Degene met een lapo moet het nieuwe topic openen, dat is een regel!quote:Op maandag 14 december 2009 14:13 schreef Dj_unkie het volgende:
Nijmegen #465 waar rechtvaardigheid nog ver te zoeken is!
quote:Op maandag 14 december 2009 14:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Degene met een lapo moet het nieuwe topic openen, dat is een regel!
kaper jaquote:Op maandag 14 december 2009 14:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Of als Piet het doet, want Piet is de pro topic opener
Ik was er goed brak van haha.quote:Op maandag 14 december 2009 14:28 schreef Dj_unkie het volgende:
He Royjn hoe was je personeelsfeest?
haar wat?quote:Op maandag 14 december 2009 15:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wilde net jouw vragen hoe lang de levertijd ongeveer is
quote:Op maandag 14 december 2009 15:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
que?
Als je met creditcard betaalt een week. Anders langer, 2 weken ofzoquote:Op maandag 14 december 2009 15:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wilde net aan je vragen hoe lang de levertijd ongeveer is bij dell
yas wat is er met je aan de handquote:Op maandag 14 december 2009 15:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gelukkig heb ik die eenVanaaf maar eens bestellen dan denk ik
kan je nagaan dat ik het opmerk, dat is misschien nog wel t ergstequote:Op maandag 14 december 2009 16:08 schreef Dj_unkie het volgende:
Swarma...sinds wanneer let jij op taalgebruik
Net zo goed als jouw taalnivoquote:Op maandag 14 december 2009 16:06 schreef swarmahoer het volgende:
Gelukkig heb ik die eenheel goed nederlands yas
ik produceer iig nog logische zinnen, en nivo en niveau kan allebeiquote:Op maandag 14 december 2009 16:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Net zo goed als jouw taalnivoHet is Niveau!
oeh, stem op mij, meest verrassende user 2009 !!!quote:Op maandag 14 december 2009 18:10 schreef morgane het volgende:
Swarma! Dat had iknou niet van je verwacht![]()
pff, nu wil ik dus een kleinere laptop dan ik nu heb (heb nu een 15,4") maar ik kan er geen vinden met cd/dvd-drive. Dus dat zal wel weer een externe drive worden. Of weet iemand een goed kleiner model die er wel 1 heeft? In ieder geval koop ik nooit meer een Packard Bell
Een cd/dvd-drivequote:Op maandag 14 december 2009 18:10 schreef morgane het volgende:
Swarma! Dat had iknou niet van je verwacht![]()
pff, nu wil ik dus een kleinere laptop dan ik nu heb (heb nu een 15,4") maar ik kan er geen vinden met cd/dvd-drive. Dus dat zal wel weer een externe drive worden. Of weet iemand een goed kleiner model die er wel 1 heeft? In ieder geval koop ik nooit meer een Packard Bell
werkt erg handig als je n apparaat gekocht hebt en je kan de installatiecdrom niet gebruikenquote:Op maandag 14 december 2009 19:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een cd/dvd-drive![]()
Het is bijna 2010 geen 2001 meer!
Van alle goede fabrikanten kan je wel de drivers downloaden. Mijn netbook heeft ook geen cd/dvd-drive en ik heb hem nog nooit gemist.quote:Op maandag 14 december 2009 19:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
werkt erg handig als je n apparaat gekocht hebt en je kan de installatiecdrom niet gebruiken
en nee niet alle drivers zijn te downloaden
ik dus welquote:Op maandag 14 december 2009 19:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van alle goede fabrikanten kan je wel de drivers downloaden. Mijn netbook heeft ook geen cd/dvd-drive en ik heb hem nog nooit gemist.
FF iso-tje ervan maken en in ene virtuele dvd/cd drive ketsen! Als ik dat zelfs snap kan iedereen dat!quote:
dat is t hele probleem nietquote:Op maandag 14 december 2009 19:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
FF iso-tje ervan maken en in ene virtuele dvd/cd drive ketsen! Als ik dat zelfs snap kan iedereen dat!
De meeste films en series die je bij de gratis webshop kan bestellen zijn doorgaans niet in het formaat die een dvd-speler van een paar jaar oud kan lezen. Dan moet je die weer converteren naar een formaat die dat ding wel kan lezen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:34 schreef morgane het volgende:
Ook ik snap datAlcohol/Daemon tools ftw.
Maar het gaat er meer om dat het waarschijnlijk niet gaat lukken om een kleine laptop te vinden die ik aan mn tv/dvd-speler met alleen scart/composite input kan hangen ...dus dan moet ik mn films wel branden op dvd.
Met een kabeltje en ene programma als powerstrip kan je het ook nog proberen om je flappie direct aan te sluiten aan een tv. Hoef je geen convertor (rond de 40e) aan te schaffen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:48 schreef morgane het volgende:
Ik heb een simpele tv, geen lcd of breedbeeld ofzo. Ik koop mn films altijd in divx/avi of zet ze anders om, een 720p heb ik toch niks aan.
Powerstrip ken ik wel ja. Ik moet dan dus een kabel hebben die ik op de scart of composite/component (weet niet wat t is) van mn tv aan kan sluiten. Welke output kan ik dan het beste op letten? Moet mn nieuwe laptop hdmi, vga, dvi, s-video of weet ik veel wat er tegenwoordig allemaal is hebben? Ik zie door de bomen het bos niet meer...moet ook nog eens uitzoeken of mn tv een rgb-signaal ondersteunt.quote:Op maandag 14 december 2009 19:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met een kabeltje en ene programma als powerstrip kan je het ook nog proberen om je flappie direct aan te sluiten aan een tv. Hoef je geen convertor (rond de 40e) aan te schaffen.
Tja, een digitale uitgang (in welke vorm dan ook) aansluiten op een analoge uitgang (composite/scart) vraagt volgens mij altijd om een convertor (mits de grafische kaart die functie niet heeft). Maar zeker weten doe ik dat niet. Vraag het aan iemand die er echt verstand van heeft!quote:Op maandag 14 december 2009 19:55 schreef morgane het volgende:
[..]
Powerstrip ken ik wel ja. Ik moet dan dus een kabel hebben die ik op de scart of composite/component (weet niet wat t is) van mn tv aan kan sluiten. Welke output kan ik dan het beste op letten? Moet mn nieuwe laptop hdmi, vga, dvi, s-video of weet ik veel wat er tegenwoordig allemaal is hebben? Ik zie door de bomen het bos niet meer...moet ook nog eens uitzoeken of mn tv een rgb-signaal ondersteunt.
Wat heb je besteld dan?quote:Op maandag 14 december 2009 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Laptop besteld, verwachte levertijd 2 weken
Wat is nou belangrijker? Een film die je altijd nog kan kijken, of je studie?quote:Op maandag 14 december 2009 20:43 schreef SLP_ het volgende:
hmm, dilemma. heb morgen wiskunde toets en de helft van het hoofdstuk snap ik niet en de helft wel. ik ben nu al best moe dus ga niet te laat naar bed. dus eigenlijk zou ik nu wiskunde moeten maken, maar ik wil toch ook héél hraah the hurt locker zien. en ik heb de hele week allemaal verslagen enz in te leveren dus dan kan ik ook niet kijkenmoeilijke keuze...
Studievertraging schijnt hip te zijnquote:Op maandag 14 december 2009 20:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is nou belangrijker? Een film die je altijd nog kan kijken, of je studie?
Hoeveelste jaars ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 14 december 2009 20:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
jaa ik weet het school is belangrijkerquote:Op maandag 14 december 2009 20:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit hequote:Op maandag 14 december 2009 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoeveelste jaars ben jij eigenlijk?
Geen enkel bedrijf zal daar moeilijk over doen, als je het maar kan onderbouwen met een enigszins fatsoenlijke reden.quote:Op maandag 14 december 2009 21:14 schreef swarmahoer het volgende:
hoe moeilijk doen bedrijven nu daadwerkelijk met een jaar studievertraging als je solliciteert
ik heb het idee dat het net zo'n dreigment is als ''als je de korstjes van je brood niet opeet kan je nooit fluiten''
Ik had het te druk met jonkos bossen en die fucken je mind, jwt!quote:Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geen enkel bedrijf zal daar moeilijk over doen, als je het maar kan onderbouwen met een enigszins fatsoenlijke reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |