Echt ? Heb de SP nog geen 10 min gespeeld, alleen maar online gespeeld, ben nu level 68. Wat een vet spel vooral met Dolbyquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:52 schreef Roeni3 het volgende:
Net de SP uitgespeeld.. Las wat negatieve reviews daarover (o.a. IGN.com), maar godverdomme, ik vind het toch wel een gruwelijk goed uitgewerkte, heftige cinematic ervaring hoor.
Ik ben ook begonnen op Veteran, heb ik totaal 17 keer gedaan over de missie in de Favela, dat je Rojas moet pakkenquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:04 schreef zatoichi het volgende:
SP van CoD is altijd heerlijk om te spelen; lekker op veteran. Vond deze ook erg vet!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Je hebt dus een k/d van 5 of 6 begrijp ik?
Mijn ervaring is met mensen uit mijn lijst dat iedereen met een hoge k/d in mijn ogen vaak "even ergens wacht". Of je het campen noemt of niet het is een speelstijl die ik structureel weiger. Dan maar een k/d van 0.65.
Exodia? Bedoel je de nuke?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:21 schreef Koko_Banana het volgende:
Waarom zit fucking Exodia toch in het spel?Mensen gaan ervoor zwaar campen op team based games. Dat woord "team" zit er niet in voor niets.
Mijn natuurkunde leraar heet Rojasquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben ook begonnen op Veteran, heb ik totaal 17 keer gedaan over de missie in de Favela, dat je Rojas moet pakken
Tentje opgezet ergens?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nieuwe killstreak op TDM. 29. En ook nul death. 2.07 K/D nu.
Ken je Yu-Gi-Oh?quote:
Nee.quote:
Ah, dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:09 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Ken je Yu-Gi-Oh?
Dat is een populaire franchise, het is voornamelijk een kaartspel (Trading Card Game) zoals bv. Magic The Gathering maar er is ook een tekenfilm, of beter anime, van en verschillende andere dingen.
Er is een bepaalde kaartenset in het spel, als je de 5 onderdelen van Exodia (dat zijn dus 5 kaarten) hebt in je hand, win je automatisch het spel.
Als ik een nuke zie moet ik gewoon altijd denken aan Exodia.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Misschien heb ik teveel fantasie.![]()
Omdat je het niet kanquote:Op zondag 20 december 2009 10:14 schreef Catch_me het volgende:
Waarom word ik altijd zo agressief van dit spel?
generfed?quote:Op zondag 20 december 2009 10:53 schreef Catch_me het volgende:
Schijnt trouwens dat die 1887 model' s generfed zijn. Nou heb net zitten spelen en kwam gelijk weer in een kamer waar iedereen met die noob dingen rondliep te domineren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |