abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar woensdag 30 december 2009 @ 21:19:21 #151
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76238387
Ik zeg maar altijd dat menig vrouw jaloers zou zijn op mijn jeugdige uitstraling
Thanks!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_76254560
Begin gewicht van 2010 zal 75,5 worden
Eerste doel is -5,5 en daarna -10,5
  Licht Ontvlambaar donderdag 31 december 2009 @ 10:39:04 #153
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76254907
Mooi begin Sarabi! Ik wil eigenlijk richting jouw startgewicht, maar dat is waarschijnlijk ijdele hoop Mijn startgewicht is nu 89 kilo en mijn eerste doel is 84,9 kilo... Haalbaar streven is waarschijnlijk om onder de 80 kilo te komen. En dan dat vast te houden
pi_76255095
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:39 schreef Sjeen het volgende:
Mooi begin Sarabi! Ik wil eigenlijk richting jouw startgewicht, maar dat is waarschijnlijk ijdele hoop Mijn startgewicht is nu 89 kilo en mijn eerste doel is 84,9 kilo... Haalbaar streven is waarschijnlijk om onder de 80 kilo te komen. En dan dat vast te houden
Blijvend gewichtsverlies van 10% is al een grote verbetering voor je gezondheid
  Licht Ontvlambaar donderdag 31 december 2009 @ 10:48:17 #155
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76255192
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Blijvend gewichtsverlies van 10% is al een grote verbetering voor je gezondheid
I know Ben ook superblij met het feit dat ik in elk geval al 4 jaar lang 16 kilo kwijt ben, die komen wat mij betreft ook echt nooit meer terug. Dat is ruim 15% En nu ga ik weer voor 15% van mijn huidige gewicht Als ik daar dan weer een gedeelte permanent van kan behouden, is dat alleen maar heel fijn!
pi_76255299
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:48 schreef Sjeen het volgende:

[..]

I know Ben ook superblij met het feit dat ik in elk geval al 4 jaar lang 16 kilo kwijt ben, die komen wat mij betreft ook echt nooit meer terug. Dat is ruim 15% En nu ga ik weer voor 15% van mijn huidige gewicht Als ik daar dan weer een gedeelte permanent van kan behouden, is dat alleen maar heel fijn!
Goedzo
Ik ben nu ook wel ruim 20 kilo al jaren kwijt en dat moet er sowieso afblijven (is eigenlijk nog belangrijk dan verder afvallen)
pi_76287751
gelukkig nieuwjaar allemaal
pi_76289967
gelukkig nieuwjaar. dat we maar veel gezond mogen eten, sporten en afvallen maar ook genieten

begin gewicht is -10 van t oorspronkelijke dus ik ga tevreden het nieuwe jaar in. Nu op naar de volgende kilo' s eraf.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 1 januari 2010 @ 17:13:54 #159
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_76296020
Gelukkig nieuw jaar allemaal.

Ik hoop tegen de helft van dit jaar thuis te horen in slank.

Het was een goed afvaljaar ben 36 kilo kwijt en ik hoop hetzelfde te doen in 2010.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_76301620
Succes iedereen in dit gloed nieuwe jaar !
Ik ga vanaf morgen weer flink aan de slag, dr is wel wat bij helaas, maar ik weet hoe dat komt

Doel dit jaar : op naar de 75 kg, nog 30 kg te gaan ! (en een beetje)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_76317165
Nou ik moet echt hard verder...heb er behoorlijk wat aangegeten met alle glutenvrije lekkernijen.
Die zijn nu op dus nu weer gewoon.
Op naar onder de 100 !

ps mocht je je afvragen wie ik ben, pm dan ff
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_76319067
goeiemorgen,

hardlopen moet ik nog even mee wachten aangezien ik 2, bijna 3 dagen koorts gehad heb. T schijnt erg slecht te zijn om dan meteen, als je koortsvrij bent, te gaan rennen. Regel is, vanaf dat je koortsvrij bent moet je nog 2x zoveel dagen als dat je koorts had wachten met rennen. Vannacht nog koorts gehad dus als ik morgen koortsvrij ben mag ik, die regel in acht nemende, pas de maandag erop weer gaan rennen.

Wat ook niet erg is, ben niet lang ziek geweest maar wel enorm heftig. Koorts en veel overgeven, dus voel mij nogal gammel. (zouden oud en nieuw bij de buren vieren, was daar woesndag en toen was hun oudste kind al ziek en ik werd donderdagnacht ziek (nee niet van de drank had net 1 a 2 glazen champy op en nauwelijks gesnaaid omdat ik al een beetje misselijk was). Heel bizar hoe snel je je gammel voelt door zoiets, ben hartstikke moe.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76319168
doe maar rustig aan DE!

wij gaan vanmiddag weer beginnen met hardlopen! Even een lesje terug, 4 keer 8 denk ik ofzo?
Op naar de 65kg nu eindelijk echt, want die trouwjurk hangt me al aan te kijken
Ja doei.
pi_76319364
jaja nog even en je bent mevrouw wolve mooi doel om voor hard te lopen/ netjes te eten

Ik doe ook rustig aan hoor, heb overal spierpijn (als je lichaam zichzelf steeds opnieuw wilt leegkotsen terwijl er al niets in zit is blijkbaar erg zwaar ) en voel me een beetje wazig.

[ Bericht 2% gewijzigd door DarkElf op 02-01-2010 12:06:31 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76321868
He DE... beterschap.
Ik had precies hetzelfde. Ik was oudejaarsnacht zwaar ziek. Koud, rillen, overgeven, etc.
(mexicaanse griep?). Nu gaat het weer een beetje beter, maar echt ongelofelijk hoe heftig dat was. Ook ging ik van me goed voelen naar zwaar ziek in slechts 4 uur. Echt snel.

Nu beetje uitzieken. Enige vervelende is dat al 2 dagen bij ons de verwarming kapot is, dus het is hier in huis ook flink koud.
pi_76321963
oh das klote zeg geen verwarming nu!

en nee denk niet dat het de mex griep is, das met hele hoge koorts en vooral hoesten toch?... dit was middelhoge koorts/hoog en veel overgeven... volgens de kinderarts van mijn buren is het geen mex griep iig

Wacht iig met hardlopen tot 12 jan en ga dan even op mijn gemakje les 18 doen.. dan doe ik rustig aan en hoop ik t snel weer verder op te kunnen bouwen.

beterschap iig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76326389
Zooo, de feestdagen zitten er weer op... Lag 1 januari om half 9 's ochtends in bed, dus was weer een geslaagde oud en nieuw De beste wensen voor het nieuwe jaar allemaal!

Vanochtend weer de eerste keer naar de sportschool geweest dit jaar, nu me de rest van de dag weer vervelen en vanavond weer stapen om het af te leren, hehe. Engelse vriend van me is hier, echt geweldig om te horen hoe fantastisch Nederland eigenlijk moet zijn (qua uitgaansleven in ieder geval) vergeleken met Engeland. Hij keek zijn ogen uit met oud en nieuw omdat er geen enkele ruzie is geweest en de kroeg tot na 7.00u open was. En daarnaast is zo'n buitenlandse vriend met z'n hippe accent een geweldige wingman
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_76326489
Dag allemaal,

Ik was er in een ver verleden bij toen de allereerste dieetclub een feit was, en verloor hier toen heel wat kilo's. Jammergenoeg ben ik mijn naam en paswoord van toen vergeten.

Om een lang verhaal heel kort te maken: na mijn succesvol gewichtsverlies kwam ik een hoop kilo's bij, onderging ik een maagverkleining waarmee ik behoorlijk wat kilo's af viel (en 5% weer bijkwam, zoals gewoonlijk na zo'n operatie).

Ondertussen ben ik drie jaar geopereerd, en ben ik erin geslaagd om op een BMI van 27 terecht te komen bij mijn laagste gewicht. Ik heb me nu al weer een hele tijd niet gewogen, maar ben van plan om dat morgen te gaan doen. Het is mijn absolute droom om ooit een gezond BMI te bereiken, en dat betekent in mijn geval 68 kilogram wegen. Wetende dat ik op mijn twaalfde al 72 kg woog zou dat een compleet fantastische prestatie zijn.

Daarvoor moet ik volgens mijn dokter doen zoals vroeger: bewegen en op mijn eten letten. En kijk, dat ben ik van plan. Ik ben in september begonnen met start to run, en ik heb de eerste reeks uitgelopen. Ik kan voor het eerst in mijn leven 5 km lopen, alleen al dat is ongelooflijk.

De afgelopen weken ben ik wat stilgevallen met hardlopen, maar sinds een week heb ik al weer drie keer drie km gelopen, en ik wil weer opbouwen naar vijf. Voor de rest wil ik op mijn eten letten (wat echt niet makkelijk is, ik heb een erg drukke baan en ik maak erg lange dagen omdat ik vaak onderweg ben en eet). Ik herinner me dat ik jaren geleden erg veel steun uit dit topic heb gehaald, ik heb dus zin in een comeback.

Mag ik ook weer meedoen?
pi_76328070
Tuurlijk nissa, je bent welkom
pi_76328267
succes voor nissa en muks
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76328352
hoi Nissa
Welkom en veel succes
Ja doei.
pi_76335564
Welkom terug Nissa..

Misschien dat je jezelf nog terug kan vinden in Deel 1. Dan weten de oud gedienden misschien ineens weer wie je bent..
pi_76337147
Dankjewel voor de welkommetjes.

@Boadicea: gevonden!

"Lilithu (1m68), is nu 110 kg en wil graag minder dan 80 kg wegen."

Ik ben uiteindelijk nog gestegen tot 130 .

Ik gok dat ik nu vooraan de tachtig weeg, maar dat zal ik morgen dus zien. Altijd spannend.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 21:20:24 #174
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_76337866
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:56 schreef Nissa het volgende:
Dankjewel voor de welkommetjes.

@Boadicea: gevonden!

"Lilithu (1m68), is nu 110 kg en wil graag minder dan 80 kg wegen."

Ik ben uiteindelijk nog gestegen tot 130 .

Ik gok dat ik nu vooraan de tachtig weeg, maar dat zal ik morgen dus zien. Altijd spannend.
wow wat een discipline, ik was allang op de weegschaal gaan staan.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 22:40:30 #175
279894 winka
There is no place like home..
pi_76340819

Ik wil ook graag meedoen Of in ieder geval meelezen. Ik ben namelijk nogal een onregelmatige forumster. Heb een aantal jaar geleden ook druk meegepost onder een andere username.

Ik heb nu een bmi van 27, denk ik. Ga morgen maar even een weegschaal halen. De nood is namelijk hoog, want ik pas nauwelijks nog kleding. Ik ben weer eens van maat 40 naar 44 gegaan. Helaas moet het weer ver komen voordat ik er wat aan ga doen. Eerst denk ik dan steeds dat het wel meevalt, totdat ik dan foto's van mezelf zie

Ik heb nog geen afvalplan Was wel eerst een regelmatige hardloopster, dat wil ik nu weer gaan oppakken als het wat minder glijerig en glibberig wordt buiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')