quote:Op maandag 14 december 2009 12:22 schreef Netsplitter het volgende:
Andere vraag: Speel je Diablo?
Antwoord: Nee, maar ben bereid om het te leren.
Wat ze bedoelen is om uit te vinden of je binnenkort zwanger gaat worden.quote:Op maandag 14 december 2009 12:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Administratieve functie:
Woon je samen? Nee
Heb je een relatie? Nee
Waarom niet? ...![]()
![]()
Eerder om te kijken of je niet contactgestoord bent. Als je met iemand samen in een huis kunt wonen moet het samen op kantoor ook wel lukken ofzo.quote:Op maandag 14 december 2009 12:33 schreef Deetch het volgende:
[..]
Wat ze bedoelen is om uit te vinden of je binnenkort zwanger gaat worden.
quote:Op maandag 14 december 2009 12:33 schreef Deetch het volgende:
[..]
Wat ze bedoelen is om uit te vinden of je binnenkort zwanger gaat worden.
Oh ja dat zal het em zijn..quote:Op maandag 14 december 2009 12:34 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
[..]
Eerder om te kijken of je niet contactgestoord bent. Als je met iemand samen in een huis kunt wonen moet het samen op kantoor ook wel lukken ofzo.
Was dat ook niet een beetje obvious?quote:Op maandag 14 december 2009 12:32 schreef Deetch het volgende:
dat soort vragen zijn vaak bedoeld om een bepaalde reactie uit te lokken. Ik heb ik keer gesolliciteerd en was best enthousiast in dat gesprek, zegt vervolgens die gast: "Volgens mij wil je deze baan helemaal niet"
Toen schoot ik dus wel een beetje uit mijn slof en begon die andere vent te lachen. Heb bij dat bedrijf vier jaar met veel plezier gewerkt.
Antwoord: "Ligt eraan hoe je vrouw er tegen die tijd uitziet."quote:Op maandag 14 december 2009 12:35 schreef plakkert- het volgende:
Deze vraag kan wel, maar ik vind 'm wel dom
"Waar zie jij jezelf over 5-10 jaar?"
Weet ik veel. Ik weet niet eens wat ik vanavond ga eten
Dit is nou precies waarom ze die vraag stellenquote:Op maandag 14 december 2009 12:35 schreef plakkert- het volgende:
Idd.quote:Op maandag 14 december 2009 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is nou precies waarom ze die vraag stellen
Ehm, 2 jaar Mavo-duits betekent NIET per definitie dat je goed Duits spreekt hoorquote:Op maandag 14 december 2009 12:47 schreef Prowl het volgende:
Bij een sollicitatiegesprek op een simpel helpdesk baantje op een Scholengemeenschap
Geen enkele vraag over mijn ict kennis maar wel het volgende:
ICT Manager geval 2 jr ouder dan mij: Ik zie bij talen dat je goed Duits spreekt, hoe kan dat zo?
Ik:Heeft u de Mavo gevolgd? (Had ik al gevonden op schoolbank)
ICT Manager geval 2 jr ouder dan mij: Ja, hoezo?
Ik: Nou ik ook en in de 2e en 3e heb ik Duits gehad![]()
ICT Manager geval 2 jr ouder dan mij:...........
![]()
![]()
![]()
Ik had echt geen interesse meer in die vacature na dat belachelijke gesprek
Ik heb 6 jaar Frans gehad en snap er nog steeds geen kloot van.quote:Op maandag 14 december 2009 12:47 schreef Prowl het volgende:
Bij een sollicitatiegesprek op een simpel helpdesk baantje op een Scholengemeenschap
ICT Manager geval 2 jr ouder dan mij: Ik zie bij talen dat je goed Duits spreekt, hoe kan dat zo?
![]()
![]()
![]()
Denk eerder dat zij geen interesse meer in jou hadden, na het ontdekken van die leugen op je cv.quote:Op maandag 14 december 2009 12:47 schreef Prowl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wtf.quote:Op maandag 14 december 2009 12:44 schreef Sinceria het volgende:
Niet echt een vraag maar goed:
Toen ik een jaar of 17 was ben ik afgewezen bij de Blokker. De reden: ik zou een tongpiercing hebben. Die had ik dus niet, maar daar kon ik die man niet van overtuigen.![]()
Wel had ik blauw haar, maar kennelijk mag je iemand daar niet op afwijzen dus had hij het maar op een niet-bestaande tongpiercing gegooid.
Ja, dat had ik dus ook. Heb zelfs nog aangeboden om te komen laten zien dat ik toch echt geen tong-piercing had. Niet dat ik daar nog wilde werken, maar ging om het principe.quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 12:50 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
[..]
Denk eerder dat zij geen interesse meer in jou hadden, na het ontdekken van die leugen op je cv.
Van 2 jaar Duits op Mavo-niveau leer je toch niet "goed Duits"quote:Op maandag 14 december 2009 12:55 schreef Prowl het volgende:
[..]
![]()
Ik mocht voor een 2e gesprek komen maar had echt geen interesse meer
Volgens mij was het vrij standaard dat je op de Mavo Duits kreeg?
Het is ook echt een slechte vraag.quote:Op maandag 14 december 2009 12:35 schreef plakkert- het volgende:
Ik heb verdomme zes jaar Duits gehad op het Atheneum en ik kom nog niet eens verder dan 'es ist kaus bausen'.quote:Op maandag 14 december 2009 12:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Van 2 jaar Duits op Mavo-niveau leer je toch niet "goed Duits"
Die gebruikt echt iedereen, waardoor het echt de reden is dat je dat niet moet antwoorden.quote:Op maandag 14 december 2009 12:48 schreef Sinceria het volgende:
Interviewer: "Wat is je slechtste eigenschap?''
Jij: ''Ik ben nogal perfectionistisch.''
Succes gegarandeerd.
Ben jij de eigenaar van de woningwinkel in Nieuw-Lekkerland?quote:Op maandag 14 december 2009 13:05 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Die gebruikt echt iedereen, waardoor het echt de reden is dat je dat niet moet antwoorden.
Toch heeft het gewerkt.quote:Op maandag 14 december 2009 13:05 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Die gebruikt echt iedereen, waardoor het echt de reden is dat je dat niet moet antwoorden.
Dat was precies mijn antwoord op die vraagquote:Op maandag 14 december 2009 12:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Idd.
Het meest bijdehande antwoord is dan, jouw baan hebben.
Maar dat kan ook tegen je werken omdat je dan als bedreigend over kan komen.
Waar de fuck ligt dat?quote:Op maandag 14 december 2009 13:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ben jij de eigenaar van de woningwinkel in Nieuw-Lekkerland?
Haha die site kende ik niet. Naamgenootquote:Op maandag 14 december 2009 13:16 schreef Biancavia het volgende:
[..]
http://www.hugobaas.nl/adres.html
Ooooh, gezellig in Comic Sans!
Kansloos.quote:Op maandag 14 december 2009 13:24 schreef drbrik het volgende:
Interviewster: Je bent nog een hobby vergeten te vermelden hé?
Ik: Ik volg het even niet geloof ik...
Interviewster: Ja je doet ook nog aan ijshockey zag ik op je hyves.
Ik: Dat is een enkele foto van een vriendschappelijk toernooi voor supporters ik speel al jaren niet meer.
Interviewster: Je hoeft er niet over te liegen hoor ik vind het een intressante sport hoor.
Ik: Ja helaas ik speel het toch echt niet meer.
Interviewster: Ja misschien moet je zo'n soort dingen dan niet meer op je hyves zetten.
Ik: Ja daarom krijg je buiten mijn profielfoto die toevallig nu een foto van mij in ijshockeyuitrusting alleen te zien dat het profiel alleen zichtbaar is voor vrienden. Dit om overhaaste conclusies als zonet besproken te voorkomen.
Intervieuwster: *Gaat behoorlijk beledigd verder met de volgende vraag*
UIteindelijk had ik wel kunnen beginnen daar ware het niet dat ik op de valreep nog een beter aanbod gekregen had.
(Tevens meteen na dat gesprek mijn hyves verwijderd)
Wil niet veel zeggen, maar alles wat er tegenwoordig van je te vinden is wordt bekeken voor je uitgenodigd wordt na het ontvangen van je sollicitatiebrief. Daar kun je de klok op gelijk zetten.quote:Op maandag 14 december 2009 13:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kansloos.
Heb daar zo'n tyfushekel aan dat mensen eerst even alles na gaan zitten kijken en daar meteen conclusies aan hangen die totaal niet kloppen.
Da's wel een kutvraag zeg. Misschien val je gewoon op konijnen of zo en moet je dat je toekomstige werkgever gaan uitleggen.quote:Op maandag 14 december 2009 12:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Administratieve functie:
Woon je samen? Nee
Heb je een relatie? Nee
Waarom niet? ...![]()
![]()
Ze kunnen me alleen vinden op LinkedIn en m'n eigen site.quote:Op maandag 14 december 2009 14:20 schreef Brad het volgende:
[..]
Wil niet veel zeggen, maar alles wat er tegenwoordig van je te vinden is wordt bekeken voor je uitgenodigd wordt na het ontvangen van je sollicitatiebrief. Daar kun je de klok op gelijk zetten.
Ik vind het sowieso een achterlijke vraag. Of het nou voor een sollicitatie is of prive. Heeft niets met je voorkeuren te maken.quote:Op maandag 14 december 2009 14:24 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Da's wel een kutvraag zeg. Misschien val je gewoon op konijnen of zo en moet je dat je toekomstige werkgever gaan uitleggen.
quote:Op maandag 14 december 2009 13:32 schreef Fastmatti het volgende:
Als ik hier in de regio solliciteer krijg ik standaard de vraag wat mijn vader voor werk doet. Dan zeg ik standaard dat hij met pensioen is. Dan volgt standaard de vraag wat voor werk hij dan deed.
Dat is dus de reden dat ik alleen maar op linkedin te vinden ben. En dan ook alleen nog met een behoorlijk afgeschermd profiel. Voor de rest: niets.quote:Op maandag 14 december 2009 14:20 schreef Brad het volgende:
[..]
Wil niet veel zeggen, maar alles wat er tegenwoordig van je te vinden is wordt bekeken voor je uitgenodigd wordt na het ontvangen van je sollicitatiebrief. Daar kun je de klok op gelijk zetten.
Is het ook, maar het maakt het voor een HR-pik gemakkelijker om een eerste selectie te maken. Mensen met een hanekam of in behoorlijk bezopen toestand komen er zo niet in. Erg bevooroordeeld, maar goed. Die bedrijven missen dan ook de boot als het gaat om juist wél die goeie kandidaat eruit pikken.quote:Op maandag 14 december 2009 14:25 schreef Netsplitter het volgende:
Maar ik blijf het belachelijk vinden dat ze al wel conclusies gaan trekken nog voordat ze iemand gesproken hebben.
Ik had je ook afgewezenquote:Op maandag 14 december 2009 12:44 schreef Sinceria het volgende:
Toen ik een jaar of 17 was ben ik afgewezen bij de Blokker. De reden: ik zou een tongpiercing hebben. Die had ik dus niet, maar daar kon ik die man niet van overtuigen.![]()
Wel had ik blauw haar, maar kennelijk mag je iemand daar niet op afwijzen dus had hij het maar op een niet-bestaande tongpiercing gegooid.
Ook niet dat je behoorlijk Nederlands spelt... "dan mij...."quote:Op maandag 14 december 2009 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ehm, 2 jaar Mavo-duits betekent NIET per definitie dat je goed Duits spreekt hoor
Jammer dat ze daar niet op in gingen, had je ng ff lekker je tong kunnen uitsteken naar zequote:Op maandag 14 december 2009 12:54 schreef Sinceria het volgende:
Ja, dat had ik dus ook. Heb zelfs nog aangeboden om te komen laten zien dat ik toch echt geen tong-piercing had. Niet dat ik daar nog wilde werken, maar ging om het principe.
Daarom moet je ook een paar dozijn internationale profielen maken zodat ze nooit weten wie wie is.quote:Op maandag 14 december 2009 14:20 schreef Brad het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2009 16:05 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een paar dozijn internationale profielen maken zodat ze nooit weten wie wie is.
belachelijk..quote:Op maandag 14 december 2009 16:54 schreef Rooligan het volgende:
Recruiter: "Je speelt dus in een band?"
Ik: "Ja, leuke hobby."
Recruiter: "En wat voor publiek komt er op jullie af?"
Ik: "Ligt een beetje aan de regio, hoezo?"
Recruiter: "En wat vragen jullie voor een optreden?"
Ik: "Waarom is dat van belang? Wil je ons soms boeken?"
Recruiter: "Ik wil graag een bedrag horen."
Ik: "Waarom? Dit is absoluut niet relevant voor de functie."
Recruiter: "Jawel hoor, ik wil weten of je eerlijk bent en of je wel 100% voor de functie gaat."
Ik: "Ongeacht wat ik doe in mijn vrije tijd, zal ik me altijd 100% inspannen voor een functie als deze. Anders had ik niet gereageerd."
Recruiter: "Je wilt dus niet antwoorden op mijn vraag. Dan weet ik even genoeg..."
Ik:![]()
Een week later in mijn mailbox de afwijzing. Reden: ik was niet open geweest tijdens het gesprek en daar had de opdrachtgever moeite mee gehad. Ik vermoed dat ze me niet eens aangeboden hebben aan hun opdrachtgever...
quote:Op maandag 14 december 2009 17:38 schreef JumpingJacky het volgende:
Vanuit de kant van de werkgever vele gesprekken gevoerd. Kwam ooit een sollicitant binnen, ik zeg 'neem plaats', zegt hij 'nee dank je wel, ik ga weer, ik kwam alleen maar om aan mijn sollicitatieplicht te voldoen'
En dat is dan wel weer stijl hebbenquote:Op maandag 14 december 2009 17:38 schreef JumpingJacky het volgende:
Vanuit de kant van de werkgever vele gesprekken gevoerd. Kwam ooit een sollicitant binnen, ik zeg 'neem plaats', zegt hij 'nee dank je wel, ik ga weer, ik kwam alleen maar om aan mijn sollicitatieplicht te voldoen'
quote:Op maandag 14 december 2009 16:18 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Of ik het kon vinden, terwijl ik godverdomme voor iemands neus sta.
Verder weinig gekkigheid meegemaakt.
Niet helemaal hetzelfde, maar ik heb weleens aan de werkgever kant gezeten en dan werd er gevraagd wat de sollicitant van de website van het bedrijf vond. En nee, we wilden niet horen dat ze de site o zo mooi vonden, want dat kreng was namelijk zo lelijk als de nacht. Er waren er maar weinig die eerlijk waren.quote:Op maandag 14 december 2009 23:32 schreef Bombshell het volgende:
Aan het eind van een sollicitatiegesprek wat niet zo heel goed liep vroeg de dame van HR wat ik eigenlijk van haar vond, hoe ik vond dat zij in een gsprek overkwam. Aangezien de baan toch wel interessant was heb ik haar als integer en doortastend omschrven, waar ze erg blij op reageerde, een compliment(!)leek ze te denken. Later belde ze dat ik de baan toch niet had gekregen, toen heb ik haar toch wel even vetreld dat als ze die laatste vraag aan iedreeen stelt ze alleen maar positieve feedback zal krijgen aangezien iedereen wil worden aangenomen en dat het wel erg sneu is om op die manier complimenten te krijgen.
Heb een keer iets vergelijkbaars meegemaakt. Als je op google mijn naam gaat zoeken, vind je een heleboel informatie, van iemand anders met mijn naam...quote:Op maandag 14 december 2009 13:24 schreef drbrik het volgende:
Interviewster: Je bent nog een hobby vergeten te vermelden hé?
Ik: Ik volg het even niet geloof ik...
Interviewster: Ja je doet ook nog aan ijshockey zag ik op je hyves.
Ik: Dat is een enkele foto van een vriendschappelijk toernooi voor supporters ik speel al jaren niet meer.
Interviewster: Je hoeft er niet over te liegen hoor ik vind het een intressante sport hoor.
Ik: Ja helaas ik speel het toch echt niet meer.
Interviewster: Ja misschien moet je zo'n soort dingen dan niet meer op je hyves zetten.
Ik: Ja daarom krijg je buiten mijn profielfoto die toevallig nu een foto van mij in ijshockeyuitrusting alleen te zien dat het profiel alleen zichtbaar is voor vrienden. Dit om overhaaste conclusies als zonet besproken te voorkomen.
Intervieuwster: *Gaat behoorlijk beledigd verder met de volgende vraag*
UIteindelijk had ik wel kunnen beginnen daar ware het niet dat ik op de valreep nog een beter aanbod gekregen had.
(Tevens meteen na dat gesprek mijn hyves verwijderd)
Die vraag leek me eerder bedoeld om te testen of je wel eerlijk was.quote:Op maandag 14 december 2009 23:32 schreef Bombshell het volgende:
Aan het eind van een sollicitatiegesprek wat niet zo heel goed liep vroeg de dame van HR wat ik eigenlijk van haar vond, hoe ik vond dat zij in een gsprek overkwam. Aangezien de baan toch wel interessant was heb ik haar als integer en doortastend omschrven, waar ze erg blij op reageerde, een compliment(!)leek ze te denken. Later belde ze dat ik de baan toch niet had gekregen, toen heb ik haar toch wel even vetreld dat als ze die laatste vraag aan iedreeen stelt ze alleen maar positieve feedback zal krijgen aangezien iedereen wil worden aangenomen en dat het wel erg sneu is om op die manier complimenten te krijgen.
Je weet dat je gehyved wordt, maar dat iemand dan gaat zeuren dat je niet de hobby op je profielfoto vermeld hebt op je cvquote:Op maandag 14 december 2009 14:20 schreef Brad het volgende:
[..]
Kans op blessures dus dan word je niet aangenomen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:36 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Je weet dat je gehyved wordt, maar dat iemand dan gaat zeuren dat je niet de hobby op je profielfoto vermeld hebt op je cvBij comazuipen kan ik het me voorstellen, maar bij ijshockey
Om nog maar te zwijgen van de fouten die gemaakt kunnen worden bij het doorzoeken van digitale profielen. Die zijn helemaal niet voor een professionele omgeving bedoeld, dus moet je er ook niet in willen zoeken. De kans dat je foute dingen aanneemt op basis van helemaal niet ter zake doende informatie, of informatie van heel iemand anders, is gewoon veel te groot.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:36 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Je weet dat je gehyved wordt, maar dat iemand dan gaat zeuren dat je niet de hobby op je profielfoto vermeld hebt op je cvBij comazuipen kan ik het me voorstellen, maar bij ijshockey
Die heb ik in een vorige functie ook vaak genoeg gehad. Of ze kwamen helemaal niet opdagen en belden dan later nog wel voor een bevestigingsbrief om aan te tonen dat ze gesolliciteerd hadden. Ja die kun je dan dus ook vergeten he.quote:Op maandag 14 december 2009 17:38 schreef JumpingJacky het volgende:
Ja, maar degene zegt niet meer te ijshockyen, dan zou ik dat geloven en er niet over zeuren dat ie dat dat dan niet als profielfoto moet gebruikenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:56 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Kans op blessures dus dan word je niet aangenomen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:56 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Kans op blessures dus dan word je niet aangenomen.
Er is inderdaad jurispudentie over sportblessures die keer op keer werden opgelopen. Daarbij is voorkomen beter dan genezen dus mensen met een risicovolle hobby worden minder snel aangenomen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]yeah right........dus niemand in het bedrijf mag meer sporten/ over straat lopen/ auto rijden, kans op een blessure/ongeluk is aanwezig
Neu, maar ik zou ook niet iemand aan willen nemen die om de week met een blauw oog naar klanten toe gaat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]yeah right........dus niemand in het bedrijf mag meer sporten/ over straat lopen/ auto rijden, kans op een blessure/ongeluk is aanwezig
Dat hebben wij ook gedaanquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:18 schreef Cat22 het volgende:
In mijn CV staat standaard mijn vrijwilligerswerk. Een van de dingen die ik doe is opvangen van moederpoezen en kittens.
Dat je 100% voor de functie zegt te gaan is gemakkelijk. Een beetje inzicht in je persoonlijkheid verkrijgen is best nodig. Dat iemand even probeert te achterhalen of je in een amateurband zit voor de lol of serieus geld probeert te verdienen en er een vak van te maken is zeer zeker van belang. Dat je je dan defensief opstelt vertelt inderdaad genoeg.quote:Op maandag 14 december 2009 16:54 schreef Rooligan het volgende:
Recruiter: "Je speelt dus in een band?"
Ik: "Ja, leuke hobby."
Recruiter: "En wat voor publiek komt er op jullie af?"
Ik: "Ligt een beetje aan de regio, hoezo?"
Recruiter: "En wat vragen jullie voor een optreden?"
Ik: "Waarom is dat van belang? Wil je ons soms boeken?"
Recruiter: "Ik wil graag een bedrag horen."
Ik: "Waarom? Dit is absoluut niet relevant voor de functie."
Recruiter: "Jawel hoor, ik wil weten of je eerlijk bent en of je wel 100% voor de functie gaat."
Ik: "Ongeacht wat ik doe in mijn vrije tijd, zal ik me altijd 100% inspannen voor een functie als deze. Anders had ik niet gereageerd."
Recruiter: "Je wilt dus niet antwoorden op mijn vraag. Dan weet ik even genoeg..."
Ik:![]()
Een week later in mijn mailbox de afwijzing. Reden: ik was niet open geweest tijdens het gesprek en daar had de opdrachtgever moeite mee gehad. Ik vermoed dat ze me niet eens aangeboden hebben aan hun opdrachtgever...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:22 schreef Linker_Onderlip het volgende:
De grappigste vraag die ik ooit kreeg was tijdens een sollicitatiegesprek voor een stageplaats bij een stedenbouwkundig bureau. Vraagt de directrice: "Speelde je vroeger wel eens Sim City?"
triestquote:Op maandag 14 december 2009 12:44 schreef Sinceria het volgende:
Hoe weet zei nou of ik eerlijk was of niet? Iedereen zal wat aardigs zeggen. Van een persoon zal je niet snel zeggen: nou ik vind u een zeer orritante gesprekspartner en het lijkt me verschrikkelijk om met u samen te werken. van een website zoals hierboven genoemd kan je veel makkelijker commentaar geven.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:48 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
[..]
Die vraag leek me eerder bedoeld om te testen of je wel eerlijk was.
Die vraag heb ik ook gehad, mijn eerlijke mening werd gewaardeerdquote:Op maandag 14 december 2009 23:46 schreef Semoi het volgende:
Niet helemaal hetzelfde, maar ik heb weleens aan de werkgever kant gezeten en dan werd er gevraagd wat de sollicitant van de website van het bedrijf vond. En nee, we wilden niet horen dat ze de site o zo mooi vonden, want dat kreng was namelijk zo lelijk als de nacht. Er waren er maar weinig die eerlijk waren.
'Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.'quote:Op maandag 14 december 2009 12:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Administratieve functie:
Woon je samen? Nee
Heb je een relatie? Nee
Waarom niet? ...![]()
![]()
... eeeh bedankt voor het gesprek, we laten nog van ons horen.quote:Op woensdag 16 december 2009 07:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
'Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.'
Ik neem aan dat de beste man ervan geleerd heeft.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:49 schreef DJ-Kool het volgende:
[..]
triesthij kon je ook gewoon laten gaan en later zeggen dat ze een betere kandidaat hadden gevonden oid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |