Heerlijke film!quote:Op zondag 27 december 2009 05:01 schreef Schenkstroop het volgende:
The Boondock Saints
Het verhaal was niet erg vloeiend voor mijn gevoel maar dat doet er niet toe. Erg vermakelijke film als je van actie houdt.
quote: "I can't get a pack of smokes down the street without bumping into 9 guys you fucked"
Cijfer: 8
iMDB: 7.9
Bad Santa blijft gewoon tofquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:59 schreef Happel het volgende:
Bad Santa (2003)
[ afbeelding ]
Gisteren Bad Santa weer eens gezien. Blijft een geniale film met Billy Bob Thornton als een zuipende, rokende en kontneukende kerstman annex kluiskraker. Verhaal in het kort komt er op neer dat Billy Bob verkleed als kerstman samen met zijn elf, elk jaar met veel plezier in winkelcentra werkt, om vervolgens met kerstavond andere dingen te gaan doen.
Voor wie de film nog niet heeft gezien, vanavond wordt deze weer uitgezonden op RTL4.
IMDB: 7.3
Mijn cijfer: 8
Bij de geijkte torrentsites zijn diverse Telesyncs te krijgen.quote:Op zondag 27 december 2009 16:18 schreef FinancialBubble het volgende:
is Avatar al ergens te downloaden?
Die kun je meestal zo vlak na de biosrelease niet verwachten hèquote:Op zondag 27 december 2009 16:39 schreef FinancialBubble het volgende:
hmmm ja, die telesyncs vind ik niet echt lekker kijken. Even wachten dor de dvd-rips en br-rips denk ik dus.
Da's waar, volgens mij moet je Avatar gewoon in 3D zien.quote:Op zondag 27 december 2009 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Al zou je kunnen zeggen dat in het geval van Avatar een DVD-rip of BR-rip gelijk staat aan een TS of CAM bij een andere film. Het is een fletsere versie van wat eigenlijk de bedoeling is.
Vond het ook maar een waardeloze film, het plot was eigenlijk al na de eerste tien minuten ontrafeld. Einde kon je ver van te voren al voorspellen. Teveel i-Robot en Gamer, Terminator-achtige dinger. Blegh, gewoon niet boeiend meer..quote:Op zondag 27 december 2009 16:31 schreef Mikkie het volgende:
Surrogates
Bruce WIllis neemt het als agent op tegen een complot dat de Surrogates (robots) gesmeed hebben. Niks vernieuwends aan en weet eigenlijk nergens te overtuigen. Een 5,5.
Welke heb je gezien? De oude of de nieuwe versie?quote:Op zondag 27 december 2009 22:54 schreef mschol het volgende:
Hachi
de eerste film sinds een jaar of 15 waar ik het niet droog bij hield![]()
geen idee waarom, want opzich stelt het verhaal niet veel voor..
desondanks geen slechte film...
8/10
het meest bizarre vond ik overigens dat het nog gebaseerd was op een daadwerkelijk gebeurd verhaal:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hachik%C5%8D
nieuwe versie, ik wist (voordat ik daarstraks de wiki pagina las) niet eens dat er meerdere versies waren...quote:Op zondag 27 december 2009 23:38 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Welke heb je gezien? De oude of de nieuwe versie?
Leukste kerstfilm van alle kerstfilms die er zijn uitgezonden afgelopen dagen, als je het mij vraagt. Ik heb me toch wel verbaasd hoe hij al die dames veroverde want Billy Bob zag er werkelijk niet uit.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:59 schreef Happel het volgende:
Bad Santa (2003)
[ afbeelding ]
Gisteren Bad Santa weer eens gezien. Blijft een geniale film met Billy Bob Thornton als een zuipende, rokende en kontneukende kerstman annex kluiskraker. Verhaal in het kort komt er op neer dat Billy Bob verkleed als kerstman samen met zijn elf, elk jaar met veel plezier in winkelcentra werkt, om vervolgens met kerstavond andere dingen te gaan doen.
Voor wie de film nog niet heeft gezien, vanavond wordt deze weer uitgezonden op RTL4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
Ik heb hem reeds in de bioscoop gezien en ik moet zeggen aangenaam verrast te zijnquote:Een aanklager, Nick Rice (Foxx), komt terecht in een wraakcomplot van iemand die getraumatiseerd is door het rechtssysteem. Hij moet het opnemen tegen een crimineel meesterbrein, Clyde Shelton (Butler), die vanuit de gevangenis een hele stad onder controle heeft
Dat fletse/donkerdere beeld is afentoe wel wenselijk vind ik. Vooral bij CGI animaties. Als je bijv. een TS van "Ratatouille" kijkt is dat vele malen leuker kijken dan een BR of DVD-rip van deze film (ik heb de DVD). Dat donkere/vage maakt de animatie gewoon échter en levendiger doordat je minder ziet dat het een animatie is. De sfeer wordt er ook beter van. Ik was erg teleurgesteld toen ik de DVD kocht van ratatouille. De TS versie was erg leuk als je het goed verlicht en wat aanscherpt in contrast. Ik denk dat Plasma, doordat het iets donkerder is dan LCD, film kijken ook iets leuker maakt. Maar das mijn mening. Ik wed dat Transformers ook vele malen leuker is op een iets donkerder scherm met minder contrast om de CGI te verbergen.quote:Op zondag 27 december 2009 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Al zou je kunnen zeggen dat in het geval van Avatar een DVD-rip of BR-rip gelijk staat aan een TS of CAM bij een andere film. Het is een fletsere versie van wat eigenlijk de bedoeling is.
Ben ik het totaal niet mee eens maar dat zal dan wel persoonlijk zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 23:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat fletse/donkerdere beeld is afentoe wel wenselijk vind ik. Vooral bij CGI animaties. Als je bijv. een TS van "Ratatouille" kijkt is dat vele malen leuker kijken dan een BR of DVD-rip van deze film (ik heb de DVD). Dat donkere/vage maakt de animatie gewoon échter en levendiger doordat je minder ziet dat het een animatie is. De sfeer wordt er ook beter van. Ik was erg teleurgesteld toen ik de DVD kocht van ratatouille. De TS versie was erg leuk als je het goed verlicht en wat aanscherpt in contrast. Ik denk dat Plasma, doordat het iets donkerder is dan LCD, film kijken ook iets leuker maakt. Maar das mijn mening. Ik wed dat Transformers ook vele malen leuker is op een iets donkerder scherm met minder contrast om de CGI te verbergen.
Wel heel toevallig dat ik die film Vrijdagavond nog heb gezien! Was inderdaad lachen, goed gespeeld door Thornton, einde was een beetje triest.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:59 schreef Happel het volgende:
Bad Santa (2003)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |