O die heb ik dan gemistquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Tig films gezien, de meest markante maar even gepost
Kiss of the Dragon (2001)
Jet Li simpel actie filmpje, sober verhaal, leuke actie, typical no nonsens film. Als je niks beters te doen hebt en je vind Jet Li zijn typische actie interessant is de film een leuke zit!
IMDB: 6.3
Zelf: 6.5
Die screenshotquote:Op donderdag 24 december 2009 20:37 schreef Karina het volgende:
Big Man Japan
Rare Japanse film
Man wordt zo nu en dan opgeroepen door de regering om monsters te verslaan. Hij moet dan electrisch worden opgeladen en dan wordt hij heel groot (Big Man dus). De monsters zijn nogal vreemd, ze hebben mensenhoofden en vleeskleurige lichamen. Op het eind zijn er nog een soort Power Rangers monsters.
Heel raar allemaal, het wordt tijd dat ik weer eens een wat normalere Japanse film kijk (met goede gevechten zoals Azumi of zoiets als Ichi). Ik dacht dat dit een film zou zijn met normale monstergevechten, maar dat viel tegen.
[ afbeelding ]
Je moet de trailers eens kijken, één van de monsters heeft een comboverquote:
Viel mij ook tegen, gelukkig (?) waren er maar 7 mensen in de bioscoopzaal.quote:Op zondag 20 december 2009 18:39 schreef Aschkael het volgende:
[ afbeelding ]
m i c m a c s a t i r e l a r i g o t
Niet best....![]()
IMDB 7.30
Aschkael 6.00
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RTL 5. En geniale anti-kerstfilm...quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:59 schreef Happel het volgende:
Bad Santa (2003)
[ afbeelding ]
Gisteren Bad Santa weer eens gezien. Blijft een geniale film met Billy Bob Thornton als een zuipende, rokende en kontneukende kerstman annex kluiskraker. Verhaal in het kort komt er op neer dat Billy Bob verkleed als kerstman samen met zijn elf, elk jaar met veel plezier in winkelcentra werkt, om vervolgens met kerstavond andere dingen te gaan doen.
Voor wie de film nog niet heeft gezien, vanavond wordt deze weer uitgezonden op RTL4.
IMDB: 7.3
Mijn cijfer: 8
quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:43 schreef TheMercenary9 het volgende:
In the valley of elah...
Het einde vond ik wat tegenvallen en zo de rest met mij.
Vraag over het einde:Volgens mij is het simpeler dan dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
quote:Op zondag 27 december 2009 01:22 schreef RoK het volgende:
[..]
Volgens mij is het simpeler dan dat:heb ik ook over gedacht maar dat leek me te simpel. wellicht is het wel het juiste antwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijke film!quote:Op zondag 27 december 2009 05:01 schreef Schenkstroop het volgende:
The Boondock Saints
Het verhaal was niet erg vloeiend voor mijn gevoel maar dat doet er niet toe. Erg vermakelijke film als je van actie houdt.
quote: "I can't get a pack of smokes down the street without bumping into 9 guys you fucked"
Cijfer: 8
iMDB: 7.9
Bad Santa blijft gewoon tofquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:59 schreef Happel het volgende:
Bad Santa (2003)
[ afbeelding ]
Gisteren Bad Santa weer eens gezien. Blijft een geniale film met Billy Bob Thornton als een zuipende, rokende en kontneukende kerstman annex kluiskraker. Verhaal in het kort komt er op neer dat Billy Bob verkleed als kerstman samen met zijn elf, elk jaar met veel plezier in winkelcentra werkt, om vervolgens met kerstavond andere dingen te gaan doen.
Voor wie de film nog niet heeft gezien, vanavond wordt deze weer uitgezonden op RTL4.
Bij de geijkte torrentsites zijn diverse Telesyncs te krijgen.quote:Op zondag 27 december 2009 16:18 schreef FinancialBubble het volgende:
is Avatar al ergens te downloaden?
Die kun je meestal zo vlak na de biosrelease niet verwachten hèquote:Op zondag 27 december 2009 16:39 schreef FinancialBubble het volgende:
hmmm ja, die telesyncs vind ik niet echt lekker kijken. Even wachten dor de dvd-rips en br-rips denk ik dus.
Da's waar, volgens mij moet je Avatar gewoon in 3D zien.quote:Op zondag 27 december 2009 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Al zou je kunnen zeggen dat in het geval van Avatar een DVD-rip of BR-rip gelijk staat aan een TS of CAM bij een andere film. Het is een fletsere versie van wat eigenlijk de bedoeling is.
Vond het ook maar een waardeloze film, het plot was eigenlijk al na de eerste tien minuten ontrafeld. Einde kon je ver van te voren al voorspellen. Teveel i-Robot en Gamer, Terminator-achtige dinger. Blegh, gewoon niet boeiend meer..quote:Op zondag 27 december 2009 16:31 schreef Mikkie het volgende:
Surrogates
Bruce WIllis neemt het als agent op tegen een complot dat de Surrogates (robots) gesmeed hebben. Niks vernieuwends aan en weet eigenlijk nergens te overtuigen. Een 5,5.
Welke heb je gezien? De oude of de nieuwe versie?quote:Op zondag 27 december 2009 22:54 schreef mschol het volgende:
Hachi
de eerste film sinds een jaar of 15 waar ik het niet droog bij hield![]()
geen idee waarom, want opzich stelt het verhaal niet veel voor..
desondanks geen slechte film...
8/10
het meest bizarre vond ik overigens dat het nog gebaseerd was op een daadwerkelijk gebeurd verhaal:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hachik%C5%8D
nieuwe versie, ik wist (voordat ik daarstraks de wiki pagina las) niet eens dat er meerdere versies waren...quote:Op zondag 27 december 2009 23:38 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Welke heb je gezien? De oude of de nieuwe versie?
Leukste kerstfilm van alle kerstfilms die er zijn uitgezonden afgelopen dagen, als je het mij vraagt. Ik heb me toch wel verbaasd hoe hij al die dames veroverde want Billy Bob zag er werkelijk niet uit.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:59 schreef Happel het volgende:
Bad Santa (2003)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
Ik heb hem reeds in de bioscoop gezien en ik moet zeggen aangenaam verrast te zijnquote:Een aanklager, Nick Rice (Foxx), komt terecht in een wraakcomplot van iemand die getraumatiseerd is door het rechtssysteem. Hij moet het opnemen tegen een crimineel meesterbrein, Clyde Shelton (Butler), die vanuit de gevangenis een hele stad onder controle heeft
Dat fletse/donkerdere beeld is afentoe wel wenselijk vind ik. Vooral bij CGI animaties. Als je bijv. een TS van "Ratatouille" kijkt is dat vele malen leuker kijken dan een BR of DVD-rip van deze film (ik heb de DVD). Dat donkere/vage maakt de animatie gewoon échter en levendiger doordat je minder ziet dat het een animatie is. De sfeer wordt er ook beter van. Ik was erg teleurgesteld toen ik de DVD kocht van ratatouille. De TS versie was erg leuk als je het goed verlicht en wat aanscherpt in contrast. Ik denk dat Plasma, doordat het iets donkerder is dan LCD, film kijken ook iets leuker maakt. Maar das mijn mening. Ik wed dat Transformers ook vele malen leuker is op een iets donkerder scherm met minder contrast om de CGI te verbergen.quote:Op zondag 27 december 2009 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Al zou je kunnen zeggen dat in het geval van Avatar een DVD-rip of BR-rip gelijk staat aan een TS of CAM bij een andere film. Het is een fletsere versie van wat eigenlijk de bedoeling is.
Ben ik het totaal niet mee eens maar dat zal dan wel persoonlijk zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 23:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat fletse/donkerdere beeld is afentoe wel wenselijk vind ik. Vooral bij CGI animaties. Als je bijv. een TS van "Ratatouille" kijkt is dat vele malen leuker kijken dan een BR of DVD-rip van deze film (ik heb de DVD). Dat donkere/vage maakt de animatie gewoon échter en levendiger doordat je minder ziet dat het een animatie is. De sfeer wordt er ook beter van. Ik was erg teleurgesteld toen ik de DVD kocht van ratatouille. De TS versie was erg leuk als je het goed verlicht en wat aanscherpt in contrast. Ik denk dat Plasma, doordat het iets donkerder is dan LCD, film kijken ook iets leuker maakt. Maar das mijn mening. Ik wed dat Transformers ook vele malen leuker is op een iets donkerder scherm met minder contrast om de CGI te verbergen.
Wel heel toevallig dat ik die film Vrijdagavond nog heb gezien! Was inderdaad lachen, goed gespeeld door Thornton, einde was een beetje triest.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:59 schreef Happel het volgende:
Bad Santa (2003)
[ afbeelding ]
Heb je ook de "extra" aflevering gekeken? Hoort er wel bij.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Vanavond afgekeken:
Prison Break - Season 4
Het vierde en laatste seizoen van de serie rond Michael Scofield en Lincoln Burrows is, na het iets mindere tweede en veel mindere derde seizoen, weer terug op het niveau van het eerste seizoen.
Waar het derde seizoen faalde om niet echt verslavend te zijn, is dit seizoen dat wel. Met veel goede cliffhangers, een hoog tempo en met heerlijke Mission: Impossible-achtige elementen erin verwerkt kijken de 22 afleveringen heel erg makkelijk weg.
Natuurlijk is het compleet over the top maar het is wel erg vermakelijk.
Het einde van de laatste aflevering is geweldig, een prachtige afsluiting van een heerlijk seizoen.
8,8/10
Jaaa, dat is 1 van mn favo filmsquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Taegukgi hwinalrimyeo (Brotherhood) (2004)
[ afbeelding ]
Geweldige film die regelmatig niveau Band of Brothers nadert.
9/10
The Final Break bedoel je? nee die zit er niet bij in mijn R1 dvd box, die moet ik nog een keertje apart aanschaffenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je ook de "extra" aflevering gekeken? Hoort er wel bij.
Doen! De final break was toch wel het toetje van een (minder) seizoenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
The Final Break bedoel je? nee die zit er niet bij in mijn R1 dvd box, die moet ik nog een keertje apart aanschaffen
Deze staat ook op m'n lijstje om deze week te kijken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jaaa, dat is 1 van mn favo films![]()
Zelf ook een oorlogsfilm geprobeerd vandaag,
Miracle at St.Anna (2008)
Heb hem niet af kunnen kijken, langdradig en raar plot
Minder seizoen? serieus? vond je het niet goed? vond `t toch veel beter dan het tweede en derde seizoenmquote:Op woensdag 30 december 2009 00:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Doen! De final break was toch wel het toetje van een (minder) seizoen
tja.. meningen verschillen en als ik hoor dat 3d zo tof is bij deze film en ik vervolgens niet eens een gevoel had dat er iets aan 3d in zit heb je het imho behoorlijk verpest...quote:Op donderdag 31 december 2009 00:09 schreef Timo20 het volgende:
Je bent echt de eerste die zegt dat de 3D niet uit de verf komt
Empire zegt het juist andersom: de 2D versie krijgt vier sterren, de 3D versie maakt er een compleet andere film van en krijgt 5 sterren.
Je hebt dan wel heel erg onfortuinlijke momenten gekozen om te knipperen. Ook ik heb de imax 3d versie gezien in pathe arena , en hoewel ik van imax weinig merkte, was 3d heel sterk aanwezig.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:12 schreef mschol het volgende:
tja.. meningen verschillen en als ik hoor dat 3d zo tof is bij deze film en ik vervolgens niet eens een gevoel had dat er iets aan 3d in zit heb je het imho behoorlijk verpest...
'quote:Op woensdag 30 december 2009 23:42 schreef mschol het volgende:
daar waar ik de originele versie een dikke 9 geef.
komt deze niet verder dan een schamele 7
zowel 3D als IMAX komen compleet niet uit de verf, sterker nog: ik ergerde me stierlijk aan het kut brilletje dat ik op moest om te voorkomen dat het blurry was, voor de rest voegde dat voor mij echt niks toe..
ook IMAX viel mij zwaar tegen, het zou een groot scherm zijn.. hier heb ik in A'dam bar weinig van gemerkt..
sorry, niks speciaals aan gezien....quote:Op donderdag 31 december 2009 02:06 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Je hebt dan wel heel erg onfortuinlijke momenten gekozen om te knipperen. Ook ik heb de imax 3d versie gezien in pathe arena , en hoewel ik van imax weinig merkte, was 3d heel sterk aanwezig.
Je kan mij niet vertellen dat je zowel de zwevende waterdruppels aan het begin, de speerpunten van het blauwe volk, de bestuurbare vogelsnavels die op je afkwamen, de eerste vlucht van de hoofdpersoon, en vooral de schitterende hologrammen niet opgemerkt hebt. Stuk voor stuk sterk opvallend in 3d.
achteroverleunen kon ik wel, maar brilletje was net een tikje te smal waardoor ik dus naderhand 3 irriterende plekken had (neus en achter oren)quote:Op donderdag 31 december 2009 02:31 schreef resque het volgende:
[..]
'
'
ik weet niet hoe deze film in het 3d is, of uberhaupt hoe deze film is, maar ik weet wel dat ik ook hekel heb aan dat kutbrilletje altijd en ik vind het totaal niks toevoegen! kan niet eens lekker achterover hangen in de stoel, omdat anders dat brilletje niet goed zit! dood aan 3d-brilletjes
Sorry maar als je de film niet gezien hebt en die brilletjes niet op hebt gehad dan moet je maar lekker je mening voor je houden. Het brilletje zit prima bij mij en ik kon heerlijk achterover hangen op rij 4 in de pathe in Eindhoven.. en ik heb een redelijk groot hoofd (Large bij helmen) dus kom niet met die onzin dat een brilletje niet fijn is..quote:Op donderdag 31 december 2009 02:31 schreef resque het volgende:
[..]
'
'
ik weet niet hoe deze film in het 3d is, of uberhaupt hoe deze film is, maar ik weet wel dat ik ook hekel heb aan dat kutbrilletje altijd en ik vind het totaal niks toevoegen! kan niet eens lekker achterover hangen in de stoel, omdat anders dat brilletje niet goed zit! dood aan 3d-brilletjes
Inderdaad geen geweldige film. Tijdens de aftiteling zag ik dat de film geregiseerd is door Spike Lee. Dat maakte veel duidelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
sorry maar ik heb al meerdere malen een film in 3d gezien hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 11:49 schreef invine het volgende:
[..]
Sorry maar als je de film niet gezien hebt en die brilletjes niet op hebt gehad dan moet je maar lekker je mening voor je houden. Het brilletje zit prima bij mij en ik kon heerlijk achterover hangen op rij 4 in de pathe in Eindhoven.. en ik heb een redelijk groot hoofd (Large bij helmen) dus kom niet met die onzin dat een brilletje niet fijn is..
Film is nochtans goed hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jaaa, dat is 1 van mn favo films![]()
Dat jij die brilletjes fijner ervaart en als waardevoller inschat, betekent niet dat een ander die film niet op andere criteria mag baseren...quote:Op donderdag 31 december 2009 11:49 schreef invine het volgende:
[..]
Sorry maar als je de film niet gezien hebt en die brilletjes niet op hebt gehad dan moet je maar lekker je mening voor je houden. Het brilletje zit prima bij mij en ik kon heerlijk achterover hangen op rij 4 in de pathe in Eindhoven.. en ik heb een redelijk groot hoofd (Large bij helmen) dus kom niet met die onzin dat een brilletje niet fijn is..
64quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:42 schreef Gorro het volgende:
Ik heb afgelopen jaar 211 films gezien, waarvan 9 in de bioscoop en 1 film zag ik al eens eerder. Dat is het laagste aantal films sinds ik het bijhoudt (vanaf 2003). Het had nog veel lager uit kunnen vallen als ik deze maand niet 64 films gekeken had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom, leuke docu.
Dat had ik dus ook. Vond er geen drol aanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:15 schreef Mikkie het volgende:
Let the right one in
Ik vond het maar niks. Het kon me allemaal niet bekoren. Veel goeds over gehoord maar het kwam niet bij me binnen ofzo.
Net vanavond de film gezien in bioscoop, wat een geweldig film! Heel anders dan ik had verwacht! Achteraf moet ook wel zeggen dat de verhaal wat anders kon, dat kan beter... Maar grafisch was het op en topquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:40 schreef vaasinbloem het volgende:
[b][b]Avatar (2009) - 6
Ik snap echt niet wat mensen nou hier in zien. Ik hoop dat dit niet het toekomst van filmmaken wordt, alleen maar grafisch geweld zonder verhaal. En ik snap niet dat mensen niet inzien dat het ene nog niet het andere moet uitsluiten, waarom kan het niet beide? Van de typische veelvoorkomende karakters tot het voor de hand liggende plot. Wie zag het niet aankomen dat de hoofdpersonage hun ging helpen? Wie zag het niet dat Jake als laatste zijn lichaam ging verwisselen met die vage dans? En dat die gebeden tot de natuur hun uiteindelijk ging reden? En dan ze bij het eind gevecht precies ook plaatst vind 10 meter van die kisten was gewoon de druppel.. Leuke showcase wat 3D allemaal kan, en de flora en fauna was echt prachtig gedaan. Maar waarom kan je met zo'n budget gewoon niet wat meer aandacht in het verhaal steken? Zo jammer, en gewoon zo'n gemiste kans..[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |