WIESOquote:Op zondag 13 december 2009 11:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
D_A is één der nieuwe NL kampioenen
De grootste van Nederland jaquote:
Dat dusquote:Op zondag 13 december 2009 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ow grapje. Ik moet eens beter leren lezen.
Ik weet.quote:Op zondag 13 december 2009 12:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De grootste van Nederland ja!
[..]
Dat dusen je mag daar geen oh grapje op zeggen, dat is stom
!
Het is echt een nare uitspraak van meisjes aan het wordenquote:
Gisteren NKIR gehad.quote:
Gelukkig zeg ik verder niet zo vaak domme dingen.quote:Op zondag 13 december 2009 12:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is echt een nare uitspraak van meisjes aan het worden!
Echt zo:
Zij: Een koe is toch hetzelfde als een paard?
Jij:![]()
![]()
Zij: Ooh hihi GRAPJE natuurlijk niet.
Dan denk ik:dat was helemaal geen grapje je zei gewoon iets doms.
Dat is helemaal irritant jaquote:Op zondag 13 december 2009 12:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig zeg ik verder niet zo vaak domme dingen.
Alleen wat bij mij in de 2e en 3e wel zo was dat er van die meisjes waren die expres heel domme dingen zeiden voor aandacht.Nou konden ze natuurlijk echt heel dom zijn, maar het werd erger en bovendien haalden ze gewone cijfers die je niet haalt als je echt zulke denkfouten maakt.
Wel een goede tekst.quote:Op zondag 13 december 2009 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Stelletjes die het ww van elkaars fokaccount weten.
Oh, maar dat is niet midden in een les bijv. dat iedereen je aan gaat kijken van wtf ben jij dom dan.quote:Op zondag 13 december 2009 12:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is helemaal irritant ja![]()
! Al doe ik me ook wel eens dommer voor als ik praat met niet echt intelligente mensen
!
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 13 december 2009 12:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh, maar dat is niet midden in een les bijv. dat iedereen je aan gaat kijken van wtf ben jij dom dan.
quote:Op zondag 13 december 2009 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Stelletjes die het ww van elkaars fokaccount weten.
Alleen mijn ww? Oké beter dan.quote:Op zondag 13 december 2009 12:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
. Als het uitgaat krijgt de hele KLB-SC jouw ww in een pm, dat begrijp je wel.
De rest heb ik al in m'n inbox hoor.quote:
Eeh maar toch niet die modderworstelfoto's met mn beste vriendin? Dat zou echt te lullig voor haar zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 12:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De rest heb ik al in m'n inbox hoor.
Mozy was wel zo lief om haar hoofd te censureren.quote:Op zondag 13 december 2009 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Eeh maar toch niet die modderworstelfoto's met mn beste vriendin? Dat zou echt te lullig voor haar zijn.
pmquote:Op zondag 13 december 2009 12:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De rest heb ik al in m'n inbox hoor.
Studentenverenigingenquote:Op zondag 13 december 2009 12:53 schreef gers het volgende:
maarre bt even een groningen vraagje
is het bij unitas een beetje gezellig
ik wil kunnen zoeken op beelden in mijn hoofd. Ik heb geen naam van haar en weet alleen dat ze in amsterdam woontquote:
Hey jonghe, ik heb die chick die ik zocht toch gevonden uiteindelijkquote:
Ik ook. En ik vind dat profielen niet op onzichtbaar mogen. Dan maar geen Hyves, het is een OPENBARE site.quote:Op zondag 13 december 2009 13:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik wil kunnen zoeken op beelden in mijn hoofd. Ik heb geen naam van haar en weet alleen dat ze in amsterdam woont
Aaightquote:Op zondag 13 december 2009 13:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hey jonghe, ik heb die chick die ik zocht toch gevonden uiteindelijk
Hangt er vanaf hoe groot de stad is he. Plus kun je hyves van evt. vrienden vinden?quote:Op zondag 13 december 2009 13:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aaight! Ik heb een voornaam en een stad, maar kannernievinde
.
Helmondquote:Op zondag 13 december 2009 13:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe groot de stad is he. Plus kun je hyves van evt. vrienden vinden?
Helmondquote:Op zondag 13 december 2009 13:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Helmond. En ik weet de naam van één vriendin, maar ik weet niet of ik die goed heb verstaan.
Ik heb haar nog naar haar studie gevraagd en ik weet dat het in Eindhoven was, maar wat weet ik niet meer.quote:Op zondag 13 december 2009 13:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Helmond. En zoeken als een gek dangz.
Oh, ze studeert al? Ditchen en staak het zoeken maar.quote:Op zondag 13 december 2009 13:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb haar nog naar haar studie gevraagd en ik weet dat het in Eindhoven was, maar wat weet ik niet meer.
Ze was 17/18, maar extreem aan.quote:Op zondag 13 december 2009 13:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, ze studeert al? Ditchen en staak het zoeken maar.
En dan vraag je haar nummer niet?quote:
Mozy hier, en ik ben het eens met dit.quote:Op zondag 13 december 2009 12:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is echt een nare uitspraak van meisjes aan het worden!
Echt zo:
Zij: Een koe is toch hetzelfde als een paard?
Jij:![]()
![]()
Zij: Ooh hihi GRAPJE natuurlijk niet.
Dan denk ik:dat was helemaal geen grapje je zei gewoon iets doms.
Daar was ik nog niet toen ze gingen, maar ze boog nog even terug en zwaaidequote:
Lucky bastard.quote:Op zondag 13 december 2009 13:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daar was ik nog niet toen ze gingen, maar ze boog nog even terug en zwaaide. De barvrouw was ook heel hot, en die matste me de hele tijd met drank
.
Ze deed volgens mij wel PABO.quote:Op zondag 13 december 2009 13:23 schreef Chai het volgende:
Sky hit mogelijk op een klasgenootje van mij.
That sucks man. Ik ken het precies. Maar ik was in Eindhoven en iedereen daar was blij dat we gewonnen hadden, dus ik had het tegenovergestelde. Je moest zeker ook geforceerd gemaakt aardig met die vriendinnen een praatje makenquote:Op zondag 13 december 2009 13:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lucky bastard.Mijn uitgaan was echt kanker vandaag. Ik was eerst al fucking pissed omdat Twente én PSV toch had gewonnen, dus ik had er al geen zin in. Plus niet iedereen kon ivm tentamens enzo dus was ik daarzo met een vriend en zijn chick. En zij heeft echt tyfuslelijke vriendinnen
![]()
Wat een brok aids was dat, man.
Die barvrouwen zijn Nicky en Debbiequote:Op zondag 13 december 2009 13:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
That sucks man. Ik ken het precies. Maar ik was in Eindhoven en iedereen daar was blij dat we gewonnen hadden, dus ik had het tegenovergestelde. Je moest zeker ook geforceerd gemaakt aardig met die vriendinnen een praatje maken?
Dat café waar ik heenging was volgens mij wel eckt wat voor jou. http://cafetoday.hyves.nl/ Rechts op de achtergrond is btw die barvrouw. Maar check die smatjes.
I know, I know. Debby is goeie. Ze matst ons altijd om de een of andere reden.quote:Op zondag 13 december 2009 13:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die barvrouwen zijn Nicky en Debbie.
Ja, en het is nog net aan met die vriend en z'n chick dus ik kende ze ook helemaal niet. En ze zijn echt sociaal gehandicapt, en daar kan ik dus niet tegen.quote:Op zondag 13 december 2009 13:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
That sucks man. Ik ken het precies. Maar ik was in Eindhoven en iedereen daar was blij dat we gewonnen hadden, dus ik had het tegenovergestelde. Je moest zeker ook geforceerd gemaakt aardig met die vriendinnen een praatje maken?
Dat café waar ik heenging was volgens mij wel eckt wat voor jou. http://cafetoday.hyves.nl/ Rechts op de achtergrond is btw die barvrouw. Maar check die smatjes.
Omdat ze te dom om na te denken zijnquote:Op zondag 13 december 2009 13:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
I know, I know. Debby is goeie. Ze matst ons altijd om de een of andere reden.
Ik voel me nu al beledigd.quote:Op zondag 13 december 2009 13:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
"Oh hihi grapje ik bedoelde jou niet"
Noh niet opgeven, dat wou ik ook eergister, maar ik vond die chik gister nog.quote:
Dat valt wel mee btw, er zijn best veel chicks die geen hyves hebben merk ik de laatste tijd.quote:
Niet zo gemeen tegen mijn vriendin.quote:Op zondag 13 december 2009 13:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ze te dom om na te denken zijn.
Die zus van hun is wel aardig.quote:Op zondag 13 december 2009 13:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet zo gemeen tegen mijn vriendin.Debby
.
Whehe, heb je ook haar hyves-ww?quote:Op zondag 13 december 2009 13:32 schreef Mozy het volgende:
Ik heb geen hyves.
Chai wel, dus ik gebruik haar hyves om wijven te stalken.
Geen flauw idee, ik heb zelfs nog nooit van Unitas gehoord hierquote:Op zondag 13 december 2009 12:53 schreef gers het volgende:
Die ken ik niet, ik ken alleen Debby en Nikki. Maar ik bestel sowieso altijd bij Debby en als ik veel win geef ik haar de drank die over is zodat ik het beter kan verdelen. Die spiegels boven of onder? Ik haat spiegels, ik wil mezelf niet zien.quote:Op zondag 13 december 2009 13:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die zus van hun is wel aardig.
In de Today ben ik in dronken buien al 3x tegen die spiegels aangelopen. Kansloos
.
Whaha, lekker bezig.quote:
Pics van je achternichtjes.quote:Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef Japsnars het volgende:
Ik sta hier in een stinkende stal naar een voorstelling over het kerstverhaal te luisteren met mijn achternichtjes
quote:Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef Japsnars het volgende:
Ik sta hier in een stinkende stal naar een voorstelling over het kerstverhaal te luisteren met mijn achternichtjes
Een mattie van me vroeg laatst aan z'n vriendin: Hee ***, wat is m'n pincode ook weer?quote:Op zondag 13 december 2009 13:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Whaha, lekker bezig.![]()
Ik snap dat dus nooit he, stelletjes die wachtwoorden aan elkaar geven.!
Ja, bovenquote:Op zondag 13 december 2009 13:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die ken ik niet, ik ken alleen Debby en Nikki. Maar ik bestel sowieso altijd bij Debby en als ik veel win geef ik haar de drank die over is zodat ik het beter kan verdelen. Die spiegels boven of onder? Ik haat spiegels, ik wil mezelf niet zien.
We hebben niet alle ww's hoor. alleen van fok en hyves.quote:Op zondag 13 december 2009 13:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Whaha, lekker bezig.![]()
Ik snap dat dus nooit he, stelletjes die wachtwoorden aan elkaar geven.!
Ik weet de pincode van m'n lover ookquote:Op zondag 13 december 2009 13:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een mattie van me vroeg laatst aan z'n vriendin: Hee ***, wat is m'n pincode ook weer?![]()
![]()
wtf. Ze zou m'n hyves pass nog niet eens krijgen. Maar die hebben wel al 4 jaar.
Serieusquote:Op zondag 13 december 2009 13:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, boven. Echt idioot met die klote trap ook daar. Debby is geloof ik ook iets knapper dan Nikki dus ik snap je punt
.
Waarom zeg je niet dat je in Eindhoven bent?! Ik ben nog 15 seconden in de Today geweest
!
Ga naar het korpsquote:Op zondag 13 december 2009 12:53 schreef gers het volgende:
je kan ook even haar foto hier postenquote:Op zondag 13 december 2009 13:39 schreef Mozy het volgende:
Ik kan ook even naar boven lopen en dan weet ik de pincode van Chai ook.
zachtjes hoor je wat gesop sop sop sopquote:Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef Mozy het volgende:
Over Chai gesproken. Ik heb geen idee waar ze is. Ze kwam net nog langs met eten maar nu hoor ik haar niet meer.
Even kijken.
Hoe fucking dom ben je dan als je het dan ook geeft?quote:Op zondag 13 december 2009 13:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een mattie van me vroeg laatst aan z'n vriendin: Hee ***, wat is m'n pincode ook weer?![]()
![]()
wtf. Ze zou m'n hyves pass nog niet eens krijgen. Maar die hebben wel al 4 jaar.
Wat een ongelooflijke pussyquote:Op zondag 13 december 2009 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet de pincode van m'n lover ook! Hij de mijne niet natuurlijk
over my dead body.
nee, die zijn veel te jong voor jouquote:
Hij dan he, niet jij.quote:
De Today vind ik ook niet leuk, maar ik ken wel 90% van wat daar altijd staat. Ik was gisteren alleen even naar binnen gerend om hoi te zeggen tegen mijn 'vriendje'quote:Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Serieus. Ik ga daar altijd zitten als ik het gehad heb, daar kwam ook die chica naast me zitten. Ja Debby is de knappe versie.
We hadden pas op het laatste moment besloten, en ik dacht dat jij nooit meer in Ehv ging en sowieso niet naar Today.
Niemand is te jong voor mij.quote:Op zondag 13 december 2009 13:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
nee, die zijn veel te jong voor jou
Voor mij ook niet, en da's een kwalijke zaakquote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niemand is te jong voor mij.![]()
En nu ga ik even lunchen.
quote:Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
je kan ook even haar foto hier posten
Ze was haar haren aan het doen, we gaan zometeen naar een verjaardag.quote:Op zondag 13 december 2009 13:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
zachtjes hoor je wat gesop sop sop sop
Wat ee n enorme fagquote:Op zondag 13 december 2009 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet de pincode van m'n lover ook! Hij de mijne niet natuurlijk
over my dead body.
Waar stond jouw vriendje dan? Ik heb eigenlijk de hele tijd boven gestaan, bij het rad en Debbyquote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De Today vind ik ook niet leuk, maar ik ken wel 90% van wat daar altijd staat. Ik was gisteren alleen even naar binnen gerend om hoi te zeggen tegen mijn 'vriendje'.
Hmm, ja ik ging eigenlijk ook niet uit in Ehv, maar ik moest vanmorgen om 7 uur werken, dus toen ben ik maar meteen doorgegaan.
Haha waarom een pussyquote:Op zondag 13 december 2009 13:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe fucking dom ben je dan als je het dan ook geeft?![]()
Ze zou niks van mij krijgen, rot toch een eind op.
!
[..]
Wat een ongelooflijke pussy![]()
!
Ehm geen idee waar ie de hele tijd heeft gestaan. Hij was de hele tijd aan het rondlopen met z'n dronken gezicht.quote:Op zondag 13 december 2009 13:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waar stond jouw vriendje dan? Ik heb eigenlijk de hele tijd boven gestaan, bij het rad en Debby.
wat.
Mwa, ik heb niet echt enerverende discussies met ze als ze aan het werk zijn. Ik heb Debby nog wel verteld dat ik van haar hield omdat ze door bleef draaien tot ik prijs hadquote:Op zondag 13 december 2009 13:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm geen idee waar ie de hele tijd heeft gestaan. Hij was de hele tijd aan het rondlopen met z'n dronken gezicht.
Vind je niet dat ze op het eerste gezicht heel knap zijn, maar als ze beginnen te praten ofzo dan zwakt het hun uiterlijk weer een beetje af? Nouja, goed ik kan het niet uitleggen
.
Ja, ik wil er niet eens over praten.
Ze vindt jou dan ook vast heel speciaal.quote:Op zondag 13 december 2009 13:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, ik heb niet echt enerverende discussies met ze als ze aan het werk zijn. Ik heb Debby nog wel verteld dat ik van haar hield omdat ze door bleef draaien tot ik prijs had![]()
. Deden we opeens ook nog een shotje samen op de zaak.
Dat denk ik ook wel, jaquote:Op zondag 13 december 2009 13:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze vindt jou dan ook vast heel speciaal.
De Zaak in Delft?quote:Op zondag 13 december 2009 13:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, ik heb niet echt enerverende discussies met ze als ze aan het werk zijn. Ik heb Debby nog wel verteld dat ik van haar hield omdat ze door bleef draaien tot ik prijs had![]()
. Deden we opeens ook nog een shotje samen op de zaak.
Zijn er vrouwen in Delft danquote:
Wie zoek je? Misschien ken ik d'r welquote:Op zondag 13 december 2009 13:56 schreef Skylark. het volgende:
Volgens mij heb ik haar gevonden, maar ik weet dat nooit zeker.
Iemand uit Helmond.quote:Op zondag 13 december 2009 13:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie zoek je? Misschien ken ik d'r wel.
No fucking clue. Ik vroeg haar wel of ze dr trainingjas onder beneden had opgehangen.quote:Op zondag 13 december 2009 13:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ken ook veel mensen uit Helmond. Ze komt toch niet uit het Haagje?
Bwehehequote:Op zondag 13 december 2009 14:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
No fucking clue. Ik vroeg haar wel of ze dr trainingjas onder beneden had opgehangen.
De enige echte zaak zit in Delftquote:Op zondag 13 december 2009 13:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen in Delft dan?
Café Today, Eindje.
Misschien omdat je hem niet hoort. Zij snapte hem meteen.quote:Op zondag 13 december 2009 14:06 schreef Allure_ het volgende:
Over die Donald Duck moest ik zelfs nog even nadenken.
Misschien ben ik nog wel niet nuchter, dat kan ook.
En een fag, zoals Jasper zei.quote:
Dat is erger man, chicks met jongere bois is gewoon viess patrick.quote:Op zondag 13 december 2009 13:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, en da's een kwalijke zaak![]()
.
Gestopt met zoeken, na een grondige zoektocht is de kans dat ze Hyves heeft naar 13% gedaald.quote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef Lakitu het volgende:
Sky, picca's als je dr gevonden hebt he.
Helemaal niet :s.quote:Op zondag 13 december 2009 14:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is erger man, chicks met jongere bois is gewoon viess patrick.
Wel man, 20 jarige boi met een smatje van 16 kan nog wel, maar is omgekeerd een beetje vreemd.quote:
Condolances.quote:Op zondag 13 december 2009 14:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gestopt met zoeken, na een grondige zoektocht is de kans dat ze Hyves heeft naar 13% gedaald.
Dat kan best.quote:Op zondag 13 december 2009 14:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel man, 20 jarige boi met een smatje van 16 kan nog wel, maar is omgekeerd een beetje vreemd.
Maar bijv 19 en 21 kan best.quote:Op zondag 13 december 2009 14:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel man, 20 jarige boi met een smatje van 16 kan nog wel, maar is omgekeerd een beetje vreemd.
Wat gaan we doen aan deze trend? Zullen we zelf een profielsite oprichtenquote:
Alleen voor lekkere smatjes dan, en dan mogen de profielen niet op onzichtbaar.quote:Op zondag 13 december 2009 14:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar bijv 19 en 21 kan best.
[..]
Wat gaan we doen aan deze trend? Zullen we zelf een profielsite oprichten?
Wie bepaald wat lekker isquote:Op zondag 13 december 2009 14:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alleen voor lekkere smatjes dan, en dan mogen de profielen niet op onzichtbaar.![]()
Ik had trouwens wel vorige keer met een mattie over dat er feesten moeten zijn waar dan voor de deur gekeurd wordt of je lekker genoeg bent, en alleen als je lekker genoeg bent mag je dan naar binnen.Als dit niet bestaat, gaan wij dit concept gewoon op de markt brengen dus let er op.
Wijzelf, we gaan voor de deur staan, maar mocht het groeien huren we daar mensen voor in, in ruil voor een gratis toegangskaartje.quote:
Dat is hier al bij zo'n discotheek, de Versuzquote:Op zondag 13 december 2009 14:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alleen voor lekkere smatjes dan, en dan mogen de profielen niet op onzichtbaar.![]()
Ik had trouwens wel vorige keer met een mattie over dat er feesten moeten zijn waar dan voor de deur gekeurd wordt of je lekker genoeg bent, en alleen als je lekker genoeg bent mag je dan naar binnen.Als dit niet bestaat, gaan wij dit concept gewoon op de markt brengen dus let er op.
Ja, want ladies nights werken niet echt. Maar dan staan er dus chicks die die bois keuren. Maar wel met een goeie ratio, teveel bois is een stop.quote:
Wanneer gaan we het uitwerken en een bedrijfsplan opstellenquote:Op zondag 13 december 2009 14:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, want ladies nights werken niet echt. Maar dan staan er dus chicks die die bois keuren. Maar wel met een goeie ratio, teveel bois is een stop.
En mensen wil hier natuurlijk wel een premium voor betalen, omdat je dan een soort van bewijs hebt dat je lekker bent als je binnen bent gekomen.En dan zo op hyves heel stoer picca's van jezelf plaatsen dat je door de keuring heen was.
![]()
Ik zeg het jullie, dit kan werken.
Maar wij gaan niet in 1 discotheek zitten, het wordt een heel concept gewoon.quote:Op zondag 13 december 2009 14:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is hier al bij zo'n discotheek, de Versuz. En er mogen geen jongens alleen naar binnen, tenminste geen grote groepen, dan moet je een smatje zoeken en daarmee naar binnen gaan.
Ja maar de chicks en jongens die binnen staan moeten elkaar dan ook nog leuk vinden, anders hou je de tent nooit vol. Dus er moet 1 type mensen worden gekeurd?quote:Op zondag 13 december 2009 14:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, want ladies nights werken niet echt. Maar dan staan er dus chicks die die bois keuren. Maar wel met een goeie ratio, teveel bois is een stop.
En mensen wil hier natuurlijk wel een premium voor betalen, omdat je dan een soort van bewijs hebt dat je lekker bent als je binnen bent gekomen.En dan zo op hyves heel stoer picca's van jezelf plaatsen dat je door de keuring heen was.
![]()
Ik zeg het jullie, dit kan werken.
Maar we denken hier serieus over na he.quote:Op zondag 13 december 2009 14:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wanneer gaan we het uitwerken en een bedrijfsplan opstellen? Wij doen de business, Otis het juridische gedeelte.
Over het algemeen vinden jongens dezelfde meisjes lekker. Alto's komen er sowieso niet in.quote:Op zondag 13 december 2009 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja maar de chicks en jongens die binnen staan moeten elkaar dan ook nog leuk vinden, anders hou je de tent nooit vol. Dus er moet 1 type mensen worden gekeurd?
Details moeten we nog goed over nadenken idd.quote:Op zondag 13 december 2009 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja maar de chicks en jongens die binnen staan moeten elkaar dan ook nog leuk vinden, anders hou je de tent nooit vol. Dus er moet 1 type mensen worden gekeurd?
Oh, ik mag dus niet meedoen. Duidelijk.quote:Op zondag 13 december 2009 14:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar we denken hier serieus over na he.Vooral omdat die gast waar ik het mee besproken had op school zat met de oprichter van de fris-feesten en hem kent, en dat is nu ook een heel geslaagd concept en alles. Dus we kunnen hem altijd vragen om tips enzo.
Kom met wat ideeën en je zit in het team.quote:Op zondag 13 december 2009 14:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, ik mag dus niet meedoen. Duidelijk.
Ja, dat is onzin. Ik denk dat jij gewoon op 1 bepaald type mensen doelt, omdat je die zelf het meeste kent.quote:Op zondag 13 december 2009 14:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Over het algemeen vinden jongens dezelfde meisjes lekker. Alto's komen er sowieso niet in.
Fotografen met duidelijk merk op de foto's, aangezien meisjes geilen op foto's. Je moet de dames pleasen, jongens schikken zich altijd naar de dames. Dus veel spiegels op de dameswc, wat extra features. Eén goedkopere mix, en dan doe je daar ipv Malibu El Picu in.quote:Op zondag 13 december 2009 14:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kom met wat ideeën en je zit in het team.
Iscool, ik laat het je weten.quote:Op zondag 13 december 2009 14:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maargoed, mocht het concept ooit uitgewerkt worden, wil ik best de jongens keuren.
Aight, dat valt wel te regelen. Behalve die dameswc's dan, ik weet niet of dat doenbaar is omdat we niet in 1 vaste club zitten.quote:Op zondag 13 december 2009 14:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fotografen met duidelijk merk op de foto's, aangezien meisjes geilen op foto's. Je moet de dames pleasen, jongens schikken zich altijd naar de dames. Dus veel spiegels op de dameswc, wat extra features. Eén goedkopere mix, en dan doe je daar ipv Malibu El Picu in.
Oh, je wilt een feest ipv een club? Verder moet je goodies ofzo hebben of een 'VIP'-arrangement als ze binnen zijn vóór 11 uur. Verder drank cheap maken. Desnoods schenk je van alle sterke drank c-merken, anders drinkt bijna niemand die shit. En van bier wordt je ook niet rijk.quote:Op zondag 13 december 2009 14:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight, dat valt wel te regelen. Behalve die dameswc's dan, ik weet niet of dat doenbaar is omdat we niet in 1 vaste club zitten.
Ja, een feest. En we zaten ook al te denken aan cheape flessen champagne en die dan voor 100 euro wegdoen. Maar ik weet dus niet hoe dat zit met feesten, of wij ook onze eigen drank moeten regelen enzo of dat de club dat doet.quote:Op zondag 13 december 2009 14:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, je wilt een feest ipv een club? Verder moet je goodies ofzo hebben of een 'VIP'-arrangement als ze binnen zijn vóór 11 uur. Verder drank cheap maken. Desnoods schenk je van alle sterke drank c-merken, anders drinkt bijna niemand die shit. En van bier wordt je ook niet rijk.
Verder moet je de opening dik promoten en Valerio ofzo inhuren als DJ.
Haha, dat is fucking slimquote:Op zondag 13 december 2009 14:54 schreef Skylark. het volgende:
En verder een soort Hyves op je site integreren, zodat mensen elkaar nog kunnen vinden.
Whehe, are you in?quote:Op zondag 13 december 2009 14:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik lees even het idee, en ik denk dat het wel kan werken.
Voor zover ik weet regelt een club drank en shit zelf.quote:Op zondag 13 december 2009 14:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, een feest. En we zaten ook al te denken aan cheape flessen champagne en die dan voor 100 euro wegdoen. Maar ik weet dus niet hoe dat zit met feesten, of wij ook onze eigen drank moeten regelen enzo of dat de club dat doet.
En opening moet big inderdaad, we zaten ook te denken aan een partnerschap met hyves ofzo dat je alvast dan foto's kan uploaden/inzenden en dat de 100 lekkersten dan gratis naar de opening mogen.
[..]
Haha, dat is fucking slim
I presume I'm in.quote:Op zondag 13 december 2009 14:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, een feest. En we zaten ook al te denken aan cheape flessen champagne en die dan voor 100 euro wegdoen. Maar ik weet dus niet hoe dat zit met feesten, of wij ook onze eigen drank moeten regelen enzo of dat de club dat doet.
En opening moet big inderdaad, we zaten ook te denken aan een partnerschap met hyves ofzo dat je alvast dan foto's kan uploaden/inzenden en dat de 100 lekkersten dan gratis naar de opening mogen.
[..]
Haha, dat is fucking slim
Blijf hier, biatchquote:Op zondag 13 december 2009 14:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
I presume I'm in.
Ik ben weg boys, kusjes en kusje voor Lulu.
Ahh, ok.quote:Op zondag 13 december 2009 14:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet regelt een club drank en shit zelf.
Sowieso in.quote:Op zondag 13 december 2009 14:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
I presume I'm in.
Ik ben weg boys, kusjes en kusje voor Lulu.
quote:
Whehe. Maar ik weet dus niet of dat mag, lelijke mensen weigeren. Is dat geen discriminatie dan?quote:
Ik ook, ik ook.quote:
Klopt. Kanker, ik had ook al een naam bedacht vorige keer, maar die ben ik kwijt.quote:Op zondag 13 december 2009 15:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook, ik ook.
Helaas is Allure al 4 miljoen keer gebruikt bij kledingwinkels, telefoons, parfums.
Mja, er mogen blijkbaar ook beurzen voor studeren in het buitenland vergeven worden die alleen voor etnische minderheden zijnquote:Op zondag 13 december 2009 15:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Whehe. Maar ik weet dus niet of dat mag, lelijke mensen weigeren. Is dat geen discriminatie dan?
Gelukkig hebben we Otis als advocaat, we worden sowieso gesued door wat lelijkerds.
Byebye.quote:
Klopt. En ladies nights mogen ook gewoon. Dan worden ook alle mannen geweigerd.quote:Op zondag 13 december 2009 15:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mja, er mogen blijkbaar ook beurzen voor studeren in het buitenland vergeven worden die alleen voor etnische minderheden zijn.
En anders zeg je gewoon dat we op zoek zijn naar mensen met de Allure-uitstraling, als je die niet hebt kom je niet binnen.
Ik ga me even inlezen over het deurbeleid in het juridisch kader.quote:Op zondag 13 december 2009 15:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Klopt. En ladies nights mogen ook gewoon. Dan worden ook alle mannen geweigerd.
Whehe, doe dat. Ik zit nog vol met extra ideeën btw.quote:Op zondag 13 december 2009 15:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ga me even inlezen over het deurbeleid in het juridisch kader.
"Let op: als FC Groningen om 14:30 thuis speelt, zijn wij geopend van 18:00 - 21:00 uur."quote:
Hij kent je pas een paar weken ofzo en hij geeft je al zijn geheime gegeven. Aan de andere kant durft hij dan weer niet jouw gegevens te vragen.quote:
Geef ze eens ongelijkquote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
"Let op: als FC Groningen om 14:30 thuis speelt, zijn wij geopend van 18:00 - 21:00 uur."
FC Groningen verliest toch welquote:
he homo waar ben jequote:
Wat boeit het nou weer dat ze verliezen? Als ik een supermarktje had naast een voetbalstadion zou ik hem ook dichthouden als al dat tuig langskwam.quote:Op zondag 13 december 2009 15:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
FC Groningen verliest toch welTevens zie ik in Amsterdam, eindhoven of enschede de boel ook niet op slot gaan als er een thuiswedstrijd wordt gespeeld.
O right, die supermarkt zit ernaast. Dan snap ik het inderdaad welquote:Op zondag 13 december 2009 15:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat boeit het nou weer dat ze verliezen? Als ik een supermarktje had naast een voetbalstadion zou ik hem ook dichthouden als al dat tuig langskwam.
Dan verzorg ik de mannelijke vleeskeuring. Deal?quote:Op zondag 13 december 2009 14:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wijzelf, we gaan voor de deur staan, maar mocht het groeien huren we daar mensen voor in, in ruil voor een gratis toegangskaartje.
En dan wordt het zoiets wat heel stoer is om naar toe te gaan ofzo, net zoals dat 13-jarige smatjes nu pimpen als ze een Fris-kaartje hebben maar dan beter.
Neequote:Op zondag 13 december 2009 16:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hai.
Amersfoort nog onveilig gemaakt gister?
Jammer mén, dan zullen jullie de eerste zijn die mij aan de deur van een discotheka zullen weigeren.quote:Op zondag 13 december 2009 14:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Over het algemeen vinden jongens dezelfde meisjes lekker. Alto's komen er sowieso niet in.
Donderdag was ik in Zwolle.quote:Op zondag 13 december 2009 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Donderdag was het nog wel gezellig in de Alem hoor
De eerste? Bij de Jimmy Woo kom je er ook niet in dan.quote:Op zondag 13 december 2009 16:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Jammer mén, dan zullen jullie de eerste zijn die mij aan de deur van een discotheka zullen weigeren.
of moet ik soms charmes in de strijd gaan gooien.
ik ga natuurlijk niet in a'dam uit hequote:Op zondag 13 december 2009 16:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De eerste? Bij de Jimmy Woo kom je er ook niet in dan.
Alto's zullen toch niet snel naar de Jimmy Woo gaan.quote:Op zondag 13 december 2009 16:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De eerste? Bij de Jimmy Woo kom je er ook niet in dan.
Daar heb je een punt, maar opzich is het wel leuk om eens proberen binnen te komen als ze zo graag nee verkopen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Alto's zullen toch niet snel naar de Jimmy Woo gaan.
Oke, mag je samen met Allure doen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan verzorg ik de mannelijke vleeskeuring. Deal?
Op één voorwaarde: ik wil zelf wel naar binnen kunnen.
Kom maar met een goeie naam, dan krijg jij de credits.quote:Op zondag 13 december 2009 16:14 schreef Japsnars het volgende:
Hoe gaat het concept heten Lakitu? Vleesfeest?
Organized Konfusion is tof!quote:Op zondag 13 december 2009 16:37 schreef Syb-rund. het volgende:
Siniti, kent u organized konfusion al?
bangin' men
Ik vond Vleesfeest eigenlijk wel een goede variant op Frisfeest.quote:Op zondag 13 december 2009 16:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oke, mag je samen met Allure doen.
[..]
Kom maar met een goeie naam, dan krijg jij de credits.
Ja, want een 'Vleesfeest' spreekt iedereen aan natuurlijk.quote:Op zondag 13 december 2009 16:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vond Vleesfeest eigenlijk wel een goede variant op Frisfeest.
'Het Keurmerk'
Hmmz je hebt gelijk, dan krijg je een opkomst die allemaal last heeft van obesitasquote:Op zondag 13 december 2009 16:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, want een 'Vleesfeest' spreekt iedereen aan natuurlijk.
welke nummers deed ie?quote:Op zondag 13 december 2009 16:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Pharoahe Monch op Appelsap was gaaaf.
meh, dat is niet extreem genoeg kan ik als insider zeggen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Vleesfeest klinkt meer als een zogenaamd grappige metalband-bijeenkomst.
Ik zou het niet weten, ik ken zijn muziek niet zo heel goed verder. In ieder geval Simon Says.quote:
Dat is serieus wel een goeie mangquote:
Fluweel klinkt niet slecht.quote:Op zondag 13 december 2009 16:53 schreef Skylark. het volgende:
Naam-ideeën: Fluweel of Satijn. Lekker Nederlands, zwoel en het wordt geassocieerd met luxe en exclusiviteit.
Wat een naamquote:Op zondag 13 december 2009 16:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Vorige week was hier 'Kapot Lekker'. Ook zo'n mooie naam.
dan kun je het net zo goed allure noemen, dat klinkt een beetje leuk en bekt lekkerquote:Op zondag 13 december 2009 16:53 schreef Skylark. het volgende:
Naam-ideeën: Fluweel of Satijn. Lekker Nederlands, zwoel en het wordt geassocieerd met luxe en exclusiviteit.
quote:Op zondag 13 december 2009 16:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Vorige week was hier 'Kapot Lekker'. Ook zo'n mooie naam.
Het is een concept dat in meerdere clubs moet verscijnen en dus niet zozeer een club op zich. Iets in de trant van FRIS (quote:
Fuck jaquote:Op zondag 13 december 2009 16:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ken zijn muziek niet zo heel goed verder. In ieder geval Simon Says.![]()
Sang dan. Bekt ook lekker. Wanneer boeken we Sang dan?quote:Op zondag 13 december 2009 16:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is een concept dat in meerdere clubs moet verscijnen en dus niet zozeer een club op zich. Iets in de trant van FRIS (), Sneakerz en nopeisdope dus.
quote:Op zondag 13 december 2009 16:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Fuck ja
Organized konfusion gaat volgensmij een nieuw album doen had ik ergens gelezen, o yeah als dat echt zo is![]()
Fluweel is mooier, ik dacht eerst ook aan Engels maar fluweel klinkt exclusiever, heel veel mensen kennen de vertaling van velvet niet en het is een beetje een lomp woord.quote:
Ohja ik zie, prince po en de pharoahe hadden wel samen een nieuw nummer opgenomen blijkbaarquote:Op zondag 13 december 2009 16:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Pharoahe komt met een solo album volgens mijn vriend.
quote:Op zondag 13 december 2009 17:08 schreef Skylark. het volgende:
HAHAHHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik had bij zo'n gast met foto's voor de lol dit gepost:
http://fotoboek.fok.nl/Skylark./36/25#2264572
Heeft ie z'n fobo helemaal leeggehaald.![]()
![]()
Dan moet ik aan de Indigo League denken, van Pokémon.quote:
Beter vind je het adres van Lamon en stuur je een paar pizza's naar zijn huisquote:Op zondag 13 december 2009 17:08 schreef Skylark. het volgende:
HAHAHHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik had bij zo'n gast met foto's voor de lol dit gepost:
http://fotoboek.fok.nl/Skylark./36/25#2264572
Heeft ie z'n fobo helemaal leeggehaald.![]()
![]()
Hehe
Indigo PLATEAUquote:Op zondag 13 december 2009 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan moet ik aan de Indigo League denken, van Pokémon.
Het is de benaming voor paars, een luxe kleur. Dus dan heb je ook meteen een theme.quote:Op zondag 13 december 2009 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan moet ik aan de Indigo League denken, van Pokémon.
Indigo League verdomme, zo heet het eerste seizoen.quote:
Waarom dan niet gelijk 'Paars'. Iets in het Nederlands zou wel meer trekken, zoals je zei.quote:Op zondag 13 december 2009 17:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is de benaming voor paars, een luxe kleur. Dus dan heb je ook meteen een theme.
Lekker gejat van FRIS en het is de bedoeling dat we rijk worden aan alcoholverkoop.quote:
Indigo is ook Nederlands, maar wel ietsje luxer mang.quote:Op zondag 13 december 2009 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom dan niet gelijk 'Paars'. Iets in het Nederlands zou wel meer trekken, zoals je zei.
quote:
Otis zegt dat clubs de drank regelen, dus krijgen zij dan niet (een deel van) de alcoholverkoop?quote:Op zondag 13 december 2009 17:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lekker gejat van FRIS en het is de bedoeling dat we rijk worden aan alcoholverkoop.
Oh bij dat FRIS heb je een punt idd, niet aan gedacht. Het is de titel van het album dat ik nu luisterquote:Op zondag 13 december 2009 17:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lekker gejat van FRIS en het is de bedoeling dat we rijk worden aan alcoholverkoop.
Over een businessplan van mij. En nu van ons.quote:Op zondag 13 december 2009 17:17 schreef Siniti het volgende:
waar de neuk hebben jullie het uberhaupt over
Met MOOI leg je het er té dik bovenop dat je selecteert, krijg je gezeik mee. En dat ligt er aan hoe je het afspreekt, je kunt bijvoorbeeld de club huren en zelf voor drank zorgen (wel gedoe met biervaten enzo) of je kunt prijzen afspreken met de club voor drank.quote:Op zondag 13 december 2009 17:17 schreef Lakitu het volgende:
Ik vond MOOI wel een mooie eigenlijk. [ afbeelding ] Maar ook wel gejat van FRIS een beetje![]()
[..]
Otis zegt dat clubs de drank regelen, dus krijgen zij dan niet (een deel van) de alcoholverkoop?
2e gedeelte onvoorwaardelijk goedgekeurd.quote:Op zondag 13 december 2009 17:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh bij dat FRIS heb je een punt idd, niet aan gedacht. Het is de titel van het album dat ik nu luister. Maar ik vind het best chill klinken. En dan maak je wat geile mixdrankjes die qua kleur op limonade lijken en daarmee lopen dan een paar mooie meisjes met dienbladen rond.
Bandjes als manier van onderscheiden? Karig.quote:Op zondag 13 december 2009 17:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
2e gedeelte onvoorwaardelijk goedgekeurd.![]()
En bij Indigo kun je ook paarse bandjes maken (ipv standaard rood, oranje en groen) en als je paars hebt sta je open voor nieuwe contacten en anders niet.
Interessant.quote:Op zondag 13 december 2009 17:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Over een businessplan van mij. En nu van ons.
We moeten wel sowieso heel Amsterdam volhangen met posters en stickers en shit, maar wel op een originele manier. Create a hypequote:Op zondag 13 december 2009 17:21 schreef Lakitu het volgende:
Het is sowieso ook helemaal niet duur om een club af te huren, valt echt mee, vooral als je het ruim vantevoren doet. Tenminste bij schoolfeesten van ons altijd.
I know, maar ik wist niets beters.quote:Op zondag 13 december 2009 17:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bandjes als manier van onderscheiden? Karig.
Daarom kun je het beter zoals in de Versuz doen, je moet fatsoenlijk gekleed zijn (overhemd) en je mag niet strontlelijk zijn. En dat groepen jongens niet naar binnen mogen zonder vrouweljik gezelschap.quote:Op zondag 13 december 2009 17:23 schreef Lakitu het volgende:
Maar ik zat te denken, wat wel een lastig punt kan zijn is dat mensen bang zijn afgewezen te worden en dat de rest van de rij dat ziet, en dat ze daardoor afgeschrikt worden om het überhaupt te proberen. Daar kan je omheen met voorverkoop, maar dan zal de selectie anders moeten.
Het wordt denk ik sowieso moeilijk om meteen de eerste keer mensen te gaan weigeren. Aangezien je nog niet een gevestigde naam hebt.quote:Op zondag 13 december 2009 17:23 schreef Lakitu het volgende:
Maar ik zat te denken, wat wel een lastig punt kan zijn is dat mensen bang zijn afgewezen te worden en dat de rest van de rij dat ziet, en dat ze daardoor afgeschrikt worden om het überhaupt te proberen. Daar kan je omheen met voorverkoop, maar dan zal de selectie anders moeten.
De eerst paar keren is iedereen die binnen is toch nog via promotiedingen binnengekomen enzo, zoals ik zei, dit soort dingen:quote:Op zondag 13 december 2009 17:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het wordt denk ik sowieso moeilijk om meteen de eerste keer mensen te gaan weigeren. Aangezien je nog niet een gevestigde naam hebt.
quote:Op zondag 13 december 2009 14:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, sowieso.quote:Op zondag 13 december 2009 17:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De eerst paar keren is iedereen die binnen is toch nog via promotiedingen binnengekomen enzo, zoals ik zei, dit soort dingen:
[..]
Ik ken Adrie Koster en Guus Meeuwis.quote:Op zondag 13 december 2009 17:29 schreef Lakitu het volgende:
Kent iemand niet Yolanthe via via? Dan kunnen we haar regelen voor de opening.
Doelgroep.quote:Op zondag 13 december 2009 17:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ken Adrie Koster en Guus Meeuwis.
ik ken haar.. Toen ze 16 was heb ik haar gevingerdquote:Op zondag 13 december 2009 17:29 schreef Lakitu het volgende:
Kent iemand niet Yolanthe via via? Dan kunnen we haar regelen voor de opening.
Think outside of the box.quote:Op zondag 13 december 2009 17:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ken Adrie Koster en Guus Meeuwis.
Eens.quote:Op zondag 13 december 2009 17:35 schreef Skylark. het volgende:
Sowieso Valerio laten openen. Meisjes pleasen jwt.
Dat is wel een goeie ja. Mijn zegen heb je voor die. Maar we moeten sowieso ook mooie BN'ers hebben op die opening om het hele idee te promoten.quote:Op zondag 13 december 2009 17:35 schreef Skylark. het volgende:
Fl-Fl-Fl-Flexican.quote:Op zondag 13 december 2009 17:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie ja. Mijn zegen heb je voor die. Maar we moeten sowieso ook mooie BN'ers hebben op die opening om het hele idee te promoten.
Tienermeisjes geilen op Saschaquote:Op zondag 13 december 2009 17:35 schreef Skylark. het volgende:
The opposites en Flinke namen, sowieso geen partysquad en misschien wat DJ chuckie/quintino.quote:Op zondag 13 december 2009 17:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie ja. Mijn zegen heb je voor die. Maar we moeten sowieso ook mooie BN'ers hebben op die opening om het hele idee te promoten.
Aight, die ken ik wel via-via.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |