Die leidt me altijd zo fel af dat ik een stuk minder kills maakquote:Op donderdag 17 december 2009 23:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Is eigenlijk best wel fijn he![]()
en dan ook nog hearthbeat sensor er op
ACR is ook een wapen in MW2 krijg je geloof ik bij level 48. Dat wapen is ook zeker wel fijn. Maar ik maak juist wel heel veel kills door die hearthbeat sensor want dan kan ik die verrekte camper zienquote:Op donderdag 17 december 2009 23:50 schreef fyah het volgende:
[..]
Die leidt me altijd zo fel af dat ik een stuk minder kills maakDoor de lage refresh rate van dat ding beweeg ik in korte stoten richting de rode puntjes en vang dan een kogel in mijn nek wanneer tegenstander me wél ziet
Ik speel nog maar sinds vrijdag, game zelden maar het is wel een erg vette MPWat is ACR?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:31 schreef Koko_Banana het volgende:
Die shotgun is echt voor losers.
Je lijkt net op de Yeti als je met die dingen rondloopt op Derail.
mensen met heartbeat sensor zijn 9 van de 10x juist de campersquote:Op donderdag 17 december 2009 23:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
ACR is ook een wapen in MW2 krijg je geloof ik bij level 48. Dat wapen is ook zeker wel fijn. Maar ik maak juist wel heel veel kills door die hearthbeat sensor want dan kan ik die verrekte camper zien
Ik soms ook jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:00 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik gebruik Ninja Pro, fuck die heartbeatsensor
Bron?/quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:23 schreef SoldMayor het volgende:
Er komt een patch waar de shotgun 1887 onder handen wordt genomen
Speel er zelf ook bijna altijd mee maar hij doet wat weinig damage wanneer je core speeltquote:
Je moet het doen wanneer nodig. Eerst drie of vier kills maken, dan campen voor de laatste kill, twee kills maken met predator, 3 met harrier, en de rest met chopper/ac130.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef mrPanerai het volgende:
Dat is voor mij de enige manier om killstreaks te krijgen...campen levert geen winst op!
Hoop dat ze het knifen en de commando perk mee nemen, veels te overdreven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:23 schreef SoldMayor het volgende:
Er komt een patch waar de shotgun 1887 onder handen wordt genomen
ik gebruik sleight of hand alleen maar vanwege de pro: faster ADSquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:29 schreef Def1987 het volgende:
Ik gebruik maar 3 perks.
Sleight of Hand : Ik ben een type die constant reload na elk 'gevecht' dus reloaden binnen 1 sec is wel handig, vooral als je nog maar 5 kogels over hebt en er komt iemand aan lopen die je dan direct weer neer kan knallen.
Stopping Power : Zonder deze perk lijkt het wel net of je met erwten aan het schieten bent.
Steady Aim : Eigenlijk vind ik de perks in slot 3 voor mij totaal overbodig, maar die ene keer dat je geen tijd hebt om te aimen en gewoon gaat sproeien dan komt dit wel van pas.
Voor mij zijn dit de enige 3 die ik gebruik. Het ligt natuurlijk aan je speelstijl welke perks het best bij je passen maar de andere perks zijn totaal overbodig voor mij.
Zo, nu maar eerst is wachten op de patch want ik word schijtziek van unlimited ammo en die akimbo 1887's.
Ik vind sitrep echt heerlijk! overal zie ik die dingen liggen, altijd waarschuw ik mijn teamgenoten (die er toch nooit naar luisteren...) en af en toe schiet ik door de muur C4 of claymores kapot waarmee ik een tegenstander meeneem. Die zijn het leukst!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:30 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ninja pro is inderdaad zalig.
De meeste groene perks zijn gewoon niet interesant, scrambler werkt averechts, sitrep is nutteloos (je wordt net 1 HOOGSTENS 2 keer gekilled met een claymore in een match), last stand is bagger en zonder pistool als side arm krijg je zo'n kut wapen.
Als je niet sprayt of sniped is steady aim niet nodig, dus dan kies je of ninja of commando. Ik ga dan meestal voor ninja want silent footsteps is godlike en geen heartbeat is alleen maar nice en ik knife toch niet zo vaak
Jup ik begrijp je, triestige mensen op MW2...quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:39 schreef Muchachooo het volgende:
ik weet niet waarom, maar het is een en al chaos in CoD
het is gewoon niet meer leuk, frustrerend enz.
iedereen loopt met akimbo 1887 of ranger, of een knifeclass, of noobtube+stumper+die high explosive perk
op het moment heb ik na elk potje minder zin, en mijn ratio loopt ook genadeloos terug. ik kan alleen maar hulpeloos toekijken hoe ik het ene na het andere potje eindig met 15/24 of nog erger...
same here, de enige manier om nog een beetje te ownen is door die klote akimbo shotties te gaan gebruiken, en dat is gewoon tegen mijn principesquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een schijtspel is het eigenlijk, als je normaal wilt spelen dan word je constant keihard laatste.
Zoals ik al eerder melde ben ik benieuwd wat ze met de laatste patch hebben veranderd, sinds die patch is het bij mij in ieder geval huilen met de helm op, zo af en toe heb ik nog een potje dat ik eens flink positief eindig op men K/D ratio. Maar 9-18 bijv is geen uitzonderlijk iets.
Eerst eindigde ik 95% van de potjes op een K/D ratio van 1+![]()
Als het na de volgende patch nog zo is dan denk ik maar dat ik er mee kap, zo raak ik alleen maar gefrustreerd en dat is het spel me nou ook weer niet waard.
Wordt CoD2 nog een beetje online gespeeld op de PC dat jij weet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:58 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
same here, de enige manier om nog een beetje te ownen is door die klote akimbo shotties te gaan gebruiken, en dat is gewoon tegen mijn principes
ik ben sinds een weekje weer begonnen met CoD2
af en toe wel weer eens heerlijk: geen perks, geen attachments, en je wapens hangen af van de side die je bent. zoals het hoort eigenlijk
nog net zo veel als vroeger.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wordt CoD2 nog een beetje online gespeeld op de PC dat jij weet?
Dat was pas een uber spel inderdaad, stukken beter dan deze crap
in HC is ie wel ok, maar ik vind hem ook vervelend.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Je moet het spel eigelijk met een groepje spelen.
Als ik solo speel, kies is altijd Mercenary Team Deathmatch, allemaal random mensen bij elkaar, dus geen party of clan gasten die samenwerken
Ow en ik vind die ACR echt kut trouwens
Precies, het is even wennen, maar met FMJ knal je die dingen dusdanig kapot door de muren dat je er vijanden aardig mee kan verrassen. Ik blijf dat echt geniale kills vinden...quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:19 schreef Mindstate het volgende:
Mwah, wel iets anders. Je ziet zegmaar door de muren heen de mijnen in het rood opgloeien.
Ik hoor toch nooit iemand lopen want het spel is zo chaotisch dat je alleen maar gunfire en explosies hoort. Dan hou ik liever steady aim aan omdat je meestal toch 3 meter naast iemand respawnt en dan geen tijd hebt om ADS te doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:30 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ninja pro is inderdaad zalig.
De meeste groene perks zijn gewoon niet interesant, scrambler werkt averechts, sitrep is nutteloos (je wordt net 1 HOOGSTENS 2 keer gekilled met een claymore in een match), last stand is bagger en zonder pistool als side arm krijg je zo'n kut wapen.
Als je niet sprayt of sniped is steady aim niet nodig, dus dan kies je of ninja of commando. Ik ga dan meestal voor ninja want silent footsteps is godlike en geen heartbeat is alleen maar nice en ik knife toch niet zo vaak
Echt niet? Ik heb regelamtig dat ik iemand aan hoor komen, en vervolgens om het hoekje ga staan in poging die persoon te verrassen (lukt helft van de tijd, want meestal hebben zij een shotgun en ik een assualtriflequote:Op zaterdag 19 december 2009 12:22 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ik hoor toch nooit iemand lopen want het spel is zo chaotisch dat je alleen maar gunfire en explosies hoort. Dan hou ik liever steady aim aan omdat je meestal toch 3 meter naast iemand respawnt en dan geen tijd hebt om ADS te doen.
maar dat geldt ook voor de AC130, die maakt ook 20+ kills op Wastelandquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:47 schreef Scarface2004 het volgende:
Ligt aan het veld.
In Wasteland is die chopper gunner erg handig, gewoon nasty zelfs.
vooral als ze allemaal buiten spawnen...zo 20 kills erbij.
Maar in Karachi heb je er weer geen zak aan
Je hebt dus een k/d van 5 of 6 begrijp ik?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:44 schreef MPC60 het volgende:
Met deze classes doe ik meestal potjes van 30-5 of in die richting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |