Doe maar weer stoer met je blauwigheid..quote:
morgen ben ik rozequote:Op donderdag 17 december 2009 00:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Doe maar weer stoer met je blauwigheid..
Maar kut fok.. Ik ging slapen maar kom iedere keer leuke topics tegen
Het was echt goed!! Veel oude nummers en grote hits; eigenlijk maar een stuk of 4 van het nieuwe album (wat ik zeker niet hun beste vind). Een goede mix dus. Ze doen inderdaad nog maar 5 optredens en niet in de buurt, dus dit was mijn laatste. Het was een mooie afsluiter en ik mag sowieso niet klagen, want ik heb ze nu 8 keer gezienquote:Op donderdag 17 december 2009 00:29 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Haha wow!!![]()
Ik ben ook blij weer terug te zijn hoor, laten we hier een lief en gezellig knuf-kroel topic van maken.
En Morgane, het concert was goed? Is 1 van de laatste concerten van hun, of niet?
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Kerstactie: Fok! voor Madalief (deel 2!) Al ¤ 806,98 binnen!
Was voor deze ook de setlist door een stemming bepaald? Voor de laatste (dinsdag) iig wel.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:34 schreef morgane het volgende:
[..]
Het was echt goed!! Veel oude nummers en grote hits; eigenlijk maar een stuk of 4 van het nieuwe album (wat ik zeker niet hun beste vind). Een goede mix dus. Ze doen inderdaad nog maar 5 optredens en niet in de buurt, dus dit was mijn laatste. Het was een mooie afsluiter en ik mag sowieso niet klagen, want ik heb ze nu 8 keer gezien
Leuke foto's in je fobo trouwens![]()
Mijn dag kan niet meer stukquote:Op donderdag 17 december 2009 08:54 schreef IrishBastard het volgende:
OK, edit voor mijn voor-laatste post
Stap de deur uit, ligt er govverredomme al een halve centimeter sneeuw
Op die ene fakking kutdag dat ik in m'n pak naar werk moet fietsen, fakking half uur, en dan heel de rest van de dag op stationnetjes moet staan vernikkelen, sneeuwt het
Ik kan hier zo'n kuthumeur van krijgen
Liever niet vandaagquote:
Nope, alleen de laatste in Paradiso. Maar ik denk dat ze er sowieso zelf voor gekozen hebben om de tour om te gooien in een 'best-of' omdat het de laatste is. Maria en Walking In The Park zijn wel precies de 2 beste van de nieuwe cd jaquote:Op donderdag 17 december 2009 08:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Was voor deze ook de setlist door een stemming bepaald? Voor de laatste (dinsdag) iig wel.
Ken zelf eigenlijk vooral het laatste album, Maria en Walking in the Park![]()
![]()
Goedemorgen iedereen
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had een afspraak met een docente, maar die gaat niet door. Een collega was niet op tijd en nu moet ze en college opnemen! Hoef ik mooi niet te krabben en door de sneeuw!
Ik zit in Oss!quote:
Nee, viel mee, voordeel van sneeuw is dat je het er zo af kunt kloppenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:38 schreef royjn het volgende:
[..]
Liever niet vandaag
Is je pak al nat?
Ik heb exact hetzelfde! Ik moet in m'n bestuurspak (= KOUD!) fietsen en vervolgens de hele dag treinen, inclusief overstappen wat dus kneiterkoud gaat worden...quote:Op donderdag 17 december 2009 08:54 schreef IrishBastard het volgende:
Op die ene fakking kutdag dat ik in m'n pak naar werk moet fietsen, fakking half uur, en dan heel de rest van de dag op stationnetjes moet staan vernikkelen, sneeuwt het
True thatquote:Op donderdag 17 december 2009 11:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vorig jaar toen het sneeuwde in januariPositief thinking IB, sneeuw = Sneeuwpop maken + chocolademelk
![]()
Hoezo weeralarm? En hoezo kan je feest enzo niet doorgaan?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:57 schreef LastRequest het volgende:
Fuck nu gaat waarschijnlijk m'n hele dag en feest niet meer door, weeralarm..
Dat mag wel, maar als je dan iets raakt dan ben je altijd schuldig!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn ouders zitten me de hele tijd te plagen dat ze me niet op kunnen komen halen zaterdag.. Omdat ze geen winterbanden hebben en dan niet in duitsland mogen rijden ofzo
werk je bij de hago?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:54 schreef IrishBastard het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:48 schreef morgane het volgende:
Ga je aquabommen in Zwembad Oost vanavond?
aquabommen is wat dikke ouwe wijven altijd doenquote:Op donderdag 17 december 2009 12:56 schreef HostiMeister het volgende:
Aqua bommen klinkt als iets wat de nazi's in 1943 deden
Coolquote:
jaquote:Op donderdag 17 december 2009 14:07 schreef royjn het volgende:
Sneeuwt het nog een beetje in Nijmegen?
Vandaag had je tenminste samen dood kunnen gaanquote:Op donderdag 17 december 2009 14:31 schreef morgane het volgende:
Ik zou eerder zeggen dat het jammer is dat je gister rijles hebt gehad, straks als je je rijbewijs hebt sta je er alleen voor als het van dat rotweer is!
Rijles met dit weer is fantastisch! Gratis slipcursus, ben blij dat ik dat toen heb gehadquote:Op donderdag 17 december 2009 14:25 schreef SLP_ het volgende:
kutsneeuwer kwam allemaal sneeuw in mn ogen
ik hoop niet dat het zo door gaat sneeuwen, anders kom ik lekker versneeuwd aan op mn werk
ben trouwens blij dat ik gister rijles had en niet vandaag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Goed druk in nijmegen net... heb er iets langer over gedaan
![]()
Ik heb al wat foto's van Moblo mogen ontvangenZal er 1tje in een spoiler zetten voor de mensen die het evt te confronterend vinden...
Ziet er mooi uit en ook een prima foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft de foto's gemaakt.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef pizza-tonijn het volgende:
ik zie een foto met een doodskist...
Dat is mijn moederquote:Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef pizza-tonijn het volgende:
Een nieuw dieptepunt: 55 minutenquote:Op donderdag 17 december 2009 17:03 schreef Mikkie het volgende:
Zo wel weer naar de uni voor 'n vergadering. Fietsen is geen optie, dus dat wordt met de auto glibberen. Ik trek er maar een half uur voor uit, denk ik.
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:33 schreef Cocktailprikker het volgende:Goed druk in nijmegen net... heb er iets langer over gedaan
![]()
Ik heb al wat foto's van Moblo mogen ontvangenZal er 1tje in een spoiler zetten voor de mensen die het evt te confronterend vinden...
Mooi...en fijn dat je zo mooi afscheid hebt kunnen nemen van je moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben een stalkerquote:Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef pizza-tonijn het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:33 schreef Cocktailprikker het volgende:Goed druk in nijmegen net... heb er iets langer over gedaan
![]()
Brings up memories. Bekende crematorium.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
Samequote:Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef royjn het volgende:
[..]
Brings up memories. Bekende crematorium.
ik was 16 toen mijn vader daar gecremeerd werd....en daarna nog binnen een kort tijdsbestek van veel familie daar afscheid genomenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep. Best vreemd eigenlijk, zoveel begrafenissen / crematies hebben we op onze leeftijd nou ook weer niet meegemaakt.
Mja wat is veel? ik ben nu 20 en heb iets van 6-7 mensen een laatste groet mogen brengen. Bij het leven, hoort helaas ook de dood. De enige zekerheid die we hebbenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep. Best vreemd eigenlijk, zoveel begrafenissen / crematies hebben we op onze leeftijd nou ook weer niet meegemaakt.
ik kan het me heel goed voorstellen dat je daar blij om bent......het is ook het laatste mooie wat je kan doen....quote:Op donderdag 17 december 2009 20:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
In de kerk was het in eerst instantie nogal warm, maar aan t eind vd dienst was het koud. Buiten ook in alleen een colbertDaarna in het crematorium, was het lekker warm. Dus ik denk nou, lekker, was ik wel aan toe. Komen we bij de oven, is het daar weer super koud
![]()
Overigens is het nog steeds een beetje lowtech, de kist zo die oven in douwen![]()
Ben blij dat ik alles meegemaakt heb, het sluiten van de kist, het tillen, en de daadwerkelijke crematie.
Ik heb de meeste begrafenissen / crematies meegemaakt als aanhang van. Dat is toch wat anders.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mn pa op vroege leeftijd verloren. Mijn oma toen ik 16/17 was. Mijn overgrootmoeder vorig jaar begraven.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker mee eens! Uit iets vervelends ontstaat altijd weer iets mooisquote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mja wat is veel? ik ben nu 20 en heb iets van 6-7 mensen een laatste groet mogen brengen. Bij het leven, hoort helaas ook de dood. De enige zekerheid die we hebben
Ik vind het weer nu wel meevallen. Vanmiddag en begin van de avond was verkeer in Nijmegen een regelrechte ramp!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:29 schreef Sander het volgende:
Zodirect werken in Nijmegen. Als ik er ooit kom met dit weer. Jeuj!
Jup. Ik stond al een half uur in de file van de Groenestraat tot de uni (500 meter ofzo hèquote:Op donderdag 17 december 2009 21:41 schreef IrishBastard het volgende:
Vooral lullig dat ik 3 ambulances vast heb zien staan in de file
Vertel jij me even waar tussen de Groenestraat en de uni een vluchtstrook ligtquote:Op donderdag 17 december 2009 21:57 schreef swarmahoer het volgende:
sander moet je in vb werken? ik kom nog wel ff langs dan
en mogen ambu's niet over de vluchtstrook? of was die ook bezet/niet aanwezig
Fietspad?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vertel jij me even waar tussen de Groenestraat en de uni een vluchtstrook ligt.
Ik ben voor mijn nichtje kerstfeest met kikker gekocht!quote:
Te smal (ambu is breed hè), te gevaarlijk en bovendien niet gestrooid. Ambu kan wel stukje over de ventweg, maar er zijn meer mensen die denken dat dat een goed idee is, waardoor zelfs daar file staat...quote:
St Jacobslaan... Industrieterrein, parkeergelegenheden bedrijven (gamma enz)quote:Op donderdag 17 december 2009 22:05 schreef swarmahoer het volgende:
waar ergens ligt nog een vierkante kilometer sneeuw om even te slippen, iemand n idee?
Parkeerplaatsen bij een industrieterrein?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:05 schreef swarmahoer het volgende:
waar ergens ligt nog een vierkante kilometer sneeuw om even te slippen, iemand n idee?
yep, daar ben ik. Kom maar langs, je weet de weg beter dan ikquote:Op donderdag 17 december 2009 21:57 schreef swarmahoer het volgende:
sander moet je in vb werken? ik kom nog wel ff langs dan
en mogen ambu's niet over de vluchtstrook? of was die ook bezet/niet aanwezig
Hoeveel ruimte wil je? Ik heb voor t eerst met een auto op sneeuw gespeeld, dat was een parkeerplaats van 10 x 50 meter ofzo. Ruimte genoeg hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 22:15 schreef swarmahoer het volgende:
op t industrieterrein zou ik niet zo 1 2 3 een goede plek weten te vinden
Bijsterhuizen?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:15 schreef swarmahoer het volgende:
op t industrieterrein zou ik niet zo 1 2 3 een goede plek weten te vinden
Ik denk eerder dat ze hem naderhand moeten ophalen met een sleepwagen!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mja swarma is zon luie donder, dat ik het idee heb dat ie nu verwacht dat we hem met auto en al afzetten met de sleepwagen
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze hem naderhand moeten ophalen met een sleepwagen!
Ik heb er wel vertrouwen in dat het mis gaat ja!quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in dat het mis gaat ja!
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:46 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Mn pa op vroege leeftijd verloren. Mijn oma toen ik 16/17 was. Mijn overgrootmoeder vorig jaar begraven.
Jeetje wat heftig zeg, sterkte...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat is mijn moederVorige week overleden, gister de kerkdienst en crematiedients. Mobli heb ik gevraagd voor wat foto's
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
zo dat was lache :p op de wedren echt n half uur rondjes gedraaidnu in vb, sander is hard aan t werk
Goed excuusquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:31 schreef HostiMeister het volgende:
Zo ga e schuilen en voor je het weet heb je teveel op
Ten eerste:quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:08 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
[..]
Jeetje wat heftig zeg, sterkte...
\quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:27 schreef Dj_unkie het volgende:
1. Kyteman - Sorry
2. Editors - Papillon
3. De Staat - Fantastic Journey Of The Underground Man
4. Muse - Uprising
5. Kings Of Leon - Use Somebody
6. Mando Diao - Dance With Somebody
7. White Lies - Farewell To My Fairground
8. Arctic Monkeys - Crying Lightning
9. Moke - Switch
10. Fleet Foxes - Mykonos
Allemaal supergoede plaatjes! Kyteman is de terrechte winnaar, heb nog nooit zo'n mooie liveshow mogen meemaken. Hele concert in de 013 met kippenvel gestaan (en het was er best warm). Ik zit nog te twijfelen om een kaartje te kopen voor Muse op de goffertwei
Sterkte dan maar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vandaag ga ik weer aan t werk... Ze konden echt geen vervanger regelenNouja scheelt dat ik nu rustig begin ipv maandag meteen volle bak
![]()
Blijft heel leeg hier... letterlijk en figuurlijk
Een collega maakte de opmerking: "die hang hier maandag boven de poort"quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:45 schreef IrishBastard het volgende:
Toegangsspreuk poort Auschwitz gestolen
Dan heb je echt nergens respect voor
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:58 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Een collega maakte de opmerking: "die hang hier maandag boven de poort"
Daar moest ik stiekem wel even om gniffelen![]()
Nogal jaquote:Verder diep triest dat zoiets gestolen wordt
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:18 schreef IrishBastard het volgende:
Hardop lach moment van de dag:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_op_een_meisje.html
Ga dan niet de boogie woogie voor mijn neus doen op de ijsbaan die de bushalte heet, met een sigaartje in je klauwen om vervolgens vier keer bijna op je muil te gaanquote:
Ik ook, het klinkt misschien raar als je zegt van ik wil er naar toe, maar het lijkt me gewoon heel indrukwekkend om te zien en ik denk ook dat het iets is wat je gezien moet hebben.. Vooral nadat ik laatst weer een boek heb gelezen over de deportaties van de Joden in de tweede wereldoorlog..quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik wil daar al jaren heen, gewoon een weekend op en neer rijden. Nog nooit de moeite genomen om 't daadwerkelijk te doen.
mogguh
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:16 schreef Sander het volgende:
[..]
Ga dan niet de boogie woogie voor mijn neus doen op de ijsbaan die de bushalte heet, met een sigaartje in je klauwen om vervolgens vier keer bijna op je muil te gaan.
?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:49 schreef DaNoon het volgende:
Iemand die het woord 'Hulde' op die wijze gebruikt.. word ik inderdaad blij van :-)
(al ken ik hwimef totaal niet)
Dat bedoel ik iddquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat je contextloze opmerking onbegrijpelijk is voor de vaste gebruikers van dit topic.
context:quote:
Maar ik geef toe, ik ben hier vrij inactief, lurk af en toe wat (geen tijd om alles bij te houden) en kom ietwat plotseling weer eens een Nijmegen-topic binnenvallen... So, sorry about that.quote:
Zekerquote:
Dit was het laatste goa-feestje in de buurt van Nijmegen dat ik weet... Tevens beantwoord dit wellicht je vraag:quote:
Een feestje zonder opkomst dusquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:31 schreef DaNoon het volgende:
[..]
Dit was het laatste goa-feestje in de buurt van Nijmegen dat ik weet... Tevens beantwoord dit wellicht je vraag:
Ja maar wat de fuck IS het?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:43 schreef DaNoon het volgende:
Nou, op dat filmpje was het al weer licht, dus ik denk dat er al wat mensen naar huis waren. 't Was er niet druk, maar ook niet zo rustig als op dat filmpje.
Ehhh... nou goa is zeg maar een soort van trance, maar dan met karakteristieke goa-baslijn en bassdrum, zo van unz-unz-unz-unz-unz en een beetje tekkedeng-tekkedeng-tekkedeng-tekkedeng... overladen met random psy-geluiden... (hier heb je wsch niks aan, maar zonder youtube kan ik het nu eenmaal lastig uitleggen)quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:42 schreef Sander het volgende:
Ik kan hier niet youtuben. Licht eens toe?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Commentaar hebben op iemand anders terwijl je zelf 170 rijdt. Dan heb je 't wel begrepen?
Geen enkel probleem, maar dan moet je ook niet miepen over iemand die harder rijdtquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat hebben jullie toch altijd problemen met hard rijden, ik vind mikkie echt niet het figuur dat hard rijd als het niet kan..
Mijn standpunt ken je alquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat hebben jullie toch altijd problemen met hard rijden, ik vind mikkie echt niet het figuur dat hard rijd als het niet kan..
Dat is het punt niet. Ik rij 170 en ga wat vrachtwagens voorbij, niks aan de hand. Het feit dat iemand zo stupide is om met 170 op minder dan 3 meter te gaan bumperkleven, dat is waar het om gaat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen enkel probleem, maar dan moet je ook niet miepen over iemand die harder rijdt.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat is die Yashi eigenlijk toch een tof wijfquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon een mietje daarin
Je bleef links hangen, omdat je 't niet kon verwerken dat ie harder ging.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef Mikkie het volgende:
Dat is het punt niet. Ik rij 170 en ga wat vrachtwagens voorbij, niks aan de hand. Het feit dat iemand zo stupide is om met 170 op minder dan 3 meter te gaan bumperkleven, dat is waar het om gaat.
Hard rijden kan prima met zeer beperkt gevaar, maar bumperkleven terwijl je al flink doorrijd is haast suïcidaal.
Alleen op wegen die ik ken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar doe ik het voor natuurlijk
Nee maar met hardrijden op de snelweg heb ik geen problemen.. Hardrijden op bijvoorbeeld landweggetjes, wat IB dan weer wel doet.. dat vind ik echt arelaxed en kan ik heel slecht tegen..
Dus als mijn broer doorrijdt op de snelweg hoort ie niks van mij.. Maar zodra die dat op binnenweggetjes gaat doen (wat ie prachtig vind, zo die bochtjes enzo) dan begin ik hem te flippen
Ja, dat wegen die ik ken vind ik ook zo'n bullshit. Want er kunnen ook mensen rijden die de weg niet kennen.. En dan vind ik dat je op de snelweg meer overzicht hebt en beter kan anticiperen dan op van die bochtige smalle weggetjes..quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Alleen op wegen die ik ken.
Daarbij is 170 een snelheidsverschil van zeg eens 40 a 50 km/uur met 'normaal' verkeer. Kijken wat er gebeurt als er onverwachte dingen zijn. Dan moet je fiks remmen, wat dan weer andere vervelende dingen tot gevolg kan hebben e.d, vind ik gewoon niet verantwoord
Shit man, nu heb je mequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bleef links hangen, omdat je 't niet kon verwerken dat ie harder ging.
Niet lullig bedoeld: maar die oprit kende je toch ook?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Alleen op wegen die ik ken.
Daarbij is 170 een snelheidsverschil van zeg eens 40 a 50 km/uur met 'normaal' verkeer. Kijken wat er gebeurt als er onverwachte dingen zijn. Dan moet je fiks remmen, wat dan weer andere vervelende dingen tot gevolg kan hebben e.d, vind ik gewoon niet verantwoord
Ten eerste is er (voor zover ik weet) nogal een verschil tussen de remkracht nodig, om van 170 naar 120 te gaan (of zelfs 80, in geval van een vrachtauto) dan tussen 120 en 80. In dat geval gaat de vergelijking niet mank. Zeker niet op de kleinere, niet super uitgeruste auto'squote:Op vrijdag 18 december 2009 15:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Shit man, nu heb je me.
[..]
Niet lullig bedoeld: maar die oprit kende je toch ook?. En wat te denken als er ineens allemaal los zand in een bocht ligt, of het is glad door olie, of er staat een auto na een bocht stil? Dan kun je de weg wel kennen, maar dat maakt het niet gevaarvrij.
Een snelheidsverschil is niks mis mee. Of is 120 van personenauto's vs. 80 van vrachtwagens geen verschil? Da's ook 40 km/h toch? Kortom: je vergelijking gaat nogal mank. Om nog maar niet te spreken van anticiperend vermogen: je kunt prima harder rijden dan de rest, als je maar rekening houdt met wat een ander mogelijk gaat doen en ruimte houdt voor een corrigerende manoeuvre.
Kijk eens naar Duitsland: daar zijn de verschillen nog groter. Soms wel 250 vs. 80. Natuurlijk gebeuren daar ook ongelukken, maar het is niet zo dat hogere snelheid per definitie gevaarlijker is.
En dit is overigens een opmerking die hier los van staat? Daar heb ik namelijk ook gewoon iets van 80 gereden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Shit man, nu heb je me.
[..]
Niet lullig bedoeld: maar die oprit kende je toch ook?.
jij hebt geen eens een rijbewijsquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:09 schreef Californium het volgende:
ik vind 120 hard genoeg op de snelweg... 170 vind ik gewoon onnodig.... just my 2 cents
Nicequote:Op vrijdag 18 december 2009 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
mag ik trouwens even melden dat ik nog nooooit zo'n kater heb gehad?
ik heb welleens in een auto gezeten hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
jij hebt geen eens een rijbewijs
Weet je wat hard is? Arbeit macht frei jatten van de poort van Auswitz.... ow wachtquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:44 schreef Californium het volgende:
ik vind dat al best hard gaan...jah
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet je wat hard is? Arbeit macht frei jatten van de poort van Auswitz.... ow wacht
Verklaar?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarmi, bedankt dat je er eindelijk voor uit durft te komen dat je gay bent..
Dat verklaart een hoop voor me
Flauwe grap![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarmi, bedankt dat je er eindelijk voor uit durft te komen dat je gay bent..
Dat verklaart een hoop voor me
Flauwe grap![]()
Ruim op tijd zelfs. Het is maar Ryanair hè. Als je een half uur later bent is er ook niks aan de hand.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm als ik om 14.40 vlieg.. En om 13.00 op het vliegveld ben, lijkt me wel op tijd toch.. Het is alleen een kwestie van door de security heen.. En dat is een kwestie van in de rij gaan staan en aanschuiven
Ik vraag me echt af wat er leuk is om daar te zijn gewoon zo doordeweeks? Als die toko in Nijmegen zou staan kan ik me voorstellen dat het leuk is om even te gaan kijken hoe het nou is, maar om er nou 4 à 5 uur (retour) voor te gaan reizen... dat snap ik niet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:57 schreef Dupje het volgende:
Wie gaat er naar het Glazen Huis in Groningen? Ik ga dinsdag en/of woensdag
Hmmm, dat kan meespelen ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, maar het is wel vlak voor de kerst, en toen Ib eind van de zomervakantie naar huis ging stond er een rij van 2 uurHij had geluk dat hij er wel op tijd was.. En ik heb verder toch niks belangrijks te doen en wil het gewoon niet riskeren om te laat te zijn
Nou, tot nu toe ben ik elk jaar nog geweest. Sowieso kan je wel zeggen dat ik een soort van fan ben van 3FM, dus ik vind het leuk om hun actie te steunen. Daarnaast is het altijd heel gezellig, er zijn leuke acts en acties op het plein en er hangt een gezellige sfeer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat er leuk is om daar te zijn gewoon zo doordeweeks? Als die toko in Nijmegen zou staan kan ik me voorstellen dat het leuk is om even te gaan kijken hoe het nou is, maar om er nou 4 à 5 uur (retour) voor te gaan reizen... dat snap ik niet?
Ik ga sowieso niet, moet t/m tweede kerstdag gewoon werken
Ja snap ik, vroeg of Yasha daarop doelde met haar grapje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Kerstactie: Fok! voor Madalief (deel 2!) Al ¤ 1278,36 binnen!
Snap het ook niet. We zijn er gisteren langs gelopen omdat we er toevallig waren, toen was het nog niet begonnen maar het lijkt me uberhaupt weinig aan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:09 schreef Mikkie het volgende:
Ik vraag me echt af wat er leuk is om daar te zijn gewoon zo doordeweeks? Als die toko in Nijmegen zou staan kan ik me voorstellen dat het leuk is om even te gaan kijken hoe het nou is, maar om er nou 4 à 5 uur (retour) voor te gaan reizen... dat snap ik niet?
Als je er maar schadevrij doorheen gekomen bentquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo, werken duurde langoveral glad enz.. en druk gewoon
Blij dat het weekend is
Zien we na de vorstquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je er maar schadevrij doorheen gekomen bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |