Ik zou eens aan seizoen 4 moeten beginnenquote:Op maandag 21 december 2009 08:55 schreef SnuggLe het volgende:
Ben begonnen met de serie Dexter (aangezien Californication nu afgelopen is), dus daar zit ik helemaal in. Vanavond seizoen 1 afkijken....dus even wat minder films.
Ik vond 'm juist heel leukquote:Op zondag 20 december 2009 18:39 schreef Aschkael het volgende:
[ afbeelding ]
m i c m a c s a t i r e l a r i g o t
Niet best....![]()
IMDB 7.30
Aschkael 6.00
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Cijfer: 7,5
The Beast of Yucca Flats
Honderd procent zeker ben ik er niet van. Maar één, en tweedagsvliegen uitgezonderd heb ik nà Tarkovsky en Kubrick met deze film de complete filmografie van Coleman Francis gezien. Het is een raadsel hoe ie 3 films (The Skydivers, Night Train to Mundo Fine en The Beast of Yucca Flats) uit heeft weten te poepen. Ze zijn namelijk allen saai, idioot en ook niet onbedoeld grappig. Ed Wood is een koning vergeleken met hem. Deze film is nog Francis' grootste meesterwerk, want staat 'maar' nummer 23 in de bottom top 100 van Imdb. De andere twee films hebben hogere/lagere noteringen.
Anyway, The Beast of Yucca Flats volgt Tor Johnson (van nature al een monster!) die door de woestijn strompelt en willekeurige weerloze slachtoffers maakt. Ergens proef je door de leegte van de film nog een soort westernsfeertje, maar verder biedt dit werk alleen maar een uurtje verbijstering en ergernis. Cijfer: 2<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Zoiets, met een puppetmaster/avatar-achtige constructie. Kable was niet in controle over zijn eigen lichaam. Maar werd bestuurd door een 17-jarig jochie. Ik geloof dat men in de Running Man nog wel de controle had over je eigen lichaam.quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:50 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Oftewel een moderne versie van Running Man?
Tijd geleden gezien en dit is inderdaad wat er in mij opkomt bij deze titel. Je zou kunnen zeggen; goed gespeeld maar ik vond het maar behoorlijk irritant.. begon me alleen maar over die man op te winden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:36 schreef Karina het volgende:
Fast Track
ik zat me wel lekker te ergeren aan die vent in de rolstoel. En op het eind komt boontje om zijn loontje natuurlijk.
Inderdaad een erg toffe film! Ik had ook echt zin in een feestje na een film met zo veel chille muziek.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:29 schreef Dj_unkie het volgende:
Berlin Callin (2008)
Duitsland
Drama / Muziek
100 minuten
geregisseerd door Hannes Stöhr
met Paul Kalkbrenner, Rita Lengyel en Corinna Harfouch
[ afbeelding ]
De Berlijnse elektronica componist Martin (Paul Kalkbrenner), genaamd DJ Ickarus vliegt met zijn manager en vriendin naar clubs over de hele wereld. Als Ickarus na een optreden na te veel drugsgebruik in een zenuw-kliniek in Berlijn terechtkomt, verstoort dat alle grootse plannen die hij had.
Mijn oordeel: Prima acteerwerk van Paul Kalkbrenner en de muziek (hoe kan het ook anders) is waanzinnig. De bijpassende cd is fantastisch. Het verhaal is goed gebalanceerd en weet tot het einde te boeien. Ik geef deze film een 8.
Ha dat had ik ook!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Inderdaad een erg toffe film! Ik had ook echt zin in een feestje na een film met zo veel chille muziek.
Ha, ja had ik ook ja! Zeer vette CD!quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:51 schreef Dj_unkie het volgende:
cd erachteraan luisteren geeft een nog vetter effect! Zit hier nu compleet te genieten!
Slechtste film (op crossroads na z'on beetje) die ik ooit gezien heb.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:49 schreef Karina het volgende:
Toevallig vanmiddag ook Stan Helsing gekeken. Wat een baggertotaal niet grappig.
Ach kom op zeg, ik ken minstens 5 films die slechter waren (en waar minder vrouwelijk schoon in zat)quote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Slechtste film (op crossroads na z'on beetje) die ik ooit gezien heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn cijfer: 8/10.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |