Heb je ook de "extra" aflevering gekeken? Hoort er wel bij.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Vanavond afgekeken:
Prison Break - Season 4
Het vierde en laatste seizoen van de serie rond Michael Scofield en Lincoln Burrows is, na het iets mindere tweede en veel mindere derde seizoen, weer terug op het niveau van het eerste seizoen.
Waar het derde seizoen faalde om niet echt verslavend te zijn, is dit seizoen dat wel. Met veel goede cliffhangers, een hoog tempo en met heerlijke Mission: Impossible-achtige elementen erin verwerkt kijken de 22 afleveringen heel erg makkelijk weg.
Natuurlijk is het compleet over the top maar het is wel erg vermakelijk.
Het einde van de laatste aflevering is geweldig, een prachtige afsluiting van een heerlijk seizoen.
8,8/10
Jaaa, dat is 1 van mn favo filmsquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Taegukgi hwinalrimyeo (Brotherhood) (2004)
[ afbeelding ]
Geweldige film die regelmatig niveau Band of Brothers nadert.
9/10
The Final Break bedoel je? nee die zit er niet bij in mijn R1 dvd box, die moet ik nog een keertje apart aanschaffenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je ook de "extra" aflevering gekeken? Hoort er wel bij.
Doen! De final break was toch wel het toetje van een (minder) seizoenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
The Final Break bedoel je? nee die zit er niet bij in mijn R1 dvd box, die moet ik nog een keertje apart aanschaffen
Deze staat ook op m'n lijstje om deze week te kijken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jaaa, dat is 1 van mn favo films![]()
Zelf ook een oorlogsfilm geprobeerd vandaag,
Miracle at St.Anna (2008)
Heb hem niet af kunnen kijken, langdradig en raar plot
Minder seizoen? serieus? vond je het niet goed? vond `t toch veel beter dan het tweede en derde seizoenmquote:Op woensdag 30 december 2009 00:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Doen! De final break was toch wel het toetje van een (minder) seizoen
tja.. meningen verschillen en als ik hoor dat 3d zo tof is bij deze film en ik vervolgens niet eens een gevoel had dat er iets aan 3d in zit heb je het imho behoorlijk verpest...quote:Op donderdag 31 december 2009 00:09 schreef Timo20 het volgende:
Je bent echt de eerste die zegt dat de 3D niet uit de verf komt
Empire zegt het juist andersom: de 2D versie krijgt vier sterren, de 3D versie maakt er een compleet andere film van en krijgt 5 sterren.
Je hebt dan wel heel erg onfortuinlijke momenten gekozen om te knipperen. Ook ik heb de imax 3d versie gezien in pathe arena , en hoewel ik van imax weinig merkte, was 3d heel sterk aanwezig.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:12 schreef mschol het volgende:
tja.. meningen verschillen en als ik hoor dat 3d zo tof is bij deze film en ik vervolgens niet eens een gevoel had dat er iets aan 3d in zit heb je het imho behoorlijk verpest...
'quote:Op woensdag 30 december 2009 23:42 schreef mschol het volgende:
daar waar ik de originele versie een dikke 9 geef.
komt deze niet verder dan een schamele 7
zowel 3D als IMAX komen compleet niet uit de verf, sterker nog: ik ergerde me stierlijk aan het kut brilletje dat ik op moest om te voorkomen dat het blurry was, voor de rest voegde dat voor mij echt niks toe..
ook IMAX viel mij zwaar tegen, het zou een groot scherm zijn.. hier heb ik in A'dam bar weinig van gemerkt..
sorry, niks speciaals aan gezien....quote:Op donderdag 31 december 2009 02:06 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Je hebt dan wel heel erg onfortuinlijke momenten gekozen om te knipperen. Ook ik heb de imax 3d versie gezien in pathe arena , en hoewel ik van imax weinig merkte, was 3d heel sterk aanwezig.
Je kan mij niet vertellen dat je zowel de zwevende waterdruppels aan het begin, de speerpunten van het blauwe volk, de bestuurbare vogelsnavels die op je afkwamen, de eerste vlucht van de hoofdpersoon, en vooral de schitterende hologrammen niet opgemerkt hebt. Stuk voor stuk sterk opvallend in 3d.
achteroverleunen kon ik wel, maar brilletje was net een tikje te smal waardoor ik dus naderhand 3 irriterende plekken had (neus en achter oren)quote:Op donderdag 31 december 2009 02:31 schreef resque het volgende:
[..]
'
'
ik weet niet hoe deze film in het 3d is, of uberhaupt hoe deze film is, maar ik weet wel dat ik ook hekel heb aan dat kutbrilletje altijd en ik vind het totaal niks toevoegen! kan niet eens lekker achterover hangen in de stoel, omdat anders dat brilletje niet goed zit! dood aan 3d-brilletjes
Sorry maar als je de film niet gezien hebt en die brilletjes niet op hebt gehad dan moet je maar lekker je mening voor je houden. Het brilletje zit prima bij mij en ik kon heerlijk achterover hangen op rij 4 in de pathe in Eindhoven.. en ik heb een redelijk groot hoofd (Large bij helmen) dus kom niet met die onzin dat een brilletje niet fijn is..quote:Op donderdag 31 december 2009 02:31 schreef resque het volgende:
[..]
'
'
ik weet niet hoe deze film in het 3d is, of uberhaupt hoe deze film is, maar ik weet wel dat ik ook hekel heb aan dat kutbrilletje altijd en ik vind het totaal niks toevoegen! kan niet eens lekker achterover hangen in de stoel, omdat anders dat brilletje niet goed zit! dood aan 3d-brilletjes
Inderdaad geen geweldige film. Tijdens de aftiteling zag ik dat de film geregiseerd is door Spike Lee. Dat maakte veel duidelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
sorry maar ik heb al meerdere malen een film in 3d gezien hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 11:49 schreef invine het volgende:
[..]
Sorry maar als je de film niet gezien hebt en die brilletjes niet op hebt gehad dan moet je maar lekker je mening voor je houden. Het brilletje zit prima bij mij en ik kon heerlijk achterover hangen op rij 4 in de pathe in Eindhoven.. en ik heb een redelijk groot hoofd (Large bij helmen) dus kom niet met die onzin dat een brilletje niet fijn is..
Film is nochtans goed hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jaaa, dat is 1 van mn favo films![]()
Dat jij die brilletjes fijner ervaart en als waardevoller inschat, betekent niet dat een ander die film niet op andere criteria mag baseren...quote:Op donderdag 31 december 2009 11:49 schreef invine het volgende:
[..]
Sorry maar als je de film niet gezien hebt en die brilletjes niet op hebt gehad dan moet je maar lekker je mening voor je houden. Het brilletje zit prima bij mij en ik kon heerlijk achterover hangen op rij 4 in de pathe in Eindhoven.. en ik heb een redelijk groot hoofd (Large bij helmen) dus kom niet met die onzin dat een brilletje niet fijn is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |