liefquote:
pepermuntje pakken en langzaam op zuigen dat helpt tegen de zenuwenquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pepermuntje pakken en langzaam op zuigen dat helpt tegen de zenuwen
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:56 schreef Fha het volgende:
[..]daar word ik kotsmisselijk van en dan mis ik tentamen straks omdat ik boven de wc hang te kotsen
quote:# A59
Zonzeel richting Oss knp. Empel De verbindingsweg is dicht. Geschaarde trekkers met oplegger
je mag er alleen langs als je een trekker hebt?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:57 schreef DjRex89 het volgende:
Ik blijf op mn werk slapen denk ik
[..]
hebben ze daar wel een bed danquote:Op donderdag 17 december 2009 16:57 schreef DjRex89 het volgende:
Ik blijf op mn werk slapen denk ik
[..]
Echte bazen kunnen een bed bouwen van bureaustoelenquote:Op donderdag 17 december 2009 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hebben ze daar wel een bed dan
echte bazen regelen gewoon een bedquote:Op donderdag 17 december 2009 17:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Echte bazen kunnen een bed bouwen van bureaustoelen
Ben bang van nietquote:Op donderdag 17 december 2009 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hebben ze daar wel een bed dan
Ohw. als je het goed doet mis je dat bed dan ook niet meer .quote:Op donderdag 17 december 2009 17:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben bang van niet
Wel een bar met een tap
En dan morgen liggend op de bar wakker worden met een kater waar je bang van wordt en dan weer de hele dag werken. Ik zeg, DOEN!quote:Op donderdag 17 december 2009 17:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw. als je het goed doet mis je dat bed dan ook niet meer .
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En dan morgen liggend op de bar wakker worden met een kater waar je bang van wordt en dan weer de hele dag werken. Ik zeg, DOEN!
OAquote:
Ja dan hoef ik maar tot 4 uur dus dat is wel te doenquote:
Dat dusquote:Op donderdag 17 december 2009 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
OA
vakantie is voor plebs
veel beterquote:Op donderdag 17 december 2009 17:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben bang van niet
Wel een bar met een tap
Danku!quote:
Toch opvallend dat jij bijna altijd zo binnenkomtquote:
Is het zo gek dat ik ook vakantie wil? Ik moet verdomme volgende week ook nog.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Toch opvallend dat jij bijna altijd zo binnenkomt
Je zegt niet dat je vakantie wilt, je zegt bek houwequote:Op donderdag 17 december 2009 17:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is het zo gek dat ik ook vakantie wil? Ik moet verdomme volgende week ook nog.
Hij moet ook gewoon zn bek houwe. Anders kan ie een pomper krijgen. Midden op zijn oog.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Je zegt niet dat je vakantie wilt, je zegt bek houwe![]()
En ik moet ook gewoon volgende week.. lekker boeiend
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij moet ook gewoon zn bek houwe. Anders kan ie een pomper krijgen. Midden op zijn oog.
Doe eens normaal johquote:Op donderdag 17 december 2009 17:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij moet ook gewoon zn bek houwe. Anders kan ie een pomper krijgen. Midden op zijn oog.
Heb je je aanvraag voor Perm ban al ingediend eigenlijk?quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb je je aanvraag voor Perm ban al ingediend eigenlijk?
Jaquote:
Met leefbaar KSCquote:
Sinds wanneer moet jij me niet meer dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zou het niet heel vervelend vinden namelijk
Wanneer mocht ik je wel dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet jij me niet meer dan?
Ochoch, alle mongolen moeten opflikkeren. Zonder personen als OA en ik had deze hele KSC nooit meer bestaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met leefbaar KSC
Alle mongolen moeten opflikkeren namelijk
succes Fhaquote:Op donderdag 17 december 2009 18:15 schreef Fha het volgende:
Ik ga mijn tentamen verpesten heel goed maken
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met leefbaar KSC
Alle mongolen moeten opflikkeren namelijk
Hmm.. Grensgevalletjequote:Op donderdag 17 december 2009 18:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik mag toch nog wel blijven
dat welquote:
en wat zeggen ze dan op je werk?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou idd. Los van het feit dat ik moest werken naturlijk![]()
EN van het feit dat ik mijn werk niet eens heb kunnen bereiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |