Wat? Ik heb vanochtend op station Amersfoort gestaan, maar toen ik de vertraging richting Utrecht al hoorde ben ik omgekeerd en weer terug naar huis gegaan...quote:
Dagg. Jij bent engquote:Op donderdag 17 december 2009 13:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Kom even naar Perron 7a, ik zit daar op en bankje te roken en te Fok!en op me tellie.
Jaquote:Op donderdag 17 december 2009 13:00 schreef ASroma het volgende:
die omroeper heeft ook een leuke dag
Owja, ik had verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat? Ik heb vanochtend op station Amersfoort gestaan, maar toen ik de vertraging richting Utrecht al hoorde ben ik omgekeerd en weer terug naar huis gegaan...
quote:
Tuulk!quote:
Ik zit op een bankje met me laptopquote:Op donderdag 17 december 2009 13:02 schreef ASroma het volgende:
[..]
zal ik met je meelopen? waar sta je nu?
Tja Utrecht is gewoon kut. Is een van de belangrijkste stations Nederland en dan hebben ze 1 smalle roltrap die de mensen kunnen nemen (voor de trap moet je een stuk lopen)quote:
ja zo blijf je autistisch natuurlijk...quote:
warme thee?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:02 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik zit op een bankje met me laptop
Gast ga gewoon, wat heb je te verliezen, misschien wel je maagdelijkheid, of anders een paar tanden dat kan ookquote:
Gast, dit is je beste kans op nooky voorlopig (ja, ik heb een glazenbol).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |