Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ja, ik wilde 3 topics op een rij hebben... dus dat heb ik gered!quote:
gefeliciteerd.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, ik wilde 3 topics op een rij hebben... dus dat heb ik gered!
spameendquote:Op donderdag 17 december 2009 09:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, ik wilde 3 topics op een rij hebben... dus dat heb ik gered!
niet weer een nieuwe kloonquote:
nou ik kom nergens zonder veel moeite te doenquote:
het OV zeikt ook al na 10 cmquote:
Stroopwafelsquote:
jij komt er tenminste nog.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:41 schreef DjRex89 het volgende:
Goedemorgen..
Wat een ramp op de weg. Uiteindelijk 40min te laat op mn werk
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 17 december 2009 09:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij komt er tenminste nog.
Die waardeloze dingen kennen ze hier gelukkig bijna niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt
Een rotonde met dit weer is trouwens ook een hele opgaveStapvoets rijden en dan nog wegglijden.
geen last van, wel 10 minuten langer over gedaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:41 schreef DjRex89 het volgende:
Goedemorgen..
Wat een ramp op de weg. Uiteindelijk 40min te laat op mn werk
Sneeuw wel dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die waardeloze dingen kennen ze hier gelukkig bijna niet.
Strooien? Gisteren op de radio werd verteld dat ze er helemaal klaar voor waren. Reed net over de A59 en de A2 en er was op de A59 niet gestrooid en op de A2 maar een gedeeltequote:Op donderdag 17 december 2009 09:48 schreef DaMart het volgende:
Hoe verder ik van Zandvoort verwijderd raakte, hoe meer sneeuw ik zag... van 2 mm in Zandvoort tot zo'n 5 cm in Woerden.
Alleen hadden ze wel wat beter mogen strooien.
Woerden? heb je de N201 gehad? ik vond hem slecht gestrooid vanochtend.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:48 schreef DaMart het volgende:
Hoe verder ik van Zandvoort verwijderd raakte, hoe meer sneeuw ik zag... van 2 mm in Zandvoort tot zo'n 5 cm in Woerden.
Alleen hadden ze wel wat beter mogen strooien.
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:48 schreef Symphonic het volgende:
Het is dat ik leuningen op mijn bureaustoel heb, anders was ik echt van mijn stoel gelazerd.
We leven in 2009 en er bestaan nog zulke mensen: de waarheid over homoseksualiteit
Het is zover Indah...quote:Op donderdag 17 december 2009 06:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nooit scoren? Erg onwaarschijnlijk inderdaad, al kan een Tsunami in theorie in NL net zo vaak voorkomen als hier lijkt me. De aardbeving zou bijvoorbeeld op het Mid-Atlantisch Rif kunnen plaatsvinden of zo.
WOKquote:
quote:Top 100 van woensdag 16 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
08. 237 goldfinger1963
30. 121 MaleDuck
32. 118 Ladylike
35. 113 DjRex89
71. 079 wel.o.k
welke heb je op?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom werkt de paracetamol nog niet
Pas maar op met wat je wenstquote:Op donderdag 17 december 2009 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Het is zover Indah...Aardbevingen #8:
verjaardagspamquote:Op donderdag 17 december 2009 10:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
en wie hadden er gister de meeste zin in bier en tieten![]()
[..]
komt door de sneeuw, ben ik ook gevoelig voor.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom werkt de paracetamol nog niet
komt nog welquote:Op donderdag 17 december 2009 10:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
hier ligt gelukkig geen sneeuw
dan heb je nog wat te goedquote:Op donderdag 17 december 2009 10:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
door de sneeuw gisteravond kon LL niet komen op mijn feestje
heb je wat te doenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:27 schreef wel.o.k het volgende:
vergaderen![]()
waarschijnlijk tot de lunch [ afbeelding ]
En dat op je verjaardagquote:Op donderdag 17 december 2009 10:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:
best goed gedaan van mequote:
Een virtuele verjaardagquote:
Er groeit ineens een vulkaan in de schapenwei naast de fabriekquote:Op donderdag 17 december 2009 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Pas maar op met wat je wenst
whehe.. ik moest lachen.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:33 schreef OA het volgende:
[..]
Er groeit ineens een vulkaan in de schapenwei naast de fabriek
Ja, je lacht nu wel, maar ik herinner me een verhaal van jaren terug dat dit in Canada echt gebeurde!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. ik moest lachen.
overdag welquote:
whehehequote:Op donderdag 17 december 2009 10:33 schreef OA het volgende:
[..]
Er groeit ineens een vulkaan in de schapenwei naast de fabriek
Mede-Ubuntu-userquote:
koffie en thee is alleen maar overdagquote:Op donderdag 17 december 2009 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
voor bier en tieten moet je hier toch helemaal niet zijn? Tieten moeten van de mods achter een schermpje, en dit is het koffie en thee-gebeuren.
ja, geloof ik direct. Die modderpoel in Oost Java is ook zo'n voorbeeld. Ineens kwam er warme modder omhoog na een foute boring. En dat stroomt nu nog steeds, al dik 3.5 jaar.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, je lacht nu wel, maar ik herinner me een verhaal van jaren terug dat dit in Canada echt gebeurde!![]()
ff zoeken
ik ben hier 's nachts, maar dan is er ook niets te verkrijgen.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
koffie en thee is alleen maar overdag
Mega partyquote:Op donderdag 17 december 2009 10:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
overdag wel![]()
gisteravond niet
Voertuigbeheersing, wat is dat? Toch gewoon gas geven en sturenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:43 schreef MPG het volgende:
Wegglijden, ESP, strooien.
Wat is er gebeurd met voertuigbeheersing?
Alsof jij ESP in dat koekblik van je hebtquote:Op donderdag 17 december 2009 10:43 schreef MPG het volgende:
Ik had helemaal geen zin in bier en tieten... alhoewel gisteravond...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ja, en daarom staat heel het verkeer in dit kutland meteen vast bij het minste of geringste vlokje sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 10:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Voertuigbeheersing, wat is dat? Toch gewoon gas geven en sturen
vulkanen, aardbevingen, waar gaat het heen met de wereld?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:43 schreef MPG het volgende:
Nee, maar ik beheers dat koekblik van mij wel.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:46 schreef OA het volgende:
[..]
Alsof jij ESP in dat koekblik van je hebt
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Voertuigbeheersing, wat is dat? Toch gewoon gas geven en sturen
zo een dure auto heb je nietquote:Op donderdag 17 december 2009 10:43 schreef MPG het volgende:
Misschien weet wok het, die is gister weer een rang gestegen binnen de nerd armiesquote:Op donderdag 17 december 2009 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Mede-Ubuntu-user.
ff een tech-vraagje:
Welke repository gebruik jij? Ik krijg constant 403-errors als ik wil updaten.
richting 2010quote:Op donderdag 17 december 2009 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vulkanen, aardbevingen, waar gaat het heen met de wereld?
Ik bedoel dus te zeggen dat ik ook zonder ESP en strooien niet wegglijd in mijn automobielquote:Op donderdag 17 december 2009 10:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo een dure auto heb je niet
WOK is zo'n micro$oft-mietje, die heeft vast geen verstand van echte besturingssystemenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Misschien weet wok het, die is gister weer een rang gestegen binnen de nerd armies
voertuigbeheersingquote:Op donderdag 17 december 2009 10:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik bedoel dus te zeggen dat ik ook zonder ESP en strooien niet wegglijd in mijn automobiel.
ik ben werken met oud & nieuwquote:Op donderdag 17 december 2009 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga met oud en nieuw lekker clubben in Jakarta. Eerst uit eten, dan indrinken met duty-free alcohol en daarna de club in.
Ach je hebt wegglijden en je hebt wegglijden, dat kan iedereen overkomen hoe goed je ook denkt te kunnen rijden..quote:Op donderdag 17 december 2009 10:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik bedoel dus te zeggen dat ik ook zonder ESP en strooien niet wegglijd in mijn automobiel.
MPGquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach je hebt wegglijden en je hebt wegglijden, dat kan iedereen overkomen hoe goed je ook denkt te kunnen rijden..
Dat zal wel lekker zijn zo'n avondje.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben werken met oud & nieuw
zou het niet weten maar 50 usd is idd erg veelquote:Op donderdag 17 december 2009 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Hoeveel kost deze in Nederland? 0.75 liter...
[ afbeelding ]
Hier haalde ik hem gisteren voor 21 USD duty free.. Met belasting zou hij ongeveer 50 USD zijn, veel te veel van het goede.
is ongeveer 14 uur werkenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat zal wel lekker zijn zo'n avondje.
Ja de overheid hier met die belachelijke import-heffingen. Gelukkig kan ik redelijk wat sterk duty-free verkrijgen. Wel zelf halen, want een Indonesier krijgt het niet mee.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou het niet weten maar 50 usd is idd erg veel
die is nou aan het vergaderen tot aan de lunchquote:Op donderdag 17 december 2009 10:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Misschien weet wok het, die is gister weer een rang gestegen binnen de nerd armies
waarom niet ?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja de overheid hier met die belachelijke import-heffingen. Gelukkig kan ik redelijk wat sterk duty-free verkrijgen. Wel zelf halen, want een Indonesier krijgt het niet mee.
present.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:54 schreef OA het volgende:
MPG, need help here... Maar 20 FP berichten
Mijn 'kennis' is op...
en probleem al opgelost ?quote:
Duty free he... is alleen voor mensen die hier en werkvergunning en verblijfstitel hebben. Je moet wat om ze te paaien.quote:
ahaquote:Op donderdag 17 december 2009 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Duty free he... is alleen voor mensen die hier en werkvergunning en verblijfstitel hebben. Je moet wat om ze te paaien.
kan je ook rustig doen voordat prijs verschilquote:
absoluut.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan je ook rustig doen voordat prijs verschil
kwam ik dus ook achter na 5x F5enquote:
snel van begrip. Nep-Belg.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kwam ik dus ook achter na 5x F5en
Zo heb ik al meer mensen gehoordquote:Op donderdag 17 december 2009 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ben weer thuisDe treinen naar Ede-Wageningen reden nog wel, hoewel niet allemaal, maar de bussen...
Toen dat na een uur vernikkelen duidelijk werd ben ik dus maar omgedraaid
Man man man we hebben ook een keer 3 cm sneeuw hoor
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:36 schreef Klonk het volgende:
Dit is toch meer dan 3 cm denk ik
[ afbeelding ]
Goedemorgen Flesquote:Op donderdag 17 december 2009 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ben weer thuisDe treinen naar Ede-Wageningen reden nog wel, hoewel niet allemaal, maar de bussen...
Is dat bij onsquote:Op donderdag 17 december 2009 11:36 schreef Klonk het volgende:
Dit is toch meer dan 3 cm denk ik
[ afbeelding ]
Whehequote:Op donderdag 17 december 2009 11:48 schreef Fha het volgende:
helluh
Bolle is heeel druk de sneeuwvlokken aan het vangenDat zal ze leren!
Mama smste dat er in Grunn 25 cm ligtquote:
Ik las dat ze vanavond in het noorden ook nog eens 5 tot 10cm kunnen verwachtenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Mama smste dat er in Grunn 25 cm ligt
Ja, maar ik heb het over Limbabwe, lieverdquote:Op donderdag 17 december 2009 11:52 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa, er rijden daar helemaal geen bussen meer dus ik denk niet dat het een sterk verhaal is.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ja hoor
de verhalen worden met de minuut sterker
Ja maar daar is het stomquote:Op donderdag 17 december 2009 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het over Limbabwe, lieverd.
Neemt niet weg dat 25 cm een beste hoeveligheid is![]()
.
Limbabwe is helemaal niet stomquote:Op donderdag 17 december 2009 11:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar daar is het stomGrunn is leuk, dus ik heb alleen informatie over grunn
Ik ben er altijd heel snel weer wegquote:Op donderdag 17 december 2009 11:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Limbabwe is helemaal niet stom.
Kom maar eens kijken.
Waaromquote:Op donderdag 17 december 2009 12:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben er altijd heel snel weer weg![]()
Omdat we opgepakt werdenquote:
Opgepaktquote:Op donderdag 17 december 2009 12:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat we opgepakt werden
En omdat jou te pestenIk ben pas een keer geweest hahaha
Was bij een demonstratie toen Bush naar NL kwam. Long time ago. Toen werden er op een gegeven moment vervelende mensen opgepakt en daar stonden wij iets te dichtbijquote:
Waarom ga je dan ook demonstreren?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Was bij een demonstratie toen Bush naar NL kwam. Long time ago. Toen werden er op een gegeven moment vervelende mensen opgepakt en daar stonden wij iets te dichtbijDus werden wij ook opgepakt.
En toen miste we de laatste trein naar huis dus toen hebben we op station Amersfoort kunnen slapenvet tof
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Dr_Flash mist snack attack
Gewaardeerd FOK!user Dr_Flash is vandaag slachtoffer van de hevige sneeuwval geworden. Door het extreme winterweer moet hij de snack attack op zijn werk missen.
Hoewel de treinen naar Ede-Wagenignen gewoon reden, was busvervoer niet mogelijk. Daardoor kon Dr_Flash zijn werk niet bereiken. Naar eiegn zeggen stond hij een uur te wachten in de kou, en besloot hij zich toen van lieverlee maar weer om te draaien.
bron
Ja daarom.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook demonstreren?
Je weet toch dat Bush alleen maar problemen brengt?
Zeg, WOK, heb jij toevallig ook wat linux-ervaring?quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Mede-Ubuntu-user.
ff een tech-vraagje:
Welke repository gebruik jij? Ik krijg constant 403-errors als ik wil updaten.
Ja, de N201 tot aan Heemstede, daar ben ik overgestapt op de treinquote:Op donderdag 17 december 2009 09:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Woerden? heb je de N201 gehad? ik vond hem slecht gestrooid vanochtend.
en hoe meer ik naar de kust ging hoe beter het werd.![]()
nu vanmiddag nog terug
quote:
ik was ff met andere dingen bezigquote:Op donderdag 17 december 2009 12:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg, WOK, heb jij toevallig ook wat linux-ervaring?
Klonk beantwoordt mijn vraag niet:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
Heb je gestampt?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
vanavond weer naar de mediamarktcamera is nu alweer naar zn grootje. Nou ja, ik wou toch al een andere. Kut.
Ik moest het twee keer lezenquote:Op donderdag 17 december 2009 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, ik wou toch al een andere. Kut.
whehehe was ik dus niet de enigstequote:Op donderdag 17 december 2009 13:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik moest het twee keer lezen
Zo de kerstlunch zit er weer in...
Pfff al die gezelligheid...
quote:
te laatquote:Op donderdag 17 december 2009 12:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg, WOK, heb jij toevallig ook wat linux-ervaring?
Klonk beantwoordt mijn vraag niet:
[..]
en ditquote:Op donderdag 17 december 2009 10:49 schreef MPG het volgende:
[..]
WOK is zo'n micro$oft-mietje, die heeft vast geen verstand van echte besturingssystemen.
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik was ff met andere dingen bezig![]()
ik gebruik gewoon de standaard repo´s
bij ons lag 10 meter sneeuw in de voortuinquote:Op donderdag 17 december 2009 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ja hoor
de verhalen worden met de minuut sterker
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij ons lag 10 meter sneeuw in de voortuin![]()
vanaf huis tot de weg, 10 meter ononderbroken sneeuwdekentje
Niet onderuit gaanquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij ons lag 10 meter sneeuw in de voortuin![]()
vanaf huis tot de weg, 10 meter ononderbroken sneeuwdekentje
Zal wel glibberen worden..quote:
Niet lomp bezig gaanquote:Op donderdag 17 december 2009 13:31 schreef Klonk het volgende:
er liggen hier denk ik 3, mischien 4 vlokjes sneeuw, als ik daarover op mijn bek ga ben ik gewoon lomp bezig
sneeuwfietsenquote:
dan zou je idd een lompe boer zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 13:31 schreef Klonk het volgende:
er liggen hier denk ik 3, mischien 4 vlokjes sneeuw, als ik daarover op mijn bek ga ben ik gewoon lomp bezig
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:34 schreef MaleDuck het volgende:
in de sneeuw fietsen is wel grappig, heb het vanmorgen ook nog gedaan.
Sneeuw is leukquote:Op donderdag 17 december 2009 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
niks aan![]()
uberhaupt sneeuw
Mijn idee..quote:Op donderdag 17 december 2009 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
niks aan![]()
uberhaupt sneeuw
thnxquote:Op donderdag 17 december 2009 12:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik was ff met andere dingen bezig![]()
ik gebruik gewoon de standaard repo´s
Super, ik breng straks mijn was ff langsquote:
Gewoon, omdat het kan.quote:
Ik zou maar een weekje wachten als ik jou was. Ik heb zelf eerst nog genoeg te wassenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:43 schreef MPG het volgende:
Super, ik breng straks mijn was ff langs.
Sneeuw is alleen leuk op een plek waar je erop kan snowboarden. In de bergen of in de hal van Snowworld dus.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Sneeuw is leukDie ranzige bruine drap waar het uiteindelijk altijd in veranderd is
die drab is idd helemaalquote:Op donderdag 17 december 2009 13:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Sneeuw is leukDie ranzige bruine drap waar het uiteindelijk altijd in veranderd is
Mogge, weer unbanned?quote:
Ja, al een paar weken. Denk dat de volgende een perm ban zal zijn. Of jij moet even wat notes bij me wegtyfen.quote:
Ik hoef niet naar buiten om het druk te hebben. Ben niet eens m'n kamer afgeweest vandaag..quote:Op donderdag 17 december 2009 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
druk, ik dacht dat half nederland was ingesneeuwd.
toch al weer een tijdjequote:
hier sneeuwt het iig nietquote:Op donderdag 17 december 2009 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
druk, ik dacht dat half nederland was ingesneeuwd.
Fha boodschaps zequote:
Zat jij nakend te FOK!kenquote:
Hmm, hier (in Engeland) ligt nog niets, maar wel hebben we inmiddels op het nieuws kunnen horen dat ze voor vanavond een weeralarm af gaan kondigen.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:31 schreef Klonk het volgende:
Ik had hem idd ook van Fles verwachtquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik had hem van flash verwacht
Ja, kut, verkeerde account enzo.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had hem idd ook van Fles verwacht
Maar nee, er is nog best een tussenweg tussen normale kleding en naakt hoor![]()
Nu echt boodschaps
quote:
Flash wasquote:
3) Zijn snack attack aan het missen:quote:Op donderdag 17 december 2009 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Flash was
1) Allang niet meer verbaasd dat Fha nakend zit te fok!ken
2) Een nieuwe camera aan het uitzoeken
Ik denk dat ik dan zelf ook een ban aan m'n broek krijgquote:Op donderdag 17 december 2009 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, al een paar weken. Denk dat de volgende een perm ban zal zijn. Of jij moet even wat notes bij me wegtyfen.
Merkt niemand. Heb ooit toen ik bij cross was ook mijn eigen notes verwijdert.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan zelf ook een ban aan m'n broek krijg
Gewoon alles ontkennenquote:Op donderdag 17 december 2009 14:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan zelf ook een ban aan m'n broek krijg
Er wordt er ook een wakkerquote:
Ja ook jaquote:Op donderdag 17 december 2009 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
3) Zijn snack attack aan het missen:
[KSC #1.596] Op zoek naar sneeuw met koffiesmaak!
Meer er komt er ook een buiten. Vanaf binnen kun je niet zien hoe glad het is heh?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Er wordt er ook een wakkerUitgegleden?
Ook nogquote:
en niet onderuit gegaan ?quote:
het gras was groen, hier en daar een pieterpeuterig beetje sneeuw, helemaal niets nada aan de hand hier, laat maar lekker zo blijvenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en niet onderuit gegaan ?
dat is dus hier ook zoquote:Op donderdag 17 december 2009 15:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
het gras was groen, hier en daar een pieterpeuterig beetje sneeuw, helemaal niets nada aan de hand hier, laat maar lekker zo blijven
quote:
wat kan mij antwerpen nou boeien ?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is dus hier ook zo
maar in antwerpen ligt een dik pak sneeuw
nietsquote:Op donderdag 17 december 2009 15:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat kan mij antwerpen nou boeien ?
mij alleen dat er klanten vandaan komenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat kan mij antwerpen nou boeien ?
en heb je daar ook sneeuwquote:
Jaquote:Op donderdag 17 december 2009 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en heb je daar ook sneeuw
Wees blijquote:Op donderdag 17 december 2009 15:29 schreef DjRex89 het volgende:
Volgens de buienradar sneeuwt het ongeveer overal in de omgeving behalve hierEen soort 'zwart gat'.
ik zou alvast maar gaan, heb je nog een kleine kans op tijd te komenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja
het begint alleen wel al te smelten
Moet over anderhalf uur terug naar amsterdam, dat wordt nog een avontuur, in de sneeuw en file!!
joepiequote:Op donderdag 17 december 2009 15:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja
het begint alleen wel al te smelten
Moet over anderhalf uur terug naar amsterdam, dat wordt nog een avontuur, in de sneeuw en file!!
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:29 schreef DjRex89 het volgende:
Volgens de buienradar sneeuwt het ongeveer overal in de omgeving behalve hierEen soort 'zwart gat'.
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:42 schreef Symphonic het volgende:
Hier is alles zo'n beetje weer gewon groen in plaats van wit.
Zo maar snel naar huis voordat het anders wordt.
dat is wel een goed idee.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou alvast maar gaan, heb je nog een kleine kans op tijd te komen
Neuh ik ga naar huis, dus het is niet erg als ik laat benquote:Op donderdag 17 december 2009 15:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is wel een goed idee.
het wordt al donker dus ook kouder.
quote:
vakantie schijnt voor plebs te zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 15:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
Neuh ik ga naar huis, dus het is niet erg als ik laat ben
EN als ik thuis kom heb ik VAKANTIE!!
ze zullen toch wel hebben gestrooid of geruimtquote:Op donderdag 17 december 2009 15:49 schreef Fha het volgende:
Ik moet vanavond nog een tentamen maken. Dus ik moet nog naar school lopen. De ingang naar school loopt heul erg scheef.
Ik denk dat het pijn gaat doen
ik ookquote:Op donderdag 17 december 2009 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope ik wacht gewoon totdat jij of iemand anders heeft gepost.
vakantiequote:Op donderdag 17 december 2009 15:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
Neuh ik ga naar huis, dus het is niet erg als ik laat ben
EN als ik thuis kom heb ik VAKANTIE!!
Ben ik ook welquote:
heerlijk plebberig uitslapenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vakantie schijnt voor plebs te zijn
Ze hebben ook een ingang gebouwd die te stijl is om er met een rolstoel op te komen. Dus mwa.. ik betwijfel hetquote:Op donderdag 17 december 2009 15:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze zullen toch wel hebben gestrooid of geruimt
Sneeuwkettingen een idee?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze hebben ook een ingang gebouwd die te stijl is om er met een rolstoel op te komen. Dus mwa.. ik betwijfel het
Dus dat je op nu al weet dat je onderuit gaat?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze hebben ook een ingang gebouwd die te stijl is om er met een rolstoel op te komen. Dus mwa.. ik betwijfel het
Heh wat?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus dat je op nu al weet dat je onderuit gaat?
Dus die ingang is zo gemaakt dat je op voorhand al weet dat je er onderuit gaat als het gesneeuwd heeft?quote:
Zonder strooien sowieso jaquote:Op donderdag 17 december 2009 16:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus die ingang is zo gemaakt dat je op voorhand al weet dat je er onderuit gaat als het gesneeuwd heeft?
Daar zouden ze dan eens een camera neer moeten zettenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Zonder strooien sowieso jaDus hopelijk hebben ze nu ineens wel hersens, anders is het een behoorlijk drama
Camera hangt er alquote:Op donderdag 17 december 2009 16:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar zouden ze dan eens een camera neer moeten zettenLeedvermaak is altijd leuk
Men kan nog naar mij toe komenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand nog spoorkilometers in de planning vandaag?
[ afbeelding ]
Nee, doe het met de fiets vandaag...quote:Op donderdag 17 december 2009 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
latersquote:
wokquote:
gelukkig nietquote:Op donderdag 17 december 2009 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Holy fuckquote:Op donderdag 17 december 2009 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
je hoeft gelukkig niet zo verquote:Op donderdag 17 december 2009 16:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, doe het met de fiets vandaag...
liefquote:
pepermuntje pakken en langzaam op zuigen dat helpt tegen de zenuwenquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pepermuntje pakken en langzaam op zuigen dat helpt tegen de zenuwen
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:56 schreef Fha het volgende:
[..]daar word ik kotsmisselijk van en dan mis ik tentamen straks omdat ik boven de wc hang te kotsen
quote:# A59
Zonzeel richting Oss knp. Empel De verbindingsweg is dicht. Geschaarde trekkers met oplegger
je mag er alleen langs als je een trekker hebt?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:57 schreef DjRex89 het volgende:
Ik blijf op mn werk slapen denk ik
[..]
hebben ze daar wel een bed danquote:Op donderdag 17 december 2009 16:57 schreef DjRex89 het volgende:
Ik blijf op mn werk slapen denk ik
[..]
Echte bazen kunnen een bed bouwen van bureaustoelenquote:Op donderdag 17 december 2009 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hebben ze daar wel een bed dan
echte bazen regelen gewoon een bedquote:Op donderdag 17 december 2009 17:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Echte bazen kunnen een bed bouwen van bureaustoelen
Ben bang van nietquote:Op donderdag 17 december 2009 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hebben ze daar wel een bed dan
Ohw. als je het goed doet mis je dat bed dan ook niet meer .quote:Op donderdag 17 december 2009 17:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben bang van niet
Wel een bar met een tap
En dan morgen liggend op de bar wakker worden met een kater waar je bang van wordt en dan weer de hele dag werken. Ik zeg, DOEN!quote:Op donderdag 17 december 2009 17:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw. als je het goed doet mis je dat bed dan ook niet meer .
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En dan morgen liggend op de bar wakker worden met een kater waar je bang van wordt en dan weer de hele dag werken. Ik zeg, DOEN!
OAquote:
Ja dan hoef ik maar tot 4 uur dus dat is wel te doenquote:
Dat dusquote:Op donderdag 17 december 2009 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
OA
vakantie is voor plebs
veel beterquote:Op donderdag 17 december 2009 17:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben bang van niet
Wel een bar met een tap
Danku!quote:
Toch opvallend dat jij bijna altijd zo binnenkomtquote:
Is het zo gek dat ik ook vakantie wil? Ik moet verdomme volgende week ook nog.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Toch opvallend dat jij bijna altijd zo binnenkomt
Je zegt niet dat je vakantie wilt, je zegt bek houwequote:Op donderdag 17 december 2009 17:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is het zo gek dat ik ook vakantie wil? Ik moet verdomme volgende week ook nog.
Hij moet ook gewoon zn bek houwe. Anders kan ie een pomper krijgen. Midden op zijn oog.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Je zegt niet dat je vakantie wilt, je zegt bek houwe![]()
En ik moet ook gewoon volgende week.. lekker boeiend
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij moet ook gewoon zn bek houwe. Anders kan ie een pomper krijgen. Midden op zijn oog.
Doe eens normaal johquote:Op donderdag 17 december 2009 17:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij moet ook gewoon zn bek houwe. Anders kan ie een pomper krijgen. Midden op zijn oog.
Heb je je aanvraag voor Perm ban al ingediend eigenlijk?quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb je je aanvraag voor Perm ban al ingediend eigenlijk?
Jaquote:
Met leefbaar KSCquote:
Sinds wanneer moet jij me niet meer dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zou het niet heel vervelend vinden namelijk
Wanneer mocht ik je wel dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet jij me niet meer dan?
Ochoch, alle mongolen moeten opflikkeren. Zonder personen als OA en ik had deze hele KSC nooit meer bestaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met leefbaar KSC
Alle mongolen moeten opflikkeren namelijk
succes Fhaquote:Op donderdag 17 december 2009 18:15 schreef Fha het volgende:
Ik ga mijn tentamen verpesten heel goed maken
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met leefbaar KSC
Alle mongolen moeten opflikkeren namelijk
Hmm.. Grensgevalletjequote:Op donderdag 17 december 2009 18:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik mag toch nog wel blijven
dat welquote:
en wat zeggen ze dan op je werk?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou idd. Los van het feit dat ik moest werken naturlijk![]()
EN van het feit dat ik mijn werk niet eens heb kunnen bereiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |