Ik niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zeg, heb ik al wat gewonnen?
quote:Op woensdag 16 december 2009 08:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Even een tvp'tje voor de lijstjes,
HHHOOOIIIII CHIPSSSquote:Op woensdag 16 december 2009 08:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Even een tvp'tje voor de lijstjes,
Hallo Thomquote:
De categorie aandachtshoer.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:06 schreef mstr het volgende:
Ik hoop ook nog op een vermelding ergens
Wie weetquote:Op donderdag 17 december 2009 13:59 schreef Tamashii het volgende:
Ik hoop op liefste user, maar niemand kent mij dus het zal wel niet.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zeg, heb ik al wat gewonnen?
Beste PR-er. Net als Fiets.quote:
Goed gedaan.quote:Op zondag 20 december 2009 15:04 schreef BrandX het volgende:
al 578 inzendingen. Ruimschoots het dubbele van vorig jaar. Ben benieuwd of we de 600 nog gaan halen.
tuurlijkquote:Op zondag 20 december 2009 15:04 schreef BrandX het volgende:
al 578 inzendingen. Ruimschoots het dubbele van vorig jaar. Ben benieuwd of we de 600 nog gaan halen.
quote:Op zondag 20 december 2009 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed gedaan.
Nu heb ik eer van mijn overwinningen
Ik wilde het net vragenquote:
nu blijft 'ie hangenquote:Op zondag 20 december 2009 15:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik wilde het net vragen![]()
Wel leuk
Jawel.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:59 schreef Tamashii het volgende:
Ik hoop op liefste user, maar niemand kent mij dus het zal wel niet.
Ja op Erwin Krol of Piet Paulusma.quote:
Niet Peter Timofeef?quote:
Ik begrijp het niet, grootste baggeraar en mod... dat is geen combiquote:Op maandag 28 december 2009 14:47 schreef Paul het volgende:
Forum
Beste mogelijke kandidaat voor moderator Stoeprand
Forumusers
Waardevolste aanwinst voor FOK! Stoeprand
Grootste baggeraar van FOK! Stoeprand
Meest humorvolle user Stoeprand
Beste nieuwkomer 2009 Stoeprand
Je had idd allang een permban gehad van me.quote:
Kan heus welquote:Op maandag 28 december 2009 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, grootste baggeraar en mod... dat is geen combi
quote:Op maandag 28 december 2009 18:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je had idd allang een permban gehad van me.
Man man man ik geniet weer met volle teugen op fok weet je datquote:Op maandag 28 december 2009 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En vooral niet bij jou.... mini admin, echt, hoe diep kun je gaan
Vertel eens. Ik kom er zelden.quote:Op maandag 28 december 2009 18:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Man man man ik geniet weer met volle teugen op fok weet je dat
De vrouwen dansen er naakt op de barquote:Op maandag 28 december 2009 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel eens. Ik kom er zelden.
Wel goeie verhalen over gehoord.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:06 schreef Friek_ het volgende:
FOK!-site Algemeen
Minst leuke subsite Sport
Dev is veel tofferquote:
quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 16:37 schreef borisz het volgende:
Meest ondergewaardeerde user kleinzusje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Deze awards worden bijna alleen door "ons kent ons" ingevuld en er wordt vergeten dat 2009 langer is dan de laatste maand.
En, is het gelukt?quote:Op zondag 20 december 2009 15:04 schreef BrandX het volgende:
665quote:
Games wie kijkt daar dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:02 schreef Rossdale het volgende:
Niemand stemt op gamesWedden dat we straks een winnaar hebben met maar liefst 4 stemmen?
Je kan het dit jaar iig in het geniep invullen.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:43 schreef Fascination het volgende:
Users Algemeen
Mooiste avatar Maisnon
Origineelste of grappigste avatar Harajuku.
Leukste signature Smart_ass
Interessantste/leukste FOK!-fotoboekprofiel (vrouwen) Maisnon
De rest komt nog. Misschien.
Oh, dat is niet nodig voor mij.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je kan het dit jaar iig in het geniep invullen.
Jij welquote:Op woensdag 30 december 2009 19:21 schreef Adelante het volgende:
Maar als je maar één naam ergens invult, tel je dan ook als volledige inzending?
Ik heb jouw naam op 4 plekken staan ofzoquote:
Vergeet mij niet!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
Ik zal het invullen vandaag eens afmaken!
Ja, ik weet nu al wie je overal in gaat vullen.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
Ik zal het invullen vandaag eens afmaken!
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, ik weet nu al wie je overal in gaat vullen.
MOI
Je mag niet overal hetzelfde invullen begreep ikquote:Op donderdag 31 december 2009 11:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, ik weet nu al wie je overal in gaat vullen.
MOI
Adelantjes die vragen....quote:
memento-mori en admiraal_anaal zijn in elk geval nieuw, net als lavenderrr en S-F is recycle.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag niet overal hetzelfde invullen begreep ik![]()
[..]
Adelantjes die vragen....
Ff serieuze vraag: waar kan je zien welke mods er in 2009 nieuw zijn bij gekomen?
Want dat weet ik niet precies, waar kan ik uit kiezen bij Beste Nieuwkomer?
murp is toch ook nieuwquote:Op donderdag 31 december 2009 11:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
memento-mori en admiraal_anaal zijn in elk geval nieuw, net als lavenderrr en S-F is recycle.
Nee, joh murp zit al eeuwen op ONZquote:Op donderdag 31 december 2009 11:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
murp is toch ook nieuwen hoe zit dat met SWJ?
Dat kan goed nieuws zijn en dat kan slecht nieuws zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 11:38 schreef Adelante het volgende:
Ik heb jouw naam op 4 plekken staan ofzo
okquote:Op donderdag 31 december 2009 11:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, joh murp zit al eeuwen op ONZ
SWJ weet ik niet precies...
Van Adelante kan je alleen maar goed nieuws verwachten tenzij je een baggeruser bentquote:Op donderdag 31 december 2009 11:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat kan goed nieuws zijn en dat kan slecht nieuws zijn
Dank!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
memento-mori en admiraal_anaal zijn in elk geval nieuw, net als lavenderrr en S-F is recycle.
De verkiezingen knop gaat nu van kleur verspringen dus dat trekt wel de aandachtquote:Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef Greys het volgende:
Moet/kan er niet een massa-PM naar elke user dat vandaag de laatste dag voor het invullen is?
Met het linkje? Misschien dat het er net nog een paar over de streep trekt?
Ik zag het net ja!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De verkiezingen knop gaat nu van kleur verspringen dus dat trekt wel de aandacht
Ja, dat was vorige jaren ook zo. Sommige users deden toen ook van de hele lijst misschien 4 of 5 namen invullen.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:21 schreef Adelante het volgende:
Maar als je maar één naam ergens invult, tel je dan ook als volledige inzending?
Jaquote:Op donderdag 31 december 2009 @ 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank!
En MissBliss is ook nieuw toch?
Je zou zeggen dat hij net komt kijken ja want hij bakt er nog steeds niets van als modje, beter gaat hij in de leer bij Remlof ,BrandX of misshobje om even wat kwaliteitscrew te noemenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
okveel vullen volgens mij murp in bij slechtste nieuwkomer
maargoed
Kan ik mee leven, hoewel populariteit an sich ook niets zegtquote:Meest populaire moderator: Adelante
quote:
tis maar net met wie je ruzie wilt hebbenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:20 schreef Greys het volgende:
Komt er daarna een apart topic waarin alle lijstjes worden geplakt door de organisaaaaaaaaaaaasie?
Zodat iedereen goed kan lezen wat men nou écht van ze vindt als men zich anoniem waant tijdens het invullen? Of is het de bedoeling dat we zonder rellen 2010 beginnen
Oh ik heb mijn lijstje vrij braaf ingevuld volgens mij (ben nog niet klaar) dus ik zal niet snel ruzie krijgen.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tis maar net met wie je ruzie wilt hebben
Ik verwacht 100% anonimiteit, maar wil wel iets van statistieken zien, met uitklapschermpjes of staafdiagrammen met aantal stemmenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:20 schreef Greys het volgende:
Komt er daarna een apart topic waarin alle lijstjes worden geplakt door de organisaaaaaaaaaaaasie?
Zodat iedereen goed kan lezen wat men nou écht van ze vindt als men zich anoniem waant tijdens het invullen? Of is het de bedoeling dat we zonder rellen 2010 beginnen
Volgens mij is Muis er nu mee bezig.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:11 schreef Adelante het volgende:
Iemand een verwachting van wanneer de resultaten worden gepubliceerd?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij is Muis er nu mee bezig.
Ergens deze week iig.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:11 schreef Adelante het volgende:
Iemand een verwachting van wanneer de resultaten worden gepubliceerd?
Deze week duurt nog maar 10 uurtjes...quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Deze week duurt nog maar 10 uurtjes...
Ik design helemaal niet, dit soort antwoorden moet dus nog verwijderd worden.quote:Beste designer (86 inzendingen / 12%)
1. xxxx
2. xxxx
3. GlowMouse (5)
Deze moeten nog samengevoegd worden zodat de stemmen bij elkaar worden opgeteld.quote:Slechtste forum actie ooit (17 inzendingen / 2%)
...
6. SHE serious request (1)
7. SHE foto's serious request (1)
Oké, maar de open antwoorden zouden toch na een week komen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik design helemaal niet, dit soort antwoorden moet dus nog verwijderd worden.
[..]
Deze moeten nog samengevoegd worden zodat de stemmen bij elkaar worden opgeteld.
Alle vragen moeten zo nagelopen worden, en voordat dat gedaan is, is er geen uitslag te publiceren
Maar als het onverhoopt wat langer duurt heeft iedereen daar vast begrip voorquote:1 januari 2010 zal, afhankelijk van hoe snel we onze roes hebben uitgeslapen en de katerkoppijn weggezakt is, de uitslag posten. De antwoorden op de open vragen komen een week later, je begrijpt dat we die handmatig zullen nalopen en dat dat even tijd nodig heeft .
Ik heb inside informatie, de titel 'grootste aandachtshoer' is iig voor jouquote:
YESYESYESquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:45 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb inside informatie, de titel 'grootste aandachtshoer' is iig voor jou
De prijs hiervoor is wel een permban, maar dat wordt je straks wel duidelijk...quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:50 schreef Djeez het volgende:
[..]
De prijs hiervoor is wel een permban, maar dat wordt je straks wel duidelijk...
Net of we jou missen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |