Niet onderuit gaanquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij ons lag 10 meter sneeuw in de voortuin![]()
vanaf huis tot de weg, 10 meter ononderbroken sneeuwdekentje
Zal wel glibberen worden..quote:
Niet lomp bezig gaanquote:Op donderdag 17 december 2009 13:31 schreef Klonk het volgende:
er liggen hier denk ik 3, mischien 4 vlokjes sneeuw, als ik daarover op mijn bek ga ben ik gewoon lomp bezig
sneeuwfietsenquote:
dan zou je idd een lompe boer zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 13:31 schreef Klonk het volgende:
er liggen hier denk ik 3, mischien 4 vlokjes sneeuw, als ik daarover op mijn bek ga ben ik gewoon lomp bezig
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:34 schreef MaleDuck het volgende:
in de sneeuw fietsen is wel grappig, heb het vanmorgen ook nog gedaan.
Sneeuw is leukquote:Op donderdag 17 december 2009 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
niks aan![]()
uberhaupt sneeuw
Mijn idee..quote:Op donderdag 17 december 2009 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
niks aan![]()
uberhaupt sneeuw
thnxquote:Op donderdag 17 december 2009 12:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik was ff met andere dingen bezig![]()
ik gebruik gewoon de standaard repo´s
Super, ik breng straks mijn was ff langsquote:
Gewoon, omdat het kan.quote:
Ik zou maar een weekje wachten als ik jou was. Ik heb zelf eerst nog genoeg te wassenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:43 schreef MPG het volgende:
Super, ik breng straks mijn was ff langs.
Sneeuw is alleen leuk op een plek waar je erop kan snowboarden. In de bergen of in de hal van Snowworld dus.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Sneeuw is leukDie ranzige bruine drap waar het uiteindelijk altijd in veranderd is
die drab is idd helemaalquote:Op donderdag 17 december 2009 13:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Sneeuw is leukDie ranzige bruine drap waar het uiteindelijk altijd in veranderd is
Mogge, weer unbanned?quote:
Ja, al een paar weken. Denk dat de volgende een perm ban zal zijn. Of jij moet even wat notes bij me wegtyfen.quote:
Ik hoef niet naar buiten om het druk te hebben. Ben niet eens m'n kamer afgeweest vandaag..quote:Op donderdag 17 december 2009 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
druk, ik dacht dat half nederland was ingesneeuwd.
toch al weer een tijdjequote:
hier sneeuwt het iig nietquote:Op donderdag 17 december 2009 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
druk, ik dacht dat half nederland was ingesneeuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |