FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / [Centraal] Vrachtwagenchauffeurstopic # 3
sigmezaterdag 12 december 2009 @ 03:56
Het grote centrale vrachtwagenchauffeurstopic!

Voor al uw chauffeursverhalen, mooie praat en diensmededelingen als: waar rijd je, wat vervoer je, hoe vind je het werk, hoe lang zijn je dagen etc etc etc.



Deel 1
Deel 2
JuiceJuicezaterdag 12 december 2009 @ 03:56
Toet toet.
sigmezaterdag 12 december 2009 @ 03:58
En ik ben natuurlijk nog steeds geen chauffeur, maar ik heb een uurtje geleden de mijne de deur uit gewerkt: gevoederd, koffie in de mik & voorzien van gesmeerde broodjes, drinken voor onderweg + wat lekkernijen.

In het kader van de ondersteunende dienstverlening vond ik dat ik ook wel jullie topic mocht heropenen .
FunkyHomosapienzaterdag 12 december 2009 @ 04:07
sorry broeders.

[ Bericht 53% gewijzigd door FunkyHomosapien op 12-12-2009 13:57:23 ]
JoeThePlumberzaterdag 12 december 2009 @ 07:21
je vergat nog een...!
RealZeuszaterdag 12 december 2009 @ 08:44
TerugVrachtPost
druppelkutzaterdag 12 december 2009 @ 10:54
Jezus wat een layoutverneukende post

over ongelukjes:
Toen ik nog geen aanhangerrijbewijs had reed ik drank rond voor cafés en dergelijke. Dan heb je een bakwagen vol staan met allemaal ongelijke pallets.
Dat is humor als je voor een bus vol in de ankers moet als die te wijd de hoek om komt zeilen.
Hoor je vanuit de bak een heleboel glasgerinkel en zie je opeens onder de zeilen een hoop vloeistof stromen.
5 pallets waren over elkaar heen gevallen.

Dan voel je je ook best klote kan ik je verzekeren. Ben je minstens een uur bezig om alles op te ruimen.
blupzaterdag 12 december 2009 @ 11:51
mijn ongelukjes







quote:
Do 03/09/09 A7 Zaandam Richting Hoorn thv Middesloot. (12:00)

Op weg naar mn laatste stop met de gedachte in me achterhoofd dat ik lekker vroeg klaar zou zijn.. thv van middelsloot begint de wagen lichtjes(!) te trillen. Voordat ik überhaupt een beslissing kon nemen wat ik ermee zou gaan doen word ik verast door een gigantische klap, de wagen overhelt plots erg naar links en stuurt me ook met een rotvaart de linker strook op, gelukkig door het trillen had ik 't stuur vast gepakt met 2 handen en kon ik het gevaarte met een aardige hoek richting de vluchtstrook sturen, op het moment dat ik de vluchtstrook opschuif zie ik in mijn linker raam 2 wielen (dubbelluchts) voorbij komen rollen. Ik was veilig, ik stond op de vluchtstrook met 3 wielen maar de rest niet, want de wielen lagen een stuk verderop op de rijbaan.. Ja wat nu, pakken en riskeren dat je voor je donder gereden word of eerst maar eens bellen.

Ik koos toch maar voor de 2e optie, door mijn deur open te zetten en flink te gebaren schoof iedereen tijdig op naar links en gebeurde er geen linke dingen.

(112)
<- 112 alarmcentrale waarmee kan ik u van dienst zijn?
-> KLPD, A7 richting hoorn, 18,3. Ben mijn wielen verloren en die liggen nu op de rijbaan.
<- Ok, je staat net voorbij purmerend noord?
-> Ja
<- Ok, momentje.
<- Met de politie
-> Ik sta op de A7 richting Hoorn net voorbij Purmerend-Noord bij 18,3 ben me wiel verloren van de vrachtwagen en de liggen op de rijbaan.
<- Prima, we komen eraan.
(klik)

En nog geen 15 seconde later(!) stond er een rood kruis op de rechterrijbaan en kon ik de wielen de lood zwaar waren van de rijbaan afhalen.. Eindelijk al het gevaar geweken en was het wachten op hulp. Gelukkig had ik nog wat onbijtkoekjes mee en ben ik maar wat gaan eten. ;-)

Na enkele minuten kwam de politie met zwaailichtjes aan gescheurd en wilde gelijk mijn kenteken papieren zien.. Mogelijk om te kijken ho e het met de APK zit. Die zat er sinds februari.
Toen kwam rijkswaterstaat wat pionnen neerzetten en was het wachten op de berger. Die moest vanuit Amsterdam komen en dat duurde dus eventjes. Toen hij er was bleek dus dat er vrijwel niets stuk was en dat ik gewoon al mijn moeren verloren ben... Wtf? alles los gelopen? Schijnbaar.. Ik had 2 moeren terug gevonden en hij had de wielen erweer opgezet.. Gelukkig stond ik 200 meter voor de afslag van de pomp en zijn we daar heel rustig heen gereden. Bizar genoeg nemen ze je niet mee maar halen ze je alleen van de rijbaan. Vervolgens moest de garage komen om het spul ter plekken te maken. Weer een dik uur verder komen ze tp en blijkt dat de complete naaf naar de klote is, schijf alles. Wel, hij had moeren en bouten bij zich, wiel vast met 4 van de 6 bouten en rijden maar, hij heeft achter me gereden totaan Abcoude en hebben we ze nog een paar keer nagetrokken.. Zelfs de monteur had er geen vertrouwen in omdat bij alle keren natrekken de wielen alweer aardig losgelopen waren. Gelukkig heb ik Utrecht weten te bereiken op 4 wielen en staat hij nu bij de garage voor een nieuw achteras.
Alexxxxxzaterdag 12 december 2009 @ 12:14
Dapper dat je dat post

tvp, zijn er nog verzoekplaatjes?
druppelkutzaterdag 12 december 2009 @ 12:25
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:14 schreef Alexxxxx het volgende:

tvp, zijn er nog verzoekplaatjes?
jazeker. een heleboel !!!!! Weghalen.
Verrekte layoutverneukende post op mobiel.
Alexxxxxzaterdag 12 december 2009 @ 14:07
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:25 schreef druppelkut het volgende:

[..]

jazeker. een heleboel !!!!! Weghalen.
Verrekte layoutverneukende post op mobiel.
Ik ben geen PTA mod meer Ik zet ff een TRretje
Annezaterdag 12 december 2009 @ 14:14
Het heeft zichzelf al opgelost zie ik .
Barcaconiazaterdag 12 december 2009 @ 17:35
Wtf Blup, wat een verhaal

Die palletongelukjes zijn erg herkenbaar. Ik heb 1x gehad dat een pallet met 80 CBL7 kratjes vol huzarensalade voorover kantelde omdat het laaddock een randje had waar ik met de palletwagen achter bleef hangen. Stond ik daar in de loods bij Jumbo de huzarensalade van de grond te schrapen Anderhalf uur bezig geweest, 150 van de 400 verpakkingen af kunnen schrijven.
vannellezaterdag 12 december 2009 @ 19:00
Ik heb ooit voor een eierboer gereden en ook ooit eens een noodstop moeten maken door een technisch mankement.
900 eieren kapot..........wát een bende.
Ben terug naar de zaak gereden, wagen ingeleverd en gezegd dat ik em maandag schoon terug wil hebben. (Het was toen vrijdag)
Ik heb daar niet lang meer gewerkt.
Barcaconiazaterdag 12 december 2009 @ 22:33
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:00 schreef vannelle het volgende:
Ik heb ooit voor een eierboer gereden en ook ooit eens een noodstop moeten maken door een technisch mankement.
900 eieren kapot..........wát een bende.
Ben terug naar de zaak gereden, wagen ingeleverd en gezegd dat ik em maandag schoon terug wil hebben. (Het was toen vrijdag)
Ik heb daar niet lang meer gewerkt.
Lijkt me leuk ja, niemand kijkt er meer naar en maandag heb je zo'n rotte eierzooi op je parkeerplaats liggen Ik zou je ook buitenflikkeren als je dat zou flikken.
vannellezaterdag 12 december 2009 @ 22:41
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 22:33 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Lijkt me leuk ja, niemand kijkt er meer naar en maandag heb je zo'n rotte eierzooi op je parkeerplaats liggen Ik zou je ook buitenflikkeren als je dat zou flikken.
Ik zal het iets beter uitleggen:
Het was een klein, oud bakwagentje. Zo klein dat ie nog hydraulische remmen had, maar wel met een probleem.
Hij remde vreselijk slecht en dat had ik ook al verteld tegen de werkgever maar er gebeurde helemaal niks aan.
Toen het gebeurde moest ik remmen voor een auto voor me. Ik trap het pedaal in en hij remt...........niet.
Dus de parkeerrem er maar op gegooid en dat gaf een zootje in de bak.

Het kwam dus door een mankement wat bij de werkgever bekend was maar waar niks aan gedaan werd.
Laat hem de rotzooi dan maar opruimen ook.
Barcaconiazaterdag 12 december 2009 @ 22:47
Ah, dat maakt de zaak al duidelijker ja. Daar zou ik ook niet blij van worden. Maar ik ga uberhaupt niet weg met rotzooi. Als ik denk dat de auto het einde van de dag niet haalt vertrek ik niet eens, laat ze het spul maar goed voor elkaar hebben.
vannellezaterdag 12 december 2009 @ 22:52
Toen was ik nog jong en naïef, nu alleen nog maar naïef.
densmeezaterdag 12 december 2009 @ 23:10
Les 1: gang is alles, les 2: remmen is angst
vannellezaterdag 12 december 2009 @ 23:18
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:10 schreef densmee het volgende:
Les 1: gang is alles, les 2: remmen is angst
We hebben het niet over je onderschrift maar over rijden op de openbare weg.
Barcaconiazondag 13 december 2009 @ 00:25
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:18 schreef vannelle het volgende:

[..]

We hebben het niet over je onderschrift maar over rijden op de openbare weg.
Het is gewoon een kwestie van geven en nemen op de weg.
SPOILER
Gas geven en voorrang nemen dus.
Bartholomeuszondag 13 december 2009 @ 11:55
Wij hadden eens een oplegger die vollast bleef remmen, ookal was ie leeg. Als je dat weet ís er mee te rijden, gewoon heeeeeeeeeeeeel lief zijn voor het rempedaal. Maar op een nieuwe, natte weg wordt het levensleip. Ik moest voorsorteren, remde blijkbaar íets te hard, en ik zag zo die oplegger langszij komen in de spiegel. Het is een godswonder dat daar op dat moment net ff niemand reed, want die was zo plat als een dubbeltje geweest
Redbaronzondag 13 december 2009 @ 21:42
dit weekend moeten koppelen net voor Basel (ch), op de terugreis flink in de file terechtgekomen dus bij karlsruhe bijna de 4.5u vol. Dan maar op zoek naar een P-plaats. Nog voordat ik deze gevonden had hoorde ik een PLOF en wat geflabber. Oplegger stuiterde ook ineens meer dan een km ervoor.
Vluchtstrook op, alarmlichten aan en maar eens kijken.
Resultaat: klapband op de voorste as vd oplegger.
Karlsruhe noord eraf met 30km/h, industrieterrein op met met 0/1 graad celsius maar eens wiel wisselen.
Daarna doorgerden naar venlo, rust gemaakt en maar terug naar de zaak.

FF een weekendje koppelen heet dat
TommyGunmaandag 14 december 2009 @ 09:13
TVP
Bartholomeusmaandag 14 december 2009 @ 09:18
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:42 schreef Redbaron het volgende:
dit weekend moeten koppelen net voor Basel (ch), op de terugreis flink in de file terechtgekomen dus bij karlsruhe bijna de 4.5u vol. Dan maar op zoek naar een P-plaats. Nog voordat ik deze gevonden had hoorde ik een PLOF en wat geflabber. Oplegger stuiterde ook ineens meer dan een km ervoor.
Vluchtstrook op, alarmlichten aan en maar eens kijken.
Resultaat: klapband op de voorste as vd oplegger.
Karlsruhe noord eraf met 30km/h, industrieterrein op met met 0/1 graad celsius maar eens wiel wisselen.
Daarna doorgerden naar venlo, rust gemaakt en maar terug naar de zaak.

FF een weekendje koppelen heet dat
Vorig jaar tussen kerst en oud/nieuw: goh Bart, dáár staat een oplegger, en híerrrrr staat een trekker. Koppel maar aan en rijden maar. Neem wel ff voor een weekje spullen mee, kon wel eens handig zijn.
Kijk ik op de vrachtbrief: volle bak naar Guadalajara. Dus ik heel droog: ah, 's vast niet naast de deur? Mneuh, zegt de baas, denk dat je de halve week nodig hebt om er te komen. Veel plezier hmm?
Daar sta je dan, als zaterdag/vakantietuig
Bootje84maandag 14 december 2009 @ 22:45
Ben ook weer van de partij. Prachtige foto's van de ongelukjes. Gelukkig rij ik zelden pallets..

kutdingen
Barcaconiamaandag 14 december 2009 @ 22:51
Kutdingen inderdaad. Ik vond rolcontainers altijd kut totdat ik met auto's ging rijden die ingericht waren voor rolcontainers. Vanaf nu haat ik pallets ook!
Vooral omdat bij ons pallets alleen gebruikt worden bij Schuitema en Sligro. Dat wil zeggen dat er emmertjes los op staan, die ik elke keer bij elkaar mag rapen ondanks de krimpfolie. Kutzooi.
Bartholomeusmaandag 14 december 2009 @ 22:53
Met pallets is niks mis. Je moet alleen wel spul hebben dat zich er een beetje hendig op laat stapelen. En emmertjes stapelen meestal niet best nee
druppelkutmaandag 14 december 2009 @ 23:35
Nee je moet eens met volledig los gestapelde los van elkaar staande pallets gaan rijden

Voorbeeld:
2 vaten 50l bier, 3 vaten 20l bier
7 kratjes cola
4 kratten bier
2 kratjes fristi
5 dozen wijn
losse flessen sterk

Dit alles bij elkaar gehouden door een touwtje.

Dan rijden door kleine wegen in de kern van diverse dorpen/steden.


Oh, en alles met de hand een kelder van een kroeg in sjouwen


Nee, laat mij nu maar lekker met containers rondrijden.
Morgen moet ik in 2 etappen op een 70 tons weegbrug gaan staan. Eerst de voorwagen, dan de aanhanger.
Barcaconiadinsdag 15 december 2009 @ 00:19
Been there, done that.
Horecadistributie op pallets is kutwerk. Oh, wat heb ik vaak doosjes, kratjes of emmertjes staan stapelen na het rijden.

Het leukste was altijd lege fustjes terugladen. 35 euro's met 80 cbl-7 kratjes:
Vastgebonden met 1 touwtje op ongeveer 1,50 meter hoogte. Zo instabiel als de pest omdat het helemaal niks weegt.
Lossen moest buiten omdat daar al het leeggoed staat. Heftruckchauffeur er bij. Inmiddels wist ik precies hoe ik met die dingen om moest gaan, maar al die zaterdagwerkers op de heftruck niet. Draaien ze de wagen uit en hoppa, daar gaan de 80 kratjes weer
Soms hebben ze wel 10 pallets omgegooid op 1 wagen lossen.

Veel plezier met stapelen, ik had je gewaarschuwd van tevoren
Sounddragondinsdag 15 december 2009 @ 01:49
Mijn grootste 'oepsie'; d'r stond een betonnen muurtje in de weg
Was op een bedrijf waar ik vaak kwam, maar ik reed eigenlijk altijd met stuursemi's, en als je dan zo'n starre meekrijgt..



[ Bericht 12% gewijzigd door Sounddragon op 15-12-2009 01:55:12 ]
Barcaconiadinsdag 15 december 2009 @ 02:06
Wat had je in godsnaam geraakt?
Sounddragondinsdag 15 december 2009 @ 02:19
Lezuh

Een betonnen muurtje in de binnenbocht

Net trekkend in 5L ofzo, met 465 paardjes.. en dan leunt hij best door

Ik wam uit een put rijden, moest bovenaan haaks om door een doorgang terwijl de oplegger nog op de helling stond achter me.. flink hangen dus FF, en toen kwam hij recht, dan gaat 'ie er vandoor, en toen kwam ik 15 cm breedte te kort.
Ik zat in mijn rechterspiegel te kijken omdat ik daar met het kopschot rakelings langs een trailer met rongen reed, en toen ik weer links keek was ik net te laat.

[ Bericht 32% gewijzigd door Sounddragon op 15-12-2009 02:26:04 ]
glasbakdinsdag 15 december 2009 @ 07:50
Das best wel een harde klap geweest volgens mij
Bootje84dinsdag 15 december 2009 @ 08:12
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:49 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn grootste 'oepsie'; d'r stond een betonnen muurtje in de weg
Was op een bedrijf waar ik vaak kwam, maar ik reed eigenlijk altijd met stuursemi's, en als je dan zo'n starre meekrijgt..

[ afbeelding ]
De tering
druppelkutdinsdag 15 december 2009 @ 08:17
Gevalletje slag in de velg
Bootje84dinsdag 15 december 2009 @ 08:26
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 08:17 schreef druppelkut het volgende:
Gevalletje slag in de velg
Waarschijnlijk ook de velg van slag
glasbakdinsdag 15 december 2009 @ 09:08
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 08:26 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ook de velg van slag
En de halve asbevestiging
Redbarondinsdag 15 december 2009 @ 12:16
dat is wel een flinke oeps!
Barcaconiadinsdag 15 december 2009 @ 13:01
Je hebt em goed te pakken gehad inderdaad
WitAchterLichtdinsdag 15 december 2009 @ 19:16
mijn papa's wagen



Barcaconiadinsdag 15 december 2009 @ 19:26
Gaaf, LZV's zijn cool!
Ik kan het niet zien op je foto's, maar is het een gestuurde oplegger of niet?
Bootje84dinsdag 15 december 2009 @ 19:39
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:26 schreef Barcaconia het volgende:
Gaaf, LZV's zijn cool!
Ik kan het niet zien op je foto's, maar is het een gestuurde oplegger of niet?
Ik gok van niet, maar ik zou bijna zeggen dat dat bij een LZV practisch wel móet..
Redbarondinsdag 15 december 2009 @ 19:48
zo te zien niet, assen zitten vrij kort op elkaar.

Lzv is gewoon een lange combi
Toempfdinsdag 15 december 2009 @ 19:50
Als we het toch over (bijna)ongelukjes hebben....

De aantal keren dat ik met een losse trekker aan het driften ben geweest in een bocht op een nat wegdek, zijn niet meer op 1 hand te tellen. Heel leuk om te doen maar tegelijkertijd schijt je bagger. Misschien moet ik toch iets rustiger aan gaan doen op een natte weg.

Heb nu 1 jaar al mijn rijbewijzen, en 'gelukkig' maar 1 ongelukje gehad. Iets te vroeg weggedraaid met een trailer tussen 2 geparkeerde trailers in. Gevolg: een dikke zwarte streep van het rubber achterop de deur op de trailer die ernaast stond. Beginnersfoutje zullen we maar zeggen
Barcaconiadinsdag 15 december 2009 @ 20:01
Ja, dat heeft iedereen wel eens gehad denk ik. Zo heb ik ook wel eens een oplegger geschramd, geen echte schade. Even een half uurtje rubber poetsen en het is weer netjes.

Ik vind die van Sounddragon dan vervelender
Sounddragondinsdag 15 december 2009 @ 20:02
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 07:50 schreef glasbak het volgende:
Das best wel een harde klap geweest volgens mij
Valt wel mee, snelheid op de tacho was tussen de 10 en de 15 km/u, ze maken die trailers gewoon van schuimrubber

As is er later compleet onderuit geweest in de WP, maar alles is weer goed gekomen; ding rijdt nog steeds
Verder heb ik nooit écht gekkigheid gehad op een kleinigheidje na zo hier en daar, maar dit was wel echt meteen een dikke, was er ook behoorlijk ziek van.. was gewoon een stomme fout
Alexxxxxdinsdag 15 december 2009 @ 20:09
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:02 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Valt wel mee, snelheid op de tacho was tussen de 10 en de 15 km/u, ze maken die trailers gewoon van schuimrubber
Koop dan ook geen Nooteboom

dubidubdinsdag 15 december 2009 @ 20:11
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Koop dan ook geen Nooteboom

[ afbeelding ]
Niet hotlinken vanaf buzzybee, dat weet je toch?
Alexxxxxdinsdag 15 december 2009 @ 20:14
nee, dat wist ik niet

Maar goed, 'mijn' technische staf is goed bezig merk ik

druppelkutdinsdag 15 december 2009 @ 20:19
In de ochtend er zeker van zijn dat er niks achter je staat zo even een container de grill van je achterbuurman indrukken.

Schade was aanzienlijk. Niet bij mij maar wel op die Volvo ( )
dubidubdinsdag 15 december 2009 @ 20:28
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, dat wist ik niet

Maar goed, 'mijn' technische staf is goed bezig merk ik

[ afbeelding ]
Wat is er zo goed aan broshuis tov nooteboom dan? Ik lees dat wel vaker, maar ik kan me van beide fabrikanten niet indenken dat ze rommel produceren. PendelX is toch gewoon een succes te noemen?
Alexxxxxdinsdag 15 december 2009 @ 20:40
Ja, een succes voor de spare parts afdeling van de Noot.... Vaak kapot...

Broshuis bouwt topkwlaitiet op maat. Als je één trailer koopt word je net zo behandeld als wanneer je achternaam Van Seumeren of iets dergelijks is. Bij Nooteboom bouwen ze vooral in serie (vandaar hun gigantische onverkoopbare voorraden nu), en neme ze je pas serieus als klant als je minstens 10 andere Nootebooms op je erf hebt staan.
dubidubdinsdag 15 december 2009 @ 20:42
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, een succes voor de spare parts afdeling van de Noot.... Vaak kapot...

Broshuis bouwt topkwlaitiet op maat. Als je één trailer koopt word je net zo behandeld als wanneer je achternaam Van Seumeren of iets dergelijks is. Bij Nooteboom bouwen ze vooral in serie (vandaar hun gigantische onverkoopbare voorraden nu), en neme ze je pas serieus als klant als je minstens 10 andere Nootebooms op je erf hebt staan.
Oh ok. Zo'n vermoeden had ik wel een beetje, maar bedankt voor je antwoord . Al hebben ze bij Broshuis wel leuke trailers gebouwd voor die mensen met van Seumeren als achternaam, in plaats van bij Nooteboom..
Alexxxxxdinsdag 15 december 2009 @ 21:15
Nooteboom noemt zichzelf geloof ik hofleverancier van Mammoet, maar als het ECHT goed moet gaan ze naar Broshuis inderdaad
Bootje84woensdag 16 december 2009 @ 08:50
Ik had een keertje een deur van een schuur een stukje ingedeukt. Dacht dat dat ding hoger opgehaald was dan dat dat in werkelijkheid was. Was een deur van een week oud
Bartholomeuswoensdag 16 december 2009 @ 17:04
Ach. Ik heb wel eens met een cityhoppert een hagelnieuwe renault megane station van z'n achterlicht en achterscherm ontdaan om een uur of 6 's morgens in Duisburg. Sta je daar aan de deurbel. Guten Morgen, ist das Ihren auto?

Bij het wegrijden van de plas hadden ze eens de auto die het eerst weg moest (ik dus) helemaal achteraan neergezet, tussen en achter andere auto's. Dus eerst al andere auto's aan de kant gezet, en toen er tussenuit gewipt. Kijk ik in de spiegel, hangt de spiegel van de auto waar ik naast stond ineens op half 7

Op de binnenring van Parijs heeft invoegend verkeer voorrang. Daarom gaan alle vrachtwagens daar dus op de 2e baan rijden, want dan heb je geen last van die suicidale parijzenaren die hun auto in iedere halve millimeter prakken die ze vinden kunnen. Niet gehinderd door enige Parijservaring whatsoever bleef ik netjes rechts rijden. Tot er in de file vanaf de afrit ineens een auto een aanloop nam, en er van uit ging dat ik wel zou stoppen. Niet dus, ik heb hem helemaal niet aan zien komen. Resultaat: zijn velg krom, achterscherm in de kreukels, bumper los en achterportier krom. Ik had een losse treeplank en een losgeknapte sierplank. Tsja...

En zo zijn er wel meer gevalletjes geweest door de jaren heen
Redbaronwoensdag 16 december 2009 @ 21:04
kleine dingen hou je toch.
Afgelopen jaar toen ik net op de combi zat aan de kant vd weg moeten parkeren.
Ff achteruit rijden en een jong boompjes neerleggen...
Bartholomeuswoensdag 16 december 2009 @ 21:33
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:04 schreef Redbaron het volgende:
kleine dingen hou je toch.
Afgelopen jaar toen ik net op de combi zat aan de kant vd weg moeten parkeren.
Ff achteruit rijden en een jong boompjes neerleggen...
Of de bocht om maaien met de sleepas omhoog, en dan door de uitzwaai van de motorwagen met de ondervouwklep net ff een paaltje omtikken
Barcaconiawoensdag 16 december 2009 @ 21:55
Of in Den Bosch op de parade 2 van die mooie stenen plantenbakken meenemen met de uitzwaai van mijn citytrailer.

Shit happens zeg ik dan maar.
druppelkutwoensdag 16 december 2009 @ 21:58
Vandaag een stapel (3 hoog) autowrakken omver geduwd bij een klant
Bartholomeuswoensdag 16 december 2009 @ 22:01
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:58 schreef druppelkut het volgende:
Vandaag een stapel (3 hoog) autowrakken omver geduwd bij een klant
Dat telt niet, da's toch al schroot
Sounddragonwoensdag 16 december 2009 @ 22:04
Jah.. ipv de auto's dichtbouwen met spiegels, zou zeker voor het BBK werk een camera op allebei de achterste hoeken van je auto geen kwaad kunnen, die achterste hoeken, zeker bij trailers blijven toch listig

Dat zou achteruit maneuvreren een heeeel stuk prettiger maken
Redbaronwoensdag 16 december 2009 @ 23:23
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:04 schreef Sounddragon het volgende:
Jah.. ipv de auto's dichtbouwen met spiegels, zou zeker voor het BBK werk een camera op allebei de achterste hoeken van je auto geen kwaad kunnen, die achterste hoeken, zeker bij trailers blijven toch listig

Dat zou achteruit maneuvreren een heeeel stuk prettiger maken
Lijkt me niet heel praktisch. Volgens mij wordt er overal nog wel eens omgekoppeld.
Dan zou elke trekker en trailer voorzien moeten zijn van de apparatuur.
Sounddragonwoensdag 16 december 2009 @ 23:54
dus ??
druppelkutdonderdag 17 december 2009 @ 08:30
eindelijk sneeuw
ben al vanaf 6 uur aan t rijden
Klonkdonderdag 17 december 2009 @ 08:35
oei, schade opsomtopic

- vlaggenmast
- lantaarnpaal
- houten paaltje
- muurtje (ik rij achteruit, al mijn collega´s zwaaien, ik vrolijk terugzwaaien, ze bedoelde er iets anders mee, had ik een poort uit z´n voegen gereden en de bakstenen lagen vrolijk op mijn dak )
- en de mooiste, een brommobiel, achteruit een stoep op, ik dacht pleuris was een hoge stoep, geef een dot gas bij om de achterwielen de stoep op de krijgen, even later bleek het geen stoep te zijn maar een brommobiel tussen mijn achterkant en een muurtje
blupdonderdag 17 december 2009 @ 08:46
Ohja, ik heb ooit ook een zonnewering van een winkel eraf gereden in Amsterdam. Die dingen willen nog wel eens heel dicht langs de kant van de weg zijn uitgedraait.


Ik hoef niet te werken vandaag (650km file)
RealZeusdonderdag 17 december 2009 @ 11:24
Pfff,eindelijk op bed. De klant wilde dat ik nog even naar Friesland ging.Geen probleem.Maar daar lag heel veel sneeuw,normaal ben ik vanaf daar een uur bezig om terug te komen,nu drie uur.En ik ben nog geduwd met een heftruck omdat ik heul geen grip meer had.
druppelkutdonderdag 17 december 2009 @ 11:42
Dat van die grip is heel herkenbaar. Voor t stoplicht wegkomen met volle lading is haast onmogelijk.

Klein beetje gas en de wielen beginnen te spinnen
Alexxxxxdonderdag 17 december 2009 @ 12:28
nopg geen enkele vrachtwgen of bestelbus gesignaleerd hier, zowel op binnenkomende als uitgaande goederen nog nooit meegemaakt sinds ik hier werk...
Klonkdonderdag 17 december 2009 @ 12:44
dan maken jullie de laadkuilen goed schoon
Barcaconiadonderdag 17 december 2009 @ 13:00
Mijn collega heeft in de Efteling een keer beide hoeken van de tunnel langs het spookslot er uit gereden Die prestatie heb ik helaas nog niet gehad. Hij dacht dat hij er met de bakwagen wel onderdoor kon. Op het hoogste punt kon dat ook maar de hoeken liepen rond af
dubidubdonderdag 17 december 2009 @ 13:01
quote:
Op donderdag 17 december 2009 12:44 schreef Klonk het volgende:
dan maken jullie de laadkuilen goed schoon
Overdekt.
Bartholomeusdonderdag 17 december 2009 @ 13:56
Sneeuw. Altijd lache

Huppelkut: mooie kutbanden heb jij dan, normaal moet het juist met een lekkere asdruk geen groot probleem zijn
Barcaconiadonderdag 17 december 2009 @ 13:59
Gewoon laten spollen tot er warmte in de band komt en je weer grip hebt. Geen probleem!

En inderdaad, op 50 ton zou dat toch geen probleem moeten zijn dacht ik. Maarem, had jij geen 6x4 of ben ik nu helemaal in de war?
Bartholomeusdonderdag 17 december 2009 @ 14:01
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:59 schreef Barcaconia het volgende:
Gewoon laten spollen tot er warmte in de band komt en je weer grip hebt. Geen probleem!

En inderdaad, op 50 ton zou dat toch geen probleem moeten zijn dacht ik. Maarem, had jij geen 6x4 of ben ik nu helemaal in de war?
Ik denk dat het gewoon een 6x2 is. Conclusie: gewoon die sleepas omhoog
Barcaconiadonderdag 17 december 2009 @ 14:05
Dan ben ik in de war, ik dacht echt dat het een 6x4 was
Enneuh, sleepas omhoog bij volle lading? Als je dat gaat doen kun je net zo goed die hele sleepas er onderuit slijpen
druppelkutdonderdag 17 december 2009 @ 14:32
Idd, gewoon sleepas omhoog gooien. Dan krijg ik tot 30 km/h 15 ton aslast op de aandrijfas.

Maar ja, spelen is ook leuk
Barcaconiadonderdag 17 december 2009 @ 14:42
Spelen? Ik denk dat als je 15 ton op je aangedreven as blijft houden, en eventueel ook nog gaat lossen daarmee dat je een tijdje niks meer te spelen hebt
druppelkutdonderdag 17 december 2009 @ 14:46
Eej. Ik ben wel gek maar niet dom
Spelen alleen maar met normale of lichte aslast!

15 ton op de aandrijfas en dan los gaan met het gas?
Barcaconiadonderdag 17 december 2009 @ 15:02
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:46 schreef druppelkut het volgende:
Eej. Ik ben wel gek maar niet dom
Spelen alleen maar met normale of lichte aslast!

15 ton op de aandrijfas en dan los gaan met het gas?
Tja, je hebt er altijd van die chauffeurs bij Ik wilde het maar duidelijk maken.

Wij kregen van de week een garantieclaim binnen van een chauffeur die zijn koppelschotel kapot had. Hij zei dat die niet wilde openen en nu zijn hendel kapot was.
Na doorvragen bleek dat hij niet wist dat je bij deze schotels de hendel een centimeter op moet tillen voordat je hem open kunt maken. Hij kreeg dus met geen mogelijkheid die hendel uitgetrokken. Toen bedacht hij dat er meer kracht nodig was en had hij met een ketting dat ding aan de trekhaak van zijn auto gespannen. Zo'n beetje die koppelschotel door de midden getrokken dus

Garantie? Neuh, doe maar niet.
RealZeusdonderdag 17 december 2009 @ 18:31
Zo, ik ben een soort van wakker. Wat een hel vannacht zeg.

Vooral toen ik vast stond bij dat losadres.

Zij zitten naast de weg en de weg ligt op een verhoging. Er komen was nioet zo'n probleem , zij het dat het langzaam ging. Maar ja, je moet ook weer eens weg en met 12 pallets stukgoed in je trailer heb je ook niet echt veel druk op je trekas.
En ik had een automaat.

Eerst maar achteruit, daar lag de minste sneeuw. De trailer stond met de assen op de weg en toen begon de trekker te spinnen en was niet meer achteruit te krijgen.

Mmm, da's kut.

Toen gang zetten voor zover mogelijk en door die laag sneeuw heen. Dat remde de trekker al behoorlijk af maar de trailer kreeg ik er dus niet door want toen begon het kreng weer te spinnen.
Sper erop. Hielp niet.

Toen is de heftruck chauffeur mij gaan duwen en uiteindelijk begon het kreng te rollen.
Probleem was wel dat ik met de neus eigenlijk de verkeerde kant op stond en in het straatje waar ik normaal dan keer lag ook iets te veel sneeuw naar mijn smaak. Dus maar doorrijden tot ik bij Akkrum was en daar de snelweg weer op terug kon.

En ik draai op een gegeven moment een bocht in , komt er een auto aan die gaat net verkeerd staan. Moest ik stoppen.
Ik kreeg het ding weer aan de rol, zij het met moeite. En ik heb geen foto gemaakt, maar de auto zag er uit alsof ik er mee op poolexpeditie was geweest. Klompen sneeuw aan de klep, fietsenvangers en de steunpoten, de ijspegels hingen aan de spiegels, ik had witte ruitenwissers en de hele voorkant zat vol sneeuw en ijs.

Maar goed, vannacht kan ik later beginnen dan eigenlijk de bedoeling was, da's wel prettig.
Het is alleen wel dezelfde route als gisteren.

druppelkutdonderdag 17 december 2009 @ 18:42
En dan blijkt alle sneeuw aangevroren te zijn en dus nog gladder
RealZeusdonderdag 17 december 2009 @ 18:50
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:42 schreef druppelkut het volgende:
En dan blijkt alle sneeuw aangevroren te zijn en dus nog gladder
Ja.

Op de snelweg in de file bij een viaduct omhoog moest al met een fluwelen voetje. Ik heb in ieder geval de bak maar op handmatig gezet want ik zag het al weer gebeuren dat dat ding ging schakelen op momenten dat ik er absoluut niet op zat te wachten.
glasbakvrijdag 18 december 2009 @ 04:37
Eindelijk sneeuw

En ik zit hier in 27 graden vakantie te vieren
TommyGunvrijdag 18 december 2009 @ 08:34
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:42 schreef druppelkut het volgende:
En dan blijkt alle sneeuw aangevroren te zijn en dus nog gladder
blupvrijdag 18 december 2009 @ 09:48
LF met kapotte ABS
Ben benieuwd of ik die auto maandag nog terug zie
druppelkutvrijdag 18 december 2009 @ 13:37
Muhahahahahaa

Die ene keer dat ik keurig 49880 kg weeg krijg ik controle van de KLPD. Zelfs mijn aslasten klopten

Hun comentaar: "Ze moeten niet allemaal zo laden als jij. Dan hebben wij geen werk meer."

druppelkutvrijdag 18 december 2009 @ 13:37
Oh ja, ik had er al 5 ton uit laten halen!
Barcaconiavrijdag 18 december 2009 @ 13:40
Ach, je bent een vrouw. Dan knijpen ze toch graag een oogje dicht, niet?
Alexxxxxvrijdag 18 december 2009 @ 14:43
niet als je een lelijke vrouw bent
Barcaconiavrijdag 18 december 2009 @ 14:44
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
niet als je een lelijke vrouw bent
Ervaring, Alex?
druppelkutvrijdag 18 december 2009 @ 16:10
Hmmmm.....

Luchtbalg van m'n aanhanger blijft leeg.
Ventieltje bevroren?
Alexxxxxvrijdag 18 december 2009 @ 18:07
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:44 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ervaring, Alex?
Mijn baard is toch wel een goede weggever over mijn geslacht.
Alexxxxxvrijdag 18 december 2009 @ 18:58
Mocht iemand denken dat ie veel verstand heeft van vrachtwagens, en die kennis om wil zetten naar spulletjes (met name miniaturen en kleding): De BuzzyBee Eindejaarsquiz is weer online!
ShizzleMyDizzlevrijdag 18 december 2009 @ 19:12
Lol, één van de vrachtwagens op mijn werk kon vandaag niet echt weg.
's Ochtends gestart, lucht gedraaid etc. Handrem eraf, maar lampje bleef branden. Gas geven, maar nee hoor hij kwam niet vooruit; de handrem blijf dus gewoon erop zitten.
4 uur later en allerlei fratsen later (een andere wagen er een half uur met uitlaat voor zetten ) ging ie eindelijk rijden.

Helaas was de lol van korte duur: de handrem ging er niet meer op

Toen is ie maar naar Ruttchen gebracht. Mercedes
Barcaconiavrijdag 18 december 2009 @ 19:13
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Mocht iemand denken dat ie veel verstand heeft van vrachtwagens, en die kennis om wil zetten naar spulletjes (met name miniaturen en kleding): De BuzzyBee Eindejaarsquiz is weer online!
quote:
Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen
Ga ik via de site naar dat topic:
quote:
General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]

User 15095buzzy already has more than 'max_user_connections' active connections [1203]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.


Nu doet ie het wel.

Dat 360 plaatje Een van de weinigen die ik in een halve seconde herkende

En uiteraard het kenteken van de Cayenne, die vergeet ik ook niet vlug

[ Bericht 7% gewijzigd door Barcaconia op 18-12-2009 19:22:07 ]
Alexxxxxvrijdag 18 december 2009 @ 19:16
Ja die melding is erg vervelend, binnenkort naar en grotere server...

Als het goed is doet hij het nu wel via de directe link? (en bij de max user connecties ff op F5 drukken )
ShizzleMyDizzlevrijdag 18 december 2009 @ 20:01
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:12 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Lol, één van de vrachtwagens op mijn werk kon vandaag niet echt weg.
's Ochtends gestart, lucht gedraaid etc. Handrem eraf, maar lampje bleef branden. Gas geven, maar nee hoor hij kwam niet vooruit; de handrem blijf dus gewoon erop zitten.
4 uur later en allerlei fratsen later (een andere wagen er een half uur met uitlaat voor zetten ) ging ie eindelijk rijden.

Helaas was de lol van korte duur: de handrem ging er niet meer op

Toen is ie maar naar Ruttchen gebracht. Mercedes
Niemand reageert op mijn post

Ik wist in ieder geval nog niet eens dat dat kan, bij een handrem die op lucht werkt. Naja, ben pas 19 jaar oud. Weer wat geleerd
Barcaconiavrijdag 18 december 2009 @ 20:09
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Niemand reageert op mijn post

Ik wist in ieder geval nog niet eens dat dat kan, bij een handrem die op lucht werkt. Naja, ben pas 19 jaar oud. Weer wat geleerd
Bij Volvo zit er een extra knop op het dashboard die je in moet drukken om de handrem 's ochtends los te laten nadat je lucht gedraaid hebt. De eerste keer dat ik met een ouwe Volvo reed kreeg ik dat ding ook onmogelijk van zijn plek af. Ik terug van de standplaats naar kantoor gelopen, verhaal uitgelegd, weer terug. Kut, gewoon knop op het dash indrukken

Maar als je handrem er niet meer op wil zal er wel iets kapot zijn neem ik aan.


Hier, net onder de handremhendel zie je hem zitten.
ShizzleMyDizzlevrijdag 18 december 2009 @ 20:12
Iets met een stang ofzo, ik weet het niet precies wat het was. Heb zelf geen groot rijbewijs en ben qua vrachtauto's nog niet zo heel technisch.

Wel apart van zo'n Volvo, die knop induwen. Maar moet je die dan elke keer in duwen als je de handrem los haalt???
RealZeusvrijdag 18 december 2009 @ 20:15
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:09 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Bij Volvo zit er een extra knop op het dashboard die je in moet drukken om de handrem 's ochtends los te laten nadat je lucht gedraaid hebt. De eerste keer dat ik met een ouwe Volvo reed kreeg ik dat ding ook onmogelijk van zijn plek af. Ik terug van de standplaats naar kantoor gelopen, verhaal uitgelegd, weer terug. Kut, gewoon knop op het dash indrukken

Maar als je handrem er niet meer op wil zal er wel iets kapot zijn neem ik aan.
[ afbeelding ]

Hier, net onder de handremhendel zie je hem zitten.
De nieuwe FH
RealZeusvrijdag 18 december 2009 @ 20:15
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:12 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
.

Wel apart van zo'n Volvo, die knop induwen. Maar moet je die dan elke keer in duwen als je de handrem los haalt???
Nee, de ene springt er wel op, de andere niet. Het verschilt.
druppelkutvrijdag 18 december 2009 @ 20:20
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:15 schreef RealZeus het volgende:

[..]

De nieuwe FH O +
zo, ff gecorrigeerd
Barcaconiavrijdag 18 december 2009 @ 20:20
Wat die knop exact doet weet ik niet. Het is alleen 's ochtends. Waarschijnlijk zit er een beveiliging in de remmen dat wanneer de luchtbalg helemaal leeg is er een ventiel dicht gaat oid.

Handrem die vastloopt door een stang? Dat kan haast alleen de arm aan de nokkenas van je remtrommel (mits trommel) zijn. Rembooster die bevroren is oid bijvoorbeeld.


Die gele stang zeg maar.
RealZeusvrijdag 18 december 2009 @ 20:21
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:20 schreef druppelkut het volgende:

[..]

zo, ff gecorrigeerd


Nee, die koektrommel met die glazen voorgevel waar jij in rijdt is fijn.

Met zo'n gare ZF AS-tronic.

Volvo
Barcaconiavrijdag 18 december 2009 @ 20:21
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:20 schreef druppelkut het volgende:

[..]

zo, ff gecorrigeerd
Geen idee waar je over praat, duidelijk Er is maar 1 auto beter dan een MAN en dat is natuurlijk een Volvo
druppelkutvrijdag 18 december 2009 @ 20:22
Happerdehap
Barcaconiavrijdag 18 december 2009 @ 20:22
Oja, dadelijk naar het vliegveld voor het eerst sinds lange tijd weer naar NL
druppelkutvrijdag 18 december 2009 @ 20:22
En MAN is toch beter
RealZeusvrijdag 18 december 2009 @ 20:23
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:21 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Geen idee waar je over praat, duidelijk Er is maar 1 auto beter dan een MAN en dat is natuurlijk een Volvo
Ze heeft toch maar weer bewezen dat vrouwen geen verstand van auto's hebben.
RealZeusvrijdag 18 december 2009 @ 20:23
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:22 schreef druppelkut het volgende:
En MAN is toch beter
Zie mijn vorige post
Barcaconiavrijdag 18 december 2009 @ 20:23
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:22 schreef druppelkut het volgende:
En MAN is toch beter


druppelkutvrijdag 18 december 2009 @ 20:24
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:23 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ze heeft toch maar weer bewezen dat vrouwen geen verstand van auto's hebben.
* pets *
druppelkutvrijdag 18 december 2009 @ 20:25
Dag Filip
Jammer dat je weggaat van het journaal
druppelkutvrijdag 18 december 2009 @ 20:25
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:22 schreef Barcaconia het volgende:
Oja, dadelijk naar het vliegveld voor het eerst sinds lange tijd weer naar NL
Kerst vieren?
druppelkutvrijdag 18 december 2009 @ 20:26
Kwartet!
RealZeusvrijdag 18 december 2009 @ 20:26
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:24 schreef druppelkut het volgende:

[..]

* pets *
Barcaconiavrijdag 18 december 2009 @ 20:27
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:25 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Kerst vieren?
Jeuh, hier zitten ze met kerst toch maar bij familie, zit ik in mijn eentje thuis. Nee dankje.
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:24 schreef druppelkut het volgende:

[..]

* pets *
druppelkutvrijdag 18 december 2009 @ 20:28
Nee, in je eentje zitten met de kerst is niks.

Zou willen dat ik niet alleen zat :|
Barcaconiavrijdag 18 december 2009 @ 20:30
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:28 schreef druppelkut het volgende:
Nee, in je eentje zitten met de kerst is niks.

Zou willen dat ik niet alleen zat :|
Oja, en sneeuw in NL .
Kom ik uit de sneeuw, ga ik hier weg, krijg ik nog meer sneeuw
RealZeusvrijdag 18 december 2009 @ 20:43
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:28 schreef druppelkut het volgende:

Zou willen dat ik niet alleen zat :|


+1 herkenbaar trouwens
druppelkutvrijdag 18 december 2009 @ 20:45
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:43 schreef RealZeus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

+1 herkenbaar trouwens
Zullen wij maar gaan daten?
Leeftijd scheelt niet veel
Alexxxxxvrijdag 18 december 2009 @ 20:46
+2 herkenbaar, maar goed, kom ik ook eens aan fotos posten toe!

en ZF rules
druppelkutvrijdag 18 december 2009 @ 20:47
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
+2 herkenbaar, maar goed, kom ik ook eens aan fotos posten toe!

en ZF rules
Nee, met jou date ik niet. Friezen
Alexxxxxvrijdag 18 december 2009 @ 20:48
Ik wil niet daten, ik wil gewoon neuken en iemand die de afwas doet, verder geen gezeur.
druppelkutvrijdag 18 december 2009 @ 20:49
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil niet daten, ik wil gewoon neuken en iemand die de afwas doet, verder geen gezeur.
Goed punt. Maar nee....
druppelkutvrijdag 18 december 2009 @ 20:49
Ik doe geen afwas namelijk
Barcaconiavrijdag 18 december 2009 @ 20:50
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil niet daten, ik wil gewoon neuken en iemand die de afwas doet, verder geen gezeur.
Kijk, een echte vent. Zoals het hoort.
Dit kan ik zeggen omdat mijn vriendin toch geen Nederlands spreekt
Alexxxxxvrijdag 18 december 2009 @ 20:54
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:49 schreef druppelkut het volgende:
Ik doe geen afwas namelijk
geen afwas is geen sex, veel plezier met RZ!
Alexxxxxvrijdag 18 december 2009 @ 20:55
ik lach me dood als ik straks thuis kom en een van mn exen boos in dit topic heeft gepost
Sounddragonzaterdag 19 december 2009 @ 01:09
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:28 schreef druppelkut het volgende:
Nee, in je eentje zitten met de kerst is niks.

Zou willen dat ik niet alleen zat :|
Euj, waar is die meid van een tijdje geleden gebleven ?? one night stand ??

Ik zit de halve avond alleen 1e KD; vrouw moet de nacht werken, net als oud en nieuw trouwens
glasbakzaterdag 19 december 2009 @ 02:02
Eindelijk weer eens een witte kerst, zit ik op de Filipijnen
Barcaconiazaterdag 19 december 2009 @ 02:58
Werken op 1ste kerstdag? Speelt ze kerstvrouw?
Sounddragonzaterdag 19 december 2009 @ 03:15
Neh.. call center
RealZeuszaterdag 19 december 2009 @ 08:09
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:45 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Zullen wij maar gaan daten?
Leeftijd scheelt niet veel
Die hoor ik niet vaak.
Toempfzaterdag 19 december 2009 @ 09:45
Ik kijk even 1 dagje niet in dit topic, is iedereen ineens wanhopig aan het daten gegaan
druppelkutzaterdag 19 december 2009 @ 10:53
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 09:45 schreef Toempf het volgende:
Ik kijk even 1 dagje niet in dit topic, is iedereen ineens wanhopig aan het daten gegaan
Lijkt wel [singles] Daten er op los #38
Bootje84zaterdag 19 december 2009 @ 18:10
Hoe oud ben je dan druppelkut..?

Ennuh, zijn jullie "van die mensen" die echt álleen maar op een bepaald merk vrachtwagen rijden en pertinent weigeren om op een ander merk te rijden..?

Waar ik werk zijn (wat ik vind) een paar van die mierenneukers... Mij zal het echt geen reet boeien. Zolang er maar wielen onder zitten, een stuur met stoel in de cabine en een radio. Dan vermaak ik me wel
druppelkutzaterdag 19 december 2009 @ 18:42
37

Voor wat betreft merkvastheid, ben ik niet zo vast.
Veel op Daf gezeten (cf en xf) en dat zijn lekker solide bakken. Regelmatig Mercedes met EPS gereden maar dat nooit meer! Volvo heb ik ook een tijdje mee gehad maar dt verdient mijn voorkeur toch echt niet. Scania die heb ik na een week teruggegeven en gevraagd of ik mijn MAN weer terug mocht hebben

Was een vlamnieuwe Scania R620 overigens. Met alles erop en eraan wat er maar aan opties te krijgen was. Zal straks wel eens een foto ervan posten.
druppelkutzaterdag 19 december 2009 @ 18:44
Maar ik ben dan ook een zeer verwende chauffeuse. De grootste cabine, alle toeters en bellen erop en een zeer lekkere geluidsinstallatie
RealZeuszaterdag 19 december 2009 @ 18:54
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 18:42 schreef druppelkut het volgende:
Van '37
Zo, da's best oud.
druppelkutzaterdag 19 december 2009 @ 18:59
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 18:54 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Zo, da's best oud.
* pets *
druppelkutzaterdag 19 december 2009 @ 19:06

waarom niet gewoon 1 kopen als je er 2 kunt kopen

die linker is een week lang van mij geweest.
LoempiaLizazaterdag 19 december 2009 @ 19:33
Scania zijn baggerwagens. Ik rij af en toe op een P380-je, maar neem altijd m'n niergordel mee, dat gestuiter in die bakken.... En dan maar zeggen dat het de rolls-royce onder de vrachtwagen is. Ik heb gewoon graag een Volvo, die I-shift..... Heb trouwens vorige week donderdag m'n LZV gehaald, jeeeeej. Nu nog een LZV geleverd krijgen bij ons met 2 korte opleggertjes van 10,55m en een combi-dolly om het spul aan elkaar te prutsen.
RealZeuszaterdag 19 december 2009 @ 19:47
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 18:59 schreef druppelkut het volgende:

[..]

* pets *


Je slaat wel graag, hè?
Bartholomeuszaterdag 19 december 2009 @ 22:39
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:47 schreef RealZeus het volgende:

[..]



Je slaat wel graag, hè?
Niet erg, heeft ze wat goed te maken. En wanneer ga je nou es inhoudelijk reageren op haar uitnodiging? Of zit dat combi-ding je echt dwars?

Een collega van me is vandaag vertrokken om maandag te lossen in Burgos. Met z'n R380 met opticruise Ik heb 'm veel succes gewenst in de Pyreneeën

Zelf morgen lossen in Wetschen, doorrijden naar Bremen, en dan daar maandagmorgen lossen. Daarna nog 3 klantjes, en wat er daarna komt wisten de wijze heren nog niet
Met een XF
Barcaconiazondag 20 december 2009 @ 00:40
Waarom zou je met een R380 niet goed in Burgos aankomen? Ongeveer een jaar geleden nog gedaan met een MAN TG340A en 40 ton er op. Ging goed, langzaam maar goed
Bootje84zondag 20 december 2009 @ 04:25
37? Damn, bijna antiek
glasbakzondag 20 december 2009 @ 04:44
39
LoempiaLizazondag 20 december 2009 @ 09:25
33
Toempfzondag 20 december 2009 @ 13:30
Ik werd gisteren gebeld door een collega van me, die heeft 20 uur stil gestaan bij de tunnel in Calais omdat de treinen vastgevroren stonden. Samen met nog 4 auto's van ons. Ik denk niet dat de klanten er erg blij mee waren dat ze heel de zaterdag geen bloemen konden verkopen.

Hierbuiten is het trouwens ook een drama, er is aardig wat sneeuw gevallen vannacht. Als dat morgen nog zo is, hoef ik echt niet zo nodig te rijden. Dan blijf ik wel een dagje op de zaak lopen
druppelkutzondag 20 december 2009 @ 14:42
Laat mij maar rijden met die sneeuw. Lachen!

Vandeweek op een vestiging met een lege motorwagen wat dougnuts gedaan
LoempiaLizazondag 20 december 2009 @ 19:37
Sneeuw is wel leuk ook ja. Mijn collega was vandaag om 12:30 leeg in Dordrecht en stond om half 5 nog te martelen om van de A12 de A27/A28 op te komen, samen met nog 2 anderen die dezelfde kant op moesten. Was een auto de bocht uit gevlogen, werd geremd en toen kwamen ze niet meer weg. Gelukkig was er nog een Noor onderweg die sneeuwkettingen had en zo alles 3 de auto's omhoog heeft gekregen. Zelf reed hij volgens m'n collega zonder kettingen omhoog, maar ja, die eigenwijze Scandinaviërs die graag dood willen enzo
druppelkutzondag 20 december 2009 @ 20:23
Kreeg net een telefoontje. Morgen om half 8 beginnen ipv 6 uur.

Uitslapen
RealZeuszondag 20 december 2009 @ 20:42
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 22:39 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Niet erg, heeft ze wat goed te maken. En wanneer ga je nou es inhoudelijk reageren op haar uitnodiging? Of zit dat combi-ding je echt dwars?
Ik ben een mietje.

Nee, dat combi-ding zit me niet dwars, ze rookt dat is het meer. En ik denk dat ik ook genoeg heb waar zij niet op zit te wachten.

* gauw weer achter de sneeuwduin op het dakterras duikt.
druppelkutzondag 20 december 2009 @ 20:45
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:42 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik ben een mietje.

Nee, dat combi-ding zit me niet dwars, ze rookt dat is het meer. En ik denk dat ik ook genoeg heb waar zij niet op zit te wachten.

* gauw weer achter de sneeuwduin op het dakterras duikt.


Ja, duik maar gauw weg!

Ik ben ook een mietje hoor
druppelkutzondag 20 december 2009 @ 20:47
Maaruh RZ.......

Niet zo negatief over jezelf hè!
"Ik heb genoeg waar zij ook niet op zit te wachten"

Jij weet niet waarop ik wacht! Dat weet je van niemand.
RealZeuszondag 20 december 2009 @ 20:48
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef druppelkut het volgende:
Maaruh RZ.......

Niet zo negatief over jezelf hè!
"Ik heb genoeg waar zij ook niet op zit te wachten"

Jij weet niet waarop ik wacht! Dat weet je van niemand.
Trust me, gezien de posts in een topic weet ik dat zeker.
druppelkutzondag 20 december 2009 @ 20:51
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:48 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Trust me, gezien de posts in een topic weet ik dat zeker.
Gaat t nou over een topic van mij of een topic van jou?
druppelkutzondag 20 december 2009 @ 20:52
Want als het over een topic van mij gaat, heb je teveel haar
RealZeuszondag 20 december 2009 @ 20:57
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:52 schreef druppelkut het volgende:
Want als het over een topic van mij gaat, heb je teveel haar
Barcaconiazondag 20 december 2009 @ 20:58
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:52 schreef druppelkut het volgende:
Want als het over een topic van mij gaat, heb je teveel haar
!
Is dit het centrale Fok! R&P slowchat topic?
druppelkutzondag 20 december 2009 @ 21:00
Alexxxxxzondag 20 december 2009 @ 21:15
Dat krijg je er nu van, de hele week alleen in die cabine... Is niet goed voor een mens!

druppelkutzondag 20 december 2009 @ 21:16
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat krijg je er nu van, de hele week alleen in die cabine... Is niet goed voor een mens!

Dat maak ik in het weekend ruimschoots goed heur!
Barcaconiazondag 20 december 2009 @ 21:25
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:16 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Dat maak ik in het weekend ruimschoots goed heur!
Heeft het iets met *pets* te maken?
druppelkutzondag 20 december 2009 @ 21:43
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:25 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Heeft het iets met *pets* te maken?
Als jij dat wil..........
druppelkutzondag 20 december 2009 @ 21:44
Ik heb wel *pets* gedaan dit weekend.
Meende er ff 1 handtastelijk te zijn. Nu heb ik 2 knokkels open liggen.
Alexxxxxzondag 20 december 2009 @ 21:55
*pets* is ok

* Alexxxxx gaat weer ff naar KEL
RealZeuszondag 20 december 2009 @ 22:34
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat krijg je er nu van, de hele week alleen in die cabine... Is niet goed voor een mens!

Klopt.

RealZeuszondag 20 december 2009 @ 23:02


Vrachtwagenchauffeur
Barcaconiazondag 20 december 2009 @ 23:07
quote:
Op zondag 20 december 2009 23:02 schreef RealZeus het volgende:


Vrachtwagenchauffeur
! Dat ze die vent ook vakken laten vullen
RealZeuszondag 20 december 2009 @ 23:10
quote:
Op zondag 20 december 2009 23:07 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

! Dat ze die vent ook vakken laten vullen
Jij gelooft dat??
Barcaconiazondag 20 december 2009 @ 23:26
quote:
Op zondag 20 december 2009 23:10 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Jij gelooft dat??
Niet echt, maar de rest van het verhaal klinkt zeer plausibel. En het is gewoon lachen natuurlijk
Bootje84maandag 21 december 2009 @ 08:31
Ik zat donderdag bijna met mn eigen auto (yaris) op een paaltje toen ik de laan op stuurde
blupmaandag 21 december 2009 @ 14:18
quote:
Op zondag 20 december 2009 23:02 schreef RealZeus het volgende:


Vrachtwagenchauffeur
Ik had 't er nooit ingereden, sowieso laadkuil in rijden met dit weer.....
dubidubmaandag 21 december 2009 @ 17:17
quote:
Op maandag 21 december 2009 14:18 schreef blup het volgende:

[..]

Ik had 't er nooit ingereden, sowieso laadkuil in rijden met dit weer.....
Op FloraHolland kwamen ze vandaag ook niet allemaal zonder hulp boven... Ondanks het 10 uur lang sneeuwruimen op zondag...
Bootje84maandag 21 december 2009 @ 17:18
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:17 schreef dubidub het volgende:

[..]

Op FloraHolland kwamen ze vandaag ook niet allemaal zonder hulp boven... Ondanks het 10 uur lang sneeuwruimen op zondag...
Ik had zaterdag nergens last van.. Ten minste.. Waar? Ik heb het over H'dijk
dubidubmaandag 21 december 2009 @ 18:31
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:18 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ik had zaterdag nergens last van.. Ten minste.. Waar? Ik heb het over H'dijk
Zaterdag weet ik het niet... Sprak zondag iemand van de facilitaire dienst, hij kwam net van de veiling waar 'ie met de sneeuwploegen had gesproken. Ze waren om 13.00 u begonnen, en hoopten om 23:00 uur klaar te zijn... Bij ons kwam de chauffeur ook klagend terug na het wegbrengen van 3 karretjes kerststerren... Hij had ook problemen om het dok uit te komen.
Toempfmaandag 21 december 2009 @ 22:47
Nu op Veronica, Fobiac, gaat over een vluchtelingenkamp in Calais. Dat hebben wij ook wel eens een paar keer gehad, vluchtelingen die als je met 90 km/h op de snelweg rijdt onder de laadklep hangen, en die lui die in de bak helemaal naar voren kruipen over alle bloemen heen Die vluchtelingen zijn zo ongelooflijk wanhopig, het maakt ze geen zak uit hoe ze in Engeland komen, als ze er maar komen, koste wat kost.

Daarom luidt het devies ook: nooit stoppen als je onderweg bent naar Calais
druppelkutdinsdag 22 december 2009 @ 07:38
Zucht.

Om 6 uur begonnen en het enige wat ik tot nu toe heb gedaan is in de kantine zitten en koffie drinken.
Bootje84dinsdag 22 december 2009 @ 09:11
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 07:38 schreef druppelkut het volgende:
Zucht.

Om 6 uur begonnen en het enige wat ik tot nu toe heb gedaan is in de kantine zitten en koffie drinken.
Kijk, dát is nog eens lekkere koffie..

Stond gisteren vast met mijn auto op de parkeerplaats van de supermarkt.

Auto is toch wat lager dan dat ik in had geschat. Stond met mijn bodemplaat in de sneeuw
druppelkutdinsdag 22 december 2009 @ 09:21
En ik zit nog steeds in de kantine

alleen die koffie is niet meer te zuipen
Sounddragondinsdag 22 december 2009 @ 10:03
Dan zet je toch FF verse

En blijven zeuren voor gebak natuurlijk
druppelkutdinsdag 22 december 2009 @ 10:05
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:03 schreef Sounddragon het volgende:
Dan zet je toch FF verse

En blijven zeuren voor gebak natuurlijk
Automatenkoffie en al een roze koek op!

Maar goed nieuws: over een kwartiertje mag ik gaan rijden
Sounddragondinsdag 22 december 2009 @ 10:07
druppelkutdinsdag 22 december 2009 @ 10:10
Kut
wordt er net een mooi ritje St. Niklaas voor m'n neus weggekaapt. Dan maar naar Rotterdam.
Sounddragondinsdag 22 december 2009 @ 10:12
toeteren als je langs Nieuwerkerk rijdt he
druppelkutdinsdag 22 december 2009 @ 10:16
Ligt dat aan de A15?
RealZeusdinsdag 22 december 2009 @ 10:25
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:16 schreef druppelkut het volgende:
Ligt dat aan de A15?
Als je heeeel hard toetert wel. En als het heel glad is kom je er misschien ook wel.

Kunnen alle automobilisten met sneeuwvrees in het vervolg thuisblijven?
En kunnen de Belgen ook even zout strooien in de Bevrijdingstunnel? Dat bleek een ijsbaan ,ik durfde niet eens meer te ademen. En ik had al zo'n fijne auto bij me,een deinende,met kutautomaat uitgeruste Mercedes Actros 1841
Het enige mooie aan dat ding is het dashboard en die blauwe nachtverlichting
druppelkutdinsdag 22 december 2009 @ 10:31
Ook mooi wortelnoten plastic net als in de rest van die baggerzooi?
Sounddragondinsdag 22 december 2009 @ 11:43
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:16 schreef druppelkut het volgende:
Ligt dat aan de A15?
Nee helaas, dat wordt dan omrijden via de A20
Barcaconiadinsdag 22 december 2009 @ 12:24
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:31 schreef druppelkut het volgende:
Ook mooi wortelnoten plastic net als in de rest van die baggerzooi?
Maar wel vergelijkbare toerenteller en snelheidsmeter layout als in een ouwe 190 Daar kan ik nog steeds vrolijk van worden.
LoempiaLizadinsdag 22 december 2009 @ 18:55
Oew, een 190 Daar word ik een blij jongetje van Heb zelf een 190 2,5D automaat gehad, fijnste auto ooit zou ik bijna zeggen
dubidubdinsdag 22 december 2009 @ 18:57
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:47 schreef Toempf het volgende:
Nu op Veronica, Fobiac, gaat over een vluchtelingenkamp in Calais. Dat hebben wij ook wel eens een paar keer gehad, vluchtelingen die als je met 90 km/h op de snelweg rijdt onder de laadklep hangen, en die lui die in de bak helemaal naar voren kruipen over alle bloemen heen Die vluchtelingen zijn zo ongelooflijk wanhopig, het maakt ze geen zak uit hoe ze in Engeland komen, als ze er maar komen, koste wat kost.

Daarom luidt het devies ook: nooit stoppen als je onderweg bent naar Calais
Dan was die aflevering van vorige week beter
Redbarondinsdag 22 december 2009 @ 21:37
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:57 schreef dubidub het volgende:

[..]

Dan was die aflevering van vorige week beter
Alles waar suzanne in zit is leuk om naar de kijken


Wat ben ik die verrekte sneeuw zat zeg, gister tot 4x vast gestaan om met de nodige moeite weer weg te komen. Vandaag nog eens een put in gemoeten waar ik nauwelijks meer weg kwam door onvoldoende asdruk.
Automobilisten die als mietjes met 40 over de autoweg rijden omdat er sneeuw ligt..
RealZeuswoensdag 23 december 2009 @ 00:35
Tering,wat een rij. Ik ben nog lang niet aan de beurt hier.
motarowoensdag 23 december 2009 @ 00:47
Nou nog aan t werk?
RealZeuswoensdag 23 december 2009 @ 02:42
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:47 schreef motaro het volgende:
Nou nog aan t werk?
Nachtchauffeur,jeweets
LoempiaLizawoensdag 23 december 2009 @ 07:00
Appie Heijn aanleveren op t DC in Nieuwegein?
RealZeuswoensdag 23 december 2009 @ 08:55
quote:
Op woensdag 23 december 2009 07:00 schreef LoempiaLiza het volgende:
Appie Heijn aanleveren op t DC in Nieuwegein?
Nee,ik rijd lijndiensten tussen depots en klanten en depots van diverse 'pakjesboeren' .
Sounddragonwoensdag 23 december 2009 @ 13:57
mooi !! rij es een beetje door; ik wacht nog op spullen uit de states en uit Oostenrijk (USPS en DPD)
RealZeuswoensdag 23 december 2009 @ 16:15
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef Sounddragon het volgende:
mooi !! rij es een beetje door; ik wacht nog op spullen uit de states en uit Oostenrijk (USPS en DPD)
Jammer joh, we rijden voor beide niet.
motarowoensdag 23 december 2009 @ 18:33
quote:
Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nachtchauffeur,jeweets
Had het ergens kunnen weten
druppelkutwoensdag 23 december 2009 @ 19:11
Morgen een halve dag werken. Dan kerstpakket ophalen

wordt lachen. Een vriendin van me gaat mee
twee dames op de bok.
wil de reacties van de heren in het verkeer wel eens zien
Sounddragonwoensdag 23 december 2009 @ 19:46
Saampies stereo moonen in de file
druppelkutwoensdag 23 december 2009 @ 20:26
Moonen?
Dat is zo 2008!

Wij gaan beide in een kerstpakje in de auto zitten

Ik heb al een CD gebrand met allemaal cheesy kerstnummers.
Barcaconiawoensdag 23 december 2009 @ 21:00


druppelkutwoensdag 23 december 2009 @ 21:53
Nee, niet zo erg. Het is koud nameljk
Sounddragondonderdag 24 december 2009 @ 01:48
We wachten rustig de foto's even af
RealZeusdonderdag 24 december 2009 @ 08:46
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:53 schreef druppelkut het volgende:
Nee, niet zo erg. Het is koud nameljk
Dat geeft natuurlijk wel een leuk bij-effect bij vrouwen.Ik zie nu al pluspunten Ik heb nu weekend
druppelkutdonderdag 24 december 2009 @ 09:26
quote:
Op donderdag 24 december 2009 08:46 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat geeft natuurlijk wel een leuk bij-effect bij vrouwen.Ik zie nu al pluspunten Ik heb nu weekend
In dit geval 4 pluspunten

tering wat zijn die pakjes koud.

Je had vanochtend die ogen van de andere chauffeurs moeten zien. Ze vielen er zowat uit!
Sounddragondonderdag 24 december 2009 @ 09:43
Pic's or it's a hoax !!
RealZeusdonderdag 24 december 2009 @ 16:21
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:26 schreef druppelkut het volgende:

[..]

In dit geval 4 pluspunten

tering wat zijn die pakjes koud.

Je had vanochtend die ogen van de andere chauffeurs moeten zien. Ze vielen er zowat uit!
Jij was op de fileberichten te volgen door het aantal ongelukken wat er plaats vond als jullie langs kwamen?

En pics or it didn't happen natuurlijk
druppelkutdonderdag 24 december 2009 @ 17:30
Daar gaat m'n kerst

ruim 39 graden koorts
Sounddragondonderdag 24 december 2009 @ 17:34


Koutje gevat ??
druppelkutdonderdag 24 december 2009 @ 17:38
Weet niet. Had t gisteren al.

Verder geen verschijnselen. Alleen 39,2 graden koorts
RealZeusdonderdag 24 december 2009 @ 18:00
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef druppelkut het volgende:
Daar gaat m'n kerst

ruim 39 graden koorts
SPOILER
Oma Druppelkut heeft opvliegers
Sounddragondonderdag 24 december 2009 @ 18:09
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:38 schreef druppelkut het volgende:
Weet niet. Had t gisteren al.

Verder geen verschijnselen. Alleen 39,2 graden koorts
oooooohw.. dus het is niks ernstigs

doe dan die foto's maar
Barcaconiadonderdag 24 december 2009 @ 18:51
quote:
Op donderdag 24 december 2009 18:00 schreef RealZeus het volgende:

[..]

SPOILER
Oma Druppelkut heeft opvliegers
Jerry! Jerry! Jerry!
druppelkutdonderdag 24 december 2009 @ 19:00
Nee, ik hap niet.

Kheb er de kracht niet voor
sigmedonderdag 24 december 2009 @ 19:03
quote:
Op donderdag 24 december 2009 19:00 schreef druppelkut het volgende:
Nee, ik hap niet.
Van je collega's moet je het maar hebben, hmm?
Drie dagen ziek, maandag weer voor dag & dauw beginnen?
densmeedonderdag 24 december 2009 @ 22:35
Beterschap
maar wanneer komen de foto's
RealZeusvrijdag 25 december 2009 @ 01:47
quote:
Op donderdag 24 december 2009 19:00 schreef druppelkut het volgende:
Nee, ik hap niet.

Kheb er de kracht niet voor
Ik zit je maar te plagen.

Beterschap Druppie
Bartholomeusvrijdag 25 december 2009 @ 14:44
Het slechte nieuws: geen ritje Spanje

Het goede nieuws: t/m zondag vrij

Maandag achterlijk vroeg vertrekken, Recklinghausen beginnen, leegkomen in Arnsberg. En dan vast nog een vrachtje ophalen, thuiskomen gaat 'm niet worden
RealZeusvrijdag 25 december 2009 @ 16:09
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 14:44 schreef Bartholomeus het volgende:
Het slechte nieuws: geen ritje Spanje
Dat kwam jou toch ook goed uit in het kader van een zekere mevrouw?
Bartholomeusvrijdag 25 december 2009 @ 20:27
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 14:44 schreef Bartholomeus het volgende:
Het slechte nieuws: geen ritje Spanje

Het goede nieuws: t/m zondag vrij

Maandag achterlijk vroeg vertrekken, Recklinghausen beginnen, leegkomen in Arnsberg. En dan vast nog een vrachtje ophalen, thuiskomen gaat 'm niet worden
Nou daarom is het tegelijkertijd ook goed nieuws
Sounddragonzondag 27 december 2009 @ 18:22
Now thát's the shit
RealZeuszondag 27 december 2009 @ 18:36
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:22 schreef Sounddragon het volgende:
Now thát's the shit
En nu met een oplegger aan de schotel
Sounddragonzondag 27 december 2009 @ 19:55
Met een traillerrem is dat geen enkel probleem
Lonaadinsdag 29 december 2009 @ 03:46
Iets met branche-imago
LoempiaLizadinsdag 29 december 2009 @ 03:48
Iets met branche-imago dus. Vriendinnetje weer aan m'n laptop gezeten Anyway, ik ga rijden, het is alweer laat genoeg.
druppelkutdinsdag 29 december 2009 @ 10:02
Gofterdomme

Vorige week ventieltje vervangen van de luchtbalg linksvoor op de aanhanger. Nu blijft de rechter leeg.
Beide vervangen was blijkbaar te duur
glasbakdinsdag 29 december 2009 @ 10:12
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 10:02 schreef druppelkut het volgende:
Gofterdomme

Vorige week ventieltje vervangen van de luchtbalg linksvoor op de aanhanger. Nu blijft de rechter leeg.
Beide vervangen was blijkbaar te duur
Nee, dat heeft gewoon te maken met de vraag "waarom zou je iets vervangen wat niet stuk is?". Wie weet had het nog wel een jaar geduurd voordat het rechter ventiel stuk zou gaan.

Ik ben trouwens sinds gisteren weer terug van vakantie en het is koud hier
druppelkutdinsdag 29 december 2009 @ 10:55
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 10:12 schreef glasbak het volgende:

[..]

Nee, dat heeft gewoon te maken met de vraag "waarom zou je iets vervangen wat niet stuk is?". Wie weet had het nog wel een jaar geduurd voordat het rechter ventiel stuk zou gaan.

Ik ben trouwens sinds gisteren weer terug van vakantie en het is koud hier
Het mooie is dat de garage er 2 had besteld. Maar ze mochten er maar 1 vervangen van de planner.
De monteur had nog tegen hem gezegd dat zij de ventieltjes altijd per 2 vervangen omdat als er 1 kapot is, de 2de snel volgt. Zie hier het resultaat. Binnen 1 week de 2de stuk

Vraag ik me af wat duurder is: 2 ventieltjes vervangen à ¤20 per stuk in 1 keer of 2 keer naar de garage moeten om 1 ventieltje te vervangen. Hmmmmm........
Moeilijk dilemma dit
glasbakdinsdag 29 december 2009 @ 12:18
De zelfde theorie gaat op voor (kop)lampen, terwijl dit in de praktijk wel eens heel anders kan zijn...
druppelkutdinsdag 29 december 2009 @ 13:26
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:18 schreef glasbak het volgende:
De zelfde theorie gaat op voor (kop)lampen, terwijl dit in de praktijk wel eens heel anders kan zijn...
Koplamp kun je zelf nog wel vervangen.

note to self: achterlicht
glasbakdinsdag 29 december 2009 @ 13:50
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:26 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Koplamp kun je zelf nog wel vervangen.

note to self: achterlicht
Waarmee ik dus bedoelde te zeggen dat men heel vaak zegt dat als de ene koplamp stuk gaat, de andere binnenkort ook aan vervanging toe is. Wat dus heel vaak niet het geval is.
druppelkutdinsdag 29 december 2009 @ 13:53
Nee klopt. Maar hoe vaak is het wel?
En met dat ventieltje had de monteur ook gelijk.

Maar goed, de aanhanger staat al weer in de garage en ik ben nu lekker makkelijk solo aan het rijden. Mijn God, wat een power dan
glasbakdinsdag 29 december 2009 @ 14:35
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:53 schreef druppelkut het volgende:
Nee klopt. Maar hoe vaak is het wel?
En met dat ventieltje had de monteur ook gelijk.

Maar goed, de aanhanger staat al weer in de garage en ik ben nu lekker makkelijk solo aan het rijden. Mijn God, wat een power dan
Ik heb geen idee hoe vaak dat is, bij mij gaan ze nooit zo vaak stuk

Ik rij eigenlijk alleen maar solo en met 410 paardjes is dat best te doen in en om Amsterdam
glasbakdinsdag 29 december 2009 @ 14:37
Er is er trouwens eentje van Monsma op z'n kant gegaan hier..

http://www.telegraaf.nl/b(...)nteld__.html?cid=rss
druppelkutdinsdag 29 december 2009 @ 15:29
Gelukkig. Het is maar een Volvo
RealZeusdinsdag 29 december 2009 @ 15:35
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:29 schreef druppelkut het volgende:
Gelukkig. Het is maar een Volvo
RealZeusdinsdag 29 december 2009 @ 15:53
Gaat het vannacht weer sneeuwen en ijzelen. En ik heb al zo weinig geslapen.

Ik vind het prima dat het sneeuwt maar niet als ik moet werken.
Sounddragondinsdag 29 december 2009 @ 16:35
De ellende is hier al begonnen; het spettert hier al FF

Nu maar hopen dat de temperatuur boven 0 blijft
glasbakdinsdag 29 december 2009 @ 16:38
* glasbak werkt voorlopig nog niet

Ik heb nog vakantie tot in het nieuwe jaar
Toempfdinsdag 29 december 2009 @ 20:54
Morgen nog een half dagje werken en ik ben weer vrij voor de rest van de week
druppelkutdonderdag 31 december 2009 @ 02:02
Damn....


Net een poker tournooi gehad. Enig nadeel eraan is de vroege werktijd die ik morgen heb. Voordeel is 290 euro rijker
glasbakdonderdag 31 december 2009 @ 11:22




http://www.transport-onli(...)/index.php?news=1230
RealZeusdonderdag 31 december 2009 @ 13:42
quote:
Op donderdag 31 december 2009 02:02 schreef druppelkut het volgende:
Damn....


Net een poker tournooi gehad. Enig nadeel eraan is de vroege werktijd die ik morgen heb. Voordeel is 290 euro rijker
En ik maar denken:"Huh, morgen? Op nieuwjaarsdag schroot rijden?? Tot ik het tijdstip van je post zag.

Vandaag valt er voor mij niks meer te rijden, vannacht ook heel weinig. Een hele trailer voor 5 pallets en een colli en op de terugweg reed ik met luchtvracht: leeg dus.
LoempiaLizadonderdag 31 december 2009 @ 16:09
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:29 schreef druppelkut het volgende:
Gelukkig. Het is maar een Volvo
Jammer dat het geen Scania is, die mogen van mij allemaal omvallen
Barcaconiadonderdag 31 december 2009 @ 17:24
quote:
Ben jij dat?
glasbakdonderdag 31 december 2009 @ 18:15
quote:
Op donderdag 31 december 2009 17:24 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ben jij dat?
Gelukkig niet zeg.
Alexxxxxdonderdag 31 december 2009 @ 18:15
quote:
Op donderdag 31 december 2009 17:24 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ben jij dat?
Nee. Dat is glasbak niet.

De ambulancechauffeur die bij dit ongeluk betrokken was vecht nog steeds voor zijn leven, en ook eenvan de twee gewond geraakt vrachtwagenchauffeurs is er behoorlijk ernstig aan toe...
druppelkutdonderdag 31 december 2009 @ 18:22
Tering zeg. Da's best wel een heftig ongeluk geweest.

Eerste indruk van mij is dat die ambulance schuld heeft aan dat ongeval. Even inhalen.
Bartholomeusdonderdag 31 december 2009 @ 18:44
U zit in een rangeertrekkertje op een spiegelgladde binnenplaats en u verliest in een bochtje naar links de grip op de achterwielen. Wat doet u?

A. Koppeling intrappen, sturen in de richting waar u heen wilt, en wachten tot het voertuig stil staat
B. Verder naar links sturen, het gas vol intrappen, en genieten van het moment
Barcaconiadonderdag 31 december 2009 @ 18:45
quote:
Op donderdag 31 december 2009 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Nee. Dat is glasbak niet.

De ambulancechauffeur die bij dit ongeluk betrokken was vecht nog steeds voor zijn leven, en ook eenvan de twee gewond geraakt vrachtwagenchauffeurs is er behoorlijk ernstig aan toe...
Wow Dat is behoorlijk heftig dan! Ik heb nog niet op de link geklikt. Binnenkort maar eens lezen.
RealZeusdonderdag 31 december 2009 @ 19:09
quote:
Op donderdag 31 december 2009 18:22 schreef druppelkut het volgende:


Eerste indruk van mij is dat die ambulance schuld heeft aan dat ongeval. Even inhalen.
Gisteren was op het nieuws dat de ambu met zwaailicht en sirene reed.
RealZeusdonderdag 31 december 2009 @ 19:09
quote:
Op donderdag 31 december 2009 18:44 schreef Bartholomeus het volgende:
U zit in een rangeertrekkertje op een spiegelgladde binnenplaats en u verliest in een bochtje naar links de grip op de achterwielen. Wat doet u?

A. Koppeling intrappen, sturen in de richting waar u heen wilt, en wachten tot het voertuig stil staat
B. Verder naar links sturen, het gas vol intrappen, en genieten van het moment
Laat me raden: jij koos voor B?
glasbakdonderdag 31 december 2009 @ 19:28
quote:
Op donderdag 31 december 2009 19:09 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Gisteren was op het nieuws dat de ambu met zwaailicht en sirene reed.
http://www.112nederland.n(...)en-vrachtwagens.html

Hier zijn wat gedetailleerdere foto's te zien. Onder andere de linkerzijde van de ambulance die compleet in de vernieling ligt en de 3e vrachtwagen waarvan de cabine nauwelijks herkenbaar is. Dat is op de eerdere link die ik gaf niet te zien.
druppelkutdonderdag 31 december 2009 @ 21:22
quote:
Op donderdag 31 december 2009 19:09 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Gisteren was op het nieuws dat de ambu met zwaailicht en sirene reed.
Dan nog.

Ook een ambu chauffeur zou moeten weten dat het uitwijken met een vrachtwagen net ff wat anders is dan met een luxewagen. De ambulance kan nooit of te nimmer voldoende ruimte krijgen dat ie tussen 2 elkaar tegemoetkomende vrachtwagens past.
Ik blijf erbij dat de ambulance een inschattingsfoutje heeft gemaakt. Ook al reed ie als voorrangsvoertuig.


Btw: aan een ieder die het maar horen wil, een prettige jaarwisseling en een voorspoedig, ongelukvrij en plezierig 2010!!!!!
Alexxxxxdonderdag 31 december 2009 @ 21:34
ik vermoed hetzelfde.. ben daar ter plekke goed bekend, en je past met je sprinter met gemak tussen 2 personenwagens door.. vrachtwagens... word ERG krap....
druppelkutdonderdag 31 december 2009 @ 21:43
quote:
Op donderdag 31 december 2009 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vermoed hetzelfde.. ben daar ter plekke goed bekend, en je past met je sprinter met gemak tussen 2 personenwagens door.. vrachtwagens... word ERG krap....
Daarom. Ik ken de N31 ook zeer goed namelijk.
Alexxxxxdonderdag 31 december 2009 @ 22:07
onttinningsfabriek?
druppelkutdonderdag 31 december 2009 @ 23:25
quote:
Op donderdag 31 december 2009 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
onttinningsfabriek?
Nee. In het noorden gewoond. 6 jaar
Alexxxxxdonderdag 31 december 2009 @ 23:36
quote:
Op donderdag 31 december 2009 23:25 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Nee. In het noorden gewoond. 6 jaar
ach, daar kun jij ook niks aan doen
glasbakdonderdag 31 december 2009 @ 23:42
quote:
Op donderdag 31 december 2009 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ach, daar kun jij ook niks aan doen
Dat was gewoon een vlaag van verstandsverbijstering
Bartholomeusvrijdag 1 januari 2010 @ 17:22
quote:
Op donderdag 31 december 2009 19:09 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Laat me raden: jij koos voor B?
vannellevrijdag 1 januari 2010 @ 17:49
Alhoewel A ook geen optie is......goede antwoord zit er gewoon niet tussen.
Barcaconiavrijdag 1 januari 2010 @ 17:54
C - U had moeten anticiperen op de gladheid en in het begin al langzamer moeten rijden.

/moraalridder.

Ik kies B!
vannellevrijdag 1 januari 2010 @ 18:33
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 17:54 schreef Barcaconia het volgende:


Ik kies B!
Dan kom je achterstevoren te staan, niet fijn met een oplegger er achter!
Barcaconiavrijdag 1 januari 2010 @ 18:35
Niet handig, wel leuk
RealZeusvrijdag 1 januari 2010 @ 18:38
quote:
Op donderdag 31 december 2009 23:25 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Nee. In het noorden gewoond. 6 jaar
Dus je bent ooit verstandig geweest.

En natuurlijk gelukkig nieuwjaar iedereen met veilige kilometers en leuke ritten.

Houdt hem tussen de lijntjes en de glimmende kant boven.
RealZeusvrijdag 1 januari 2010 @ 18:40
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 17:54 schreef Barcaconia het volgende:
C - U had moeten anticiperen op de gladheid en in het begin al langzamer moeten rijden.

/moraalridder.

Ik kies B!
Inderdaad mijnheer Spee, daar heeft u helemaal gelijk in. Wilt u dat even voor de camera zeggen terwijl ik buiten beeld uw piemel streel, staande op mijn kratje?
[/André van der Toorn]
Barcaconiavrijdag 1 januari 2010 @ 18:41
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:40 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Inderdaad mijnheer Spee, daar heeft u helemaal gelijk in. Wilt u dat even voor de camera zeggen terwijl ik buiten beeld uw piemel streel, staande op mijn kratje?
[/André van der Toorn]
druppelkutvrijdag 1 januari 2010 @ 20:06
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:40 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Inderdaad mijnheer Spee, daar heeft u helemaal gelijk in. Wilt u dat even voor de camera zeggen terwijl ik buiten beeld uw piemel streel, staande op mijn kratje?
[/André van der Toorn]
Ghehehheh!
Bartholomeusvrijdag 1 januari 2010 @ 20:09
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:33 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dan kom je achterstevoren te staan, niet fijn met een oplegger er achter!
Nogmaals: Rangeertrekkertje. Solo
vannellevrijdag 1 januari 2010 @ 22:14
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 20:09 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Nogmaals: Rangeertrekkertje. Solo
Kun je nog steeds beter naar rechts sturen ipv. naar links, driften is leuker dan lomp de macht over het stuur verliezen toch?
druppelkutvrijdag 1 januari 2010 @ 22:31
Ik heb een aantal keren met zowel mijn auto nu als in het verleden met een trekker een doughnut gemaakt.

Kan je vertellen dat B een leukere optie is
vannellevrijdag 1 januari 2010 @ 22:34
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef druppelkut het volgende:
Ik heb een aantal keren met zowel mijn auto nu als in het verleden met een trekker een doughnut gemaakt.

Kan je vertellen dat B een leukere optie is
Sowieso de enige optie in dit verhaal omdat een rangeertrekker geen koppeling heeft.
LoempiaLizazaterdag 2 januari 2010 @ 07:14
Allemaal de beste wensen voor 2010 en veel veilige km's
Bartholomeuszaterdag 2 januari 2010 @ 12:03
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 22:34 schreef vannelle het volgende:

[..]

Sowieso de enige optie in dit verhaal omdat een rangeertrekker geen koppeling heeft.
Deze wel. Een oud afgekeurd dafje 75 waar de hoge groep van geblokkeerd is, hetgeen het ding officieel langzaamverkeer maakt

Bovendien is net de grip verliezen of lomp de grip verliezen ook iets anders. Ik stuurde het bochtje in en merkte dat de achterwielen begonnen door te slippen op de sneeuw, ik ging nieteens dwars op dat moment. Maar dat wil niet zeggen dat je dan niet het stuur verder om kunt gooien en een dot gas kunt geven

Naar rechts sturen was trouwens ook geen optie geweest, dan was ik tegen de loods aangeklapt
druppelkutzondag 3 januari 2010 @ 21:57
Altijd leuke telefoontjes: morgen om 8 uur beginnen ivm sneeuw
druppelkutzondag 3 januari 2010 @ 21:59
Meer bier voor druppel terwijl de PDC darts finale aanstaat
RealZeuszondag 3 januari 2010 @ 22:07
quote:
Op zondag 3 januari 2010 21:59 schreef druppelkut het volgende:
Meer bier voor druppel terwijl de PDC darts finale aanstaat
druppelkutmaandag 4 januari 2010 @ 11:25
wtf is dat nu weer?
wie haalt het in z'n kop om de Brienenoordbrug open t zetten?
RealZeusmaandag 4 januari 2010 @ 11:28
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:25 schreef druppelkut het volgende:
wtf is dat nu weer?
wie haalt het in z'n kop om de Brienenoordbrug open t zetten?
Ik heb ze gebeld. Ik zei:"Druppelkut moet er langs met dat schommelschip van d'r. " Nou, toen hebben ze het ding open gezet, maar misschien had ik erbij moeten vertellen dat die boot van jou wielen heeft.
druppelkutmaandag 4 januari 2010 @ 11:29
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:28 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik heb ze gebeld. Ik zei:"Druppelkut moet er langs met dat schommelschip van d'r. " Nou, toen hebben ze het ding open gezet, maar misschien had ik erbij moeten vertellen dat die boot van jou wielen heeft.
Luchtvering jeweets

RealZeusmaandag 4 januari 2010 @ 11:30
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:29 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Luchtvering jeweets

MAN, jeweets.
Redbaronmaandag 4 januari 2010 @ 13:26
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:30 schreef RealZeus het volgende:

[..]

MAN, jeweets.
MAN
Bartholomeusmaandag 4 januari 2010 @ 15:43
Druppel: extragratis betaalde pauze, mooi toch? Rem d'r op, koffie d'r bij, probleem opgelost
glasbakmaandag 4 januari 2010 @ 19:27
Druppel je sig loopt achter

Eerste dag echt gewerkt sinds de vakantie... voor het eerst sinds het begin van mijn loopbaan bij icova heb ik m'n auto schoon en (redelijk) heel terug gekregen... Er is wel 5000 kilometer mee gereden en ik was wat netten kwijt..

Oh en ik heb wel een half gereviseerde vooras. Alles vanaf de astap is vervangen (lagers, naven, remschijven, klauwen, blokken) noem maar op

En er staat nog maar 65000 kilometer op nu.. Hoe krijg je het voor elkaar
Barcaconiamaandag 4 januari 2010 @ 19:37
Lagers en naven vervangen? 65.000km? Wtf? !
druppelkutmaandag 4 januari 2010 @ 20:02
Glasbak, ik zal m aanpassen bij deel 4
TommyGunmaandag 4 januari 2010 @ 20:57
Wie was dit?

http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=3510
Klonkmaandag 4 januari 2010 @ 21:04
Aan de hand van die airbrush zou je toch het een en ander moeten kunnen achterhalen
Barcaconiamaandag 4 januari 2010 @ 21:05
quote:
Baas? Ja, heb jij nog een trekker stilstaan op de zaak?
-Hoezo??
Nou...
blupmaandag 4 januari 2010 @ 23:03
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:05 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Baas? Ja, heb jij nog een trekker stilstaan op de zaak?
-Hoezo??
Nou...
trailer heeft achter ook lekke banden...
RealZeusmaandag 4 januari 2010 @ 23:10
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:03 schreef blup het volgende:

[..]

trailer heeft achter ook lekke banden...
Toch knap.


Edit: en de trailer dit topic zit vol. Ik zal even een CMR schrijven een nieuwe openen.

Ik ben toch werkloos, tijd genoeg.