Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ja, ik wilde 3 topics op een rij hebben... dus dat heb ik gered!quote:
gefeliciteerd.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, ik wilde 3 topics op een rij hebben... dus dat heb ik gered!
spameendquote:Op donderdag 17 december 2009 09:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, ik wilde 3 topics op een rij hebben... dus dat heb ik gered!
niet weer een nieuwe kloonquote:
nou ik kom nergens zonder veel moeite te doenquote:
het OV zeikt ook al na 10 cmquote:
Stroopwafelsquote:
jij komt er tenminste nog.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:41 schreef DjRex89 het volgende:
Goedemorgen..
Wat een ramp op de weg. Uiteindelijk 40min te laat op mn werk
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 17 december 2009 09:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij komt er tenminste nog.
Die waardeloze dingen kennen ze hier gelukkig bijna niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt
Een rotonde met dit weer is trouwens ook een hele opgaveStapvoets rijden en dan nog wegglijden.
geen last van, wel 10 minuten langer over gedaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:41 schreef DjRex89 het volgende:
Goedemorgen..
Wat een ramp op de weg. Uiteindelijk 40min te laat op mn werk
Sneeuw wel dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die waardeloze dingen kennen ze hier gelukkig bijna niet.
Strooien? Gisteren op de radio werd verteld dat ze er helemaal klaar voor waren. Reed net over de A59 en de A2 en er was op de A59 niet gestrooid en op de A2 maar een gedeeltequote:Op donderdag 17 december 2009 09:48 schreef DaMart het volgende:
Hoe verder ik van Zandvoort verwijderd raakte, hoe meer sneeuw ik zag... van 2 mm in Zandvoort tot zo'n 5 cm in Woerden.
Alleen hadden ze wel wat beter mogen strooien.
Woerden? heb je de N201 gehad? ik vond hem slecht gestrooid vanochtend.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:48 schreef DaMart het volgende:
Hoe verder ik van Zandvoort verwijderd raakte, hoe meer sneeuw ik zag... van 2 mm in Zandvoort tot zo'n 5 cm in Woerden.
Alleen hadden ze wel wat beter mogen strooien.
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:48 schreef Symphonic het volgende:
Het is dat ik leuningen op mijn bureaustoel heb, anders was ik echt van mijn stoel gelazerd.
We leven in 2009 en er bestaan nog zulke mensen: de waarheid over homoseksualiteit
Het is zover Indah...quote:Op donderdag 17 december 2009 06:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nooit scoren? Erg onwaarschijnlijk inderdaad, al kan een Tsunami in theorie in NL net zo vaak voorkomen als hier lijkt me. De aardbeving zou bijvoorbeeld op het Mid-Atlantisch Rif kunnen plaatsvinden of zo.
WOKquote:
quote:Top 100 van woensdag 16 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
08. 237 goldfinger1963
30. 121 MaleDuck
32. 118 Ladylike
35. 113 DjRex89
71. 079 wel.o.k
welke heb je op?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom werkt de paracetamol nog niet
Pas maar op met wat je wenstquote:Op donderdag 17 december 2009 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Het is zover Indah...Aardbevingen #8:
verjaardagspamquote:Op donderdag 17 december 2009 10:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
en wie hadden er gister de meeste zin in bier en tieten![]()
[..]
komt door de sneeuw, ben ik ook gevoelig voor.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom werkt de paracetamol nog niet
komt nog welquote:Op donderdag 17 december 2009 10:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
hier ligt gelukkig geen sneeuw
dan heb je nog wat te goedquote:Op donderdag 17 december 2009 10:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
door de sneeuw gisteravond kon LL niet komen op mijn feestje
heb je wat te doenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:27 schreef wel.o.k het volgende:
vergaderen![]()
waarschijnlijk tot de lunch [ afbeelding ]
En dat op je verjaardagquote:Op donderdag 17 december 2009 10:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:
best goed gedaan van mequote:
Een virtuele verjaardagquote:
Er groeit ineens een vulkaan in de schapenwei naast de fabriekquote:Op donderdag 17 december 2009 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Pas maar op met wat je wenst
whehe.. ik moest lachen.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:33 schreef OA het volgende:
[..]
Er groeit ineens een vulkaan in de schapenwei naast de fabriek
Ja, je lacht nu wel, maar ik herinner me een verhaal van jaren terug dat dit in Canada echt gebeurde!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. ik moest lachen.
overdag welquote:
whehehequote:Op donderdag 17 december 2009 10:33 schreef OA het volgende:
[..]
Er groeit ineens een vulkaan in de schapenwei naast de fabriek
Mede-Ubuntu-userquote:
koffie en thee is alleen maar overdagquote:Op donderdag 17 december 2009 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
voor bier en tieten moet je hier toch helemaal niet zijn? Tieten moeten van de mods achter een schermpje, en dit is het koffie en thee-gebeuren.
ja, geloof ik direct. Die modderpoel in Oost Java is ook zo'n voorbeeld. Ineens kwam er warme modder omhoog na een foute boring. En dat stroomt nu nog steeds, al dik 3.5 jaar.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, je lacht nu wel, maar ik herinner me een verhaal van jaren terug dat dit in Canada echt gebeurde!![]()
ff zoeken
ik ben hier 's nachts, maar dan is er ook niets te verkrijgen.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
koffie en thee is alleen maar overdag
Mega partyquote:Op donderdag 17 december 2009 10:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
overdag wel![]()
gisteravond niet
Voertuigbeheersing, wat is dat? Toch gewoon gas geven en sturenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:43 schreef MPG het volgende:
Wegglijden, ESP, strooien.
Wat is er gebeurd met voertuigbeheersing?
Alsof jij ESP in dat koekblik van je hebtquote:Op donderdag 17 december 2009 10:43 schreef MPG het volgende:
Ik had helemaal geen zin in bier en tieten... alhoewel gisteravond...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ja, en daarom staat heel het verkeer in dit kutland meteen vast bij het minste of geringste vlokje sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 10:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Voertuigbeheersing, wat is dat? Toch gewoon gas geven en sturen
vulkanen, aardbevingen, waar gaat het heen met de wereld?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:43 schreef MPG het volgende:
Nee, maar ik beheers dat koekblik van mij wel.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:46 schreef OA het volgende:
[..]
Alsof jij ESP in dat koekblik van je hebt
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Voertuigbeheersing, wat is dat? Toch gewoon gas geven en sturen
zo een dure auto heb je nietquote:Op donderdag 17 december 2009 10:43 schreef MPG het volgende:
Misschien weet wok het, die is gister weer een rang gestegen binnen de nerd armiesquote:Op donderdag 17 december 2009 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Mede-Ubuntu-user.
ff een tech-vraagje:
Welke repository gebruik jij? Ik krijg constant 403-errors als ik wil updaten.
richting 2010quote:Op donderdag 17 december 2009 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vulkanen, aardbevingen, waar gaat het heen met de wereld?
Ik bedoel dus te zeggen dat ik ook zonder ESP en strooien niet wegglijd in mijn automobielquote:Op donderdag 17 december 2009 10:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo een dure auto heb je niet
WOK is zo'n micro$oft-mietje, die heeft vast geen verstand van echte besturingssystemenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Misschien weet wok het, die is gister weer een rang gestegen binnen de nerd armies
voertuigbeheersingquote:Op donderdag 17 december 2009 10:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik bedoel dus te zeggen dat ik ook zonder ESP en strooien niet wegglijd in mijn automobiel.
ik ben werken met oud & nieuwquote:Op donderdag 17 december 2009 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga met oud en nieuw lekker clubben in Jakarta. Eerst uit eten, dan indrinken met duty-free alcohol en daarna de club in.
Ach je hebt wegglijden en je hebt wegglijden, dat kan iedereen overkomen hoe goed je ook denkt te kunnen rijden..quote:Op donderdag 17 december 2009 10:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik bedoel dus te zeggen dat ik ook zonder ESP en strooien niet wegglijd in mijn automobiel.
MPGquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach je hebt wegglijden en je hebt wegglijden, dat kan iedereen overkomen hoe goed je ook denkt te kunnen rijden..
Dat zal wel lekker zijn zo'n avondje.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben werken met oud & nieuw
zou het niet weten maar 50 usd is idd erg veelquote:Op donderdag 17 december 2009 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Hoeveel kost deze in Nederland? 0.75 liter...
[ afbeelding ]
Hier haalde ik hem gisteren voor 21 USD duty free.. Met belasting zou hij ongeveer 50 USD zijn, veel te veel van het goede.
is ongeveer 14 uur werkenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat zal wel lekker zijn zo'n avondje.
Ja de overheid hier met die belachelijke import-heffingen. Gelukkig kan ik redelijk wat sterk duty-free verkrijgen. Wel zelf halen, want een Indonesier krijgt het niet mee.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou het niet weten maar 50 usd is idd erg veel
die is nou aan het vergaderen tot aan de lunchquote:Op donderdag 17 december 2009 10:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Misschien weet wok het, die is gister weer een rang gestegen binnen de nerd armies
waarom niet ?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja de overheid hier met die belachelijke import-heffingen. Gelukkig kan ik redelijk wat sterk duty-free verkrijgen. Wel zelf halen, want een Indonesier krijgt het niet mee.
present.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:54 schreef OA het volgende:
MPG, need help here... Maar 20 FP berichten
Mijn 'kennis' is op...
en probleem al opgelost ?quote:
Duty free he... is alleen voor mensen die hier en werkvergunning en verblijfstitel hebben. Je moet wat om ze te paaien.quote:
ahaquote:Op donderdag 17 december 2009 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Duty free he... is alleen voor mensen die hier en werkvergunning en verblijfstitel hebben. Je moet wat om ze te paaien.
kan je ook rustig doen voordat prijs verschilquote:
absoluut.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan je ook rustig doen voordat prijs verschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |