wat kan mij antwerpen nou boeien ?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is dus hier ook zo
maar in antwerpen ligt een dik pak sneeuw
nietsquote:Op donderdag 17 december 2009 15:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat kan mij antwerpen nou boeien ?
mij alleen dat er klanten vandaan komenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat kan mij antwerpen nou boeien ?
en heb je daar ook sneeuwquote:
Jaquote:Op donderdag 17 december 2009 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en heb je daar ook sneeuw
Wees blijquote:Op donderdag 17 december 2009 15:29 schreef DjRex89 het volgende:
Volgens de buienradar sneeuwt het ongeveer overal in de omgeving behalve hierEen soort 'zwart gat'.
ik zou alvast maar gaan, heb je nog een kleine kans op tijd te komenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja
het begint alleen wel al te smelten
Moet over anderhalf uur terug naar amsterdam, dat wordt nog een avontuur, in de sneeuw en file!!
joepiequote:Op donderdag 17 december 2009 15:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja
het begint alleen wel al te smelten
Moet over anderhalf uur terug naar amsterdam, dat wordt nog een avontuur, in de sneeuw en file!!
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:29 schreef DjRex89 het volgende:
Volgens de buienradar sneeuwt het ongeveer overal in de omgeving behalve hierEen soort 'zwart gat'.
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:42 schreef Symphonic het volgende:
Hier is alles zo'n beetje weer gewon groen in plaats van wit.
Zo maar snel naar huis voordat het anders wordt.
dat is wel een goed idee.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou alvast maar gaan, heb je nog een kleine kans op tijd te komen
Neuh ik ga naar huis, dus het is niet erg als ik laat benquote:Op donderdag 17 december 2009 15:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is wel een goed idee.
het wordt al donker dus ook kouder.
quote:
vakantie schijnt voor plebs te zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 15:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
Neuh ik ga naar huis, dus het is niet erg als ik laat ben
EN als ik thuis kom heb ik VAKANTIE!!
ze zullen toch wel hebben gestrooid of geruimtquote:Op donderdag 17 december 2009 15:49 schreef Fha het volgende:
Ik moet vanavond nog een tentamen maken. Dus ik moet nog naar school lopen. De ingang naar school loopt heul erg scheef.
Ik denk dat het pijn gaat doen
ik ookquote:Op donderdag 17 december 2009 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope ik wacht gewoon totdat jij of iemand anders heeft gepost.
vakantiequote:Op donderdag 17 december 2009 15:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
Neuh ik ga naar huis, dus het is niet erg als ik laat ben
EN als ik thuis kom heb ik VAKANTIE!!
Ben ik ook welquote:
heerlijk plebberig uitslapenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vakantie schijnt voor plebs te zijn
Ze hebben ook een ingang gebouwd die te stijl is om er met een rolstoel op te komen. Dus mwa.. ik betwijfel hetquote:Op donderdag 17 december 2009 15:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze zullen toch wel hebben gestrooid of geruimt
Sneeuwkettingen een idee?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze hebben ook een ingang gebouwd die te stijl is om er met een rolstoel op te komen. Dus mwa.. ik betwijfel het
Dus dat je op nu al weet dat je onderuit gaat?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze hebben ook een ingang gebouwd die te stijl is om er met een rolstoel op te komen. Dus mwa.. ik betwijfel het
Heh wat?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus dat je op nu al weet dat je onderuit gaat?
Dus die ingang is zo gemaakt dat je op voorhand al weet dat je er onderuit gaat als het gesneeuwd heeft?quote:
Zonder strooien sowieso jaquote:Op donderdag 17 december 2009 16:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus die ingang is zo gemaakt dat je op voorhand al weet dat je er onderuit gaat als het gesneeuwd heeft?
Daar zouden ze dan eens een camera neer moeten zettenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Zonder strooien sowieso jaDus hopelijk hebben ze nu ineens wel hersens, anders is het een behoorlijk drama
Camera hangt er alquote:Op donderdag 17 december 2009 16:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar zouden ze dan eens een camera neer moeten zettenLeedvermaak is altijd leuk
Men kan nog naar mij toe komenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand nog spoorkilometers in de planning vandaag?
[ afbeelding ]
Nee, doe het met de fiets vandaag...quote:Op donderdag 17 december 2009 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
latersquote:
wokquote:
gelukkig nietquote:Op donderdag 17 december 2009 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Holy fuckquote:Op donderdag 17 december 2009 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
je hoeft gelukkig niet zo verquote:Op donderdag 17 december 2009 16:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, doe het met de fiets vandaag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |