Seizoen 6 !!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:41 schreef Crientj het volgende:
Wat een enge foto met House en dan die pil op zijn tong. ;o
reken maar op februari ergens..quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:59 schreef thingamajig het volgende:
Ze zijn gisteren dus niet doorgegaan met seizoen 6 op TV. Enig idee wanneer die nieuwe afleveringen komen?
quote:Dr. James Wilson (Robert Sean Leonard) -- Kankerdokter en tevens House's enige "vriend"
WAAR!?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:58 schreef marcel-o het volgende:
'k vond t wel leuk omschreven![]()
'k heb net 06_01 gekeken![]()
niet wetende dat ie 2 uur!! zou duren.
't kijken waard
mag ik niet over praten volgens ene hr. Kuijkquote:
Doe je al, dus te laatquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:56 schreef marcel-o het volgende:
[..]
mag ik niet over praten volgens ene hr. Kuijk
Ze zijn in Amerika nu al ver in seizoen 6 natuurlijkquote:en is in Amerika al aan het einde van het vierde seizoen.
Eensch.. mja.. stond er al van de originele OP - makerquote:
Ah jah! over t hoofd gezienquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:50 schreef CybPraetorian het volgende:
Meteen even een aanpassing voor de OP nodig denk ik:
[..]
Ze zijn in Amerika nu al ver in seizoen 6 natuurlijk
Weet iemand trouwens al wanneer ze hier in NL met seizoen 6 beginnen?
Ik heb vandeweek trouwens de intro tunes op mn mobiel gezet als ringtone!Geweldig.
Ik wist dat er verschillende intro tunes waren, maar dat de USA versie ("Teardrop" by
Massive Attack) gebruikt, terwijl we in de EU andere muziek voor gecomponeerd (2x versies zelfs, die ik nu al ringtone dus heb) is omdat er geen rechten voor waren om Teardrop te gebruiken, wist ik niet...![]()
Cuddy + Thirteem + Cameron.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:14 schreef Pandora73 het volgende:
En Hugh blijft natuurlijk een lekker ding.
Thirteen is zeker een lekker ding. Cuddy en Cameron zijn niet helemaal mijn smaak helaas...quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:33 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Cuddy + Thirteem + Cameron.
Goed gebalanceerde serie eigenlijk, voor mannen en vrouwen leuk![]()
Het wordt tijd dat ze weer brunette wordtquote:Cameron
dit is dus ook niet meer zo, zowel DI als DO herhalingen van seizoen 2 geloof ik...quote:House komt zowel op dinsdag- als op donderdagavond op TV. Dinsdag zijn er herhalingen van oude seizoenen terwijl donderdag er een kersverse aflevering is van seizoen 5!
da's tot februari zo dacht kquote:dit is dus ook niet meer zo, zowel DI als DO herhalingen van seizoen 2 geloof ik...
normaal zou k je daar gelijk in geven.quote:Op maandag 14 december 2009 15:39 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ze weer brunette wordt
Nice!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:23 schreef CybPraetorian het volgende:
...en wat extra season 6 promovoer. Zitten een aantal hele aardige tussen:
[pics]
Dus je wilt zeggen dat ik nu voor Jan Lul zit te wachten op House?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:42 schreef vaagsel het volgende:
Wat een eikels bij SBS. Een beetje adverteren met het feit dat house weer verder gaat en dan doodleuk doorgaan met seizoen 3.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:07 schreef vaagsel het volgende:
Niet als je zit te wachten op e13 van seizoen 3...
Dat dacht ik ook, maar toen ik om 6 uur even de ep description las (digitale tv ftw) dacht ik, dat komt bekend voor, en volgens sbs6.nl gaan ze gewoon verder met s3.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:09 schreef Henk-B het volgende:
[..]Nee daar zat ik niet echt op te wachten.
Ik dacht dat ze door zouden gaan omdat ze met die promo's smeten.
Jammer, zat er al lekker klaar voor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:13 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar toen ik om 6 uur even de ep description las (digitale tv ftw) dacht ik, dat komt bekend voor, en volgens sbs6.nl gaan ze gewoon verder met s3.
Dank u (niet helemaal zelf ontworpen.. maar meeste foto's wel actueel gemaakt)quote:Op zondag 27 december 2009 13:51 schreef Poppejans het volgende:
Hulde voor de OP!!!![]()
Wat een grappige foto's staan daar tussen, nou ben ik NOG nieuwsgieriger naar seizoen 6!
oja ik vond Cameron haar bruine haren ook leuker staan
Je kunt er geen verhaallijnen uit af leiden ofzo, wel characters kun je zien en bepaalde acties. Gewoon een leuke video op muziek met House...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:03 schreef PureEvil het volgende:
Goed dat je dat erbij zegt, dat het van seizoen 6 is, dan ga ik nog niet kijken
Iets met computer analfabeet zijn, maar doe het volgende:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:00 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Tja iets met illegaal enzo? En ingewikkeld.
Volgens mij blijft het dan nog steeds illegaal. En ik lees geen Telegraaf gelukkig. Hou me bij de Staatscourant en nu.nlquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:15 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Iets met computer analfabeet zijn, maar doe het volgende:
google -> House S06E01 torrent
google -> Torrents voor dummies
Je hebt naast je skills van ademen, lopen en de telegraaf lezen er weer één bij
quote:Nieuwste seizoen House vanaf donderdag bij SBS 6Hoofdrolspelers geven exclusieve kijk achter de schermen
Het zesde seizoen van de Amerikaanse serie House is vanaf aankomende donderdag te zien bij SBS 6. House behoort nog altijd tot de best bekeken series in Amerika en ook in Nederland is de karakteristieke arts zeer populair. De start van de nieuwe reeks wordt ingeluid door een exclusieve kijk achter de schermen, verteld door de belangrijkste acteurs uit de serie. Deze special is samen met de eerste nieuwe aflevering van House a.s. donderdag om 20.00 uur te zien bij SBS 6.
In de met Emmy’s en Golden Globes bekroonde ziekenhuisserie draait het om de eigenzinnige dokter House, die keer op keer het uiterste vraagt van zijn collega’s, terwijl zijn privéleven ook voor de nodige uitdagingen zorgt. Krijgt House zijn medicijngebruik onder controle en hoe zit het nu tussen hem en Cuddy?
House, aflevering 111 – ‘Broken’
House wordt behandeld voor zijn hallucinaties in een psychiatrisch ziekenhuis. De eigenwijze dokter verklaart zichzelf al snel genezen en is klaar om weer naar huis te gaan. Darryl Nolan, de leidinggevende arts, denkt daar echter anders over en dwingt hem te blijven. Pas als Nolan vindt dat hij genezen is, wordt House’s doktersvergunning verlengd. House pikt dit niet en probeert de arts te chanteren.
House is iedere donderdag om 20.30 uur te zien bij SBS 6.
Achter de schermen
Voorafgaand aan de nieuwe afleveringen zendt SBS 6 de kijker een exclusieve special uit over het nieuwe seizoen van House met unieke beelden vanaf de set, de ins en outs van de special effects en openhartige interviews met de hoofdrolspelers. Zo legt Hugh Laurie (Dr. House) uit hoe hij zich inleeft in zijn personage en waarom de serie zo succesvol is. House: achter de schermen bij het nieuwe seizoen is donderdag 1 april om 20.00 uur te zien bij SBS 6.
Zou triest van sbs zijn..quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:22 schreef Sautor het volgende:
Houden jullie wel in de gaten wat voor een dag het donderdag is
Klopt, ik moest er even inkomenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:49 schreef drumstickNL het volgende:
Heb net de eerste aflevering gezien en ik moet zeggen dat ik er niet zoveel aan vind.
Ik dacht eerst aan Witte Donderdag, Laatste Avondmaal, het in gang zetten van het Grote Plan door de kus van Judas aan Jezus... Maar je bedoelde natuurlijk gewoon dat het 1 april is...quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:22 schreef Sautor het volgende:
Houden jullie wel in de gaten wat voor een dag het donderdag is
Scherpquote:Op donderdag 1 april 2010 19:15 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan Witte Donderdag, Laatste Avondmaal, het in gang zetten van het Grote Plan door de kus van Judas aan Jezus... Maar je bedoelde natuurlijk gewoon dat het 1 april is...
Intro heb ik gemist, wat was daarmee? Matige aflevering verder, met natuurlijk wel weer een cliffhangertje op het eindequote:Op donderdag 1 april 2010 20:30 schreef Crientj het volgende:
Verdomme, ik merk nu dus wel dat ik een groot deel van seizoen 5 heb gemist. :/
Nou ja, dat dan maar binnenkort inhalen.
Wtf. Die intro!![]()
![]()
![]()
![]()
Totaal anders dan de gebruikelijke intro.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:58 schreef Sautor het volgende:
[..]
Intro heb ik gemist, wat was daarmee? Matige aflevering verder, met natuurlijk wel weer een cliffhangertje op het einde
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:17 schreef BartK. het volgende:
Welke 2 collega's waren er overleden dan? Heb seizoen 5 niet echt gevolgt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Dat potje basketballen was idd super.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:25 schreef Poppejans het volgende:
Geweldige aflevering![]()
heb me rot gelachen met dat plassen in het potje, en tijdens dat basketballen dat hij meteen wist wat iedereen mankeerde
![]()
en dat vliegen van die superman vent
Nee, zag het ff langsvliegen. Maar hij had a. nog een beetje haar en b. hij was iemand aan het behandelen. Nee dusquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:01 schreef Kimbell het volgende:
Is wat ik nu op net 5 zie een herhaling?
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:04 schreef Crientj het volgende:
Whoot o.O Hugh Laurie met een brits accent ineens.
Ja ik weet dat ie Brits is, maar het klinkt zooo anders.
Yeah vette shit! Heel anders in zijn Blackadder periode. Maar zo erg is het toch niet dat hier de uitzendingen achterlopen? Tenzij je echt heel heel heel erg graag over de nieuwste afleveringen wilt discussieren met je Amerikaanse vrienden of zo, anders is het toch goed te doen om het gewoon op TV te volgen? Of ben ik inmiddels alweer een oude lul omdat ik dit soort dingen zeg?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:41 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Hehe, mijn ouders hebben mij naar dit personage vernoemd
Hoe dan ook, house
Het loopt in nederland best erg achter zo te horen.. ik ben blij dat het internet bestaat.
Vrienden heb ik nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:59 schreef GossoKing het volgende:
[..]
Yeah vette shit! Heel anders in zijn Blackadder periode. Maar zo erg is het toch niet dat hier de uitzendingen achterlopen? Tenzij je echt heel heel heel erg graag over de nieuwste afleveringen wilt discussieren met je Amerikaanse vrienden of zo, anders is het toch goed te doen om het gewoon op TV te volgen? Of ben ik inmiddels alweer een oude lul omdat ik dit soort dingen zeg?
Maar idd, de aflevering van donderdag was echt een vette opener voor het nieuwe seizoen.
Holy shit ! Nooit geweten dat dat Hugh Laurie was ! Sowieso nooit bij stil gestaan dat hij best wel eens een carrière voor House gehad zou kunnen hebbenquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:41 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Hehe, mijn ouders hebben mij naar dit personage vernoemd
Hoe dan ook, house
Het loopt in nederland best erg achter zo te horen.. ik ben blij dat het internet bestaat.
Volgens alle interviews die er met hem te vinden zijn is hij in het echt niet minder gaaf:quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Holy shit ! Nooit geweten dat dat Hugh Laurie was ! Sowieso nooit bij stil gestaan dat hij best wel eens een carrière voor House gehad zou kunnen hebben
Hoe is Hugh Laurie eigenlijk in het echt ?
denk dat ze niet achtelkaar uitgezonden horen te worden, want waarom zouden ze dan die flash-back aan het begin zien bij E02 over E01? Dat zou dan geen nut hebben gehad wanneer ze achter elkaar meteen zouden hebben gemoeten. Wellicht dat het wel kon, maar denk niet dat het moest.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef AffenStrudel het volgende:
Puur belachelijk dat ze in nederland s6e01 en s6e02 opgesplitst hebben, ze horen achter elkaar uitgezonden te worden.
Die reclames storen me ook behoorlijk.
Torrents
Die flashbacks zijn speciaal in elkaar gezet. In de Amerikaanse versie loopt het in een keer doorquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:05 schreef CybPraetorian het volgende:
denk dat ze niet achtelkaar uitgezonden horen te worden, want waarom zouden ze dan die flash-back aan het begin zien bij E02 over E01? Dat zou dan geen nut hebben gehad wanneer ze achter elkaar meteen zouden hebben gemoeten. Wellicht dat het wel kon, maar denk niet dat het moest.
heb de Volledige S1/S2 gezien toen ie net uit was, er waren geen flashes en breaksquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:05 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
denk dat ze niet achtelkaar uitgezonden horen te worden, want waarom zouden ze dan die flash-back aan het begin zien bij E02 over E01? Dat zou dan geen nut hebben gehad wanneer ze achter elkaar meteen zouden hebben gemoeten. Wellicht dat het wel kon, maar denk niet dat het moest.
Klopt, in S1 en S2 zaten ook geen flashbacks. Maar we hebben het nu over S6-Ep1 en S6-Ep2... Of bedoel jij die stiekem ook?quote:Op zondag 25 april 2010 23:01 schreef marcel-o het volgende:
[..]
heb de Volledige S1/S2 gezien toen ie net uit was, er waren geen flashes en breaks
Seizoen 6. En als ik goed heb geteld was het vandaag aflevering 5.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:36 schreef zoeperzazke het volgende:
welk seizoen is er nu op rtl 5 bezig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Ja, heel ontroerendIk wilde gelijk weten hoe het verder ging nu dus heb even op Wiki gekeken.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, was een herhaling.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
was t nou een herhaling? ik heb t gemist...
Wat een kut zooi zeg..quote:Op maandag 7 juni 2010 20:54 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Yep, was een herhaling.
Weet niet wat het deze week is, iemand een idee?
quote:Donderdag 10 juni, 21.30 uur: Guardian Angels
Seizoen 4, aflevering 4
House ontdekt dat één van de studenten zeer ijverig is, als ze te maken krijgen met een vrouw die beweert dat ze met overledenen kan praten. (Seizoen 4, aflevering 4)
SEPTEMBER mensen... tering wat een eind..quote:Veelbekroonde hitserie belooft een spannende donderdagavond
Dit najaar start SBS 6 met gloednieuwe afleveringen van het zesde seizoen van House. Deze serie is wereldwijd zeer succesvol en SBS 6 heeft als enige Nederlandse televisiezender de rechten om het nieuwste seizoen uit te zenden. Eerder dit jaar scoorde de serie gemiddeld al een uitstekend marktaandeel van 16,8% in de doelgroep 20-49 jaar, waaruit blijkt dat het publiek blijft smullen van dr. House en zijn medische team. House is vanaf september iedere donderdag om 20.30 uur te zien bij SBS 6.
In House draait het om de eigenzinnige arts Gregory House, die gespeeld wordt door de acteur Hugh Laurie. Hij is erg op zichzelf en zou het liefst alle contact met zijn patiënten vermijden. Desondanks staat hij hoog in aanzien vanwege zijn feilloze instinct. Dit en zijn voorliefde voor medische puzzels maken van hem de laatste hoop voor ‘onbehandelbare’ patiënten met ongewone en mysterieuze ziektes. Niet alleen in zijn werk zoekt hij de uitdaging, ook privé vraagt House het uiterste van zichzelf en zijn omgeving. Zowel de serie in het algemeen als Laurie met zijn rol als dr. House wonnen meerdere prijzen, waaronder een aantal prestigieuze Emmy Awards en Golden Globes.
Op de Amerikaanse televisie is House nog steeds een megahit en met gemiddeld dertien miljoen kijkers per week de best bekeken dramaserie. Ook internationaal scoort geen enkele serie beter. Wereldwijd kijken er een geschatte 82 miljoen mensen naar een aflevering.
Aflevering 120 – ‘Wilson’
Wilson behandelt een oude bekende en voormalig kankerpatiënt die plotseling lijdt aan verlamming van zijn rechterarm. House denkt dat de symptomen van de patiënt duiden op een terugkeer van kanker. Wilson gaat in eerste instantie akkoord met deze diagnose, maar blijft twijfels houden. Hij probeert een optimistischer diagnose te stellen, totdat het ergste gebeurt. Wilson moet een radicale beslissing nemen en zijn persoonlijke gevoelens scheiden van zijn professionele houding. Cuddy vervolgt ondertussen nog steeds haar zoektocht naar een nieuw huis.
Nee ik weet na al die jaren wel beter..quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:54 schreef Sautor het volgende:
Wat dacht je dat, dat ze midden in de zomervakantie zouden beginnen?
Neemt niet weg dat ze dat best zouden mogen doen
quote:Donderdag 12 augustus, 20.30 uur: Wilson
Wilson behandelt een oude bekende en voormalig kankerpatiënt die plotseling lijdt aan verlamming van zijn rechterarm. House denkt dat de symptomen duiden op een terugkeer van kanker. Wilson twijfelt en probeert optimistisch te blijven, totdat het ergste gebeurt. Hij moet een radicale beslissing nemen en zijn persoonlijke gevoelens scheiden van zijn professionele houding.
quote:Season 7, Episode 1: Thunder Roadtrip
Original Air Date—20 September 2010
volgens mij moet je dan betalen..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:00 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik kom er dus net achter dat ik vanavond niet kan kijken,mijn videorecorder heeft het begeven en ik weet echt niet hoe mijn dvdrecorder werkt
is het mogelijk om house via uitzending gemist te kijken??
Op t internet via verschillende manieren...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:56 schreef Lezzlie het volgende:
ik heb helaas de afleverin gemist gisteravond. zó balen!! weet iemand waar ik nog kan terugkijken?
Kate uit NCISquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:18 schreef CybPraetorian het volgende:
Nora![]()
![]()
[http://www.imdb.com/name/nm0018734/] Sasha Alexander
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
in Nederland zijn de meesten met seizoen 6 bezigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:17 schreef Loodje het volgende:
Gisteren nieuwe seizoen (7) ep 4 zitten kijken, het blijft leuk alleen hoop ik toch dat het een aan-uit duel wordt met Cuddy en House. I like him better when he's alone
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:17 schreef Loodje het volgende:
Gisteren nieuwe seizoen (7) ep 4 zitten kijken, het blijft leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 [spoiler]je tekst [/spoiler] - tags gebruiken dus... Welcome to DerOllie's Car Channel!
-----------------> hier bespreken House [USA] #15: What room should I return it to?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:17 schreef Loodje het volgende:
Gisteren nieuwe seizoen (7) ep 4 zitten kijken,
De tweede aflevering is een herhaling,ik geloof van 2 seizoenen gelden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:41 schreef 2cv het volgende:
Ik snap er geen zak meer van. Vanavond op SBS papt Wilson in de 1e aflevering weer aan met z'n ex-vrouw, in de 2e aflevering heeft hij een ander. Is de volgorde van de aflevering even subtiel door een mixer getrokken ?
Dat verklaart veel. Al zie ik de logica er niet van in om de volgorde van de aflevering door elkaar te gooien.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:24 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
De tweede aflevering is een herhaling,ik geloof van 2 seizoenen gelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2e aflevering: Seizoen 4 afsluiter deel 2 .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je het gemist hebben, dan heb je echt wat gemist.
1 ding is wel balen: vanaf volgende week GEEN House meer op Donderdag avond: Kl*te series Castle en The Mentalist komen er op. Ik had gehoopt op Seizoen 5 nog een keer, die heb ik niet helemaal gezien namelijk...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn dag is verpest.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:58 schreef CybPraetorian het volgende:
Even een goeie kick in dit topic, echter met slecht nieuws...
HOUSE STOPT NA SEIZOEN 8!
Tv-serie House verdwijnt van de buis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |