Ik kan ook niet online, blijft haken op Connecting to Matchmaking serverquote:ik kan op dit moment niet online komen, misschien werkt iw aan een patch/
Good, kan vanavond toch niet spelen, dus als het morgenavond gefixed isquote:Op woensdag 16 december 2009 13:16 schreef Biefstuk het volgende:
Laatste post van Biertank uit deel 10
[..]
Ik kan ook niet online, blijft haken op Connecting to Matchmaking server
Gebruik ook een Jabra headset. Geluid is top en de verbinding ook. Als ik naar buiten loop om in de schuur een biertje te pakken, kan ik nog steeds communiceren met teamgenoten, haha!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:31 schreef Biefstuk het volgende:
Heb trouwens deze besteld: http://www.bol.com/nl/p/t(...)006389780/index.html
15 euro, volgens velen is de geluidskwaliteit gewoon goed dus dat gaan we even proberen
Is dat niet kut, maar in 1 oor geluid?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:44 schreef Iphone23 het volgende:
[..]
Gebruik ook een Jabra headset. Geluid is top en de verbinding ook. Als ik naar buiten loop om in de schuur een biertje te pakken, kan ik nog steeds communiceren met teamgenoten, haha!
Ehm nee ik vind van niet maar ben het dan ook gewend. Die dingen kunnen ook best hard trouwens, je hoort alles perfect. Had hem ooit voor mijn telefoon aangeschaft en dacht ff kijken of die het doet op mijn PS3.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:55 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Is dat niet kut, maar in 1 oor geluid?
Nope, vanavond niet thuis. Misschien morgen, maar waarschijnlijk ben ik dan ook niet thuis. Hetzelfde geldt voor vrijdag, zaterdag en zondagquote:
Ja aids. Ik na vanavond ook niet meer, de tranen!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, vanavond niet thuis. Misschien morgen, maar waarschijnlijk ben ik dan ook niet thuis. Hetzelfde geldt voor vrijdag, zaterdag en zondag
Dan lig jij als een grindtegel in het ziekenhuis..quote:Op woensdag 16 december 2009 13:52 schreef zatoichi het volgende:
Ohja en ik wil ook nog ff kwijt dat ik een teringhekel heb aan die 1887 akimbo gasten
Sta je godverdomme in The Quary een hele loods uit elkaar, schiet hij me nog in een keer dood, terwijl ik minstens vier kogels uit mijn assualt rifle in hem knal...
Ma ik zou het bijna aandurver om iemand met twee van die shotguns irl op mij te laten schieten vanaf één kant van een loods om deze myth even te busten...
Aha maar ik overleef het dus wel! Ik wist het!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:27 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Dan lig jij als een grindtegel in het ziekenhuis..
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:28 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Aha maar ik overleef het dus wel! Ik wist het!
Als je mazzel hebt wel, als je pech hebt nietquote:Op woensdag 16 december 2009 14:28 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Aha maar ik overleef het dus wel! Ik wist het!
Op de E3 hadden ze aangekondigd er sowieso 2 te releasen en misschien meer.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:59 schreef versteegrob het volgende:
Is er al iets bekend over nieuwe mappen, vind het wel tijd worden.
ja klopt ja. ik heb m zelf ook en ik vind m geweldig.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:44 schreef Scarface2004 het volgende:
Die Model 1887 is gewoon overpowered
ja moet je alleen wel eerst binnen 10meter van ze vandaan zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 16:22 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja klopt ja. ik heb m zelf ook en ik vind m geweldig.
tactical knife is btw nog gekker (uiteraard in combi met marathon, comando etc). steek je 1887 gasten sneller neer dan dat hun kunnen schieten
Ik welquote:
het is inderdaad wel verdomd makkelijk, ground warquote:Op woensdag 16 december 2009 17:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik speel trouwens altijd Groundwar (behalve in het begin natuurlijk).
Komt omdat ik gewoon verdomd slecht ben.
Behalve glitches horen de rest gewoon bij het spelquote:Op woensdag 16 december 2009 17:00 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik wel
Akimbo shotgunsKnife-classes
Noob-tubers
Campers
Glitches
Genoeg geklaagd.
MW2
en er nog trots op zijn ookquote:Op woensdag 16 december 2009 21:11 schreef Bananenman het volgende:
Noobtube is gewoon baas. Heb een paar keer echt van 50+ meter met een schitterend boogje iemand genoobtubed
Dit weekend weer spelen
Inderdaadquote:
Kom maar spelen hoor jongetjes, met of zonder noobtube. De echte noobs zijn juist de mensen die gaan flippen als iemand ze noobtubet, want dan zijn ze te slecht om er wat tegen te doenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:14 schreef Frankii het volgende:
[..]
Inderdaad, Als je hem voor je ziet dan pak je toch een machinegeweer, als je kan mikken heb je hem veel sneller dood.
Het word niks voor niks NOOBtube genoemdquote:Op woensdag 16 december 2009 21:19 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kom maar spelen hoor jongetjes, met of zonder noobtube. De echte noobs zijn juist de mensen die gaan flippen als iemand ze noobtubet, want dan zijn ze te slecht om er wat tegen te doen
Zodat je niet zo je best hoeft te doen om te richten, ergo je skillz hoeven niet al te best te zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:14 schreef Iphone23 het volgende:
[..]
Dat zijn grenade launchers die je als attachement op je wapen kan doen.
Je kan heul niemand weggooien in dit spelquote:Op donderdag 17 december 2009 09:31 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Als ik achter een muur een paar rode puntjes zie op mijn map, dan flikker ik mijn fag erover heen in de hoop iemand te raken.
Ach ik heb ook een class waarbij er een grenade launcher op mijn Tar zit.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:31 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Zodat je niet zo je best hoeft te doen om te richten, ergo je skillz hoeven niet al te best te zijn.
Ach ja ik ben eigenlijk ook een noobtuber, alleen dan met mijn frag grenade; als ik achter een muur een paar rode puntjes zie op mijn map, dan flikker ik mijn fag erover heen in de hoop iemand te raken.
Echt nog verbazingwekkend veel kills maak je daarmee... Moet ook echt frustrerend zijn om te zien in de kill cam
Gisteren trouwens ook een hilarisch potje meegemaakt op Afghan; alle gevechten speelden zich af op 2% van de map, en iederen zat continu granaten naar elkaar te gooien. mooiste actie (waarbij ik omkwam) was iemand die blind een granaat gooide die midden tussen mij en twee andere mannen van mijn team landde. Die zal wel blij geweest zijn met zijn triple kill
Dat is die assault rifle toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:40 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Je kan heul niemand weggooien in dit spel![]()
Ik gebruik de granaatlauncher nooit en granaten vergeet ik meestal...ik ben wel plots begonnen met winnen wat voorheen zelden gebeurde heb ik nu plots de ene na de andere (free for all)
op dit moment favoriete gun: W2000 !!!
Sneaky bastardquote:Op donderdag 17 december 2009 10:08 schreef mrPanerai het volgende:
geen assault maar sniper gun, die met het bullpup systeem, dempertje erop
Sitrepquote:Op donderdag 17 december 2009 11:20 schreef kleinelievewolff het volgende:
Ik kan me de laatste tijd heerlijk vermaken met C4Op terminal een pakketje droppen bovenaan de roltrappen en dan in een hoekje gaan zitten wachten tot er iemand de trap opkomt
Of als er iemand in de staart van het vliegtuig zit een pakket omhooggooien, die blijft dan plakken aan het plafond
Geeft meer voldoening om zelf op detonate te drukken dan om een claymore neer te zetten waar men vaak voorbij rent.
ah oke ben ik in de war, dat is ook iets met 2000 vandaar.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:08 schreef mrPanerai het volgende:
geen assault maar sniper gun, die met het bullpup systeem, dempertje erop
Hardcorequote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef biertank het volgende:
[..]
ah oke ben ik in de war, dat is ook iets met 2000 vandaar.
Hoe doe jij dat met de sniper?
Ik gebruik de .50 met silencer maar dan gaan ze zonder stopping power niet in een keer dood.
Het liefst gebruik ik als sniper: Scavenger, Cold-Blooded, Ninja en een gun met silencer, is mij in normale mode nog niet gelukt om dit voor elkaar te krijgen.
Ik moet eerlijk bekennen ik heb alleen de .50 gebruikt tot nu toe.
Is er een sniper die met deze instellingen iemand in een keer killt?
Anders lees je het hele bericht evenquote:Op donderdag 17 december 2009 12:06 schreef _GdR_ het volgende:
wat de hel?
Modern Warfare 2 besmet met \'virus\' op Xbox Live
virus?Lijkt me nogal niet zeg maar. Slap excuus van IW denk ik.
Lekker bezig Rambo!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:11 schreef Parvus het volgende:
Gister meest dramatische avond ooit gehad. Echt niks lukte, en nu is m'n headset kapot
er wordt een variable veranderd.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Anders lees je het hele bericht even
Hoezo niet? als iedereen in de lobby gesynchroniseerd wordt met de host dan heeft iedereen in zijn config "infinite ammo = 1" (bijvoorbeeld) staan. Als deze waarde niet gereset wordt dan kan hij zich zo verspreiden.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
er wordt een variable veranderd.
En dan komt het ruigste van alles. Iedereen in een lobby wordt 'geinfecteerd' door een 'virus' door een aangepaste 'config' file.
dus. nee ik geloof het niet.
Dan is het toch geen virus? Dan is dat gewoon een fout van IW. En een fout wat in mijn ogen heel gemakkellijk op te lossen moet zijn. 'infinite ammo' mag gewoon nooit 1 zijn. klaar. lijkt mij 1 regeltje code op IWnet?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:04 schreef intraxz het volgende:
[..]
Hoezo niet? als iedereen in de lobby gesynchroniseerd wordt met de host dan heeft iedereen in zijn config "infinite ammo = 1" (bijvoorbeeld) staan. Als deze waarde niet gereset wordt dan kan hij zich zo verspreiden.
+1quote:Op donderdag 17 december 2009 15:15 schreef mrPanerai het volgende:
Waarom nemen ze überhaupt zo'n regel op in de definitieve versie?
Omdat de regel code misschien wel noodzakelijk is? Code moet zo efficiënt mogelijk worden geschreven. Dus het is normaal om bepaalde stukken(classes/functions) herhaaldelijk te gebruiken. Bijvoorbeeld het is veel efficiënter om bijvoorbeeld een chopper/pave low(oid) unlimited ammo te geven en maar een bepaalde tijd aanwezig te laten zijn dan de afgevuurde projectielen bij te houden. Scheelt rekenkracht. Dus in dit geval zou het die regel code noodzakelijk zijn. Zo kunnen er nog veel meer situaties zijn die deze regel code noodzakelijk maakt.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:15 schreef mrPanerai het volgende:
Waarom nemen ze überhaupt zo'n regel op in de definitieve versie?
Tja, het was meer een situatie omschrijving om te laten zien dat de regel code noodzakelijk zou kunnen zijn. Het had net zo goed een npc kunnen zijn. Echter zou het nog veel complexer zijn in de daadwerkelijke game.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:53 schreef mrPanerai het volgende:
Ok eigenlijk logisch, ben niet zo thuis in spelletjesprogrammatie, ik dacht dat choppers etc omdat ze niet door spelers bestuurd werden ook anders gedefinieerd werden als de gewone wapens.
Heel soms leer ik bij op Fok!, heel soms .
heb t zweet op mn kop staan. traanogen van de agressie. hartslag van heel veel. en uiteraard komen de nodige godvers en kankers voorbij.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:39 schreef versteegrob het volgende:
Schelden jullie veel als het niet lukt? Ikke wel. Fucking hell zeg, wordt soms zo agressief van dit spel! Vergeet namelijk altijd te knifen als iemand in de buurt is, pfffffff
Ik heb een klein roze konijntje op de bank zitten welk ik kan afrossen als het even teveel wordt.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:39 schreef versteegrob het volgende:
Schelden jullie veel als het niet lukt? Ikke wel. Fucking hell zeg, wordt soms zo agressief van dit spel! Vergeet namelijk altijd te knifen als iemand in de buurt is, pfffffff
nee ik word alleen ziek chagerijnig als ik tegen zo'n noob speel die mij zo'n 5x hit met een lucky noobtubequote:Op donderdag 17 december 2009 16:39 schreef versteegrob het volgende:
Hehe ben ik dus niet de enigequote:Op donderdag 17 december 2009 16:48 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
heb t zweet op mn kop staan. traanogen van de agressie. hartslag van heel veel. en uiteraard komen de nodige godvers en kankers voorbij.
Hoezo? is normaal toch?
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:00 schreef Major-Balls het volgende:
Noh.. Gister had ik al zo'n uber uber kutmoment![]()
Ik speel al jaren FPS, vind het erg leuk, maar begin inmiddels ook een ouwe baas te worden; ik ben geen 16 meer.. Dus je hebt zat van die binkies die nog helemaal fris en fruitig zijn en daar loop ik dan met mijn wandelstok tussen te ownen.
Zodoende lukt het mij niet echt om van die mega kill streaks te krijgen, misschien ook wel omdat ik een rusher/Rambo ben.. maar goed. En gister had ik dan eindelijk met een care package dat ik chopper gunner was!!! JEEEJ!!! Dus ik denk; nu ga ik zo hard ownen!!! VOEL MIJN CHOPPERGUN KIDS!!! WOOHOOO!!!
OEH!!! TOGGLE THERMAL VIEW!!![]()
![]()
*verkeerde knopje --> out of chopper
![]()
![]()
Dus vandaag ging ik ietwat meer op de campmode en toen had ik hem hoor.. mijn eerste echte 11 kill streakWOOHOOO!!!! CHOPPER GUNNER SELECTED!!! ik ga er eens even lekker voor zitten
![]()
en toen... nou toen was het potje dus inene afgelopen
je hebt niet door dat het een vrij sarcastische reactie was?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:07 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Hehe ben ik dus niet de enigeMe vriendin kijkt me altijd zo raar aan als ik zon tirade afvuur. Maar die noob tubes word ik ook ziek van.
Maar vooral als ik 6 kills heb en dan wordt neer geknalled, als ik namelijk 1 kill meer heb krijg ik de harrier/pavelow/chopper gunner, pfffffff CoD6
Game om me te ontspannen alleen lijkt dat nooit te lukken
Dat is voor mij de enige manier om killstreaks te krijgen...campen levert geen winst op!quote:Op donderdag 17 december 2009 17:00 schreef Major-Balls het volgende:
Zodoende lukt het mij niet echt om van die mega kill streaks te krijgen, misschien ook wel omdat ik een rusher/Rambo ben.. maar goed.
Yep. En van veraf is het extreem waardeloos en schiet je nog geen gat in een krant. Vandaar Model 1887 > AA-12.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:16 schreef Tauchmeister het volgende:
AA-12 (met Grip) > Model 1887. Van dichtbij maak je iedereen gewoon gegarandeerd kapot met dat ding.
1887 >= assault + sniperquote:Op donderdag 17 december 2009 19:38 schreef Muchachooo het volgende:
assault > shotgun
sniper > shotgun
Die leidt me altijd zo fel af dat ik een stuk minder kills maakquote:Op donderdag 17 december 2009 23:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Is eigenlijk best wel fijn he![]()
en dan ook nog hearthbeat sensor er op
ACR is ook een wapen in MW2 krijg je geloof ik bij level 48. Dat wapen is ook zeker wel fijn. Maar ik maak juist wel heel veel kills door die hearthbeat sensor want dan kan ik die verrekte camper zienquote:Op donderdag 17 december 2009 23:50 schreef fyah het volgende:
[..]
Die leidt me altijd zo fel af dat ik een stuk minder kills maakDoor de lage refresh rate van dat ding beweeg ik in korte stoten richting de rode puntjes en vang dan een kogel in mijn nek wanneer tegenstander me wél ziet
Ik speel nog maar sinds vrijdag, game zelden maar het is wel een erg vette MPWat is ACR?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:31 schreef Koko_Banana het volgende:
Die shotgun is echt voor losers.
Je lijkt net op de Yeti als je met die dingen rondloopt op Derail.
mensen met heartbeat sensor zijn 9 van de 10x juist de campersquote:Op donderdag 17 december 2009 23:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
ACR is ook een wapen in MW2 krijg je geloof ik bij level 48. Dat wapen is ook zeker wel fijn. Maar ik maak juist wel heel veel kills door die hearthbeat sensor want dan kan ik die verrekte camper zien
Ik soms ook jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:00 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik gebruik Ninja Pro, fuck die heartbeatsensor
Bron?/quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:23 schreef SoldMayor het volgende:
Er komt een patch waar de shotgun 1887 onder handen wordt genomen
Speel er zelf ook bijna altijd mee maar hij doet wat weinig damage wanneer je core speeltquote:
Je moet het doen wanneer nodig. Eerst drie of vier kills maken, dan campen voor de laatste kill, twee kills maken met predator, 3 met harrier, en de rest met chopper/ac130.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef mrPanerai het volgende:
Dat is voor mij de enige manier om killstreaks te krijgen...campen levert geen winst op!
Hoop dat ze het knifen en de commando perk mee nemen, veels te overdreven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:23 schreef SoldMayor het volgende:
Er komt een patch waar de shotgun 1887 onder handen wordt genomen
ik gebruik sleight of hand alleen maar vanwege de pro: faster ADSquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:29 schreef Def1987 het volgende:
Ik gebruik maar 3 perks.
Sleight of Hand : Ik ben een type die constant reload na elk 'gevecht' dus reloaden binnen 1 sec is wel handig, vooral als je nog maar 5 kogels over hebt en er komt iemand aan lopen die je dan direct weer neer kan knallen.
Stopping Power : Zonder deze perk lijkt het wel net of je met erwten aan het schieten bent.
Steady Aim : Eigenlijk vind ik de perks in slot 3 voor mij totaal overbodig, maar die ene keer dat je geen tijd hebt om te aimen en gewoon gaat sproeien dan komt dit wel van pas.
Voor mij zijn dit de enige 3 die ik gebruik. Het ligt natuurlijk aan je speelstijl welke perks het best bij je passen maar de andere perks zijn totaal overbodig voor mij.
Zo, nu maar eerst is wachten op de patch want ik word schijtziek van unlimited ammo en die akimbo 1887's.
Ik vind sitrep echt heerlijk! overal zie ik die dingen liggen, altijd waarschuw ik mijn teamgenoten (die er toch nooit naar luisteren...) en af en toe schiet ik door de muur C4 of claymores kapot waarmee ik een tegenstander meeneem. Die zijn het leukst!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:30 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ninja pro is inderdaad zalig.
De meeste groene perks zijn gewoon niet interesant, scrambler werkt averechts, sitrep is nutteloos (je wordt net 1 HOOGSTENS 2 keer gekilled met een claymore in een match), last stand is bagger en zonder pistool als side arm krijg je zo'n kut wapen.
Als je niet sprayt of sniped is steady aim niet nodig, dus dan kies je of ninja of commando. Ik ga dan meestal voor ninja want silent footsteps is godlike en geen heartbeat is alleen maar nice en ik knife toch niet zo vaak
Jup ik begrijp je, triestige mensen op MW2...quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:39 schreef Muchachooo het volgende:
ik weet niet waarom, maar het is een en al chaos in CoD
het is gewoon niet meer leuk, frustrerend enz.
iedereen loopt met akimbo 1887 of ranger, of een knifeclass, of noobtube+stumper+die high explosive perk
op het moment heb ik na elk potje minder zin, en mijn ratio loopt ook genadeloos terug. ik kan alleen maar hulpeloos toekijken hoe ik het ene na het andere potje eindig met 15/24 of nog erger...
same here, de enige manier om nog een beetje te ownen is door die klote akimbo shotties te gaan gebruiken, en dat is gewoon tegen mijn principesquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een schijtspel is het eigenlijk, als je normaal wilt spelen dan word je constant keihard laatste.
Zoals ik al eerder melde ben ik benieuwd wat ze met de laatste patch hebben veranderd, sinds die patch is het bij mij in ieder geval huilen met de helm op, zo af en toe heb ik nog een potje dat ik eens flink positief eindig op men K/D ratio. Maar 9-18 bijv is geen uitzonderlijk iets.
Eerst eindigde ik 95% van de potjes op een K/D ratio van 1+![]()
Als het na de volgende patch nog zo is dan denk ik maar dat ik er mee kap, zo raak ik alleen maar gefrustreerd en dat is het spel me nou ook weer niet waard.
Wordt CoD2 nog een beetje online gespeeld op de PC dat jij weet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:58 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
same here, de enige manier om nog een beetje te ownen is door die klote akimbo shotties te gaan gebruiken, en dat is gewoon tegen mijn principes
ik ben sinds een weekje weer begonnen met CoD2
af en toe wel weer eens heerlijk: geen perks, geen attachments, en je wapens hangen af van de side die je bent. zoals het hoort eigenlijk
nog net zo veel als vroeger.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wordt CoD2 nog een beetje online gespeeld op de PC dat jij weet?
Dat was pas een uber spel inderdaad, stukken beter dan deze crap
in HC is ie wel ok, maar ik vind hem ook vervelend.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Je moet het spel eigelijk met een groepje spelen.
Als ik solo speel, kies is altijd Mercenary Team Deathmatch, allemaal random mensen bij elkaar, dus geen party of clan gasten die samenwerken
Ow en ik vind die ACR echt kut trouwens
Precies, het is even wennen, maar met FMJ knal je die dingen dusdanig kapot door de muren dat je er vijanden aardig mee kan verrassen. Ik blijf dat echt geniale kills vinden...quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:19 schreef Mindstate het volgende:
Mwah, wel iets anders. Je ziet zegmaar door de muren heen de mijnen in het rood opgloeien.
Ik hoor toch nooit iemand lopen want het spel is zo chaotisch dat je alleen maar gunfire en explosies hoort. Dan hou ik liever steady aim aan omdat je meestal toch 3 meter naast iemand respawnt en dan geen tijd hebt om ADS te doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:30 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ninja pro is inderdaad zalig.
De meeste groene perks zijn gewoon niet interesant, scrambler werkt averechts, sitrep is nutteloos (je wordt net 1 HOOGSTENS 2 keer gekilled met een claymore in een match), last stand is bagger en zonder pistool als side arm krijg je zo'n kut wapen.
Als je niet sprayt of sniped is steady aim niet nodig, dus dan kies je of ninja of commando. Ik ga dan meestal voor ninja want silent footsteps is godlike en geen heartbeat is alleen maar nice en ik knife toch niet zo vaak
Echt niet? Ik heb regelamtig dat ik iemand aan hoor komen, en vervolgens om het hoekje ga staan in poging die persoon te verrassen (lukt helft van de tijd, want meestal hebben zij een shotgun en ik een assualtriflequote:Op zaterdag 19 december 2009 12:22 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ik hoor toch nooit iemand lopen want het spel is zo chaotisch dat je alleen maar gunfire en explosies hoort. Dan hou ik liever steady aim aan omdat je meestal toch 3 meter naast iemand respawnt en dan geen tijd hebt om ADS te doen.
maar dat geldt ook voor de AC130, die maakt ook 20+ kills op Wastelandquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:47 schreef Scarface2004 het volgende:
Ligt aan het veld.
In Wasteland is die chopper gunner erg handig, gewoon nasty zelfs.
vooral als ze allemaal buiten spawnen...zo 20 kills erbij.
Maar in Karachi heb je er weer geen zak aan
Je hebt dus een k/d van 5 of 6 begrijp ik?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:44 schreef MPC60 het volgende:
Met deze classes doe ik meestal potjes van 30-5 of in die richting.
Echt ? Heb de SP nog geen 10 min gespeeld, alleen maar online gespeeld, ben nu level 68. Wat een vet spel vooral met Dolbyquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:52 schreef Roeni3 het volgende:
Net de SP uitgespeeld.. Las wat negatieve reviews daarover (o.a. IGN.com), maar godverdomme, ik vind het toch wel een gruwelijk goed uitgewerkte, heftige cinematic ervaring hoor.
Ik ben ook begonnen op Veteran, heb ik totaal 17 keer gedaan over de missie in de Favela, dat je Rojas moet pakkenquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:04 schreef zatoichi het volgende:
SP van CoD is altijd heerlijk om te spelen; lekker op veteran. Vond deze ook erg vet!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Je hebt dus een k/d van 5 of 6 begrijp ik?
Mijn ervaring is met mensen uit mijn lijst dat iedereen met een hoge k/d in mijn ogen vaak "even ergens wacht". Of je het campen noemt of niet het is een speelstijl die ik structureel weiger. Dan maar een k/d van 0.65.
Exodia? Bedoel je de nuke?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:21 schreef Koko_Banana het volgende:
Waarom zit fucking Exodia toch in het spel?Mensen gaan ervoor zwaar campen op team based games. Dat woord "team" zit er niet in voor niets.
Mijn natuurkunde leraar heet Rojasquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben ook begonnen op Veteran, heb ik totaal 17 keer gedaan over de missie in de Favela, dat je Rojas moet pakken
Tentje opgezet ergens?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nieuwe killstreak op TDM. 29. En ook nul death. 2.07 K/D nu.
Ken je Yu-Gi-Oh?quote:
Nee.quote:
Ah, dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:09 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Ken je Yu-Gi-Oh?
Dat is een populaire franchise, het is voornamelijk een kaartspel (Trading Card Game) zoals bv. Magic The Gathering maar er is ook een tekenfilm, of beter anime, van en verschillende andere dingen.
Er is een bepaalde kaartenset in het spel, als je de 5 onderdelen van Exodia (dat zijn dus 5 kaarten) hebt in je hand, win je automatisch het spel.
Als ik een nuke zie moet ik gewoon altijd denken aan Exodia.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Misschien heb ik teveel fantasie.![]()
Omdat je het niet kanquote:Op zondag 20 december 2009 10:14 schreef Catch_me het volgende:
Waarom word ik altijd zo agressief van dit spel?
generfed?quote:Op zondag 20 december 2009 10:53 schreef Catch_me het volgende:
Schijnt trouwens dat die 1887 model' s generfed zijn. Nou heb net zitten spelen en kwam gelijk weer in een kamer waar iedereen met die noob dingen rondliep te domineren
ik vind holo eigenlijk fijner dan red dot...quote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef Captain_Zappa het volgende:
Ik vin de aug een fantastisch wapen met grip en red dot, zo accuraat !
haha dat is me gelukkig nog niet gebeurd.quote:Op zondag 20 december 2009 16:29 schreef mstx het volgende:
Ik werd net gekilled door een supply crate.
Wacht maar totdat je bij het landhuis bentquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben ook begonnen op Veteran, heb ik totaal 17 keer gedaan over de missie in de Favela, dat je Rojas moet pakken
Mja, het gaat al iets beter nuquote:Op zondag 20 december 2009 18:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je bij het landhuis bent
Ah dankjewel. Dan ga ik eerst die 350 headshots maar halen. Nuja, ik ben nog lvl 65 dus heb nog wel even te gaan.quote:Op zondag 20 december 2009 18:12 schreef MPC60 het volgende:
Je hebt prestige challenges voor wapens (ook met headshots enzo) die blijven wel staan als je prestiget, rest niet. Aangezien je dus nog niet geprestiged ben neem ik aan dat je dus weer opnieuw kan beginnen, ik heb bv voor ik prestidge eerst alle challenges gehaald die ik nog wou en kon halen.
Het is voor ook de eerste shooter die ik serieus speel op de Xbox, voorheen ook alles op de pc. Maar ik moet zeggen dat het nog best aardig gaat.quote:Op zondag 20 december 2009 18:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mja, het gaat al iets beter nuEigenlijk is de SP op Veteran nog best makkelijk dan, gezien het feit dat ik voor het eerst een shooter speel op de console en progressie kan maken op Veteran-niveau
Hebben ze em minder sterk gemaaktquote:Patch 1.07 is now downable for PS3's
Fixes
1887 Akimbo now re-balanced
Prestige Glitch fixed
Private Game glitch fixed (infinte Ammo)
Haha, inderdaad. Ik sta nu op 1.72 mar dat zou makkelijk in de 1.8 zitten zonder die shotgun noobs en spawnkillers ( alhoewel het spel je in 8 v/d 10 keer op een irritante positie zet ).quote:Op zondag 20 december 2009 21:21 schreef intraxz het volgende:
Ik wil mijn k/d zonder de keren dat ik gespawnkilled ben.
Met de grenade launcher kills makenquote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef Grimmjoww het volgende:
Ff vraagje: wat doet een noob tuber?
Ohquote:Op zondag 20 december 2009 23:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Met de grenade launcher kills maken![]()
Maaaaaaaaaar
ik heb net mijn nieuwe favorieten wapen ondekt!!
OMFG de RPD is echt mega fijn .. ff wennen maar daarna
ach man, ga toch doodquote:Op zondag 20 december 2009 23:31 schreef Elegy het volgende:
Danger close perk+Scavenger pro perk+nade launcher+thumper+claymore/semtex/c4 = dikke fun
dat was mijn probleem bij CoD4.quote:Op zondag 20 december 2009 23:34 schreef Biefstuk het volgende:
Toch maar prestige 2 ingegaanDat icoontje van de eerste prestige is zo lelijk
Als ik nu de 70 haal blijf ik 70. Die AK47 met silencer is baas
Dit is veel leukerquote:Op zondag 20 december 2009 23:55 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ach man, ga toch dood
wat heb ik daar een schijthekel aan zeg. mensen die niet kunnen schieten
quote:Op maandag 21 december 2009 00:39 schreef KrentebolHooft het volgende:
Weet iemand waarom ik telkens challenges unlock die ik niet eens kan zien?
Ben level 70 (geen prestige) en vandaag kreeg ik er weer een
iets van 'Infected' get killed by an infected enemy.
Geen idee hoe ik er aan kom of waar die challenge staat.
Beschrijving:
Ik sprong uit een raam op terminal en werd beschoten.
Ik landde op de grond en raakte in last stand.
Draaide me om terwijl die dude uit het raam sprong.
Probeerde hem nog neer te schieten maar hij Knifete me met de snelheid van het licht.
estate is een hele viez sniper/camp map. Echt geen hol aanquote:Op maandag 21 december 2009 04:48 schreef twenty2seven het volgende:
wat een kutmap is estate zeg, nooit haal ik eens 5 killsplus tis een grote groenbruine soep van gras en bomen.
ja ik ben een noob, doe mij maar airport met hier en daar een blind granaatje, claymore of een 'welgemikte' thumber double kill![]()
![]()
"jongens, estate!" >> SKIPquote:Op maandag 21 december 2009 09:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
estate is een hele viez sniper/camp map. Echt geen hol aan
Ik vind Rundown juist een kutmapquote:Op maandag 21 december 2009 09:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je meer dan drie (twee?) claymores pakt ontploft of verdwijnt de eerste. Had gisteren wel een geinige kill in Estate toen ik net een claymore aan het planten was. Kwam er net eentje met een lmg aanrennen die mij neerschoot waardoor de claymore in de lucht bleef zweven (quote:Op maandag 21 december 2009 10:17 schreef zatoichi het volgende:
Tja met een assaultrifle wordt ik afgeknald door snipers, en als sniper door aussaults.. Eigenlijk best gebalanceerd die map, alleen inderdaad nooit een killstreak.
Mijn favoriete tactiek is gewoon scavenger met claymores en dan het hele huis vol plempen met claymores...
Meestal vrij saai, maar je moet wat. Al had ik gisteren echt een leuke battle in de kelder van het huis, een plek waar je eigenlijk nooit zit.
ja dat kan, vreemd he?quote:Op maandag 21 december 2009 10:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je meer dan drie (twee?) claymores pakt ontploft of verdwijnt de eerste. Had gisteren wel een geinige kill in Estate toen ik net een claymore aan het planten was. Kwam er net eentje met een lmg aanrennen die mij neerschoot waardoor de claymore in de lucht bleef zweven () en vanwege zijn vaart liep hij er toen tegenop. Dat was dus Buzzkill, Payback, Afterlifekill én Claymore level III
![]()
En in Airport maakte ik een headshot met mijn thumper. Daar stond ik toch wel even van te kijken
Estate is juist lol..quote:Op maandag 21 december 2009 09:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 21 december 2009 11:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Estate is juist lol..
willekeurig wapen + hearthbeat sensor en dan iedereen die ligt te campen en te snipen opzoeken en neerknallenbijna altijd 15+ kills op die map
Alleen jammer dat de meeste snipers wel coldblooded en ninja gebruiken.quote:Op maandag 21 december 2009 11:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Estate is juist lol..
willekeurig wapen + hearthbeat sensor en dan iedereen die ligt te campen en te snipen opzoeken en neerknallenbijna altijd 15+ kills op die map
Ja maar die zijn dan zo gefocused op het snipe dat ze niet in de gaten hebben wat er om hun een gebeurd en dan vind ik ze als nog door goed te kijken...quote:Op maandag 21 december 2009 12:32 schreef mstx het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de meeste snipers wel coldblooded en ninja gebruiken.
Silencer, scavenger, cold blooded ninja + claymore, als ik eenmaal geinstalleerd ben zit ik vaak wel goed.quote:Op maandag 21 december 2009 11:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Estate is juist lol..
Die kreeg ik vorige week ook. Zal ik vanaf nu ook eens aan zetten dan. lekker mensen 'infecten'quote:Op maandag 21 december 2009 08:44 schreef Parvus het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Get knifed by an enemy using this title.
Werd laatst ook besmet
Developers of gewoon random spelers.quote:Op maandag 21 december 2009 13:21 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Die kreeg ik vorige week ook. Zal ik vanaf nu ook eens aan zetten dan. lekker mensen 'infecten'
Maar iemand zou die title als eerste moeten verdiend hebben lijkt me. hoe dan?
Ja ik doe dat dus niet. Ga mensen niet zomaar aan xp punten helpen kom nouquote:Op maandag 21 december 2009 13:21 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Die kreeg ik vorige week ook. Zal ik vanaf nu ook eens aan zetten dan. lekker mensen 'infecten'
Maar iemand zou die title als eerste moeten verdiend hebben lijkt me. hoe dan?
Dat is dan alleen een title en geen challenge?quote:Op maandag 21 december 2009 08:44 schreef Parvus het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Get knifed by an enemy using this title.
Werd laatst ook besmet
Zal toch lachen zijn als je ff heel het andere team aan die sign kan helpen. Ben best benieuwd naar de reacties die je krijgt.quote:Op maandag 21 december 2009 13:49 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja ik doe dat dus niet. Ga mensen niet zomaar aan xp punten helpen kom nou
Een maatje van me is ook al prestige 3. over de helft tot 4 geloof ik. Maja die is ok werkeloos enzo. en doet niet anders dan gamen.quote:Op maandag 21 december 2009 14:28 schreef Elegy het volgende:
Op de PS3 zijn er hacks voor en op de pc ook geloof ik. Op de Xbox niet. Heb gisteren wel een paar prestige 3's gezien. Da's ook niet mis.
quote:Op maandag 21 december 2009 14:49 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Een maatje van me is ook al prestige 3. over de helft tot 4 geloof ik. Maja die is ok werkeloos enzo. en doet niet anders dan gamen.
stap1: lobby uitquote:Op maandag 21 december 2009 15:40 schreef Def1987 het volgende:
Ze moeten is opschieten met patch. Net ff 4 potjes gedaan en werd alleen maar gespawnkilled door shotgun noobs. En die lag is ook echt verschikkelijk. Normaal is het zo dat 1 a 2 bursts van een m16a4 al genoeg is voor een kill, maar dernet had ik 4 a 5 bursts nodig. En zij hoeven je maar 1 keer te raken zodat je aim verstoord wordt en je wordt direct gekilled.
Het duurt meestal al 10 min voordat ik in een game zit, laat staan als ik 4 van de 5 potjes weer verlaat omdat mijn connectie niet goed genoeg is. Ik heb vaak potjes gehad met 4 streepjes waar ik hetzelfde had. Dan had de rest 2 a 3 streepjes en kon ik ze helemaal niet raken en zij schoten dan meters naast me en ik ging dood. Dit spel heeft veel kleine aanpassingen nodig en het speelplezier wordt zo verdubbeld, maar op dit moment heb ik me nog nooit zo geergerd aan een spel dan aan dit spel.quote:Op maandag 21 december 2009 15:45 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
stap1: lobby uit
stap2: nieuwe zoeken
stap3: checken of je 4 streepies connectie hebt
stap4: zoja. dan blijf je. zonee ga terug naar stap 1
welke game mode speel je dan?quote:Op maandag 21 december 2009 15:48 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Het duurt meestal al 10 min voordat ik in een game zit, laat staan als ik 4 van de 5 potjes weer verlaat omdat mijn connectie niet goed genoeg is. Ik heb vaak potjes gehad met 4 streepjes waar ik hetzelfde had. Dan had de rest 2 a 3 streepjes en kon ik ze helemaal niet raken en zij schoten dan meters naast me en ik ging dood. Dit spel heeft veel kleine aanpassingen nodig en het speelplezier wordt zo verdubbeld, maar op dit moment heb ik me nog nooit zo geergerd aan een spel dan aan dit spel.![]()
Internet is goed, NAT is open.quote:Op maandag 21 december 2009 15:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
welke game mode speel je dan?
Wij doen altijd TDM en dan de 'express' versie. zit je binnen een paar seconde in een lobby.
en de verbinding is meestal oke.
Heb je niet gewoon kut internet? Staat je 'NAT' poort op 'open' etc?
Ik heb wel af en toe gewoon een potje dat ik 4 streepjes heb en dat ik alles kan raken, maar dat is maar 1 keer per 10 potjes. Gisteren had ik er dan 1 en had ik direct de nuke te pakken. Maar als ik dan het potje erna diep negatief eindig omdat ik geen zak kan raken dan raak ik echt gefrustreerd. Echt zonde want het spel is gewoon perfect als je naar de unlockables kijkt en het upgraden van je perks.quote:Op maandag 21 december 2009 16:13 schreef _GdR_ het volgende:
Dan weet ik het ook niet. wij hadden aan hetbegin ook altijd zwaar gezeik met MW2. maar dat kwam vooral door die NAT poort. Nu gaat het (op de glitch lobbies nadan) perfect.
Soms een kut verbinding maar dan speel je tegen amerikanen en de lui kan je heel snel de lobby uitpesten enzo.
welke map?quote:Op maandag 21 december 2009 18:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Omg 35 kill 2 death in TDM. 2 x choppergunner gehad zonder carepackage.
- Alles wordt gereset, alleen de titles en emblems houd je. Je moet dus weer bij rank 1 beginnen met het unlocken van wapens en challengesquote:Op maandag 21 december 2009 22:18 schreef Palmboom313 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat nou precies dat prestige inhoud? Dus wat je kunt na lvl 70.
prestige gaan?quote:Op maandag 21 december 2009 22:25 schreef Merkie het volgende:
En je krijgt een nieuwe class voor elke twee keer dat je Prestige gaat.
yup, helaas.quote:Op maandag 21 december 2009 16:21 schreef Rossdale het volgende:
Alleen voor PS3 en nog niet voor 360?
Zo zieligquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:36 schreef SinCane het volgende:
Er Is wel een Prestige Glitch voor de Xbox360 het is net uitgekomen
sommige mensen (ik ook vaak) worden gedreven door prestatie. je doet vaak nét even wat extra je best om die ene challenge te halen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:46 schreef intraxz het volgende:
Ik vind het überhaupt zielig hoe mensen tegen de prestige mode aankijken. Ik heb het al vaak gezegd en ik zal het nog maar een keer zeggen: wat boeit het plaatje naast je naam? Net alsof ik je dan in een keer niet meer own ofzo?
Dat heb ik ook een paar keer gehadquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:44 schreef KintoUn het volgende:
Ik snap iets niet aan dit spel.
Soms merk ik dat ik echt bagger speel (nog erger dan normaal), dan check ik vaak de killcam om te zien of het lag is of dat ik gewoon zuig.
En soms zie ik echt een enorm verschil tussen wat ik zie, en wat mijn tegenstander ziet. Ondanks dat ik toch 4 streepjes heb.
Uit frustratie ga ik dan maar weg, blijk ik host te zijn!
![]()
Zit er soms een soort van zero ping-achtig dingetje in ofzo, die pingtijden tussen de spelers compenseert ofzo?
Zegt me niks, heeft waarschijnlijk met je nickname te makenquote:Op dinsdag 22 december 2009 03:18 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
ik heb nu twee keer gehad dat mijn beeld de hele tijd op en neer zit te trillen nadat ik soms gekilled ben door een explosie, maar probleem is dat het de hele tijd blijft trillen ook als ik opnieuw verschijn of wat dan ook doe. verder is het beeld normaal als ik op de killcam kijk of als de match eindigt.... iemand een idee waardoor dit komt en hoe ik dat dan kan weghalen?
btw,,,,, het is PS3
Ik ben nu Prestige level 46, maar speel nog steeds met de Callsign en Emblem die ik al 'unlocked' had toen ik nog geen prestige kon doen. Ging dus inderdaad om gewoon weer de uitdaging. Kijken of je weer goed scoorde met de standaard wapens etc. Hoewel ik wel iets te snel naar Prestige ben gegaan. Ga deze keer wat langer met level 70 spelen voor de AK47quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:13 schreef intraxz het volgende:
Op die manier kan ik het begrijpen, maar er zijn mensen die het alleen om het plaatje doen en dat vind ik zielig.
ik vind sowieso de classes die je hebt op het begin bagger...quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb bij COD 4 prestige gedaan mar daar kreeg ik al snel spijt van. Je raakt gewend aan de betere wapens, de claymores, de perks etc. Het is irritant om ineens de strategie die je hebt om te moeten gooien omdat je de meeste dingen nog niet hebt. Ik ga echt geen prestige meer doenMaargoed ik ben nog steeds maar lvl 59 dus ik heb nog ff
Ik was zonder prestige echt aan het ownen met de M16, vond het een heerlijk wapen. Keek er ook echt naar uit om hem weer te unlocken met de eerste prestige. Maar nu ik hem weer unlocked heb bak ik er niks meer van met dat wapenquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb bij COD 4 prestige gedaan mar daar kreeg ik al snel spijt van. Je raakt gewend aan de betere wapens, de claymores, de perks etc. Het is irritant om ineens de strategie die je hebt om te moeten gooien omdat je de meeste dingen nog niet hebt. Ik ga echt geen prestige meer doenMaargoed ik ben nog steeds maar lvl 59 dus ik heb nog ff
ik kan daar dus echt niet mee overweg he...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:00 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik was zonder prestige echt aan het ownen met de M16, vond het een heerlijk wapen. Keek er ook echt naar uit om hem weer te unlocken met de eerste prestige. Maar nu ik hem weer unlocked heb bak ik er niks meer van met dat wapen
Speel nu met de TAR-21. Echt een geinig geweertje.
Silencer vind ik kut omdat je veel minder kracht en nauwkeurigheid hebt. Doe mij maar stopping power + FMJ.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:13 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik kan daar dus echt niet mee overweg he...
wat fijn is is silenced SCAR-H + Scavenger Pro, Stopping Power Pro en Ninja Pro
vind ik dan he...
ninja betekent dat je niet zichtbaar bent op heartbeat sensor. en pro zorgt ervoor dat je geen geluid maakt tijdens het lopen (het lijkt misschien niet zo interessant maar het werkt best goed!)quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:34 schreef Parvus het volgende:
Ik weet ook niet precies wat de silencer doet hoor? Zie je dan geen rood stipje op de map als je schiet? Het neemt iig een flink deel van je range weg.
En als je Ninja gebruikt, zie je dan wel of geen rood stipje als je schiet?
Ik gebruik precies het zelfde als jij doetquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:45 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ninja betekent dat je niet zichtbaar bent op heartbeat sensor. en pro zorgt ervoor dat je geen geluid maakt tijdens het lopen (het lijkt misschien niet zo interessant maar het werkt best goed!)
dat heeft dus niets te maken met of je wel of niet schiet
en silencer haalt inderdaad wat van je range af, maar niet minder damage. het voordeel is dat je in combinatie met de perks nooit jezelf verraadt (behalve als allerlei homo's UAV hebben, maar dat komt gelukkig niet zo vaak meer voor, met die custom killstreaks) en dankzij scavenger pro raakt je ammo bijna nooit op (wat een groot nadeel is van de SCAR, het tekort aan ammo)
een heldenclass, al zeg ik het zelf!
Je bengint met de UMP45. in mijn ogen het beste assault wapen in het spel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:42 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik vind sowieso de classes die je hebt op het begin bagger...
Met cold blooded ben je niet zichtbaar op UAV...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:45 schreef Muchachooo het volgende:
en silencer haalt inderdaad wat van je range af, maar niet minder damage. het voordeel is dat je in combinatie met de perks nooit jezelf verraadt (behalve als allerlei homo's UAV hebben, maar dat komt gelukkig niet zo vaak meer voor, met die custom killstreaks) en dankzij scavenger pro raakt je ammo bijna nooit op (wat een groot nadeel is van de SCAR, het tekort aan ammo)
Ja ik gebruik zelf ook Ninja Pro, vind het ook super fijn. Maar als je dus schiet zie je wel altijd een rood stipje? En met de silencer dan niet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:45 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ninja betekent dat je niet zichtbaar bent op heartbeat sensor. en pro zorgt ervoor dat je geen geluid maakt tijdens het lopen (het lijkt misschien niet zo interessant maar het werkt best goed!)
dat heeft dus niets te maken met of je wel of niet schiet
een heldenclass, al zeg ik het zelf!
haha nee ik heb magnum .44 met tactical knife.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik gebruik precies het zelfde als jij doetInderdaad echt super fijn, wat gebruik je als 2e wapen ik ranger akimbo.
kloptquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:11 schreef Parvus het volgende:
Ja ik gebruik zelf ook Ninja Pro, vind het ook super fijn. Maar als je dus schiet zie je wel altijd een rood stipje? En met de silencer dan niet?
klopt ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:11 schreef Parvus het volgende:
En ben je met Ninja juist wél weer zichtbaar op UAV?
Daarom stopping power....quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Silencer haalt wel damage weg hoor. Staat op verschillende wiki's en heb ik zelf ook wel zo ervaren.
Silencer verlaagt je range. De range is de hoeveelheid schade die een wapen over afstand doet. Op korte afstand doet een geweer met een silencer evenveel schade, maar op middelgrote en verre afstand zorgt een silencer voor aanzienlijk minder schade.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Silencer haalt wel damage weg hoor. Staat op verschillende wiki's en heb ik zelf ook wel zo ervaren.
AUG met grip en silencer is mijn combo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:05 schreef DeeBee het volgende:
Hehe, begin er eindelijk een beetje door te komen. Laatste paar dagen overheerst het goede gevoel en m'n K/D-ratio is een beetje aan het opkruipen (nog steeds onder de 1 hoor, zal niet zo showboaten zoals veel hier).
Ik vind de AUG wel echt een bazen ding, alleen even zien of ik er ACOG op blijf houden of switch naar holo.
Verder ook wel aardig succesvol met mp5/shotgun combo class, zeker in Skidrow is dat hilarisch.
Net weer even CTF gespeeld, want TDM vind ik beetje saai na verloop van tijd, maar speel voornamelijk Ground War.
Vind het echt gek dat ze voor zoveel game modes zulke lage aantallen spelers op een map hebben, want veel maps zijn dan echt veel te groot (en echt prima geschikt voor 18 man, nog wel meer zelfs als het zou moeten).
ik vind holographic juist fijn bij de AUGquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
AUG met grip en silencer is mijn combo.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
quote:Your NAT type is displayed in the Spec Ops Two Player Online menu and the online menu for Multiplayer (Xbox LIVE for X360, Playstation Network for PS3, and IWNet for PC). You will have one of the three following displayed:
* Open - You will get into games more quickly, have better matchmaking, and host migration will succeed more often.
* Moderate - Matchmaking will go more slowly, you'll get into less games, and host migration will be harder.
* Strict - You'll get into less games, matchmaking might take a long time, and you will fail to migrate to a new host more often.
poort 3047 UDP/TCPquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:57 schreef versteegrob het volgende:
Sinds gisteren heb ik veel gezeur met hostmigration, nu heb ik even gekeken naar mijn NAT-Type en deze staat op Moderate, op Open is het beter alleen hoe krijg ik de NAT op Open? Kan gewoon bij de settings van me router.
[..]
ik voeg je dit weekend wel even toequote:Op dinsdag 22 december 2009 17:04 schreef LinQ het volgende:
Ik zoek nog iemand waarmee ik specops op veteran kan doorspelen :$ ben een beetje vriendloos
Gamertag: linQ NL
Ik dacht dat range inhield dat het wapen onnauwkeuriger wordt op lange afstand?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:57 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Silencer verlaagt je range. De range is de hoeveelheid schade die een wapen over afstand doet. Op korte afstand doet een geweer met een silencer evenveel schade, maar op middelgrote en verre afstand zorgt een silencer voor aanzienlijk minder schade.
Is toch logischquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:57 schreef fyah het volgende:
wel grappig dat de dot van de holographic ook uitvalt bij empblijt dat ding volgens de interwebz op batterijen te werken
Dacht dat het gewoon een "print" op het glas moest voorstellen. Waarom zouden ze het powered willen hebben?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |