quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:37 schreef DarkElf het volgende:
net alle boodschappen gedaan, was af en toe wat avontuurlijker dan gisteren het autorijdenT vriest nog 4 graden hier en overal ligt prut en ijs dus mensen waren , gelukkig, heel voorzichtig.
En natuurlijk rustig gas geven en uit rollen ipv remmen, moet er alleen niet een fazant ineens voor je auto fladderendan rem ik dus wel,. maar ik heb wel eerst braaf gekeken of er niets achter mij zat (nee dus) en ik reed maar 30 dus t kon
stom beest!
nee das sielugquote:
Mopperkontquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:35 schreef Jarno het volgende:
Sneeuw is alleen leuk als je niet hoeft te werken, geen boodschappen hoeft te doen en er gewoon van achter het glas van kunt genieten.
Eh ja, ik ga nu eenmaal niet voor m'n lol in 600 kilometer file staan, parkeren op spiegelgladde parkeerterreinen en met de fiets over de ijsbaan hier die ze een fietspad noemen. I'm funny that way!quote:
81 hadden ze het over.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:47 schreef DarkElf het volgende:witte kerst
dat zou fijn zijnde laatste keer echte witte kerst was in 81 of 83 ofzo
Dan moet iedereen lekker verplicht thuisblijven, heerlijk toch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
81 hadden ze het over.
wordt lekker knallen op 2e kerstdag als iedereen met bevroren auto's over amper gestrooide wegen naar familie en meubelboulevard trekt....
That is SO not gonna happen and you know itquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dan moet iedereen lekker verplicht thuisblijven, heerlijk toch?
Ik weet het, het kostte mij vanmorgen ook dubbel zoveel tijd als normaal om werkwaarts te gaan... Maar kom, het is toch prachtig nu, buiten? En door de sneeuw lopen is hartstikke leuk!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh ja, ik ga nu eenmaal niet voor m'n lol in 600 kilometer file staan, parkeren op spiegelgladde parkeerterreinen en met de fiets over de ijsbaan hier die ze een fietspad noemen. I'm funny that way!
Kom op, sneeuw is leuk, maar in het dagelijks leven gewoon erg lastig als je op je werk of naar school wilt komen.
Props!quote:Op maandag 28 december 2009 15:52 schreef Burdie het volgende:
Kerst doorgekomen zonder aan te komen!
Ahh okquote:Op woensdag 30 december 2009 21:16 schreef Sjeen het volgende:
Roaccutane, laatste redmiddel bij acne... Ik vond me met 33 jaar ondertussen wel te oud voor jeugdpuistjes
Blijvend gewichtsverlies van 10% is al een grote verbetering voor je gezondheidquote:Op donderdag 31 december 2009 10:39 schreef Sjeen het volgende:
Mooi begin Sarabi! Ik wil eigenlijk richting jouw startgewicht, maar dat is waarschijnlijk ijdele hoopMijn startgewicht is nu 89 kilo en mijn eerste doel is 84,9 kilo... Haalbaar streven is waarschijnlijk om onder de 80 kilo te komen. En dan dat vast te houden
I knowquote:Op donderdag 31 december 2009 10:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Blijvend gewichtsverlies van 10% is al een grote verbetering voor je gezondheid
Goedzoquote:Op donderdag 31 december 2009 10:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
I knowBen ook superblij met het feit dat ik in elk geval al 4 jaar lang 16 kilo kwijt ben, die komen wat mij betreft ook echt nooit meer terug. Dat is ruim 15%
En nu ga ik weer voor 15% van mijn huidige gewicht
Als ik daar dan weer een gedeelte permanent van kan behouden, is dat alleen maar heel fijn!
wow wat een discipline, ik was allang op de weegschaal gaan staan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:56 schreef Nissa het volgende:
Dankjewel voor de welkommetjes.
@Boadicea: gevonden!
"Lilithu (1m68), is nu 110 kg en wil graag minder dan 80 kg wegen."
Ik ben uiteindelijk nog gestegen tot 130.
Ik gok dat ik nu vooraan de tachtig weeg, maar dat zal ik morgen dus zien.Altijd spannend.
ook jij welkom... ik word dan altijd zo nieuwsgierig wat de vorige username dan was....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:40 schreef winka het volgende:![]()
Ik wil ook graag meedoenOf in ieder geval meelezen. Ik ben namelijk nogal een onregelmatige forumster. Heb een aantal jaar geleden ook druk meegepost onder een andere username.
Ik heb nu een bmi van 27, denk ik. Ga morgen maar even een weegschaal halen. De nood is namelijk hoog, want ik pas nauwelijks nog kleding. Ik ben weer eens van maat 40 naar 44 gegaan. Helaas moet het weer ver komen voordat ik er wat aan ga doen. Eerst denk ik dan steeds dat het wel meevalt, totdat ik dan foto's van mezelf zie![]()
Ik heb nog geen afvalplanWas wel eerst een regelmatige hardloopster, dat wil ik nu weer gaan oppakken als het wat minder glijerig en glibberig wordt buiten.
Dankjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:43 schreef Boadicea het volgende:
[..]
ook jij welkom... ik word dan altijd zo nieuwsgierig wat de vorige username dan was....
Wat zouden verbeterpunten zijn voor jou? Je weet vast diep in je hart wel waar je nu de mist in gaat...
hier same... thuis zitten en niks moeten is funest... laat mij maar werken (of dat nu in of buitenshuis is maakt niet uit) zodat er ritme is.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:09 schreef Boadicea het volgende:
winka, dat is even een tegenvaller dan.. Maar het gaat vast snel weer omlaag.
ik zag op 1 januari ook het hoogste getal op deze weegschaal. Ok, het is nog steeds flink onder wat ik gewogen heb, maar ik werd er niet blij van.
Maar gelukkig is de dalende lijn hier al wel weer ingezet. Als ik morgen weer aan het werk ga dan komt het ook wel weer in orde met regelmatig eten en dergelijke.
Pindakaas mag dan redelijk vet zijn, er zitten hele goede vetten in dus op zich een prima keuzequote:Op maandag 4 januari 2010 11:21 schreef Ender_W het volgende:
Vooruit dan maar
O - 2 sneetjes brood met pindakaas(had er zin in)
T - 1 mandarijn
L1 - 1 sneetje brood met beenhamsalade/1 sn. brood met gekookte worst (waren over en moeten op)
T - mandarijn
L2 - 1 sneetje brood met beenhamsalade/1 sn. brood met gekookte worst
T -mandarijn
D - kom met bospaddestoelensoep
En dat zal het wel blijven. Vandaag geen sport. Morgen weer.
Een wat?quote:friet kapsalon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |