Hoe weet zei nou of ik eerlijk was of niet? Iedereen zal wat aardigs zeggen. Van een persoon zal je niet snel zeggen: nou ik vind u een zeer orritante gesprekspartner en het lijkt me verschrikkelijk om met u samen te werken. van een website zoals hierboven genoemd kan je veel makkelijker commentaar geven.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:48 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
[..]
Die vraag leek me eerder bedoeld om te testen of je wel eerlijk was.
Die vraag heb ik ook gehad, mijn eerlijke mening werd gewaardeerdquote:Op maandag 14 december 2009 23:46 schreef Semoi het volgende:
Niet helemaal hetzelfde, maar ik heb weleens aan de werkgever kant gezeten en dan werd er gevraagd wat de sollicitant van de website van het bedrijf vond. En nee, we wilden niet horen dat ze de site o zo mooi vonden, want dat kreng was namelijk zo lelijk als de nacht. Er waren er maar weinig die eerlijk waren.
'Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.'quote:Op maandag 14 december 2009 12:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Administratieve functie:
Woon je samen? Nee
Heb je een relatie? Nee
Waarom niet? ...![]()
![]()
... eeeh bedankt voor het gesprek, we laten nog van ons horen.quote:Op woensdag 16 december 2009 07:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
'Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.'
Ik neem aan dat de beste man ervan geleerd heeft.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:49 schreef DJ-Kool het volgende:
[..]
triesthij kon je ook gewoon laten gaan en later zeggen dat ze een betere kandidaat hadden gevonden oid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |