Interessant.quote:Op zondag 13 december 2009 17:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Over een businessplan van mij. En nu van ons.
We moeten wel sowieso heel Amsterdam volhangen met posters en stickers en shit, maar wel op een originele manier. Create a hypequote:Op zondag 13 december 2009 17:21 schreef Lakitu het volgende:
Het is sowieso ook helemaal niet duur om een club af te huren, valt echt mee, vooral als je het ruim vantevoren doet. Tenminste bij schoolfeesten van ons altijd.
I know, maar ik wist niets beters.quote:Op zondag 13 december 2009 17:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bandjes als manier van onderscheiden? Karig.
Daarom kun je het beter zoals in de Versuz doen, je moet fatsoenlijk gekleed zijn (overhemd) en je mag niet strontlelijk zijn. En dat groepen jongens niet naar binnen mogen zonder vrouweljik gezelschap.quote:Op zondag 13 december 2009 17:23 schreef Lakitu het volgende:
Maar ik zat te denken, wat wel een lastig punt kan zijn is dat mensen bang zijn afgewezen te worden en dat de rest van de rij dat ziet, en dat ze daardoor afgeschrikt worden om het überhaupt te proberen. Daar kan je omheen met voorverkoop, maar dan zal de selectie anders moeten.
Het wordt denk ik sowieso moeilijk om meteen de eerste keer mensen te gaan weigeren. Aangezien je nog niet een gevestigde naam hebt.quote:Op zondag 13 december 2009 17:23 schreef Lakitu het volgende:
Maar ik zat te denken, wat wel een lastig punt kan zijn is dat mensen bang zijn afgewezen te worden en dat de rest van de rij dat ziet, en dat ze daardoor afgeschrikt worden om het überhaupt te proberen. Daar kan je omheen met voorverkoop, maar dan zal de selectie anders moeten.
De eerst paar keren is iedereen die binnen is toch nog via promotiedingen binnengekomen enzo, zoals ik zei, dit soort dingen:quote:Op zondag 13 december 2009 17:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het wordt denk ik sowieso moeilijk om meteen de eerste keer mensen te gaan weigeren. Aangezien je nog niet een gevestigde naam hebt.
quote:Op zondag 13 december 2009 14:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En opening moet big inderdaad, we zaten ook te denken aan een partnerschap met hyves ofzo dat je alvast dan foto's kan uploaden/inzenden en dat de 100 lekkersten dan gratis naar de opening mogen.
Ja, sowieso.quote:Op zondag 13 december 2009 17:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De eerst paar keren is iedereen die binnen is toch nog via promotiedingen binnengekomen enzo, zoals ik zei, dit soort dingen:
[..]
Ik ken Adrie Koster en Guus Meeuwis.quote:Op zondag 13 december 2009 17:29 schreef Lakitu het volgende:
Kent iemand niet Yolanthe via via? Dan kunnen we haar regelen voor de opening.
Doelgroep.quote:Op zondag 13 december 2009 17:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ken Adrie Koster en Guus Meeuwis.
ik ken haar.. Toen ze 16 was heb ik haar gevingerdquote:Op zondag 13 december 2009 17:29 schreef Lakitu het volgende:
Kent iemand niet Yolanthe via via? Dan kunnen we haar regelen voor de opening.
Think outside of the box.quote:Op zondag 13 december 2009 17:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ken Adrie Koster en Guus Meeuwis.
Eens.quote:Op zondag 13 december 2009 17:35 schreef Skylark. het volgende:
Sowieso Valerio laten openen. Meisjes pleasen jwt.
Dat is wel een goeie ja. Mijn zegen heb je voor die. Maar we moeten sowieso ook mooie BN'ers hebben op die opening om het hele idee te promoten.quote:Op zondag 13 december 2009 17:35 schreef Skylark. het volgende:
Fl-Fl-Fl-Flexican.quote:Op zondag 13 december 2009 17:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie ja. Mijn zegen heb je voor die. Maar we moeten sowieso ook mooie BN'ers hebben op die opening om het hele idee te promoten.
Tienermeisjes geilen op Saschaquote:Op zondag 13 december 2009 17:35 schreef Skylark. het volgende:
The opposites en Flinke namen, sowieso geen partysquad en misschien wat DJ chuckie/quintino.quote:Op zondag 13 december 2009 17:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie ja. Mijn zegen heb je voor die. Maar we moeten sowieso ook mooie BN'ers hebben op die opening om het hele idee te promoten.
Aight, die ken ik wel via-via.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |