abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 december 2009 @ 19:47:05 #101
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76028325
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Tig films gezien, de meest markante maar even gepost

Kiss of the Dragon (2001)
Jet Li simpel actie filmpje, sober verhaal, leuke actie, typical no nonsens film. Als je niks beters te doen hebt en je vind Jet Li zijn typische actie interessant is de film een leuke zit!

IMDB: 6.3
Zelf: 6.5

O die heb ik dan gemist
"Fearless" van Jet-Li is ook heel leuk voor het oog. En de vechtscenes zijn ook erg mooi gedaan vond ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 24-12-2009 19:55:40 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  Moderator donderdag 24 december 2009 @ 20:37:24 #102
9859 crew  Karina
Woman
pi_76030783
Big Man Japan
Rare Japanse film

Man wordt zo nu en dan opgeroepen door de regering om monsters te verslaan. Hij moet dan electrisch worden opgeladen en dan wordt hij heel groot (Big Man dus). De monsters zijn nogal vreemd, ze hebben mensenhoofden en vleeskleurige lichamen. Op het eind zijn er nog een soort Power Rangers monsters.

Heel raar allemaal, het wordt tijd dat ik weer eens een wat normalere Japanse film kijk (met goede gevechten zoals Azumi of zoiets als Ichi). Ik dacht dat dit een film zou zijn met normale monstergevechten, maar dat viel tegen.

Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_76031423
quote:
Op donderdag 24 december 2009 20:37 schreef Karina het volgende:
Big Man Japan
Rare Japanse film

Man wordt zo nu en dan opgeroepen door de regering om monsters te verslaan. Hij moet dan electrisch worden opgeladen en dan wordt hij heel groot (Big Man dus). De monsters zijn nogal vreemd, ze hebben mensenhoofden en vleeskleurige lichamen. Op het eind zijn er nog een soort Power Rangers monsters.

Heel raar allemaal, het wordt tijd dat ik weer eens een wat normalere Japanse film kijk (met goede gevechten zoals Azumi of zoiets als Ichi). Ik dacht dat dit een film zou zijn met normale monstergevechten, maar dat viel tegen.

[ afbeelding ]
Die screenshot
  donderdag 24 december 2009 @ 21:31:40 #104
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_76032613
quote:
Op donderdag 24 december 2009 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die screenshot
Je moet de trailers eens kijken, één van de monsters heeft een combover .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 25 december 2009 @ 00:22:10 #105
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_76038446
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:39 schreef Aschkael het volgende:
[ afbeelding ]

m i c m a c s a t i r e l a r i g o t

Niet best....

IMDB 7.30
Aschkael 6.00
Viel mij ook tegen, gelukkig (?) waren er maar 7 mensen in de bioscoopzaal.
  Redactie Games vrijdag 25 december 2009 @ 02:32:48 #106
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_76041467
Bandslam (2009)

Genre: Drama / Muziek
Regisseur: Todd Graff
met Alyson Michalka, Vanessa Hudgens en Gaelan Connell
Tijd: 111 minuten
IMDb-score: 6,0/10 (1.671 stemmen)
Land: Verenigde Staten

Tiener Will Burton (Gaelan Connell) is niet erg geliefd bij zijn klasgenoten in Cincinnati en is op zijn school een beetje het knullige, geplaagde konijntje. Tot het punt komt dat Will met zijn moeder Karen (Lisa Kudrow) verhuizen van Cincinnati naar New Jersey. Op zijn nieuwe school leert hij het populaire meisje Charlotte (Aly Michalka) kennen en blijken ze dezelfde passie te hebben: muziek. Samen met enkele anderen besluiten ze een rockband te vormen en beginnen met oefenen voor een aankomende muziekwedstrijd.

Voor een muziekfilm is het best een aardige film. De film lijkt een beetje te neigen naar een muziekfilm van Disney ware het niet dat het een ander productiebedrijf is en het einde iets anders is, dan een doorsnee Disneyfilm, maar niet minder voorspelbaar maakt. De film moet het voornamelijk hebben van Alyson Michalka (bekend van Aly & AJ) en Gaelan Connell. Qua inhoud is het een beetje oppervlakkig en de drama lijkt er een beetje geforceerd doorheen gedrukt te zijn, Vanessa Hudgens (vul hier elke willekeurige Disneymuziekfilm in) lijkt enkel gebruikt te zijn puur voor de Cashcow-vulling en ze mag het schattige vriendinnetje van Will Burton spelen en even een klein stukje optreden. Maar goed, moet natuurlijk niet te zware kost zijn vandaar dat er nog een dosis "corny" humor in zit. Lisa Kudrow speelt een beetje de moederlijke versie Phoebe, best irritant omdat het eigenlijk precies dezelfde trekjes zijn die je ook gewend bent van Friends..

Aly en Vanessa hebben gelukkig nog wel enigszins stemkwaliteit dat het niet vals in de oren klinkt. Qua gebruikte muziek is het eigenlijk wel prima. Zeker als je een beetje van rock/indiemuziek houdt zit er best nog wat aardigs tussen als je de muziek van hun eigen bandje weglaat. Maar goed, ik moet het ze na geven, ze geven een leuke draai aan het nummer van David Gates - Everything I Own (later nog gecovered door Boy George).

Als je nog naar een leuke, vrolijke, muzikale, familiefilm zoekt is het eigenlijk perfect. M'n neefjes en nichtjes vermaakte zich hier iig prima mee. Ze leken zowaar mee te zingen en mee te dansen. Ach ja, Kids like it..
En voor mezelf, als je even de geforceerde drama weglaat, fijne Feel-good movie..

Mijn Score: 7,0/10

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Noodle op 25-12-2009 02:45:18 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_76041948
Die was wel geinig idd, die 2 leuke dames maakte het niet minder erg om naar te kijken
  vrijdag 25 december 2009 @ 03:53:30 #108
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76042235
Carrier (2009)

Een viertal is in de auto op de vlucht richting de kust door de woestijn. Een virus doodt mensen en er is geen remedie. Onderweg stoppen ze afentoe en maken het nodige mee. Ik vond em niet slecht enkelt het einde was weinig spetterend. Maar dat hoefde ook niet.

Mijn Cijfer: 7
iMDB: 6.3
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_76049169
Bulworth (Warren Beatty, 1998)
Senator Jay Bulworth is levensmoe en huurt een huurmoordenaar in om zichzelf zo van het leven te beroven. Vlak voor de moord besluit hij eens goed de waarheid te vertellen over de corrupte politiek. Geslaagde komedie van en met Warren Beatty met leuke bijrollen van onder andere Don Cheadle en Oliver Plat. Enkele zeer vermakelijke scenes die helaas soms wel erg worden doorgedreven, neemt niet weg dat er genoeg te lachen valt. 7.5
pi_76051257
Big Fish ..

prettig!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_76066202
Saw VI

Het 5de deel, waar ik een beetje bedroefd van werd vanwege ontzettend stomme fouten van de slachtoffers (oa jezelf helemaal opensnijden om bloed te geven, alsof een ader of twee niet het zelfde effect geeft), maakt saw 6 helemaal goed.

De vallen zijn goed uitgedacht, de te maken keuzes en achterliggende emoties zijn sterker bedacht dan ooit, en de slachtoffers zijn nog nooit zo goor aan hun einde gekomen.

Daarnaast vult saw 6 het bestaande verhaal aan met informatie die de verhaallijn inclusief de vorige delen compleet maken, en samen een sterk verhaal neerzetten.

imdb: 6.4/10
zelf: 8.0/10
pi_76069462
In the valley of elah...

Het einde vond ik wat tegenvallen en zo de rest met mij.

Vraag over het einde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 26 december 2009 @ 12:49:54 #113
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_76073232
Afgelopen woensdag gezien:

A Christmas Carol (3D)
Het oude Charles Dickens verhaal over de oude vrek Ebenezer Scrooge is inmiddels al vele, vele malen verteld in een heleboel verschillende versies. Dit keer is het de beurt aan Robert Zemeckis.
Hij doet het in geanimeerde vorm, in 3D en met Jim Carrey in de (verschillende) hoofdrol(len).
Het resultaat is een bekend verhaal dat er prachtig uitziet. De animaties zijn vaak erg mooi en de 3D werkt, op de meeste momenten, erg goed. Maar er zijn ook momenten waar het beter weg gelaten had kunnen worden. In slechts één scene kun je spreken over een echt toegevoegde waarde van het 3D gebeuren, in de rest van de film wordt het meer gebruikt als gimmick.

Het mag dan wel een Disney film maar toch kun je hier niet echt spreken van een kinderfilm. Voor de kleintjes zal de film waarschijnlijk te veel enge momenten bevatten en het lijkt me dan ook niet verstandig om er met hele kleine kinderen heen te gaan.
De mensen (en kinderen) die hier wel tegen kunnen zullen een prachtige versie zien van een inmiddels wel heel erg uitgekauwd verhaal.

IMDB Cijfer: 7,2/10
Mijn Cijfer: 7,5/10
  zaterdag 26 december 2009 @ 12:59:49 #114
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_76073590
Bad Santa (2003)

Gisteren Bad Santa weer eens gezien. Blijft een geniale film met Billy Bob Thornton als een zuipende, rokende en kontneukende kerstman annex kluiskraker. Verhaal in het kort komt er op neer dat Billy Bob verkleed als kerstman samen met zijn elf, elk jaar met veel plezier in winkelcentra werkt, om vervolgens met kerstavond andere dingen te gaan doen.

Voor wie de film nog niet heeft gezien, vanavond wordt deze weer uitgezonden op RTL4.

IMDB: 7.3
Mijn cijfer: 8
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_76084572
Halloween II

Verenigde Staten
Horror
103 minuten

geregisseerd door Rob Zombie
met Scout Taylor-Compton, Malcolm McDowell en Tyler Mane

Het is weer Halloween en Michael Myers keert terug naar zijn geboortedorp, Haddonfield, om wat onafgemaakte ''familiezaken'' op te lossen. Zijn zus Laurie Strode is in het ziekenhuis beland, na haar laatste ontmoeting met Michael. Ze denkt dat ze hem heeft vermoord, maar de nu gehavende Michael Myers leeft nog en zoekt zijn zus op in het ziekenhuis. Daar laat Michael een spoor van dood en verderf achter, maar Laurie weet te ontsnappen. Terwijl zijn jeugdherinneringen hem achtervolgen en hij weer in contact komt met zijn moeder lijkt niets Michael te kunnen stoppen om zijn gestoorde verleden achter zich te laten...

Vond er eerlijk gezegd weinig aan.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  Redactie Games zaterdag 26 december 2009 @ 22:30:14 #116
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_76088404
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 12:59 schreef Happel het volgende:
Bad Santa (2003)

[ afbeelding ]

Gisteren Bad Santa weer eens gezien. Blijft een geniale film met Billy Bob Thornton als een zuipende, rokende en kontneukende kerstman annex kluiskraker. Verhaal in het kort komt er op neer dat Billy Bob verkleed als kerstman samen met zijn elf, elk jaar met veel plezier in winkelcentra werkt, om vervolgens met kerstavond andere dingen te gaan doen.

Voor wie de film nog niet heeft gezien, vanavond wordt deze weer uitgezonden op RTL4.

RTL 5. En geniale anti-kerstfilm...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_76090353
inglorious basterds.

Bij vlagen geen rare film. Je moet van qt houden anders vind je het niets

Een 7 omdat het mij toch geboeid heeft van begin tot eind
pi_76092531
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 09:43 schreef TheMercenary9 het volgende:
In the valley of elah...

Het einde vond ik wat tegenvallen en zo de rest met mij.

Vraag over het einde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is het simpeler dan dat:
SPOILER
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
pi_76093596
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:22 schreef RoK het volgende:

[..]

Volgens mij is het simpeler dan dat:
SPOILER
heb ik ook over gedacht maar dat leek me te simpel. wellicht is het wel het juiste antwoord.
  zondag 27 december 2009 @ 05:01:39 #120
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76094641
The Boondock Saints

Het verhaal was niet erg vloeiend voor mijn gevoel maar dat doet er niet toe. Erg vermakelijke film als je van actie houdt.

quote: "I can't get a pack of smokes down the street without bumping into 9 guys you fucked"

Cijfer: 8
iMDB: 7.9
  zondag 27 december 2009 @ 09:28:49 #121
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_76095162
Home Alone 2: Lost in New York
Geen kerst is compleet zonder één van de twee eerste delen van Home Alone te hebben gezien. Zo ook dit jaar niet. En dus was het gisteren, zo tegen het einde van de kerst, er weer tijd voor, dit maal aan deel 2.
Ook na oneindig veel kijkbeurten blijft het een uiterst vermakelijke film waarin opnieuw, net als in deel 1, de show wordt gestolen door de klunzige dieven. Geweldig.
Niet zo goed als deel 1 maar nog steeds een must met de kerst.

IMDB Cijfer: 5,8/10
Mijn Cijfer: 7,0/10
  zondag 27 december 2009 @ 15:19:40 #122
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_76105040
Windkracht 10: Koksijde Rescue

België
Avontuur / Actie
117 minuten

geregisseerd door Hans Herbots
met Kevin Janssens, Veerle Baetens en Jelle Cleymans

Na een 'incidentje' tijdens een receptie voor de hoogste legertop wordt duiker Rick Symons naar het 40ste Search and Rescue smaldeel in Koksijde gestuurd . Rick wordt er opgenomen in een even competente als aparte Sea King crew. Zijn grootste verrassing is Alex, de vrouwelijke medic, waarmee hij eerder al een kleine schermutseling heeft gehad. De overplaatsing naar Koksijde dwingt Rick tot nog een andere confrontatie: zijn verleden.

Vond hem wat traag op gang komen. Er zaten welgeteld 2 goede actiescenes in . Te weinig dus om hem echt goed te vinden...
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_76105166
quote:
Op zondag 27 december 2009 05:01 schreef Schenkstroop het volgende:
The Boondock Saints

Het verhaal was niet erg vloeiend voor mijn gevoel maar dat doet er niet toe. Erg vermakelijke film als je van actie houdt.

quote: "I can't get a pack of smokes down the street without bumping into 9 guys you fucked"

Cijfer: 8
iMDB: 7.9
Heerlijke film!

Categorie'tje snatch/lock stock
pi_76107004
is Avatar al ergens te downloaden?
  zondag 27 december 2009 @ 16:31:44 #125
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_76107434
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 12:59 schreef Happel het volgende:
Bad Santa (2003)

[ afbeelding ]

Bad Santa blijft gewoon tof .
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:18 schreef FinancialBubble het volgende:
is Avatar al ergens te downloaden?
Bij de geijkte torrentsites zijn diverse Telesyncs te krijgen.

Ontopic:

Surrogates

Bruce WIllis neemt het als agent op tegen een complot dat de Surrogates (robots) gesmeed hebben. Niks vernieuwends aan en weet eigenlijk nergens te overtuigen. Een 5,5.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')