeggenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef Lonker het volgende:
Jezelf quouten!!
En je durft geen eens op mij te reageren!
dat ben je toch ookquote:Op donderdag 17 december 2009 20:00 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik vind dat Apebeer nogal overreact. Hij doet alsof we al maanden een echte relatie hebben en ik ben vreemdgegaan.
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:00 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Whoeps, dat was een foutjequote:Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef Lonker het volgende:
Jezelf quouten!!
En je durft geen eens op mij te reageren!
whollah is echt een turn off voor mijquote:Op donderdag 17 december 2009 20:02 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Whoeps, dat was een foutje
Met jou heb ik wel 1 avondje een een paar PM's uitgewisseld, wollah!
En je wilde zelfs dat ik naar je toe kwam op het station.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:02 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Whoeps, dat was een foutje
Met jou heb ik wel 1 avondje een een paar PM's uitgewisseld, wollah!
geen idee.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wie wil er nou PM-en met een communist
Vol met haat zeker. Nee bedanktquote:Op donderdag 17 december 2009 20:00 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik kan altijd weer met jou gaan PM'en
jij bent de heks hier ja!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:03 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Vol met haat zeker. Nee bedankt
Haal saab uit je naam... NUquote:Op donderdag 17 december 2009 20:02 schreef Apebeer het volgende:
[..]
En je wilde zelfs dat ik naar je toe kwam op het station.
ALS IK DIT EERDER WIST HE
Ach, in het wespennest POL gaan de PM ook 'vrolijk' heen en weerquote:Op donderdag 17 december 2009 20:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
geen idee.
maar ik ben dan ook geen PUBSC'er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |