quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 22:43 schreef Boadicea het volgende:[..]
ook jij welkom... ik word dan altijd zo nieuwsgierig wat de vorige username dan was....

Wat zouden verbeterpunten zijn voor jou? Je weet vast diep in je hart wel waar je nu de mist in gaat...
Dankje
Oh dat kan ik me wel voorstellen dat je wil weten onder welke naam ik eerder heb gepost

Ik was geen bekende of bijzondere user ofzo hoor, wil eigenlijk gewoon opnieuw beginnen, om verschillende redenen
Bij mij (en waarschijnlijk ook bij anderen) zit het probleem dieper. Ik vind mijn lichaam niet zo belangrijk, daarom verwaarloos ik het. En dan op het gebied van make-up en kleding. Ik moet mezelf e toe dwingen om mij leuk te kleden of mascara e.d. op te doen. Als ik dat doe, dan voel ik me wel veel beter, maar het komt niet echt uit mezelf. Ik zit nu ook bij een haptotherapeut, waar dit ook dit wordt besproken.
Daarom denk ik dat ik elke keer de mist in ga. Dit klinkt nu wel een beetje tegenstrijdig omdat ik wél graag wil afvallen. Of in ieder geval gezond leven, dat levert zoveel meer op dan alleen maar een goed gewicht te hebben

Elke keer als ik weer op de gezonde toer ga, ben ik zo blij

Dat duurt dan maar even en dan prop ik mij weer vol.
Tot vorig jaar september had ik een doel. We gingen namelijk naar Amerika toe en daar kan je zo heerlijk shoppen

Ik ben in juni 2008 begonnen met hardlopen en eind augustus kon ik onafgebroken 5km lopen in een half uur. Was er helemaal verslingerd aan en ik had ook nog eens maat 40. Vond ik toen de perfecte maat voor mij. Ik was namelijk niet meer zo onrealistisch dat ik 36/38 wilde hebben (daar heb ik de bouw ook niet voor). Maar goed, tijdens de vakantie heel veel kleding gekocht en daarna raakte k dus mijn motivatie kwijt. Ook al was ik begonnen aan de 10km.
Echt stom van me en zonde. Ik at namelijk ook nog eens supergezond (ook weinig vlees) en voelde me daar prima bij.
Dus ja waarom ik weer ben teruggezakt? Het zou ook zo fijn zijn als er een middenweg was. Dat ik maar een paar kilo was aangekomen, maar bij mij is het of het één of het ander.
Zo, ik stop maar even want het is een heel verhaal geworden

Ben in ieder geval blij om even m'n hart te luchten!