Degene met een lapo moet het nieuwe topic openen, dat is een regel!quote:Op maandag 14 december 2009 14:13 schreef Dj_unkie het volgende:
Nijmegen #465 waar rechtvaardigheid nog ver te zoeken is!
quote:Op maandag 14 december 2009 14:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Degene met een lapo moet het nieuwe topic openen, dat is een regel!
kaper jaquote:Op maandag 14 december 2009 14:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Of als Piet het doet, want Piet is de pro topic opener
Ik was er goed brak van haha.quote:Op maandag 14 december 2009 14:28 schreef Dj_unkie het volgende:
He Royjn hoe was je personeelsfeest?
haar wat?quote:Op maandag 14 december 2009 15:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wilde net jouw vragen hoe lang de levertijd ongeveer is
quote:Op maandag 14 december 2009 15:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
que?
Als je met creditcard betaalt een week. Anders langer, 2 weken ofzoquote:Op maandag 14 december 2009 15:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wilde net aan je vragen hoe lang de levertijd ongeveer is bij dell
yas wat is er met je aan de handquote:Op maandag 14 december 2009 15:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gelukkig heb ik die eenVanaaf maar eens bestellen dan denk ik
kan je nagaan dat ik het opmerk, dat is misschien nog wel t ergstequote:Op maandag 14 december 2009 16:08 schreef Dj_unkie het volgende:
Swarma...sinds wanneer let jij op taalgebruik
Net zo goed als jouw taalnivoquote:Op maandag 14 december 2009 16:06 schreef swarmahoer het volgende:
Gelukkig heb ik die eenheel goed nederlands yas
ik produceer iig nog logische zinnen, en nivo en niveau kan allebeiquote:Op maandag 14 december 2009 16:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Net zo goed als jouw taalnivoHet is Niveau!
oeh, stem op mij, meest verrassende user 2009 !!!quote:Op maandag 14 december 2009 18:10 schreef morgane het volgende:
Swarma! Dat had iknou niet van je verwacht![]()
pff, nu wil ik dus een kleinere laptop dan ik nu heb (heb nu een 15,4") maar ik kan er geen vinden met cd/dvd-drive. Dus dat zal wel weer een externe drive worden. Of weet iemand een goed kleiner model die er wel 1 heeft? In ieder geval koop ik nooit meer een Packard Bell
Een cd/dvd-drivequote:Op maandag 14 december 2009 18:10 schreef morgane het volgende:
Swarma! Dat had iknou niet van je verwacht![]()
pff, nu wil ik dus een kleinere laptop dan ik nu heb (heb nu een 15,4") maar ik kan er geen vinden met cd/dvd-drive. Dus dat zal wel weer een externe drive worden. Of weet iemand een goed kleiner model die er wel 1 heeft? In ieder geval koop ik nooit meer een Packard Bell
werkt erg handig als je n apparaat gekocht hebt en je kan de installatiecdrom niet gebruikenquote:Op maandag 14 december 2009 19:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een cd/dvd-drive![]()
Het is bijna 2010 geen 2001 meer!
Van alle goede fabrikanten kan je wel de drivers downloaden. Mijn netbook heeft ook geen cd/dvd-drive en ik heb hem nog nooit gemist.quote:Op maandag 14 december 2009 19:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
werkt erg handig als je n apparaat gekocht hebt en je kan de installatiecdrom niet gebruiken
en nee niet alle drivers zijn te downloaden
ik dus welquote:Op maandag 14 december 2009 19:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van alle goede fabrikanten kan je wel de drivers downloaden. Mijn netbook heeft ook geen cd/dvd-drive en ik heb hem nog nooit gemist.
FF iso-tje ervan maken en in ene virtuele dvd/cd drive ketsen! Als ik dat zelfs snap kan iedereen dat!quote:
dat is t hele probleem nietquote:Op maandag 14 december 2009 19:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
FF iso-tje ervan maken en in ene virtuele dvd/cd drive ketsen! Als ik dat zelfs snap kan iedereen dat!
De meeste films en series die je bij de gratis webshop kan bestellen zijn doorgaans niet in het formaat die een dvd-speler van een paar jaar oud kan lezen. Dan moet je die weer converteren naar een formaat die dat ding wel kan lezen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:34 schreef morgane het volgende:
Ook ik snap datAlcohol/Daemon tools ftw.
Maar het gaat er meer om dat het waarschijnlijk niet gaat lukken om een kleine laptop te vinden die ik aan mn tv/dvd-speler met alleen scart/composite input kan hangen ...dus dan moet ik mn films wel branden op dvd.
Met een kabeltje en ene programma als powerstrip kan je het ook nog proberen om je flappie direct aan te sluiten aan een tv. Hoef je geen convertor (rond de 40e) aan te schaffen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:48 schreef morgane het volgende:
Ik heb een simpele tv, geen lcd of breedbeeld ofzo. Ik koop mn films altijd in divx/avi of zet ze anders om, een 720p heb ik toch niks aan.
Powerstrip ken ik wel ja. Ik moet dan dus een kabel hebben die ik op de scart of composite/component (weet niet wat t is) van mn tv aan kan sluiten. Welke output kan ik dan het beste op letten? Moet mn nieuwe laptop hdmi, vga, dvi, s-video of weet ik veel wat er tegenwoordig allemaal is hebben? Ik zie door de bomen het bos niet meer...moet ook nog eens uitzoeken of mn tv een rgb-signaal ondersteunt.quote:Op maandag 14 december 2009 19:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met een kabeltje en ene programma als powerstrip kan je het ook nog proberen om je flappie direct aan te sluiten aan een tv. Hoef je geen convertor (rond de 40e) aan te schaffen.
Tja, een digitale uitgang (in welke vorm dan ook) aansluiten op een analoge uitgang (composite/scart) vraagt volgens mij altijd om een convertor (mits de grafische kaart die functie niet heeft). Maar zeker weten doe ik dat niet. Vraag het aan iemand die er echt verstand van heeft!quote:Op maandag 14 december 2009 19:55 schreef morgane het volgende:
[..]
Powerstrip ken ik wel ja. Ik moet dan dus een kabel hebben die ik op de scart of composite/component (weet niet wat t is) van mn tv aan kan sluiten. Welke output kan ik dan het beste op letten? Moet mn nieuwe laptop hdmi, vga, dvi, s-video of weet ik veel wat er tegenwoordig allemaal is hebben? Ik zie door de bomen het bos niet meer...moet ook nog eens uitzoeken of mn tv een rgb-signaal ondersteunt.
Wat heb je besteld dan?quote:Op maandag 14 december 2009 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Laptop besteld, verwachte levertijd 2 weken
Wat is nou belangrijker? Een film die je altijd nog kan kijken, of je studie?quote:Op maandag 14 december 2009 20:43 schreef SLP_ het volgende:
hmm, dilemma. heb morgen wiskunde toets en de helft van het hoofdstuk snap ik niet en de helft wel. ik ben nu al best moe dus ga niet te laat naar bed. dus eigenlijk zou ik nu wiskunde moeten maken, maar ik wil toch ook héél hraah the hurt locker zien. en ik heb de hele week allemaal verslagen enz in te leveren dus dan kan ik ook niet kijkenmoeilijke keuze...
Studievertraging schijnt hip te zijnquote:Op maandag 14 december 2009 20:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is nou belangrijker? Een film die je altijd nog kan kijken, of je studie?
Hoeveelste jaars ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 14 december 2009 20:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
jaa ik weet het school is belangrijkerquote:Op maandag 14 december 2009 20:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit hequote:Op maandag 14 december 2009 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoeveelste jaars ben jij eigenlijk?
Geen enkel bedrijf zal daar moeilijk over doen, als je het maar kan onderbouwen met een enigszins fatsoenlijke reden.quote:Op maandag 14 december 2009 21:14 schreef swarmahoer het volgende:
hoe moeilijk doen bedrijven nu daadwerkelijk met een jaar studievertraging als je solliciteert
ik heb het idee dat het net zo'n dreigment is als ''als je de korstjes van je brood niet opeet kan je nooit fluiten''
Ik had het te druk met jonkos bossen en die fucken je mind, jwt!quote:Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geen enkel bedrijf zal daar moeilijk over doen, als je het maar kan onderbouwen met een enigszins fatsoenlijke reden.
ik kon mn tijd wel aan leukere dingen bestedenquote:Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geen enkel bedrijf zal daar moeilijk over doen, als je het maar kan onderbouwen met een enigszins fatsoenlijke reden.
gewoon zeggen dat je door de dood van je kat in een neerwaardse spiral van heroine misbruik terecht bent gekomen maar jezelf er uiteindelijk weer uit hebt kunnen halen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik kon mn tijd wel aan leukere dingen besteden
En dat je pas besefte waarmee je bezig was toen je met je zatte kop en opengejaste polsjes op de IC lag!quote:Op maandag 14 december 2009 21:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je door de dood van je kat in een neerwaardse spiral van heroine misbruik terecht bent gekomen maar jezelf er uiteindelijk weer uit hebt kunnen halen.
Voor de Kerk wel ja! En voor de maffia ook! En dat kan ook best samen gaan!quote:Op maandag 14 december 2009 21:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk dat mijn jaartje Italia wel een goed excuus is
Gewoon zeggen dat je een jaar verdaan hebt aan het testen, en uitwonen van bovenstaande Windows functie. Al dan niet in combinatie met eerder genoemde verdovende middelenquote:Op maandag 14 december 2009 21:20 schreef Sander het volgende:
Also, als je in windows 7 het actieve scherm schudt met de muis, minimized-ie alle anderen. Shiny!
En wat voor iets heb je besteld dan?quote:
Een basis Dell computer. Niet heel bijzonder, wel beter dan het systeem dat ik had. Uiteindelijk voor 298 euro incl verzenden.quote:Op maandag 14 december 2009 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat voor iets heb je besteld dan?
Als je niet meer nodig hebt is het primaquote:Op maandag 14 december 2009 22:23 schreef Dupje het volgende:
[..]
Een basis Dell computer. Niet heel bijzonder, wel beter dan het systeem dat ik had. Uiteindelijk voor 298 euro incl verzenden.
Nee, ik speel geen heftige spellen, doe niks met foto's bewerken, en gebruik zelfs Adobe weinig, eigenlijk gebruik ik alleen office en internetquote:Op maandag 14 december 2009 22:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je niet meer nodig hebt is het prima![]()
Dan heb je een prima peezee! Slaapze dopje, depje, dapje, dupke!quote:Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nee, ik speel geen heftige spellen, doe niks met foto's bewerken, en gebruik zelfs Adobe weinig, eigenlijk gebruik ik alleen office en internetHaha.
Nu lekker slapen!
Dat is een handig ding zeg!! Nog nooit van gehoord. Maar wel overpriced als je het mij vraagt. Voor die 229 euro meer kan ik ook een laptop met dvd-brander kopen of een converter om 'm toch op mn tv aan te kunnen sluiten.quote:Op maandag 14 december 2009 22:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je niet meer nodig hebt is het prima![]()
O ja morgane! Dit iets voor je? Hoef je niet je dingetjes te branden voor je ze op tv kijkt!
http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_52/OFF01.SHTML
Ik vind het wel leuk speelgoed! Daar heb je ook wel een laptop of een convertor voor, maar voor dat soort dingen is dat ook niet echt bedoeld.quote:Op maandag 14 december 2009 23:49 schreef morgane het volgende:
[..]
Dat is een handig ding zeg!! Nog nooit van gehoord. Maar wel overpriced als je het mij vraagt. Voor die 229 euro meer kan ik ook een laptop met dvd-brander kopen of een converter om 'm toch op mn tv aan te kunnen sluiten.
Maar dankjewel voor de tip hoor!
Wat voor resolutie zendt dat ding uit? Welke mediaformaten ondersteunt het? Heeft het kreng genoeg rekenkracht om 1080p bestanden af te spelen? Issie windows compatible? Weinig informatie en ik vrees dat je op al die antwoorden een nee kan verwachten bij medion meuk. {quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk speelgoed! Daar heb je ook wel een laptop of een convertor voor, maar voor dat soort dingen is dat ook niet echt bedoeld.Media centrum he
Full HD = 1920 x 1080, zie link, ja, ja.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat voor resolutie zendt dat ding uit? Welke mediaformaten ondersteunt het? Heeft het kreng genoeg rekenkracht om 1080p bestanden af te spelen? Issie windows compatible? Weinig informatie en ik vrees dat je op al die antwoorden een nee kan verwachten bij medion meuk. {
Mja ik heb kort haar en dan is een muts wel lekker warm...heb een hekel aan IGLO diepvries orenquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:12 schreef AMDB het volgende:
Was ook op de fiets, zonder handschoenen, brrr. Muts heb ik nooit nodig eigenlijk
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
‘iPhone-gebruikers lijden aan Stockholmsyndroom’
Oud kutartikel over irrelevante bullshit zonder bronnen met aannames van de schrijver. Ow... Telegraafquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Geachte Mevr. Yasha
Bevestiging van uw recent geplaatste bestelling vindt u in de bijlage.
De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 2009-12-28.
Ik ben helemaal geen Applefanboy... heb alleen een iphone en ipod, en vind ze wel geniaal!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ook maar die krengen zijn rete duurquote:
Afwachten dusquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:50 schreef Sander het volgende:
Ik wil de nieuwe iPhone. Of de nieuwe Google-phone. Twijfels, twijfels.
bevalt me prima...:)quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je maar geen windows mobile 6,x telefoon neemt! Want een bagger programma is dat zeg! Misschien dat 7.0 wat is, maar zolang die er niet is zou ik (niet nog eens) zo'n telefoon nemen!
Of het slechtste van beide werelden de Samsung i780quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:33 schreef IrishBastard het volgende:
Of een Samsung met eigen softwaredinges, zoals de Jet
Onbeperkt internet heb je al voor een 10 tientje en dat staat dan apart van je andere abonnement.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:42 schreef AMDB het volgende:
Ik zoek eigenlijk naar een telefoon met onbeperkt internet en gps van onder de 20 euro per maand, op zich wel te vinden maar dan zijn er altijd van die geintjes dat je niet kan sms-en uit dezelfde bundel ofzo
die nog maar eens quotenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je bent zelf overrated onzinquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die nog maar eens quoten
overrated onzin
Ongelofelijke falers daarquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, ff kopieren, weer 2 en half uur kwijt. Wat een klote machines daar zeg..
Maar goed, ik heb het nu.. En het arme mens kan nog steeds niet vertellen wat het onderwerp van het essay is omdat het vakhoofd het gewoon iedere keer af laat weten.. Maar ze heeft gezegd dat we het nu ook later in mogen leveren
Ik heb mijn netbook ook al eens aan m'n reguliere monitor gehangen, niks te merken van vertraging.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:01 schreef morgane het volgende:
Heb inmiddels een toch wel erg leuk notebookje gezien, de Samsung NC10. Maar als ik 'm via vga rechtstreeks koppel aan een monitor, wordt het beeld dan vertraagd? Voordeel van deze is dat je de backlight uit kan zetten, dan kan ik 'm dus makkelijk combineren met een extra tft.
mijn huidige abo heeft een B status bij kpn, geen idee hoeveel je daardoor ''gratis'' te besteden hebt bij verlengingquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:50 schreef Mikkie het volgende:
Ik wil ook een nieuwe phone, maar zo'n dure ken ik heul niet betalen. En al die nieuwerwetse shizzle zoals Internet op je phone, is overrated
.
B-status?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mijn huidige abo heeft een B status bij kpn, geen idee hoeveel je daardoor ''gratis'' te besteden hebt bij verlenging
je kan dan sowieso een nieuw nummer aanvragen, als het dan ook mogelijk is de naam en rekening van de abohouder kan veranderen mag je m meenemen
a is minderquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
B-status?
Ik ben toch wel minimaal een A+..
Ok, dankjewelquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb mijn netbook ook al eens aan m'n reguliere monitor gehangen, niks te merken van vertraging.
Mijn Asus kwam geloof ik gewoon tot 1280 × 1024. Da's de max van m'n monitor. Tijd voor iets nieuwsquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:08 schreef Dj_unkie het volgende:
kan die NC10 wel een hoge resolutie uitspugen dan...mijn Acer netbook kan over VGA maar een belachelijk lage resolutie uitspugen van 1024 bij nog wat
Vaak welquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:44 schreef morgane het volgende:
Ik ook, had er niet eens aan gedacht om ernaar te kijken
heeft de grootte van mn externe tft-scherm nog iets te maken met de resolutie?
Ik heb mijn netbook wel eens aangesloten op mijn tv 1680 x 1050 en daar werkte ie prima op! Die kleine dingetjes zijn echt fijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:40 schreef morgane het volgende:
The nc10 can output resolutions up to 1920*1080p
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb mijn netbook wel eens aangesloten op mijn tv 1680 x 1050 en daar werkte ie prima op! Die kleine dingetjes zijn echt fijn
Mijne is wel 6cel, ga dan voor de N110!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:55 schreef morgane het volgende:
Die NC10 van 289,- van de Dixons site blijkt een 3-cell batterij te hebben i.p.v. een 6-cellvalt dat ff tegen! Dat wordt 'm dus niet.
Aah ik wist het niet meer zeker of jij het wasquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
SLP_je zei geen hoi...
![]()
ik ook niet btw![]()
nee dan moet je vragen: ik zoek cocktailprikkers, weet je waar die liggenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:51 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Aah ik wist het niet meer zeker of jij het wasen om nou te vragen of je cocktailprikker was is ook zoiets
meestal is het zo dat klanten dat aan mij vragen en niet dat de kassiere het aan de klant moet vragenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee dan moet je vragen: ik zoek cocktailprikkers, weet je waar die liggen
Mja, swarma héquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:16 schreef SLP_ het volgende:
[..]
meestal is het zo dat klanten dat aan mij vragen en niet dat de kassiere het aan de klant moet vragen
mooi dat alles geregeld is, geeft ook weer wat rustquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
En mag ik even Moblo al bij voorbaat bedanken, zij komt morgen foto's makenToch fijn als je op zo'n korte termijn iemand kan regelen
![]()
Raar dat dit de laatste avond met mama is, maar alles is geregeld, morgen gaat een heel bijzondere dag worden
Hij wil met z'n S4 gewoon even gebruik maken van die 15km autobahnquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ziet er netjes uit
Hehe mijn broer wil mij zaterdag wel ff op komen halen vanuit weeze, "dan zijn we in twee minuten thuis"
En dan ben je 25 jaar![]()
Ja, hij was er van de week nog geweest, 268 gereden!!! Ja uhm, ik kom net uit een vliegtuig dat wel 800km per uur gaatquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij wil met z'n S4 gewoon even gebruik maken van die 15km autobahn.
slechtquote:Op woensdag 16 december 2009 01:44 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, daar ben ik weer
P2bF was wel gezellig, maar de opkomst aan oudere jaars viel zwaar tegenWas de op 2 na-oudste van onze vereniging ofzo
Overigens Cali ook niet meer gespot
Nu bedje in, morgen presentatie afmaken, en 's middags presenteren
Sterkte vandaag dude.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
En mag ik even Moblo al bij voorbaat bedanken, zij komt morgen foto's makenToch fijn als je op zo'n korte termijn iemand kan regelen
![]()
Raar dat dit de laatste avond met mama is, maar alles is geregeld, morgen gaat een heel bijzondere dag worden
Toen mijn vader werd begraven heeft een vriendinnetje van mijn zusje ook wat foto's gemaakt. Heel af en toe, van bepaalde momenten, en dat vond ik niet zo erg. Wat je beschrijft is niet zoals het bij mij ging in elk geval. Ze stond op een respectabele afstand met een goeie lens en ze ging niet voor de perfecte foto maar voor de momenten. Ik heb een paar keer door de foto's gebladerd (met moeite) en het is ook wel weer fijn om je met behulp van die foto's de dag weer voor je hebben. De begrafenis van mijn vader was erg mooi, voor zover een begrafenis mooi kan zijn, en de foto's zijn daar ook een herinnering aan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
No offence verder, maar dat fotos maken bij begrafenissen snap ik nog steeds niet helemaal.. Bij mijn tante werd dat ook gedaan en ik kreeg er echt zo'n "Til de kist nog een keer door de deur want ik heb het er niet goed opstaan" gevoeletje bij..
Maar goed moet iedereen natuurlijk voor zich wetenVeel sterkte morgen CP en wat swarmi zegt, Ik hoop dat het een mooie dag en een mooi afscheid wordt
Wat een falers, je zal er maar tussen zittenquote:Op woensdag 16 december 2009 09:11 schreef AMDB het volgende:
Ik hoorde dat het wss brandstichting was om nog meer verzekeringsgeld te innen o.i.d.
Vriendin van klasgenoot woont er dus, die durft niet meer thuis te slapen. Begrijpelijk wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:30 schreef Sander het volgende:
[..]
Wat een falers, je zal er maar tussen zitten
Dus je hebt gewoon weer de Cali gedaanquote:Op woensdag 16 december 2009 02:36 schreef Californium het volgende:
[..]
slechtJou wel gespot, maar je was zo druk bezig met dansen aan de andere kant van de zaal
Ook weer thuis... meeste leuke mensen hebben morgen 08.30 alweer praktijk tot half 6 dus die moesten slapen.. jammer van de af en toe aparte muziek
![]()
slapen.... morgen gratis lunch
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:09 schreef Sander het volgende:
Mooie dingen Yashi!
Mijn deadline schuift steeds dichterbij. 4 januari is de inleverdag, maar ruim daarvoor moet ik alles al bij de drukker hebben liggen. Kost veel energie. Maargoed, ik schrijf lekker door.
Het fijnste is nog wel dat het ontwerp dat ik nu heb gemaakt voor een hoop mensen de aanleiding is geweest om na te denken over wat ik hier nou precies doe. En die mensen hebben veel meer kennis van zaken. En dan komen ze ineens aan van "oh maar het kan ook zo-of-zo". Ze gooien daardoor al mijn prachtige werk ondersteboven, door met kennis en feiten aan te komen die ik niet wist.
Alles is ook zo 'onder water' hier. Ik zoek me het schompes in de documentatie (mijn bibliografie is bijna drie kantjes) en ik vind maar de helft van wat ik zoek. Als ik dan mensen aanspreek hoor ik relatief weinig nieuws dus dan denk je, ach, je bent er wel op dat gebied. En dan maak je iets, en dan is het ineens van "ja maar denk je ook hier aan? En hier aan?" Kan erg frustrerend zijn.
Ze gaan toch altijd losser om met buitenlandse studenten? Gebeurt hier ook volgens mij.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, tentamen gehaald.. In Nederland was ik hier nooit mee weggekomen maar hier scoor ik gewoon een ruime 7Echt dat systeem hier
![]()
Die man begon van ja het was wel een beetje onzeker allemaal.. Dus ik kaats er zo in van; ja het was mijn eerste mondeling hier.. "Ja dat moet ik wel mee laten tellen natuurlijk" en dan krijg je nog zo'n relatief hoog cijfer
Naja mooinu alleen nog even dat essay fixen en dan heb ik 15 februari ergens pas weer een keer les
Ik denk dat ik het via een bepaalde weg over Berlusconi wil hebben. Dus dat ik spreek over de head of statequote:"Describe (max. 8 pages - 19.200 letters, spaces excluded) an aspect (a legal rule, an institution, a practice) which you find - at least to some extent - peculiar of the Italian legal tradition, trying to make a comparison with the situation of your own country on the same point"
Welk bedrijf loop je stage en wat moet je doen?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:09 schreef Sander het volgende:
Mooie dingen Yashi!
Mijn deadline schuift steeds dichterbij. 4 januari is de inleverdag, maar ruim daarvoor moet ik alles al bij de drukker hebben liggen. Kost veel energie. Maargoed, ik schrijf lekker door.
Het fijnste is nog wel dat het ontwerp dat ik nu heb gemaakt voor een hoop mensen de aanleiding is geweest om na te denken over wat ik hier nou precies doe. En die mensen hebben veel meer kennis van zaken. En dan komen ze ineens aan van "oh maar het kan ook zo-of-zo". Ze gooien daardoor al mijn prachtige werk ondersteboven, door met kennis en feiten aan te komen die ik niet wist.
Alles is ook zo 'onder water' hier. Ik zoek me het schompes in de documentatie (mijn bibliografie is bijna drie kantjes) en ik vind maar de helft van wat ik zoek. Als ik dan mensen aanspreek hoor ik relatief weinig nieuws dus dan denk je, ach, je bent er wel op dat gebied. En dan maak je iets, en dan is het ineens van "ja maar denk je ook hier aan? En hier aan?" Kan erg frustrerend zijn.
Bij de overheid, ik ben bezig met het automatiseren van testen. Het product waar hier aan gewerkt wordt omvat zowel software, hardware en menskracht die allemaal getest moeten kunnen worden.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Welk bedrijf loop je stage en wat moet je doen?
geen wijn gehad en niet staan kijkenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus je hebt gewoon weer de Cali gedaan
En zo erg heb ik niet staan dansenTenminste, ik heb me volgens mij best netjes gedragen
En ik voelde me een beetje te nuchter voor de rest van het feest
Was dus ook niet echt een probleem om eerder weg te gaan
Zo'n 'het was wel leuk, en je vermaakt je wel, maar niet speciaal' avondje
Ik zit op 48 inmiddelsquote:Op woensdag 16 december 2009 12:26 schreef Dj_unkie het volgende:
Pffff zit aan de 25 pagina's van mijn afstudeerverslag....maar moet nog best watMorgen langs school om de aanbevolen strategie eens door te nemen met een docent
welke strategie wil je implementerenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:26 schreef Dj_unkie het volgende:
Pffff zit aan de 25 pagina's van mijn afstudeerverslag....maar moet nog best watMorgen langs school om de aanbevolen strategie eens door te nemen met een docent
Heb eerst het strategische positiebepaling gedaan met Porter met een uitbreiding van Johnson en Scholes (strategische klok). Daarna een richting aangegeven met Ansoff.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
welke strategie wil je implementeren
Kut is dat hè. Ik heb ook een deadline op jawel, 1 januariquote:Op woensdag 16 december 2009 11:09 schreef Sander het volgende:
Mooie dingen Yashi!
Da's toch geen vergelijking mênquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, hij was er van de week nog geweest, 268 gereden!!! Ja uhm, ik kom net uit een vliegtuig dat wel 800km per uur gaat
Hoi!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:11 schreef AMDB het volgende:
Ik hoorde dat het wss brandstichting was om nog meer verzekeringsgeld te innen o.i.d.
das lang geledenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:44 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Hoi!Ik kwam weer eens kijken!
En meteen als reactie hierop: iemand die ik ken woont er en die bleek niet verzekerd te zijn (ouders hadden dat per ongeluk eerder opgezegd), dus het lijkt me sterk dat het om die reden aangestoken is... ik begrijp nooit waar dat soort roddels vandaan komen - het is toch vreselijk om je huis en al je spullen kwijt te zijn?
Zeker! Behalve het ongelofelijke uitstelgedrag waar ik me op het moment mee bezig houd gaat het prima!quote:
Fijn om te lezen!quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:52 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Yasha!Hoe is het met jou dan? Heb ik nog veel gemist hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja goed! zit nu voor Erasmus in Italië, maar kom over 4 daagjes weer even lekker voor een maandje naar Nederlandquote:Op woensdag 16 december 2009 17:52 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Yasha!Hoe is het met jou dan? Heb ik nog veel gemist hier?
Italie... toe maar! Komt er nog wel iets van studeren dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja goed! zit nu voor Erasmus in Italië, maar kom over 4 daagjes weer even lekker voor een maandje naar Nederland
Verder heb je wss wel veel gemist maar ook weer niet zo'n belangrijke dingenEn natuurlijk een aantal nieuwe gezichten hier.. Owjah en Piet woont niet eens meer in de buurt van Nijmegen nu
(ik ook niet natuurlijk maar dat is tijdelijk)
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar IB en ik zijn toch ook één?*zwijmel*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Zo ben ik eigenlijk bij niemand, alleen met twee hele goede vrienden gaat het onderling altijd zoquote:Op woensdag 16 december 2009 18:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, dat jij zo bentmijn oom heeft al eens een paar keer, deels voor ouwehoer maar ergens meent ie het volgens mij ook wel, gezegd van jah zo kan ik ook wel cadeaus geven
mijn posts zijn altijd van hoge kwaliteitquote:Op woensdag 16 december 2009 17:51 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Zeker! Behalve het ongelofelijke uitstelgedrag waar ik me op het moment mee bezig houd gaat het prima!. En met jou dan? Nog altijd zo aan het spammen?
Zeker stront in je ogen?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mijn posts zijn altijd van hoge kwaliteit
Alles beter dan Comic Sansquote:Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nou k denk eerder dat zijn posts in wingdings op zijn scherm verschijnen ofzo
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nou k denk eerder dat zijn posts in wingdings op zijn scherm verschijnen ofzo
quote:
quote:
Toevallig al 15 ects binnen.. Maar dat is meer van de laatste twee weekjes studeren.. Volgend semester als het goed is mijn 21 ects binnen en dan komt er waarschijnlijk niks meer van studeren.. Maar als het goed is wel met het leren van de taalquote:Op woensdag 16 december 2009 18:06 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Italie... toe maar! Komt er nog wel iets van studeren dan?.
Wat betreft je oom, hij zal waarschijnlijk zelf het liefst hebben dat iedereen er bij kan zijn toch? Dan maakt het hem vast niet uit wanneer jullie iets gaan doen!
beetje jammer ditquote:Op woensdag 16 december 2009 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zolang ie maar dood gaat toch?
en mikkie wil daar graag deel van uit maken, snap dat danquote:Op woensdag 16 december 2009 20:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB en ik willen de eerste avond gewoon knuffelen en daarna geyle neuckseks hebben..
zo goed dan?
Ik ben ondertussen inderdaad vijfdejaarsquote:Op woensdag 16 december 2009 22:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha nou niet meer zo vaak als toenEigenlijk komt het er de laatste tijd nooit van
![]()
En dank u
Hmm ik meen mij te herinneren dat jij toen in je 3e jaar zat.. Maar misschien heb ik dat fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |