Jammer mén, dan zullen jullie de eerste zijn die mij aan de deur van een discotheka zullen weigeren.quote:Op zondag 13 december 2009 14:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Over het algemeen vinden jongens dezelfde meisjes lekker. Alto's komen er sowieso niet in.
Donderdag was ik in Zwolle.quote:Op zondag 13 december 2009 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Donderdag was het nog wel gezellig in de Alem hoor
De eerste? Bij de Jimmy Woo kom je er ook niet in dan.quote:Op zondag 13 december 2009 16:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Jammer mén, dan zullen jullie de eerste zijn die mij aan de deur van een discotheka zullen weigeren.
of moet ik soms charmes in de strijd gaan gooien.
ik ga natuurlijk niet in a'dam uit hequote:Op zondag 13 december 2009 16:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De eerste? Bij de Jimmy Woo kom je er ook niet in dan.
Alto's zullen toch niet snel naar de Jimmy Woo gaan.quote:Op zondag 13 december 2009 16:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De eerste? Bij de Jimmy Woo kom je er ook niet in dan.
Daar heb je een punt, maar opzich is het wel leuk om eens proberen binnen te komen als ze zo graag nee verkopen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Alto's zullen toch niet snel naar de Jimmy Woo gaan.
Oke, mag je samen met Allure doen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan verzorg ik de mannelijke vleeskeuring. Deal?
Op één voorwaarde: ik wil zelf wel naar binnen kunnen.
Kom maar met een goeie naam, dan krijg jij de credits.quote:Op zondag 13 december 2009 16:14 schreef Japsnars het volgende:
Hoe gaat het concept heten Lakitu? Vleesfeest?
Organized Konfusion is tof!quote:Op zondag 13 december 2009 16:37 schreef Syb-rund. het volgende:
Siniti, kent u organized konfusion al?
bangin' men
Ik vond Vleesfeest eigenlijk wel een goede variant op Frisfeest.quote:Op zondag 13 december 2009 16:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oke, mag je samen met Allure doen.
[..]
Kom maar met een goeie naam, dan krijg jij de credits.
Ja, want een 'Vleesfeest' spreekt iedereen aan natuurlijk.quote:Op zondag 13 december 2009 16:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vond Vleesfeest eigenlijk wel een goede variant op Frisfeest.
'Het Keurmerk'
Hmmz je hebt gelijk, dan krijg je een opkomst die allemaal last heeft van obesitasquote:Op zondag 13 december 2009 16:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, want een 'Vleesfeest' spreekt iedereen aan natuurlijk.
welke nummers deed ie?quote:Op zondag 13 december 2009 16:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Pharoahe Monch op Appelsap was gaaaf.
meh, dat is niet extreem genoeg kan ik als insider zeggen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Vleesfeest klinkt meer als een zogenaamd grappige metalband-bijeenkomst.
Ik zou het niet weten, ik ken zijn muziek niet zo heel goed verder. In ieder geval Simon Says.quote:
Dat is serieus wel een goeie mangquote:
Fluweel klinkt niet slecht.quote:Op zondag 13 december 2009 16:53 schreef Skylark. het volgende:
Naam-ideeën: Fluweel of Satijn. Lekker Nederlands, zwoel en het wordt geassocieerd met luxe en exclusiviteit.
Wat een naamquote:Op zondag 13 december 2009 16:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Vorige week was hier 'Kapot Lekker'. Ook zo'n mooie naam.
dan kun je het net zo goed allure noemen, dat klinkt een beetje leuk en bekt lekkerquote:Op zondag 13 december 2009 16:53 schreef Skylark. het volgende:
Naam-ideeën: Fluweel of Satijn. Lekker Nederlands, zwoel en het wordt geassocieerd met luxe en exclusiviteit.
quote:Op zondag 13 december 2009 16:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Vorige week was hier 'Kapot Lekker'. Ook zo'n mooie naam.
Het is een concept dat in meerdere clubs moet verscijnen en dus niet zozeer een club op zich. Iets in de trant van FRIS (quote:
Fuck jaquote:Op zondag 13 december 2009 16:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ken zijn muziek niet zo heel goed verder. In ieder geval Simon Says.![]()
Sang dan. Bekt ook lekker. Wanneer boeken we Sang dan?quote:Op zondag 13 december 2009 16:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is een concept dat in meerdere clubs moet verscijnen en dus niet zozeer een club op zich. Iets in de trant van FRIS (), Sneakerz en nopeisdope dus.
quote:Op zondag 13 december 2009 16:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Fuck ja
Organized konfusion gaat volgensmij een nieuw album doen had ik ergens gelezen, o yeah als dat echt zo is![]()
Fluweel is mooier, ik dacht eerst ook aan Engels maar fluweel klinkt exclusiever, heel veel mensen kennen de vertaling van velvet niet en het is een beetje een lomp woord.quote:
Ohja ik zie, prince po en de pharoahe hadden wel samen een nieuw nummer opgenomen blijkbaarquote:Op zondag 13 december 2009 16:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Pharoahe komt met een solo album volgens mijn vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |