abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75928108
Zeg, wat is lekker te eten en is nog gezond ook met de Kerstdagen en Oudjaar als tussendoortje. Ik ben namelijk van plan echt geen oliebollen te eten en andere dingetjes zoals toastjes met zalm enzovoort.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_75970095
Toastjes met zalm zijn juist dingen die weinig kwaad kunnen. Zalm zit vol met essentiële voedingsstoffen. Andere alternatieven zijn filet americain, gerookte forel, enzovoort.
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_75970351
je kan gevulde komkommer maken , een halve komkommer uithollen en een mengsel erin doen van tonijn/paprika/yofresh oid/ kappertjes/dille peper en zout. Halve komkommer vullen en in stukjes snijden.

of je kan cherrytomaatjes vullen met hollandse garnaaltjes/yoghurt/dille/peper en zout bijvoorbeeld

en zo kan je allerlei dingen bedenken die lekker zijn en niet te slecht
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76046162
fijn kerstfeest en een gelukkig en een slank 2010
pi_76048365
Merry Christmas to everyone!
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_76109556
Ik meld me ook maar weer eens. Ik had met Wii Fit m'n doelstelling gezet op 10 kilo kwijtraken in een half jaar, m'n deadline is morgen en ik ben nog exact even zwaar =P Maar we hebben nu Wii Fit Plus, misschien helpt die wel
Sanity is (not) statistical
  zondag 27 december 2009 @ 20:24:55 #132
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_76115283
Ha, ik meld me ook weer eens. Poos stil gestaan op zelfde gewicht, komt voornamelijk door niet te sporten ... tja eigen schuld en nu met de kerst schandalig gegeten, dus ook wat aangekomen... Maar wel zo schandalig dat ik het nu wel weer gehad heb.
Ik heb nu weer schema gemaakt voor studie, werk, sport, hobby en natuurlijk ook manlief. De structuur was er beetje uit de laatste tijd. Morgen weer volle kracht vooruit !
Nu nog ff uitbuiken en wetenschapsquiz kijken...
klerkje
pi_76115907
Merry christmas alsnog

Net terug uit Berlijn, wat een heerlijke stad Veel gelopen (hele stadswandelingen) dus qua beweging zit dat wel ok., (nog hardgelopen op de loopband in de gym van t hotel 8-8-9 minuten).. wel erg lekker gegeten maar voor mijn gevoel niet achterlijk veel of vet maar ik zie het allemaal wel. Iig erg vermaakt met de mr en hebben samen 4 heerlijke dagen gehad
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76140005
Daar draait het uiteindelijk toch om DE, en zelfs al zou je wel wat aangekomen zijn, dan zal het nooit veel zijn aan je bezigheden te horen Is er met twee dagen gezond eten waarschijnlijk weer af.

Ik was na de twee kerstdagen 0,2 kilo aangekomen, zal 'm vooral in de alcohol gezeten hebben. De prosecco was errug lekker Dus gisteren flink losgegaan in de sportschool, 90 minuten cardio. Vanmorgen was er dus alweer 0,1 kilo van die 0,2 af Nu oud en nieuw nog overleven, maar dan doe ik verder niks speciaals qua eten, aleen wel weer wat alcohol voor en tijdens het uitgaan, maar da's ook weer veel beweging hè, lekker dansuh
  maandag 28 december 2009 @ 15:52:25 #135
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76144035
Kerst doorgekomen zonder aan te komen !
KuikenGuppy
  maandag 28 december 2009 @ 16:05:50 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76144595
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:52 schreef Burdie het volgende:
Kerst doorgekomen zonder aan te komen !
Props! *geeft sticker*
Ik heb nog niet op de weegschaal durven staan
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 28 december 2009 @ 16:59:13 #137
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_76146578
Ik check de weegschaal over 2 weken weer. Op de sportschool.
Maar de kerstdagen ben ik best braaf geweest. En inmiddels ook alweer een paar keer in de sportschool gezeten. Gaat echt lekker. Elke training verzet ik meer kilo's en vergroot ik de gelopen/gefietste/geschaatste afstanden.
Vind het een lekker gevoel hoe snel het lijkt op te bouwen naar het oude niveau (toen ik vorig jaar nog geregeld naar de sportschool ging). Als ik dat haal, dan komen de kilo's vanzelf wel.

Oh nee, dat zeg ik verkeerd...dan gaan de kilo's vanzelf wel. Wel lekker om toch al iets resultaten in de spiegel te zien. (de "lijntjes" komen weer terug)
Live life to the Ender :D
pi_76164181
Ik heb mij nog niet gemeten, maar het was een zeer overdadige kerst, dus ik vrees het ergste.
Morgenvroeg maar eens meten.
pi_76171649
ben nog geen kilo aangekomen trouwens, kon mij niet beheersen en ben op de weegschaal gesprongen (gisteren en eergisteren was ik volgens mij veel zwaarder want had een hoop vocht vastgehouden, ik eet vrij natriumarm bijv en als je veel buitenshuis eet krijg je ineens veel meer natrium binnen en daar reageer ik heftig op tegenwoordig. Ook had ik anderhalve dag mijn medicijnen niet genomen, dus dat scheelde allemaal want ik had problemen met mijn ringen omdoen enzo)

Lijstje van gisteren was uiteindelijk:

O muesli met magere yoghurt
T yoghurt
L maaltijdreep met bouilllon
D wortelsoep met feta en koriander
T rijstcrackertjes
T 1/4 rookworst

Planningslijstje vandaag:

T 2 peertjes
L kom wortelsoep met verse koriander en wat feta (leftover gisteravond)
T yoghurt met havervlokken en honing
T bouillon
D gegrild biefstukje met zelfgemaakte creoolse (cole) sla
T wat rijstcrackertjes (hot krokantjes)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76173861
Je kiest vast wel bewust DE, dus je weet het al wel denk ik, maar onderschat die Hot Krokantjes niet. Alhoewel ze grotendeels van rijst zijn gemaakt (~50%), bevatten ze evenveel kilocalorieën als doodnormale chips, ongeveer 550 per 100 gram. Heb ik me in ieder geval een keer flink in vergist
pi_76174626
ja dat weet ik, maar soms heb ik 's avonds gewoon zin in wat hartigs en als ik mijn eerste impuls volg dan (kaas etc) lijkt mij dat nog slechter dan dit .. Vaak neem ik 's avonds een eitje of wat rookvlees, of wat augurk of paprika ofzo maar soms moet ik gewoon ' zondigen' en dan dus maar zo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76186177
Zojuist wat nieuwe kleding gehaald in de opruiming, vooral broeken. M'n nieuwe breedte maat is 34 Was 38 tot 40. Wooptiedoo
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 december 2009 @ 23:03:04 #143
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76201503
Allemaal goed de Kerst doorgekomen dus, mooi! Ik was wel iets zwaarder, maar dat hoort ook bij de tijd van de maand

Sinds vandaag alcoholvrij (nou ja, in elk geval zeer alcoholarm) en vetbeperkt door het leven In elk geval voor zes maanden, waarschijnlijk negen maanden en in het uiterste geval een heel jaar. Ben met kuur begonnen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_76207444
Succes sjeen.
pi_76210225
oh ja de kuur, nou sterkte sjeen Hopen dat het effect gaat hebben
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76210329
weeg weer wat ik vorige week woog dus ik ben tevreden

Lijstje vandaag:

Nu cafe con leche
T fruit
L maaltijdreep
T bouillon
T yoghurt met fruit
D Thaise citroengras/kip en shi takesoep (uit ainsley' s low fat meals in minutes, echt een aanrader dat boek )
T 2 eitjes / yoghurt/ paprika en bleekselderij met yoghurtdipje oid..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar woensdag 30 december 2009 @ 21:11:54 #147
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76237988
Thanks! Ik ben heel positief, dit gaat gewoon effect hebben Stel je voor, ik laat er zoveel voor achterwege, het moet gewoon werken

Heb trouwens al heel lang niet meer zo ontzettend waardeloos gegeten als vandaag... Bliksoep en diepvriespizza, niet mijn ding
pi_76238114
Wat houd die kuur in Sjeen?
  Licht Ontvlambaar woensdag 30 december 2009 @ 21:16:50 #149
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76238252
Roaccutane, laatste redmiddel bij acne... Ik vond me met 33 jaar ondertussen wel te oud voor jeugdpuistjes
pi_76238308
quote:
Op woensdag 30 december 2009 21:16 schreef Sjeen het volgende:
Roaccutane, laatste redmiddel bij acne... Ik vond me met 33 jaar ondertussen wel te oud voor jeugdpuistjes
Ahh ok
Dus je ziet er wel jeugdig uit
Succes ermee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')