quote:Op donderdag 17 december 2009 13:11 schreef 9611Niels het volgende:
STAP DAN OP HET VOLGENDE STATION UIT SAAAB!
treintje later was niet mogelijk.... ik pak ook een treintje later naar 020. De volgende staat gepland voor 13.25... op zoek naar tsquote:
Jaaaaaaaaaaajaaaaaa.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:12 schreef Apebeer het volgende:
GODVERDOMME, ik wist niet welke kant hij op reed dus ik stond aan verkeerde uiteinde
Hij staat op perron 7 dom uit zijn ogen te kijken naar de wegrijdende trein van saaaabquote:Op donderdag 17 december 2009 13:12 schreef ASroma het volgende:
[..]
treintje later was niet mogelijk.... ik pak ook een treintje later naar 020. De volgende staat gepland voor 13.25... op zoek naar ts
Den Bosch! Zucht, ik keek steeds om als er iemand de coupe binnenkwamquote:Op donderdag 17 december 2009 13:11 schreef 9611Niels het volgende:
STAP DAN OP HET VOLGENDE STATION UIT SAAAB!
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:13 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Serious, net toen ik naar de andere kant wou lopen reed hij weg
Ewa psst meisjequote:Op donderdag 17 december 2009 13:14 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Den Bosch! Zucht, ik keek steeds om als er iemand de coupe binnenkwamIk zag wel een groep glurende marokkaantjes, waren dat toevallig fokkers?
eeee leuke pet en bomberjack wollahquote:
Volgens mij ontwijkt 'ie jequote:
ga je niet toevallig ook naar den bosch?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:15 schreef Apebeer het volgende:
Saabje, eindelijk al mijn moed bij elkaar geraapt en heb ik je nog steeds niet gezien
Of is ASroma net zo scheel als Sgele en heeft Apebeer het niet in de gatenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |