Die ken ik niet, ik ken alleen Debby en Nikki. Maar ik bestel sowieso altijd bij Debby en als ik veel win geef ik haar de drank die over is zodat ik het beter kan verdelen. Die spiegels boven of onder? Ik haat spiegels, ik wil mezelf niet zien.quote:Op zondag 13 december 2009 13:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die zus van hun is wel aardig.
In de Today ben ik in dronken buien al 3x tegen die spiegels aangelopen. Kansloos
.
Whaha, lekker bezig.quote:
Pics van je achternichtjes.quote:Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef Japsnars het volgende:
Ik sta hier in een stinkende stal naar een voorstelling over het kerstverhaal te luisteren met mijn achternichtjes
quote:Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef Japsnars het volgende:
Ik sta hier in een stinkende stal naar een voorstelling over het kerstverhaal te luisteren met mijn achternichtjes
Een mattie van me vroeg laatst aan z'n vriendin: Hee ***, wat is m'n pincode ook weer?quote:Op zondag 13 december 2009 13:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Whaha, lekker bezig.![]()
Ik snap dat dus nooit he, stelletjes die wachtwoorden aan elkaar geven.!
Ja, bovenquote:Op zondag 13 december 2009 13:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die ken ik niet, ik ken alleen Debby en Nikki. Maar ik bestel sowieso altijd bij Debby en als ik veel win geef ik haar de drank die over is zodat ik het beter kan verdelen. Die spiegels boven of onder? Ik haat spiegels, ik wil mezelf niet zien.
We hebben niet alle ww's hoor. alleen van fok en hyves.quote:Op zondag 13 december 2009 13:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Whaha, lekker bezig.![]()
Ik snap dat dus nooit he, stelletjes die wachtwoorden aan elkaar geven.!
Ik weet de pincode van m'n lover ookquote:Op zondag 13 december 2009 13:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een mattie van me vroeg laatst aan z'n vriendin: Hee ***, wat is m'n pincode ook weer?![]()
![]()
wtf. Ze zou m'n hyves pass nog niet eens krijgen. Maar die hebben wel al 4 jaar.
Serieusquote:Op zondag 13 december 2009 13:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, boven. Echt idioot met die klote trap ook daar. Debby is geloof ik ook iets knapper dan Nikki dus ik snap je punt
.
Waarom zeg je niet dat je in Eindhoven bent?! Ik ben nog 15 seconden in de Today geweest
!
Ga naar het korpsquote:Op zondag 13 december 2009 12:53 schreef gers het volgende:
maarre bt even een groningen vraagje
is het bij unitas een beetje gezellig
je kan ook even haar foto hier postenquote:Op zondag 13 december 2009 13:39 schreef Mozy het volgende:
Ik kan ook even naar boven lopen en dan weet ik de pincode van Chai ook.
zachtjes hoor je wat gesop sop sop sopquote:Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef Mozy het volgende:
Over Chai gesproken. Ik heb geen idee waar ze is. Ze kwam net nog langs met eten maar nu hoor ik haar niet meer.
Even kijken.
Hoe fucking dom ben je dan als je het dan ook geeft?quote:Op zondag 13 december 2009 13:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een mattie van me vroeg laatst aan z'n vriendin: Hee ***, wat is m'n pincode ook weer?![]()
![]()
wtf. Ze zou m'n hyves pass nog niet eens krijgen. Maar die hebben wel al 4 jaar.
Wat een ongelooflijke pussyquote:Op zondag 13 december 2009 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet de pincode van m'n lover ook! Hij de mijne niet natuurlijk
over my dead body.
nee, die zijn veel te jong voor jouquote:
Hij dan he, niet jij.quote:
De Today vind ik ook niet leuk, maar ik ken wel 90% van wat daar altijd staat. Ik was gisteren alleen even naar binnen gerend om hoi te zeggen tegen mijn 'vriendje'quote:Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Serieus. Ik ga daar altijd zitten als ik het gehad heb, daar kwam ook die chica naast me zitten. Ja Debby is de knappe versie.
We hadden pas op het laatste moment besloten, en ik dacht dat jij nooit meer in Ehv ging en sowieso niet naar Today.
Niemand is te jong voor mij.quote:Op zondag 13 december 2009 13:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
nee, die zijn veel te jong voor jou
Voor mij ook niet, en da's een kwalijke zaakquote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niemand is te jong voor mij.![]()
En nu ga ik even lunchen.
quote:Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
je kan ook even haar foto hier posten
Ze was haar haren aan het doen, we gaan zometeen naar een verjaardag.quote:Op zondag 13 december 2009 13:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
zachtjes hoor je wat gesop sop sop sop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |