ja klopt ja. ik heb m zelf ook en ik vind m geweldig.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:44 schreef Scarface2004 het volgende:
Die Model 1887 is gewoon overpowered
ja moet je alleen wel eerst binnen 10meter van ze vandaan zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 16:22 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja klopt ja. ik heb m zelf ook en ik vind m geweldig.
tactical knife is btw nog gekker (uiteraard in combi met marathon, comando etc). steek je 1887 gasten sneller neer dan dat hun kunnen schieten
Ik welquote:
het is inderdaad wel verdomd makkelijk, ground warquote:Op woensdag 16 december 2009 17:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik speel trouwens altijd Groundwar (behalve in het begin natuurlijk).
Komt omdat ik gewoon verdomd slecht ben.
Behalve glitches horen de rest gewoon bij het spelquote:Op woensdag 16 december 2009 17:00 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik wel
Akimbo shotgunsKnife-classes
Noob-tubers
Campers
Glitches
Genoeg geklaagd.
MW2
en er nog trots op zijn ookquote:Op woensdag 16 december 2009 21:11 schreef Bananenman het volgende:
Noobtube is gewoon baas. Heb een paar keer echt van 50+ meter met een schitterend boogje iemand genoobtubed
Dit weekend weer spelen
Inderdaadquote:
Kom maar spelen hoor jongetjes, met of zonder noobtube. De echte noobs zijn juist de mensen die gaan flippen als iemand ze noobtubet, want dan zijn ze te slecht om er wat tegen te doenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:14 schreef Frankii het volgende:
[..]
Inderdaad, Als je hem voor je ziet dan pak je toch een machinegeweer, als je kan mikken heb je hem veel sneller dood.
Het word niks voor niks NOOBtube genoemdquote:Op woensdag 16 december 2009 21:19 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kom maar spelen hoor jongetjes, met of zonder noobtube. De echte noobs zijn juist de mensen die gaan flippen als iemand ze noobtubet, want dan zijn ze te slecht om er wat tegen te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |