WIESOquote:Op zondag 13 december 2009 11:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
D_A is één der nieuwe NL kampioenen
De grootste van Nederland jaquote:
Dat dusquote:Op zondag 13 december 2009 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ow grapje. Ik moet eens beter leren lezen.
Ik weet.quote:Op zondag 13 december 2009 12:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De grootste van Nederland ja!
[..]
Dat dusen je mag daar geen oh grapje op zeggen, dat is stom
!
Het is echt een nare uitspraak van meisjes aan het wordenquote:
Gisteren NKIR gehad.quote:
Gelukkig zeg ik verder niet zo vaak domme dingen.quote:Op zondag 13 december 2009 12:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is echt een nare uitspraak van meisjes aan het worden!
Echt zo:
Zij: Een koe is toch hetzelfde als een paard?
Jij:![]()
![]()
Zij: Ooh hihi GRAPJE natuurlijk niet.
Dan denk ik:dat was helemaal geen grapje je zei gewoon iets doms.
Dat is helemaal irritant jaquote:Op zondag 13 december 2009 12:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig zeg ik verder niet zo vaak domme dingen.
Alleen wat bij mij in de 2e en 3e wel zo was dat er van die meisjes waren die expres heel domme dingen zeiden voor aandacht.Nou konden ze natuurlijk echt heel dom zijn, maar het werd erger en bovendien haalden ze gewone cijfers die je niet haalt als je echt zulke denkfouten maakt.
Wel een goede tekst.quote:Op zondag 13 december 2009 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Stelletjes die het ww van elkaars fokaccount weten.
Oh, maar dat is niet midden in een les bijv. dat iedereen je aan gaat kijken van wtf ben jij dom dan.quote:Op zondag 13 december 2009 12:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is helemaal irritant ja![]()
! Al doe ik me ook wel eens dommer voor als ik praat met niet echt intelligente mensen
!
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 13 december 2009 12:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh, maar dat is niet midden in een les bijv. dat iedereen je aan gaat kijken van wtf ben jij dom dan.
quote:Op zondag 13 december 2009 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Stelletjes die het ww van elkaars fokaccount weten.
Alleen mijn ww? Oké beter dan.quote:Op zondag 13 december 2009 12:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
. Als het uitgaat krijgt de hele KLB-SC jouw ww in een pm, dat begrijp je wel.
De rest heb ik al in m'n inbox hoor.quote:
Eeh maar toch niet die modderworstelfoto's met mn beste vriendin? Dat zou echt te lullig voor haar zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 12:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De rest heb ik al in m'n inbox hoor.
Mozy was wel zo lief om haar hoofd te censureren.quote:Op zondag 13 december 2009 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Eeh maar toch niet die modderworstelfoto's met mn beste vriendin? Dat zou echt te lullig voor haar zijn.
pmquote:Op zondag 13 december 2009 12:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De rest heb ik al in m'n inbox hoor.
Studentenverenigingenquote:Op zondag 13 december 2009 12:53 schreef gers het volgende:
maarre bt even een groningen vraagje
is het bij unitas een beetje gezellig
ik wil kunnen zoeken op beelden in mijn hoofd. Ik heb geen naam van haar en weet alleen dat ze in amsterdam woontquote:
Hey jonghe, ik heb die chick die ik zocht toch gevonden uiteindelijkquote:
Ik ook. En ik vind dat profielen niet op onzichtbaar mogen. Dan maar geen Hyves, het is een OPENBARE site.quote:Op zondag 13 december 2009 13:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik wil kunnen zoeken op beelden in mijn hoofd. Ik heb geen naam van haar en weet alleen dat ze in amsterdam woont
Aaightquote:Op zondag 13 december 2009 13:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hey jonghe, ik heb die chick die ik zocht toch gevonden uiteindelijk
Hangt er vanaf hoe groot de stad is he. Plus kun je hyves van evt. vrienden vinden?quote:Op zondag 13 december 2009 13:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aaight! Ik heb een voornaam en een stad, maar kannernievinde
.
Helmondquote:Op zondag 13 december 2009 13:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe groot de stad is he. Plus kun je hyves van evt. vrienden vinden?
Helmondquote:Op zondag 13 december 2009 13:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Helmond. En ik weet de naam van één vriendin, maar ik weet niet of ik die goed heb verstaan.
Ik heb haar nog naar haar studie gevraagd en ik weet dat het in Eindhoven was, maar wat weet ik niet meer.quote:Op zondag 13 december 2009 13:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Helmond. En zoeken als een gek dangz.
Oh, ze studeert al? Ditchen en staak het zoeken maar.quote:Op zondag 13 december 2009 13:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb haar nog naar haar studie gevraagd en ik weet dat het in Eindhoven was, maar wat weet ik niet meer.
Ze was 17/18, maar extreem aan.quote:Op zondag 13 december 2009 13:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, ze studeert al? Ditchen en staak het zoeken maar.
En dan vraag je haar nummer niet?quote:
Mozy hier, en ik ben het eens met dit.quote:Op zondag 13 december 2009 12:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is echt een nare uitspraak van meisjes aan het worden!
Echt zo:
Zij: Een koe is toch hetzelfde als een paard?
Jij:![]()
![]()
Zij: Ooh hihi GRAPJE natuurlijk niet.
Dan denk ik:dat was helemaal geen grapje je zei gewoon iets doms.
Daar was ik nog niet toen ze gingen, maar ze boog nog even terug en zwaaidequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |