Doe maar weer stoer met je blauwigheid..quote:
morgen ben ik rozequote:Op donderdag 17 december 2009 00:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Doe maar weer stoer met je blauwigheid..
Maar kut fok.. Ik ging slapen maar kom iedere keer leuke topics tegen
Het was echt goed!! Veel oude nummers en grote hits; eigenlijk maar een stuk of 4 van het nieuwe album (wat ik zeker niet hun beste vind). Een goede mix dus. Ze doen inderdaad nog maar 5 optredens en niet in de buurt, dus dit was mijn laatste. Het was een mooie afsluiter en ik mag sowieso niet klagen, want ik heb ze nu 8 keer gezienquote:Op donderdag 17 december 2009 00:29 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Haha wow!!![]()
Ik ben ook blij weer terug te zijn hoor, laten we hier een lief en gezellig knuf-kroel topic van maken.
En Morgane, het concert was goed? Is 1 van de laatste concerten van hun, of niet?
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Kerstactie: Fok! voor Madalief (deel 2!) Al ¤ 806,98 binnen!
Was voor deze ook de setlist door een stemming bepaald? Voor de laatste (dinsdag) iig wel.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:34 schreef morgane het volgende:
[..]
Het was echt goed!! Veel oude nummers en grote hits; eigenlijk maar een stuk of 4 van het nieuwe album (wat ik zeker niet hun beste vind). Een goede mix dus. Ze doen inderdaad nog maar 5 optredens en niet in de buurt, dus dit was mijn laatste. Het was een mooie afsluiter en ik mag sowieso niet klagen, want ik heb ze nu 8 keer gezien
Leuke foto's in je fobo trouwens![]()
Mijn dag kan niet meer stukquote:Op donderdag 17 december 2009 08:54 schreef IrishBastard het volgende:
OK, edit voor mijn voor-laatste post
Stap de deur uit, ligt er govverredomme al een halve centimeter sneeuw
Op die ene fakking kutdag dat ik in m'n pak naar werk moet fietsen, fakking half uur, en dan heel de rest van de dag op stationnetjes moet staan vernikkelen, sneeuwt het
Ik kan hier zo'n kuthumeur van krijgen
Liever niet vandaagquote:
Nope, alleen de laatste in Paradiso. Maar ik denk dat ze er sowieso zelf voor gekozen hebben om de tour om te gooien in een 'best-of' omdat het de laatste is. Maria en Walking In The Park zijn wel precies de 2 beste van de nieuwe cd jaquote:Op donderdag 17 december 2009 08:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Was voor deze ook de setlist door een stemming bepaald? Voor de laatste (dinsdag) iig wel.
Ken zelf eigenlijk vooral het laatste album, Maria en Walking in the Park![]()
![]()
Goedemorgen iedereen
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had een afspraak met een docente, maar die gaat niet door. Een collega was niet op tijd en nu moet ze en college opnemen! Hoef ik mooi niet te krabben en door de sneeuw!
Ik zit in Oss!quote:
Nee, viel mee, voordeel van sneeuw is dat je het er zo af kunt kloppenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:38 schreef royjn het volgende:
[..]
Liever niet vandaag
Is je pak al nat?
Ik heb exact hetzelfde! Ik moet in m'n bestuurspak (= KOUD!) fietsen en vervolgens de hele dag treinen, inclusief overstappen wat dus kneiterkoud gaat worden...quote:Op donderdag 17 december 2009 08:54 schreef IrishBastard het volgende:
OK, edit voor mijn voor-laatste post
Stap de deur uit, ligt er govverredomme al een halve centimeter sneeuw
Op die ene fakking kutdag dat ik in m'n pak naar werk moet fietsen, fakking half uur, en dan heel de rest van de dag op stationnetjes moet staan vernikkelen, sneeuwt het
Ik kan hier zo'n kuthumeur van krijgen
True thatquote:Op donderdag 17 december 2009 11:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vorig jaar toen het sneeuwde in januariPositief thinking IB, sneeuw = Sneeuwpop maken + chocolademelk
![]()
Hoezo weeralarm? En hoezo kan je feest enzo niet doorgaan?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:57 schreef LastRequest het volgende:
Fuck nu gaat waarschijnlijk m'n hele dag en feest niet meer door, weeralarm..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |