Wat ee n enorme fagquote:Op zondag 13 december 2009 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet de pincode van m'n lover ook! Hij de mijne niet natuurlijk
over my dead body.
Waar stond jouw vriendje dan? Ik heb eigenlijk de hele tijd boven gestaan, bij het rad en Debbyquote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De Today vind ik ook niet leuk, maar ik ken wel 90% van wat daar altijd staat. Ik was gisteren alleen even naar binnen gerend om hoi te zeggen tegen mijn 'vriendje'.
Hmm, ja ik ging eigenlijk ook niet uit in Ehv, maar ik moest vanmorgen om 7 uur werken, dus toen ben ik maar meteen doorgegaan.
Haha waarom een pussyquote:Op zondag 13 december 2009 13:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe fucking dom ben je dan als je het dan ook geeft?![]()
Ze zou niks van mij krijgen, rot toch een eind op.
!
[..]
Wat een ongelooflijke pussy![]()
!
Ehm geen idee waar ie de hele tijd heeft gestaan. Hij was de hele tijd aan het rondlopen met z'n dronken gezicht.quote:Op zondag 13 december 2009 13:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waar stond jouw vriendje dan? Ik heb eigenlijk de hele tijd boven gestaan, bij het rad en Debby.
wat.
Mwa, ik heb niet echt enerverende discussies met ze als ze aan het werk zijn. Ik heb Debby nog wel verteld dat ik van haar hield omdat ze door bleef draaien tot ik prijs hadquote:Op zondag 13 december 2009 13:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm geen idee waar ie de hele tijd heeft gestaan. Hij was de hele tijd aan het rondlopen met z'n dronken gezicht.
Vind je niet dat ze op het eerste gezicht heel knap zijn, maar als ze beginnen te praten ofzo dan zwakt het hun uiterlijk weer een beetje af? Nouja, goed ik kan het niet uitleggen
.
Ja, ik wil er niet eens over praten.
Ze vindt jou dan ook vast heel speciaal.quote:Op zondag 13 december 2009 13:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, ik heb niet echt enerverende discussies met ze als ze aan het werk zijn. Ik heb Debby nog wel verteld dat ik van haar hield omdat ze door bleef draaien tot ik prijs had![]()
. Deden we opeens ook nog een shotje samen op de zaak.
Dat denk ik ook wel, jaquote:Op zondag 13 december 2009 13:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze vindt jou dan ook vast heel speciaal.
De Zaak in Delft?quote:Op zondag 13 december 2009 13:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, ik heb niet echt enerverende discussies met ze als ze aan het werk zijn. Ik heb Debby nog wel verteld dat ik van haar hield omdat ze door bleef draaien tot ik prijs had![]()
. Deden we opeens ook nog een shotje samen op de zaak.
Zijn er vrouwen in Delft danquote:
Wie zoek je? Misschien ken ik d'r welquote:Op zondag 13 december 2009 13:56 schreef Skylark. het volgende:
Volgens mij heb ik haar gevonden, maar ik weet dat nooit zeker.
Iemand uit Helmond.quote:Op zondag 13 december 2009 13:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie zoek je? Misschien ken ik d'r wel.
No fucking clue. Ik vroeg haar wel of ze dr trainingjas onder beneden had opgehangen.quote:Op zondag 13 december 2009 13:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ken ook veel mensen uit Helmond. Ze komt toch niet uit het Haagje?
Bwehehequote:Op zondag 13 december 2009 14:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
No fucking clue. Ik vroeg haar wel of ze dr trainingjas onder beneden had opgehangen.
De enige echte zaak zit in Delftquote:Op zondag 13 december 2009 13:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen in Delft dan?
Café Today, Eindje.
Misschien omdat je hem niet hoort. Zij snapte hem meteen.quote:Op zondag 13 december 2009 14:06 schreef Allure_ het volgende:
Over die Donald Duck moest ik zelfs nog even nadenken.
Misschien ben ik nog wel niet nuchter, dat kan ook.
En een fag, zoals Jasper zei.quote:
Dat is erger man, chicks met jongere bois is gewoon viess patrick.quote:Op zondag 13 december 2009 13:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, en da's een kwalijke zaak![]()
.
Gestopt met zoeken, na een grondige zoektocht is de kans dat ze Hyves heeft naar 13% gedaald.quote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef Lakitu het volgende:
Sky, picca's als je dr gevonden hebt he.
Helemaal niet :s.quote:Op zondag 13 december 2009 14:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is erger man, chicks met jongere bois is gewoon viess patrick.
Wel man, 20 jarige boi met een smatje van 16 kan nog wel, maar is omgekeerd een beetje vreemd.quote:
Condolances.quote:Op zondag 13 december 2009 14:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gestopt met zoeken, na een grondige zoektocht is de kans dat ze Hyves heeft naar 13% gedaald.
Dat kan best.quote:Op zondag 13 december 2009 14:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel man, 20 jarige boi met een smatje van 16 kan nog wel, maar is omgekeerd een beetje vreemd.
Maar bijv 19 en 21 kan best.quote:Op zondag 13 december 2009 14:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel man, 20 jarige boi met een smatje van 16 kan nog wel, maar is omgekeerd een beetje vreemd.
Wat gaan we doen aan deze trend? Zullen we zelf een profielsite oprichtenquote:
Alleen voor lekkere smatjes dan, en dan mogen de profielen niet op onzichtbaar.quote:Op zondag 13 december 2009 14:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar bijv 19 en 21 kan best.
[..]
Wat gaan we doen aan deze trend? Zullen we zelf een profielsite oprichten?
Wie bepaald wat lekker isquote:Op zondag 13 december 2009 14:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alleen voor lekkere smatjes dan, en dan mogen de profielen niet op onzichtbaar.![]()
Ik had trouwens wel vorige keer met een mattie over dat er feesten moeten zijn waar dan voor de deur gekeurd wordt of je lekker genoeg bent, en alleen als je lekker genoeg bent mag je dan naar binnen.Als dit niet bestaat, gaan wij dit concept gewoon op de markt brengen dus let er op.
Wijzelf, we gaan voor de deur staan, maar mocht het groeien huren we daar mensen voor in, in ruil voor een gratis toegangskaartje.quote:
Dat is hier al bij zo'n discotheek, de Versuzquote:Op zondag 13 december 2009 14:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alleen voor lekkere smatjes dan, en dan mogen de profielen niet op onzichtbaar.![]()
Ik had trouwens wel vorige keer met een mattie over dat er feesten moeten zijn waar dan voor de deur gekeurd wordt of je lekker genoeg bent, en alleen als je lekker genoeg bent mag je dan naar binnen.Als dit niet bestaat, gaan wij dit concept gewoon op de markt brengen dus let er op.
Ja, want ladies nights werken niet echt. Maar dan staan er dus chicks die die bois keuren. Maar wel met een goeie ratio, teveel bois is een stop.quote:
Wanneer gaan we het uitwerken en een bedrijfsplan opstellenquote:Op zondag 13 december 2009 14:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, want ladies nights werken niet echt. Maar dan staan er dus chicks die die bois keuren. Maar wel met een goeie ratio, teveel bois is een stop.
En mensen wil hier natuurlijk wel een premium voor betalen, omdat je dan een soort van bewijs hebt dat je lekker bent als je binnen bent gekomen.En dan zo op hyves heel stoer picca's van jezelf plaatsen dat je door de keuring heen was.
![]()
Ik zeg het jullie, dit kan werken.
Maar wij gaan niet in 1 discotheek zitten, het wordt een heel concept gewoon.quote:Op zondag 13 december 2009 14:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is hier al bij zo'n discotheek, de Versuz. En er mogen geen jongens alleen naar binnen, tenminste geen grote groepen, dan moet je een smatje zoeken en daarmee naar binnen gaan.
Ja maar de chicks en jongens die binnen staan moeten elkaar dan ook nog leuk vinden, anders hou je de tent nooit vol. Dus er moet 1 type mensen worden gekeurd?quote:Op zondag 13 december 2009 14:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, want ladies nights werken niet echt. Maar dan staan er dus chicks die die bois keuren. Maar wel met een goeie ratio, teveel bois is een stop.
En mensen wil hier natuurlijk wel een premium voor betalen, omdat je dan een soort van bewijs hebt dat je lekker bent als je binnen bent gekomen.En dan zo op hyves heel stoer picca's van jezelf plaatsen dat je door de keuring heen was.
![]()
Ik zeg het jullie, dit kan werken.
Maar we denken hier serieus over na he.quote:Op zondag 13 december 2009 14:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wanneer gaan we het uitwerken en een bedrijfsplan opstellen? Wij doen de business, Otis het juridische gedeelte.
Over het algemeen vinden jongens dezelfde meisjes lekker. Alto's komen er sowieso niet in.quote:Op zondag 13 december 2009 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja maar de chicks en jongens die binnen staan moeten elkaar dan ook nog leuk vinden, anders hou je de tent nooit vol. Dus er moet 1 type mensen worden gekeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |