abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 december 2009 @ 10:45:17 #51
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_75760333
Passing Strange: supertoffe musicalregistratie van Spike Lee. Komt helaas niet uit in de bios buiten de VS, dus dan maar zo. Het blijft 'gewoon' een registratie, maar lekker is het wel. 8.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_75781889
Ik heb vandaag op school "My babys daddy" gezien grappige komedie! Ik zag hem gister liggen in de supermarkt voor 2 euro, ik heb hem maar meegenomen Zeer leuke film, alleen wel wat aan de korte kant, 60 min volgesmij.

[ Bericht 38% gewijzigd door appelflappen op 18-12-2009 20:27:16 ]
pi_75844210
[14.gif]
pi_75844397
Ben X 2007

Kzag hem voor de tweede keer. Blijft een zeer goede en aangrijpende film.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_75844414
Er worden precies weinig films gekeken de laatste tijd
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_75844962
Zonder mijn gebruikelijke online videotheek heb ik de laatste tijd weinig gezien.

Where the wild things are

Lekkere sfeervolle film die echt heerlijk wegkijkt. Heerlijk hoe alle monsters hun gevoelens op hun mouwen dragen en hoe de hele film om een thema draait. Lekkere film.

Imdb: 7.9
ik: 8.5
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_75845285
Changeling
Ten eerste, Angelina Jolie kan dus wél acteren. En dan nu over de film:
Een moeder verliest haar kind, als de politie haar kind terug vind blijkt het haar echte kind niet te zijn, terwijl dat kind het wel beweert evenals de politie. De politie krijg dus de indruk dat zij hen in een kwaad daglicht probeert te zetten en doen alles om haar tegen te gaan. Hierdoor gaan zij dus ook niet verder met de zoektocht naar haar echte kind.
Ik krijg zo langzamerhand het gevoel dat het voor Clint Eastwood fysiek onmogelijk is ondermaatse films te maken, want alles wat ik van hem ken is goed tot uitstekend. Zo ook deze. Het is gebaseerd op een echt verhaal, maar ik zou toch eerder aanraden het zonder teveel voorkennis te bekijken, omdat de clou erg goed is.
9/10

Stardust
Een typisch sprookjesverhaal eigenlijk, maar wel erg tof gedaan. Daarnaast ben ik ook blij dat er erg veel humor inzit. Wie wil er nou niet een Robert De Niro in een balletpakje zien?
8/10
  zondag 20 december 2009 @ 18:39:49 #58
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_75846625

m i c m a c s a t i r e l a r i g o t

Niet best....

IMDB 7.30
Aschkael 6.00
= there is a light that never goes out =
  zondag 20 december 2009 @ 18:42:18 #59
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_75846703
Gister UP gezien. Vond m heel vet.

precies zoals ik van disney gewend bent.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  zondag 20 december 2009 @ 20:38:54 #60
182073 invine
blablabla etc.
pi_75851700
Van disney? Of van Disney's Pixar?
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  Moderator zondag 20 december 2009 @ 20:44:55 #61
9859 crew  Karina
Woman
pi_75852003
Groundhog Day
Ik had hem ooit heel lang geleden al gezien, maar ik dacht, laat ik hem nog eens bekijken.

Een weerman is op bezoek in een stadje voor een reportage over Groundhogday (iets met een soort hamster die voorspelt wanneer het voorjaar begint). Er gebeurt iets vreemds: opeens beleeft hij dezelfde dag steeds maar opnieuw. In het begin gaat hij allemaal rare dingen doen, zo van: het maakt toch niets uit, daarna probeert hij zelfmoord te plegen, maar helaas, dat kan niet en op het eind gaat hij allerlei goede daden verrichten.

Ik wist de hoofdlijnen nog wel, maar gelukkig niet alles meer precies, dan had ik hem niet afgekeken. Ik vond het eigenlijk best een leuke film, geen spijt van dat ik hem nogmaals heb gekeken. Het eind was wel een beetje zoetsappig, maar dat maakte niet zoveel uit.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_75865843
Dead snow was erg vermakelijk! nazi zombies ftw!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_75866179
Transformers revenge of the fallen .

Had van mij niet gehoeven.........zonde

Zij maakt een klein beetje goed

Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
pi_75866213
Gisteren "Lock, Stock and Two Smoking Barrels" gezien

maandag 21 december 2009 @ 08:55:00 #65
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_75867587
Ben begonnen met de serie Dexter (aangezien Californication nu afgelopen is), dus daar zit ik helemaal in. Vanavond seizoen 1 afkijken....dus even wat minder films.
pi_75869699
quote:
Op maandag 21 december 2009 08:55 schreef SnuggLe het volgende:
Ben begonnen met de serie Dexter (aangezien Californication nu afgelopen is), dus daar zit ik helemaal in. Vanavond seizoen 1 afkijken....dus even wat minder films.
Ik zou eens aan seizoen 4 moeten beginnen

Momenteel ben ik bezig aan seizoen 3 van The Unit

pi_75869808
9

Een animatiefilm, vond 'm verrassend goed, mooi vorm gegeven allemaal, en nog best spannend ook.

7/10

Jennifer's Body

Zelfs met Megan Fox was er geen eer te behalen met deze film.

3/10

Bruno

Had niets anders verwacht, enorm slecht.

1/10
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 21 december 2009 @ 10:27:47 #68
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_75869884
Gake no ue no Ponyo of in het Engels: Ponyo on the cliff by the sea.
IMDB: 8.0/10
BOEM: 8.0/10

Leuke film. Gaat over een visje dat heel graag een meisje wil zijn. En dan komt ze Sosuke tegen.
Feelgood movie die op een grappige manier getekend is. Vond 'm wel leuk!

Final Destination 4. / The Final Destination.
IMDB: 5.0/10
BOEM: 4.0/10

Wat een dramatische film zeg. Het zal wel liggen aan het feit dat ik geen 3d brilletje op had voor de tv maar de special effects zagen er voor geen meter uit zo. Het is gewoon weer een opstapeling van dood gaan op een leuke manier, en dat is dan ook meteen het leukste van de film. Na 2 delen werd ik al een beetje flauw van iemand die een visioen kreeg en op internet heeft gezien hoe het nou allemaal in elkaar steekt. Verhaal was kut. Dat meisje met de rode haartjes was wel leuk en kwam ook een paar keer nice in beeld! ( Hotpants scene. )
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_75871685
Bangkok Dangerous (Oxide Pang Chun & Danny Pang, 1999)
Aardige film van de broertjes Pang. Het plot kan ermee door, de relatie tussen Kong en Fon is een goede toevoeging en het einde is sterk. De regie is over het algemeen genomen oké, echter slaat men af en toe wel wat door. Merkwaardige cover van de dvd trouwens, toch een van de belangrijkste momenten uit de film (lees: spoiler). Maar goed, voor een keertje best een leuke film, de remake laat ik denk ik maar aan me voorbij gaan. 7.0
pi_75879147
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:39 schreef Aschkael het volgende:
[ afbeelding ]

m i c m a c s a t i r e l a r i g o t

Niet best....

IMDB 7.30
Aschkael 6.00
Ik vond 'm juist heel leuk
[14.gif]
  Redactie Games maandag 21 december 2009 @ 15:36:13 #71
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_75882249
Gamer (2009)

Genre: Actie/Sci-Fi/Thriller
Regie: Mark Neveldine en Brian Taylor
met Gerard Butler, Logan Lerman, Amber Valletta en Michael C. Hall
Tijd: 95 minuten
IMDb: 5,8/10 (13.915 stemmen)

In een futuristische toekomst krijgen gevangenen die ter dood zijn veroordeelt de kans om hun vrijheid te winnen door mee te doen aan een uiterst gevaarlijk virtual reality spel dat live wordt uitgezonden. Er is maar één regel: vechten tot de dood. Kable (Gerard Butler) is afkomstig uit één van de vele competities. Simon (Logan Lerman) is zijn puppetmaster en bestuurt Kable tot de top van de Slayer-competitie en met nog 1 wedstrijd te gaan kan Kable zijn vrijheid terugwinnen. Echter wordt dat plan gedwarsboomd door de maker van het spel Ken Castle (Michael C. Hall). Kable is daar niet van gediend en probeert nu met alle mogelijkheid uit het spel te breken en uiteindelijk Ken Castle te elimineren.

Voor de actie is het wel leuk, maar het verhaal komt eigenlijk meer neer op een zieke twisted versie van The Sims en Call of Duty Modern Warfare. Het is allemaal erg oppervlakkig, beetje vergezocht en degene die de camera bediend mag een nekschot krijgen vanwege z'n Parkinson-achtige camerashots. Tering, je krijgt er gewoon epilepsie van, dat schuddend beeld de hele tijd.. gelukkig duurde de film maar vrij kort, was al van plan om em uit te zetten..

Mijn Score: 4,5/10
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_75888922
Orphan (2009)

Genre: Thriller/Drama/Horror
Regie: Jaume Collet-Serra
Duur: 123 min
IMDB: 7.2/10

Thriller over een familie die na het overlijden van hun pasgeboren derde kind een 9-jarig russisch weesje genaamd Esther adopteert. Het meisje is uiterst welbespraakt, charismatisch en bezit muzikale en creatieve talenten.

Esther blijkt thuis en op school abnormaal vaak aanwezig bij vreemde ongelukken en vertoont andere rare gewoontes. Hetgeen het normale reilen en zeilen van de familie verstoort en de dingen steeds verder uit de hand doet lopen.

-
Hoewel de recensies van imdb en andere sites tussen de 6.0-7.0 hangen, voornamelijk vanwege het ietwat overdreven einde, vond ik het een zeer goede film. De film komt snel op gang en de film boeit van begin tot eind, met een naar mijn mening erg sterk tweede helft.

Mijn Oordeel: 8.5/10
  maandag 21 december 2009 @ 18:33:37 #73
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_75889343
The AviatorBekwame biopic die wel erg lang duurt. Op een gegeven moment weet je het wel dat Howard Hughes aan smetvrees leed. Aan de andere kant is zijn levensverhaal de moeite waard om te volgen. Hughes is een intrigrerend en bijzonder persoon die baanbrekende dingen voor elkaar kreeg en mede door een mooie cinematografie geef ik het een ruime voldoende.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cijfer: 7,5

The Beast of Yucca Flats

Honderd procent zeker ben ik er niet van. Maar één, en tweedagsvliegen uitgezonderd heb ik nà Tarkovsky en Kubrick met deze film de complete filmografie van Coleman Francis gezien. Het is een raadsel hoe ie 3 films (The Skydivers, Night Train to Mundo Fine en The Beast of Yucca Flats) uit heeft weten te poepen. Ze zijn namelijk allen saai, idioot en ook niet onbedoeld grappig. Ed Wood is een koning vergeleken met hem. Deze film is nog Francis' grootste meesterwerk, want staat 'maar' nummer 23 in de bottom top 100 van Imdb. De andere twee films hebben hogere/lagere noteringen.

Anyway, The Beast of Yucca Flats volgt Tor Johnson (van nature al een monster!) die door de woestijn strompelt en willekeurige weerloze slachtoffers maakt. Ergens proef je door de leegte van de film nog een soort westernsfeertje, maar verder biedt dit werk alleen maar een uurtje verbijstering en ergernis. Cijfer: 2
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_75891992

City Island
Een behoorlijk onbekende film, maar toch met Julianna Margulies en vooral Andy Garcia als bekendere namen. Slecths een kleine 500IMDB stemmen, maar wel een 7.4 daar en dat is terecht in mijn ogen. De synopsis (even een copypaste van IMDB):
Meet the Rizzos, a family that might get along a lot better if only they could tell each other the truth. Dad Vince is the worst offender. But since the prison guard won't even admit that poker night is in fact acting class, how's he ever going to explain about his illegitimate son? His daughter works as a stripper when she's supposed to be in college, while young Vinnie Jr has a secret sexual fetish that involves a 24-hour webcam and the family's 300-pound neighbour. Vince's wife Joyce is the family's rock, but it's been a year since she enjoyed intimacy with her husband, and it's no surprise she thinks poker night spells A-F-F-A-I-R. When former prisoner Tony enters the Rizzos' lives, Joyce begins to suspect that the handsome young Tony isn't who Vince says he is. City Island is a funny, touching and smart family tale about the secrets of the past catching up with the lies of the present, and accepting that nobody's perfect - least of all your loved ones.

Moeilijk om deze film in mijn eigen woorden te omschrijven, maar hij kijkt gewoon heerlijk weg. Allemaal aparte, fucked up hoofdrollen en een goed lopen verhaal, met diverse subplots en ieder karakter dat zijn eigen ontwikkelingen doormaakt..You just have to see it for yourself I guess, maar ik vond het een positieve verrassing, 7.5.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_75898712
Why I Wore Lipstick To My Mastectomy
A young woman tries to keep a positive attitude while battling breast cancer.

Sterke en emotionele film. Sarah Chalke speelt haar rol als vrouw met borstkanker erg goed en overtuigend.

IMDb: 6,9
Mijn cijfer: 7,8
  maandag 21 december 2009 @ 23:55:55 #76
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_75906335

Lastig, deze film mag je namelijk niet missen in de bioscoop en tegelijkertijd ben ik er niet zo enthousiast over. De kleurenpracht van de film is schitterend, het verhaal is echter zwart/wit en de personages zijn ook nogal eendimensionaal. Toch zijn de 3d beelden fantastisch, en heeft James Cameron zich keurig ingehouden en niet om-het-spektakel met rotsblokken door de zaal gaan gooien. Juist in de kleine scenes, tussen mensen, valt op dat 3d echt wat kan bieden. Zo kan je over de schouder van iemand meegluren, dat biedt echt iets extra's. Meestal is de aantrekkelijkheid van films negatief gecorreleerd met hoge budgetten, en deze peperdure film is daar toch een uitzondering op wat mij betreft. Heel duur, en toch niet slecht. Als je van films houdt kan je niet onder deze film uit in de bioscoop! Toch kom ik maar op een zeventje, als gemiddelde tussen de inhoud (5) en de 3d vernieuwing (9).

IMDB: 8,9/10
Zelf : 7/10

500 days of summer
Een stuk kleiner dan Avatar maar een fantastische film. Geen dure 3d setting, maar wel genoeg creativiteit in de beelden. Er is al veel gezegd en geschreven over deze film, en dat bleek tegen mijn verwachting in helemaal terecht. Deze boy-meets-girl film zit gewoon echt heel erg goed in elkaar, is regelmatig geestig en doet leuke dingen met de beelden en past zelfs erg succesvol de split-screen toe.
IMDB 8,1/10
Zelf 8,5/10
Overal verstand van.
  Redactie Games dinsdag 22 december 2009 @ 01:44:39 #77
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_75910159

Genre: Science-Fiction / Avontuur
Regisseur: James Cameron
met Sam Worthington, Sigourney Weaver en Zoe Saldana
Tijd: 162 minuten
IMDb-score: 8.9/10 ( met 34.066 stemmen)
Land: Verenigde Staten

Jake Sully is een verlamde oorlogsveteraan in de toekomst, die met enkele anderen naar de maan Pandora wordt gebracht om deze te koloniseren voor de mensheid op Aarde. Deze planeet wordt bewoond door de Na'vi, een mens-achtig ras met hun eigen taal en cultuur. De Na'vi doen er alles aan zich te beschermen tegen de mensen. Sully raakt betrokken bij hun vrijheidsstrijd, en wordt ook verliefd op één van hen...

Vandaag gezien, visueel spektakel, mooi? Ja erg veel Eye-candy, vernieuwend? Enigszins wel, Revolutionair? Nee, dat is een beetje overdreven. De mooiste scenes in 3D waren toch wel de vliegscenes in de bossen, tussen de zwevende bergen en het ritueel gebed wat de Na'vi's aan het doen waren.
Voor het verhaal hoef je het eigenlijk niet te doen, het is eigenlijk al iets wat we eerder gezien hebben in Dances With Wolves en The Last Samurai. Kortsamengevat verhaal, Aliens meets Dances With Wolves.
Helaas miste ik een beetje de chemie en emoties tussen de karakters, waardoor ik niet echt in de karakters kon inleven en dus niet bracht wat Dances with Wolves en The Last Samurai wel bracht..

In het begin moest ik echt even wennen aan het 3D effect, misschien omdat ik vrij voorin zat, maar geen koppijn aan het einde van een film, wat ik weleens bij een andere film gehad heb. Maar de 3D beelden zijn werkelijk waar een lust voor het oog. Alsof je gewoon over de schouder van de cameraman meekijkt. Vraag me af wat ik er nog van vind als ik de film gewoon in 2D bekijk. De film leunt erg veel op visuele effecten. Ik denk niet dat er dan nog zoveel van de film overblijft. Begrijp me niet verkeerd, de film is echt wel de moeite waard om hem in 3D in de bioscoop te bekijken, maar het brengt qua verhaal en emotie gewoon niet zoveel. James Cameron heeft wel mooi visueel werk afgeleverd, maar dit is zeker niet zijn meesterwerk.

Mijn Score: 7,5/10

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Noodle op 22-12-2009 01:55:29 ]
  dinsdag 22 december 2009 @ 07:50:29 #78
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_75912655
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gamer (2009)

[KNIP PLOT]
Oftewel een moderne versie van Running Man?
  Redactie Games dinsdag 22 december 2009 @ 11:09:12 #79
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_75916860
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 07:50 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Oftewel een moderne versie van Running Man?
Zoiets, met een puppetmaster/avatar-achtige constructie. Kable was niet in controle over zijn eigen lichaam. Maar werd bestuurd door een 17-jarig jochie. Ik geloof dat men in de Running Man nog wel de controle had over je eigen lichaam.
pi_75917071
Is inderdaad gewoon een aanpassing van Running Man met als verschil dat Arnold een baas was van zichzelf en dat Butler bestuurd werd door een 17-jarige jochie en dat het plot draait om die controle in plaats van het subplot om vrij te komen, waar running man om draaide.
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:44:35 #81
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_75925600
Genre: Science-Fiction / Avontuur
Regisseur: James Cameron
met Sam Worthington, Sigourney Weaver en Zoe Saldana
Tijd: 162 minuten
IMDb-score: 8.9/10 ( met 34.066 stemmen)
Land: Verenigde Staten
Info van bovenstaande post gejat.

Dus 3D. Ik werd gister gevraagd of ik mee wou naar de bioscoop. Naar Avatar 3D wel te verstaan. Toen ik een paar maand geleden de teaser in de bioscoop zag dacht ik jézus wat een schijtfilm. Toen ik laatst nog wat andere trailers bekeek werd hij toch wel wat toffer.

Het was mijn eerste ervaring met 3D en ik moet zeggen dat ik apart vond maar niet heel relax. Het is wel mooi ofzo alleen door die brillen is alles veel donkerder en daar hou ik persoonlijk niet erg van. Toch een leuke ervaring en wel mooi om te zien.

De film zelf vond ik wel tof. Ik vond hem wel een beetje lang en érg voorspelbaar. Wel erg mooi gemaakt en de 'final battle' om het zo maar te noemen was ook gaaf. Vooral die helicopter chick.

Mijn cijfer: 8/10.
pi_75933886
Afgelopen weekend de volgende 2 films gekeken.

The Hangover

Zoveel over gehoord. Het concept is al vaak gedaan, maar deze leek vele malen beter. Laat ik het kort houden, een goede komedie, paar keer goed gelachen, maar lang niet zo meesterlijk als de meeste mensen deden voorkomen.

Little Miss Sunshine

Al veel meer mijn type komedie dan bovenstaande. Een satirische inslag, vreemde typetjes, een kijkje in het leven van een aantal mensen met hilarische ontwikkelingen. Steve Carell vind ik sowieso een toffe acteur, deze rol was hij ook weer goed. De film is gemaakt vóór dat hij bekend werd met een aantal films en The Office US.
pi_75936127
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 09:36 schreef Karina het volgende:
Fast Track
ik zat me wel lekker te ergeren aan die vent in de rolstoel. En op het eind komt boontje om zijn loontje natuurlijk.
Tijd geleden gezien en dit is inderdaad wat er in mij opkomt bij deze titel. Je zou kunnen zeggen; goed gespeeld maar ik vond het maar behoorlijk irritant.. begon me alleen maar over die man op te winden.
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:29:59 #84
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_75936520
Berlin Callin (2008)

Duitsland
Drama / Muziek
100 minuten

geregisseerd door Hannes Stöhr
met Paul Kalkbrenner, Rita Lengyel en Corinna Harfouch

De Berlijnse elektronica componist Martin (Paul Kalkbrenner), genaamd DJ Ickarus vliegt met zijn manager en vriendin naar clubs over de hele wereld. Als Ickarus na een optreden na te veel drugsgebruik in een zenuw-kliniek in Berlijn terechtkomt, verstoort dat alle grootse plannen die hij had.

Mijn oordeel: Prima acteerwerk van Paul Kalkbrenner en de muziek (hoe kan het ook anders) is waanzinnig. De bijpassende cd is fantastisch. Het verhaal is goed gebalanceerd en weet tot het einde te boeien. Ik geef deze film een 8.
Stand for something or fall for anything
pi_75936820
2012

Cijfer; 5

Reden; Té amerikaans/simplistisch, de 5 punten krijgt de film om de special effects.
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:39:42 #86
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_75936883
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:29 schreef Dj_unkie het volgende:
Berlin Callin (2008)

Duitsland
Drama / Muziek
100 minuten

geregisseerd door Hannes Stöhr
met Paul Kalkbrenner, Rita Lengyel en Corinna Harfouch

[ afbeelding ]

De Berlijnse elektronica componist Martin (Paul Kalkbrenner), genaamd DJ Ickarus vliegt met zijn manager en vriendin naar clubs over de hele wereld. Als Ickarus na een optreden na te veel drugsgebruik in een zenuw-kliniek in Berlijn terechtkomt, verstoort dat alle grootse plannen die hij had.

Mijn oordeel: Prima acteerwerk van Paul Kalkbrenner en de muziek (hoe kan het ook anders) is waanzinnig. De bijpassende cd is fantastisch. Het verhaal is goed gebalanceerd en weet tot het einde te boeien. Ik geef deze film een 8.
Inderdaad een erg toffe film! Ik had ook echt zin in een feestje na een film met zo veel chille muziek.
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:51:58 #87
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_75937377
cd erachteraan luisteren geeft een nog vetter effect! Zit hier nu compleet te genieten!
Stand for something or fall for anything
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 22:02:23 #88
9859 crew  Karina
Woman
pi_75943724
Samurai purinsesu: Gedô-hime
Japanse slasher

Hele rare film, maar dat is wel vaker bij die Japanners. Een verhaal is er eigenlijk amper, een groepje mensen vermoordt iedereen en zet de lichaamsdelen weer in elkaar en zo ontstaat een Mecha. Een van de Mecha's, de Samurai Princess wil wraak nemen en gaat op oorlogspad.

De lichaamsdelen, ingewanden en het bloed vliegt overdadig in de rondte, waardoor het natuurlijk helemaal niet eng meer is. Er is nog een (bijna) pornoscene en een eindbaas, die een gigantische pik heeft met tanden aan het uiteinde

Je moet hier echt van houden, want het is een en al bloed en onzin, maar ik vind dit soort films wel leuk.

Bij de IMDB comments las ik iets over Big Man Japan, die komt ook nog aan de beurt, de trailer ziet er veelbelovend uit

[ Bericht 3% gewijzigd door Karina op 22-12-2009 22:09:32 ]
niet zo tof doen
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:16:22 #89
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_75948133
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:39 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Inderdaad een erg toffe film! Ik had ook echt zin in een feestje na een film met zo veel chille muziek.
Ha dat had ik ook!!
Dixon @ Trouw de 26e!
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:51 schreef Dj_unkie het volgende:
cd erachteraan luisteren geeft een nog vetter effect! Zit hier nu compleet te genieten!
Ha, ja had ik ook ja! Zeer vette CD!
pi_75950286
Tig films gezien, de meest markante maar even gepost

Fist of Legend 1994
Beetje zelfde soort film als Ip Man, en een remake van de film van Bruce Lee. Jet Li komt voor revanche omdat zijn meester is vermoord. Wat een film Mijn inziens Jet Li's beste film Top verhaal, vlot, leuke actie! (beter dan Bruce lee zijn film, al vind ik Ip Man nog steeds de beste)

Hij's baas

IMDB: 7.5
Zelf: 8.5

Kiss of the Dragon (2001)
Jet Li simpel actie filmpje, sober verhaal, leuke actie, typical no nonsens film. Als je niks beters te doen hebt en je vind Jet Li zijn typische actie interessant is de film een leuke zit!

IMDB: 6.3
Zelf: 6.5

The Forbidden Kingdom (2008)
Tof luchtig Chinees/Amerikaans sprookje waar een Amerikaanse knul in China beland en samen met Jackie Chan & Jet Li het opneemt tegen het kwaad. Goede sfeer, toffe muziek, leuke acties, verhaal ietwat cheesy maar dat neem je op de koop toe.

imdb: 6.9
zelf: 7.5

Stan Helsing
Typical Scary movie parodie film waar ze nu alle 'horror' figuren uit de film industrie naar boven hebben getoverd. Script is uiteraard waardeloos, film eigenlijk zelf ook wel. Maar Dioara Baird is echt gruwelijk lekker.

IMDB: 3.7
Zelf: 7.5
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Moderator woensdag 23 december 2009 @ 20:49:29 #91
9859 crew  Karina
Woman
pi_75985747
Toevallig vanmiddag ook Stan Helsing gekeken. Wat een bagger totaal niet grappig.
niet zo tof doen
pi_75986397
ik heb Echelon conspiracy gekeken

ik hou wel van dit soort films. krijgt van mij een 6.5
pi_75990622
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:49 schreef Karina het volgende:
Toevallig vanmiddag ook Stan Helsing gekeken. Wat een bagger totaal niet grappig.
Slechtste film (op crossroads na z'on beetje) die ik ooit gezien heb.
pi_75993760
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Slechtste film (op crossroads na z'on beetje) die ik ooit gezien heb.
Ach kom op zeg, ik ken minstens 5 films die slechter waren (en waar minder vrouwelijk schoon in zat)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_75995122
Flammen & Citronen (Ole Christian Madsen, 2008)
Prima verzetsfilm met een zeer sterke hoofdrol van Mads Mikkelsen. Het verhaal weet de volle twee uur de aandacht erbij te houden en de aanpak is behoorlijk origineel te noemen. Dikke aanrader! 8.0
pi_76006949
Family Guy - Something, something, something darkside.
IMDB: Klik
IMDB cijfer: 7,7/10.

Weer een aflevering gebaseerd op Star Wars. Ik vond Blue Harvest iet wat tegenvallen, ik denk vooral omdat ze me lekker gemaakt hadden met een trailer en vervolgens de rest van de film niet zo interessant was.
Toen ik deze trailer zag moest ik wel lachen, ze hadden wat toffe stukjes in de trailer gestopt en de film leek me leuk! Sommige dingen slaan helemaal nergens op maar dat maakt het misschien wel weer leuk. Ook wat dingen die ik op zich wat overbodig vond zoals 'Carlos Spicy Wiener' maar goed dat is denk ik gewoon opinie.

Er was niet echt samenhang in het verhaal, het was meer een opstapeling van leuke stukjes waar een beetje het verhaal door schemert.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn cijfer: 8/10.
  donderdag 24 december 2009 @ 12:05:45 #97
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_76008774
The Rocky Horror Picture Show
Viel tegen deze musical. De cinematografie ziet er kleurrijk uit en de liedjes swingen dr ook lekker op los. Maar daaromheen heb ik weinig kunnen genieten van deze bizarre musical. Mannen met een overdosis make-up zijn imho ook nooit een succes. Cijfer: 6

The Dead Zone
Supernatural stuff van Stephen King met held Christopher Walken in de hoofdrol . Jammer van die houterige opgedreunde dialogen, anders had deze film een topper kunnen wezen. Cijfer: 7
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 24 december 2009 @ 12:49:38 #98
182073 invine
blablabla etc.
pi_76010261

Gisteren laatste voorstelling van de dag, ik was erg sceptisch over de film omdat het verhaal zo slecht is. Nou het verhaal was idd heel slecht en het had zo een andere versie van Pocahontas kunnen zijn. Niks mis mee uiteindelijk alleen sommige stukken waren erg voorspelbaar (zeker het einde). Alleen het punt bij deze film is dat het niet om het verhaal gaat maar om de special effects! En die waren dik dik in orde, je krijgt dat leuke brilletje (dat je later weer mag inleveren). En die verdriedubbelt de fun wel, ik heb het brilletje tijdens het kijken een paar keer afgezegd omdat ik dacht, zo speciaal is dit 3D niet. Maar zodra je hem af doet zie je het verschil!

Vooral de stukken met het vuur wat als as naar beneden komt of de bladeren die van de bomen af vielen zagen er heel erg mooi uit. De animaties van sommige dingen had beter gekund maar het was niet storend.

Al met al een dikke 8,5
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_76017030
Kiss Kiss Bang Bang
A murder mystery brings together a private eye, a struggling actress, and a thief masquerading as an actor.
Leuke misdaadkomedie met Robert Downey Jr. die detective lessen neemt bij Val Kilmer's karakter 'Gay Perry'. Ze zijn niet vies van droge humor.

IMDb: 7,9
Mijn cijfer: 7,5
  donderdag 24 december 2009 @ 19:38:55 #100
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76028011
Up (2009)

Ik houd zelf niet van de Pixar-stijl, grote hoofden, alles overdreven. Maar Up was wel leuk om te zien. Bij gebrek aan beter heb ik het een kans gegeven. En toegegeven, ik heb wel erg veel moeten lachen. Al waren de grappen voorspelbaar.

Mijn cijfer: 7.5
iMDB: 8.5
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')