Degene met een lapo moet het nieuwe topic openen, dat is een regel!quote:Op maandag 14 december 2009 14:13 schreef Dj_unkie het volgende:
Nijmegen #465 waar rechtvaardigheid nog ver te zoeken is!
quote:Op maandag 14 december 2009 14:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Degene met een lapo moet het nieuwe topic openen, dat is een regel!
kaper jaquote:Op maandag 14 december 2009 14:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Of als Piet het doet, want Piet is de pro topic opener
Ik was er goed brak van haha.quote:Op maandag 14 december 2009 14:28 schreef Dj_unkie het volgende:
He Royjn hoe was je personeelsfeest?
haar wat?quote:Op maandag 14 december 2009 15:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wilde net jouw vragen hoe lang de levertijd ongeveer is
quote:Op maandag 14 december 2009 15:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
que?
Als je met creditcard betaalt een week. Anders langer, 2 weken ofzoquote:Op maandag 14 december 2009 15:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wilde net aan je vragen hoe lang de levertijd ongeveer is bij dell
yas wat is er met je aan de handquote:Op maandag 14 december 2009 15:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gelukkig heb ik die eenVanaaf maar eens bestellen dan denk ik
kan je nagaan dat ik het opmerk, dat is misschien nog wel t ergstequote:Op maandag 14 december 2009 16:08 schreef Dj_unkie het volgende:
Swarma...sinds wanneer let jij op taalgebruik
Net zo goed als jouw taalnivoquote:Op maandag 14 december 2009 16:06 schreef swarmahoer het volgende:
Gelukkig heb ik die eenheel goed nederlands yas
ik produceer iig nog logische zinnen, en nivo en niveau kan allebeiquote:Op maandag 14 december 2009 16:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Net zo goed als jouw taalnivoHet is Niveau!
oeh, stem op mij, meest verrassende user 2009 !!!quote:Op maandag 14 december 2009 18:10 schreef morgane het volgende:
Swarma! Dat had iknou niet van je verwacht![]()
pff, nu wil ik dus een kleinere laptop dan ik nu heb (heb nu een 15,4") maar ik kan er geen vinden met cd/dvd-drive. Dus dat zal wel weer een externe drive worden. Of weet iemand een goed kleiner model die er wel 1 heeft? In ieder geval koop ik nooit meer een Packard Bell
Een cd/dvd-drivequote:Op maandag 14 december 2009 18:10 schreef morgane het volgende:
Swarma! Dat had iknou niet van je verwacht![]()
pff, nu wil ik dus een kleinere laptop dan ik nu heb (heb nu een 15,4") maar ik kan er geen vinden met cd/dvd-drive. Dus dat zal wel weer een externe drive worden. Of weet iemand een goed kleiner model die er wel 1 heeft? In ieder geval koop ik nooit meer een Packard Bell
werkt erg handig als je n apparaat gekocht hebt en je kan de installatiecdrom niet gebruikenquote:Op maandag 14 december 2009 19:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een cd/dvd-drive![]()
Het is bijna 2010 geen 2001 meer!
Van alle goede fabrikanten kan je wel de drivers downloaden. Mijn netbook heeft ook geen cd/dvd-drive en ik heb hem nog nooit gemist.quote:Op maandag 14 december 2009 19:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
werkt erg handig als je n apparaat gekocht hebt en je kan de installatiecdrom niet gebruiken
en nee niet alle drivers zijn te downloaden
ik dus welquote:Op maandag 14 december 2009 19:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van alle goede fabrikanten kan je wel de drivers downloaden. Mijn netbook heeft ook geen cd/dvd-drive en ik heb hem nog nooit gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |