Details moeten we nog goed over nadenken idd.quote:Op zondag 13 december 2009 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja maar de chicks en jongens die binnen staan moeten elkaar dan ook nog leuk vinden, anders hou je de tent nooit vol. Dus er moet 1 type mensen worden gekeurd?
Oh, ik mag dus niet meedoen. Duidelijk.quote:Op zondag 13 december 2009 14:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar we denken hier serieus over na he.Vooral omdat die gast waar ik het mee besproken had op school zat met de oprichter van de fris-feesten en hem kent, en dat is nu ook een heel geslaagd concept en alles. Dus we kunnen hem altijd vragen om tips enzo.
Kom met wat ideeën en je zit in het team.quote:Op zondag 13 december 2009 14:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, ik mag dus niet meedoen. Duidelijk.
Ja, dat is onzin. Ik denk dat jij gewoon op 1 bepaald type mensen doelt, omdat je die zelf het meeste kent.quote:Op zondag 13 december 2009 14:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Over het algemeen vinden jongens dezelfde meisjes lekker. Alto's komen er sowieso niet in.
Fotografen met duidelijk merk op de foto's, aangezien meisjes geilen op foto's. Je moet de dames pleasen, jongens schikken zich altijd naar de dames. Dus veel spiegels op de dameswc, wat extra features. Eén goedkopere mix, en dan doe je daar ipv Malibu El Picu in.quote:Op zondag 13 december 2009 14:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kom met wat ideeën en je zit in het team.
Iscool, ik laat het je weten.quote:Op zondag 13 december 2009 14:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maargoed, mocht het concept ooit uitgewerkt worden, wil ik best de jongens keuren.
Aight, dat valt wel te regelen. Behalve die dameswc's dan, ik weet niet of dat doenbaar is omdat we niet in 1 vaste club zitten.quote:Op zondag 13 december 2009 14:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fotografen met duidelijk merk op de foto's, aangezien meisjes geilen op foto's. Je moet de dames pleasen, jongens schikken zich altijd naar de dames. Dus veel spiegels op de dameswc, wat extra features. Eén goedkopere mix, en dan doe je daar ipv Malibu El Picu in.
Oh, je wilt een feest ipv een club? Verder moet je goodies ofzo hebben of een 'VIP'-arrangement als ze binnen zijn vóór 11 uur. Verder drank cheap maken. Desnoods schenk je van alle sterke drank c-merken, anders drinkt bijna niemand die shit. En van bier wordt je ook niet rijk.quote:Op zondag 13 december 2009 14:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight, dat valt wel te regelen. Behalve die dameswc's dan, ik weet niet of dat doenbaar is omdat we niet in 1 vaste club zitten.
Ja, een feest. En we zaten ook al te denken aan cheape flessen champagne en die dan voor 100 euro wegdoen. Maar ik weet dus niet hoe dat zit met feesten, of wij ook onze eigen drank moeten regelen enzo of dat de club dat doet.quote:Op zondag 13 december 2009 14:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, je wilt een feest ipv een club? Verder moet je goodies ofzo hebben of een 'VIP'-arrangement als ze binnen zijn vóór 11 uur. Verder drank cheap maken. Desnoods schenk je van alle sterke drank c-merken, anders drinkt bijna niemand die shit. En van bier wordt je ook niet rijk.
Verder moet je de opening dik promoten en Valerio ofzo inhuren als DJ.
Haha, dat is fucking slimquote:Op zondag 13 december 2009 14:54 schreef Skylark. het volgende:
En verder een soort Hyves op je site integreren, zodat mensen elkaar nog kunnen vinden.
Whehe, are you in?quote:Op zondag 13 december 2009 14:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik lees even het idee, en ik denk dat het wel kan werken.
Voor zover ik weet regelt een club drank en shit zelf.quote:Op zondag 13 december 2009 14:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, een feest. En we zaten ook al te denken aan cheape flessen champagne en die dan voor 100 euro wegdoen. Maar ik weet dus niet hoe dat zit met feesten, of wij ook onze eigen drank moeten regelen enzo of dat de club dat doet.
En opening moet big inderdaad, we zaten ook te denken aan een partnerschap met hyves ofzo dat je alvast dan foto's kan uploaden/inzenden en dat de 100 lekkersten dan gratis naar de opening mogen.
[..]
Haha, dat is fucking slim
I presume I'm in.quote:Op zondag 13 december 2009 14:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, een feest. En we zaten ook al te denken aan cheape flessen champagne en die dan voor 100 euro wegdoen. Maar ik weet dus niet hoe dat zit met feesten, of wij ook onze eigen drank moeten regelen enzo of dat de club dat doet.
En opening moet big inderdaad, we zaten ook te denken aan een partnerschap met hyves ofzo dat je alvast dan foto's kan uploaden/inzenden en dat de 100 lekkersten dan gratis naar de opening mogen.
[..]
Haha, dat is fucking slim
Blijf hier, biatchquote:Op zondag 13 december 2009 14:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
I presume I'm in.
Ik ben weg boys, kusjes en kusje voor Lulu.
Ahh, ok.quote:Op zondag 13 december 2009 14:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet regelt een club drank en shit zelf.
Sowieso in.quote:Op zondag 13 december 2009 14:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
I presume I'm in.
Ik ben weg boys, kusjes en kusje voor Lulu.
quote:
Whehe. Maar ik weet dus niet of dat mag, lelijke mensen weigeren. Is dat geen discriminatie dan?quote:
Ik ook, ik ook.quote:
Klopt. Kanker, ik had ook al een naam bedacht vorige keer, maar die ben ik kwijt.quote:Op zondag 13 december 2009 15:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook, ik ook.
Helaas is Allure al 4 miljoen keer gebruikt bij kledingwinkels, telefoons, parfums.
Mja, er mogen blijkbaar ook beurzen voor studeren in het buitenland vergeven worden die alleen voor etnische minderheden zijnquote:Op zondag 13 december 2009 15:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Whehe. Maar ik weet dus niet of dat mag, lelijke mensen weigeren. Is dat geen discriminatie dan?
Gelukkig hebben we Otis als advocaat, we worden sowieso gesued door wat lelijkerds.
Byebye.quote:
Klopt. En ladies nights mogen ook gewoon. Dan worden ook alle mannen geweigerd.quote:Op zondag 13 december 2009 15:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mja, er mogen blijkbaar ook beurzen voor studeren in het buitenland vergeven worden die alleen voor etnische minderheden zijn.
En anders zeg je gewoon dat we op zoek zijn naar mensen met de Allure-uitstraling, als je die niet hebt kom je niet binnen.
Ik ga me even inlezen over het deurbeleid in het juridisch kader.quote:Op zondag 13 december 2009 15:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Klopt. En ladies nights mogen ook gewoon. Dan worden ook alle mannen geweigerd.
Whehe, doe dat. Ik zit nog vol met extra ideeën btw.quote:Op zondag 13 december 2009 15:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ga me even inlezen over het deurbeleid in het juridisch kader.
"Let op: als FC Groningen om 14:30 thuis speelt, zijn wij geopend van 18:00 - 21:00 uur."quote:
Hij kent je pas een paar weken ofzo en hij geeft je al zijn geheime gegeven. Aan de andere kant durft hij dan weer niet jouw gegevens te vragen.quote:
Geef ze eens ongelijkquote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
"Let op: als FC Groningen om 14:30 thuis speelt, zijn wij geopend van 18:00 - 21:00 uur."
FC Groningen verliest toch welquote:
he homo waar ben jequote:
Wat boeit het nou weer dat ze verliezen? Als ik een supermarktje had naast een voetbalstadion zou ik hem ook dichthouden als al dat tuig langskwam.quote:Op zondag 13 december 2009 15:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
FC Groningen verliest toch welTevens zie ik in Amsterdam, eindhoven of enschede de boel ook niet op slot gaan als er een thuiswedstrijd wordt gespeeld.
O right, die supermarkt zit ernaast. Dan snap ik het inderdaad welquote:Op zondag 13 december 2009 15:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat boeit het nou weer dat ze verliezen? Als ik een supermarktje had naast een voetbalstadion zou ik hem ook dichthouden als al dat tuig langskwam.
Dan verzorg ik de mannelijke vleeskeuring. Deal?quote:Op zondag 13 december 2009 14:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wijzelf, we gaan voor de deur staan, maar mocht het groeien huren we daar mensen voor in, in ruil voor een gratis toegangskaartje.
En dan wordt het zoiets wat heel stoer is om naar toe te gaan ofzo, net zoals dat 13-jarige smatjes nu pimpen als ze een Fris-kaartje hebben maar dan beter.
Neequote:Op zondag 13 december 2009 16:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hai.
Amersfoort nog onveilig gemaakt gister?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |