quote:Op zondag 13 december 2009 17:08 schreef Skylark. het volgende:
HAHAHHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik had bij zo'n gast met foto's voor de lol dit gepost:
http://fotoboek.fok.nl/Skylark./36/25#2264572
Heeft ie z'n fobo helemaal leeggehaald.![]()
![]()
Dan moet ik aan de Indigo League denken, van Pokémon.quote:
Beter vind je het adres van Lamon en stuur je een paar pizza's naar zijn huisquote:Op zondag 13 december 2009 17:08 schreef Skylark. het volgende:
HAHAHHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik had bij zo'n gast met foto's voor de lol dit gepost:
http://fotoboek.fok.nl/Skylark./36/25#2264572
Heeft ie z'n fobo helemaal leeggehaald.![]()
![]()
Hehe
Indigo PLATEAUquote:Op zondag 13 december 2009 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan moet ik aan de Indigo League denken, van Pokémon.
Het is de benaming voor paars, een luxe kleur. Dus dan heb je ook meteen een theme.quote:Op zondag 13 december 2009 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan moet ik aan de Indigo League denken, van Pokémon.
Indigo League verdomme, zo heet het eerste seizoen.quote:
Waarom dan niet gelijk 'Paars'. Iets in het Nederlands zou wel meer trekken, zoals je zei.quote:Op zondag 13 december 2009 17:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is de benaming voor paars, een luxe kleur. Dus dan heb je ook meteen een theme.
Lekker gejat van FRIS en het is de bedoeling dat we rijk worden aan alcoholverkoop.quote:
Indigo is ook Nederlands, maar wel ietsje luxer mang.quote:Op zondag 13 december 2009 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom dan niet gelijk 'Paars'. Iets in het Nederlands zou wel meer trekken, zoals je zei.
quote:
Otis zegt dat clubs de drank regelen, dus krijgen zij dan niet (een deel van) de alcoholverkoop?quote:Op zondag 13 december 2009 17:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lekker gejat van FRIS en het is de bedoeling dat we rijk worden aan alcoholverkoop.
Oh bij dat FRIS heb je een punt idd, niet aan gedacht. Het is de titel van het album dat ik nu luisterquote:Op zondag 13 december 2009 17:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lekker gejat van FRIS en het is de bedoeling dat we rijk worden aan alcoholverkoop.
Over een businessplan van mij. En nu van ons.quote:Op zondag 13 december 2009 17:17 schreef Siniti het volgende:
waar de neuk hebben jullie het uberhaupt over
Met MOOI leg je het er té dik bovenop dat je selecteert, krijg je gezeik mee. En dat ligt er aan hoe je het afspreekt, je kunt bijvoorbeeld de club huren en zelf voor drank zorgen (wel gedoe met biervaten enzo) of je kunt prijzen afspreken met de club voor drank.quote:Op zondag 13 december 2009 17:17 schreef Lakitu het volgende:
Ik vond MOOI wel een mooie eigenlijk. [ afbeelding ] Maar ook wel gejat van FRIS een beetje![]()
[..]
Otis zegt dat clubs de drank regelen, dus krijgen zij dan niet (een deel van) de alcoholverkoop?
2e gedeelte onvoorwaardelijk goedgekeurd.quote:Op zondag 13 december 2009 17:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh bij dat FRIS heb je een punt idd, niet aan gedacht. Het is de titel van het album dat ik nu luister. Maar ik vind het best chill klinken. En dan maak je wat geile mixdrankjes die qua kleur op limonade lijken en daarmee lopen dan een paar mooie meisjes met dienbladen rond.
Bandjes als manier van onderscheiden? Karig.quote:Op zondag 13 december 2009 17:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
2e gedeelte onvoorwaardelijk goedgekeurd.![]()
En bij Indigo kun je ook paarse bandjes maken (ipv standaard rood, oranje en groen) en als je paars hebt sta je open voor nieuwe contacten en anders niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |