quote:Op woensdag 30 december 2009 15:06 schreef Friek_ het volgende:
FOK!-site Algemeen
Minst leuke subsite Sport
Dev is veel tofferquote:
quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 16:37 schreef borisz het volgende:
Meest ondergewaardeerde user kleinzusje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Deze awards worden bijna alleen door "ons kent ons" ingevuld en er wordt vergeten dat 2009 langer is dan de laatste maand.
En, is het gelukt?quote:Op zondag 20 december 2009 15:04 schreef BrandX het volgende:
al 578 inzendingen. Ruimschoots het dubbele van vorig jaar. Ben benieuwd of we de 600 nog gaan halen.
665quote:
Games wie kijkt daar dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:02 schreef Rossdale het volgende:
Niemand stemt op gamesWedden dat we straks een winnaar hebben met maar liefst 4 stemmen?
Je kan het dit jaar iig in het geniep invullen.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:43 schreef Fascination het volgende:
Users Algemeen
Mooiste avatar Maisnon
Origineelste of grappigste avatar Harajuku.
Leukste signature Smart_ass
Interessantste/leukste FOK!-fotoboekprofiel (vrouwen) Maisnon
De rest komt nog. Misschien.
Oh, dat is niet nodig voor mij.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je kan het dit jaar iig in het geniep invullen.
Jij welquote:Op woensdag 30 december 2009 19:21 schreef Adelante het volgende:
Maar als je maar één naam ergens invult, tel je dan ook als volledige inzending?
Ik heb jouw naam op 4 plekken staan ofzoquote:
Vergeet mij niet!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
Ik zal het invullen vandaag eens afmaken!
Ja, ik weet nu al wie je overal in gaat vullen.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
Ik zal het invullen vandaag eens afmaken!
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, ik weet nu al wie je overal in gaat vullen.
MOI
Je mag niet overal hetzelfde invullen begreep ikquote:Op donderdag 31 december 2009 11:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, ik weet nu al wie je overal in gaat vullen.
MOI
Adelantjes die vragen....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |