abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80037114
Ook Hoi
pi_80100792
Na het einde van seizoen 5 vraag ik me toch stiekem af of hij nu gewoon weer aan het hallucineren is of zo :S
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_80116604
Ja te gek is dat he
pi_80118362
Puur belachelijk dat ze in nederland s6e01 en s6e02 opgesplitst hebben, ze horen achter elkaar uitgezonden te worden.

Die reclames storen me ook behoorlijk .

Torrents
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:05:10 #105
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_80135957
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef AffenStrudel het volgende:
Puur belachelijk dat ze in nederland s6e01 en s6e02 opgesplitst hebben, ze horen achter elkaar uitgezonden te worden.

Die reclames storen me ook behoorlijk .

Torrents
denk dat ze niet achtelkaar uitgezonden horen te worden, want waarom zouden ze dan die flash-back aan het begin zien bij E02 over E01? Dat zou dan geen nut hebben gehad wanneer ze achter elkaar meteen zouden hebben gemoeten. Wellicht dat het wel kon, maar denk niet dat het moest.
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_80220574
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:05 schreef CybPraetorian het volgende:
denk dat ze niet achtelkaar uitgezonden horen te worden, want waarom zouden ze dan die flash-back aan het begin zien bij E02 over E01? Dat zou dan geen nut hebben gehad wanneer ze achter elkaar meteen zouden hebben gemoeten. Wellicht dat het wel kon, maar denk niet dat het moest.
Die flashbacks zijn speciaal in elkaar gezet. In de Amerikaanse versie loopt het in een keer door
pi_80282209
donderdag mogen we weer !
pi_80713021
en wat vonden we er van afgelopen donderdag?
  zondag 25 april 2010 @ 23:01:38 #109
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_80713220
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:05 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

heb de Volledige S1/S2 gezien toen ie net uit was, er waren geen flashes en breaks
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_80766839
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:01 schreef marcel-o het volgende:

[..]

heb de Volledige S1/S2 gezien toen ie net uit was, er waren geen flashes en breaks
Klopt, in S1 en S2 zaten ook geen flashbacks. Maar we hebben het nu over S6-Ep1 en S6-Ep2... Of bedoel jij die stiekem ook?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_80856705
welk seizoen is er nu op rtl 5 bezig?
I had a signature once. It was awful.
pi_80860831
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:36 schreef zoeperzazke het volgende:
welk seizoen is er nu op rtl 5 bezig?
Seizoen 6. En als ik goed heb geteld was het vandaag aflevering 5.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  vrijdag 30 april 2010 @ 11:58:08 #113
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_80869555
Shit, aflevering gisteravond gemist... naja
pi_81561583
stilte alom!
pi_81640606
Hier ook de vorige aflevering gemist... Balen!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_81694960
Heftige aflevering..
pi_81695067
Ja, heel ontroerend Ik wilde gelijk weten hoe het verder ging nu dus heb even op Wiki gekeken.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 07:40:46 #118
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_81705582
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Ja, heel ontroerend Ik wilde gelijk weten hoe het verder ging nu dus heb even op Wiki gekeken.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_82259898
Morgen een herhaling geloof ik? Het voorfilmpje dat ze nu uitzenden is in ieder geval van het vorige seizoen (astronaute-in-opleiding die geen medische ingrepen wil omdat ze anders de ruimte niet meer in mag)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_82464124
was t nou een herhaling? ik heb t gemist...
  maandag 7 juni 2010 @ 20:54:55 #121
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_82464617
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
was t nou een herhaling? ik heb t gemist...
Yep, was een herhaling.

Weet niet wat het deze week is, iemand een idee?
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_82475114
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:54 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Yep, was een herhaling.

Weet niet wat het deze week is, iemand een idee?
Wat een kut zooi zeg..
quote:
Donderdag 10 juni, 21.30 uur: Guardian Angels
Seizoen 4, aflevering 4
House ontdekt dat één van de studenten zeer ijverig is, als ze te maken krijgen met een vrouw die beweert dat ze met overledenen kan praten. (Seizoen 4, aflevering 4)
pi_82505896
Ja, wat een schijtzooi ineens donderdag zeg, en zie ik dat deze donderdag een dubbele aflevering van ook 2 herhalingen is!
Dat nieuwe seizoen was toch nog lang niet afgelopen? Hoeveel afleveringen waren dat, 5 maar ofzo die nu geweest zijn
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_82506024
Op de sbs6 site staat dit

Wanneer gaat het nieuwe seizoen van House verder?
In verband met de zomer is het seizoen van House tijdelijk onderbroken. Houdt u voor de startdatum van de rest van de afleveringen onze website in de gaten

start dan helemaal geen nieuw seizoen denk ik dan, dit is zo lekker slecht te volgen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_82506438
Kut sbs
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:06:41 #126
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_82509414
Zonde van die herhalingen.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:04:18 #127
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_82512935
klotezooi! En op dinsdag nu ook al geen House meer op RTL 5
pi_84326167
quote:
Veelbekroonde hitserie belooft een spannende donderdagavond
Dit najaar start SBS 6 met gloednieuwe afleveringen van het zesde seizoen van House. Deze serie is wereldwijd zeer succesvol en SBS 6 heeft als enige Nederlandse televisiezender de rechten om het nieuwste seizoen uit te zenden. Eerder dit jaar scoorde de serie gemiddeld al een uitstekend marktaandeel van 16,8% in de doelgroep 20-49 jaar, waaruit blijkt dat het publiek blijft smullen van dr. House en zijn medische team. House is vanaf september iedere donderdag om 20.30 uur te zien bij SBS 6.

In House draait het om de eigenzinnige arts Gregory House, die gespeeld wordt door de acteur Hugh Laurie. Hij is erg op zichzelf en zou het liefst alle contact met zijn patiënten vermijden. Desondanks staat hij hoog in aanzien vanwege zijn feilloze instinct. Dit en zijn voorliefde voor medische puzzels maken van hem de laatste hoop voor ‘onbehandelbare’ patiënten met ongewone en mysterieuze ziektes. Niet alleen in zijn werk zoekt hij de uitdaging, ook privé vraagt House het uiterste van zichzelf en zijn omgeving. Zowel de serie in het algemeen als Laurie met zijn rol als dr. House wonnen meerdere prijzen, waaronder een aantal prestigieuze Emmy Awards en Golden Globes.

Op de Amerikaanse televisie is House nog steeds een megahit en met gemiddeld dertien miljoen kijkers per week de best bekeken dramaserie. Ook internationaal scoort geen enkele serie beter. Wereldwijd kijken er een geschatte 82 miljoen mensen naar een aflevering.

Aflevering 120 – ‘Wilson’

Wilson behandelt een oude bekende en voormalig kankerpatiënt die plotseling lijdt aan verlamming van zijn rechterarm. House denkt dat de symptomen van de patiënt duiden op een terugkeer van kanker. Wilson gaat in eerste instantie akkoord met deze diagnose, maar blijft twijfels houden. Hij probeert een optimistischer diagnose te stellen, totdat het ergste gebeurt. Wilson moet een radicale beslissing nemen en zijn persoonlijke gevoelens scheiden van zijn professionele houding. Cuddy vervolgt ondertussen nog steeds haar zoektocht naar een nieuw huis.
SEPTEMBER mensen... tering wat een eind..
pi_84326407
Wat dacht je dat, dat ze midden in de zomervakantie zouden beginnen?

Neemt niet weg dat ze dat best zouden mogen doen
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:28:16 #130
107652 Quincy5
Back to the future
pi_84370095
Ik blijf dat midden in het seizoen stoppen met als enige excuus 'de zomer' zwaar waardeloos vinden en denk er dan ook serieus over na om net als vorig jaar weer te gaan downloaden.
www.bttf.com
I hate mornings
pi_84516269
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 19:54 schreef Sautor het volgende:
Wat dacht je dat, dat ze midden in de zomervakantie zouden beginnen?

Neemt niet weg dat ze dat best zouden mogen doen ;)
Nee ik weet na al die jaren wel beter.. >:)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:53:54 #132
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_85161891
Morgen 12 augustus dus nieuwe aflevering!!!!
20.30 uur sbs6
*O* *O* *O*
pi_85161971
Niet vergeten de recorder aan te zetten dus!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  donderdag 12 augustus 2010 @ 18:42:01 #134
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_85197202
Vanavond dus!!! 20.30 SBS6:

quote:
Donderdag 12 augustus, 20.30 uur: Wilson
Wilson behandelt een oude bekende en voormalig kankerpatiënt die plotseling lijdt aan verlamming van zijn rechterarm. House denkt dat de symptomen duiden op een terugkeer van kanker. Wilson twijfelt en probeert optimistisch te blijven, totdat het ergste gebeurt. Hij moet een radicale beslissing nemen en zijn persoonlijke gevoelens scheiden van zijn professionele houding.
*O*

Wat ik trouwens ook op IMDB zag: Seizoen 7 begint 20 September in the USA alweer :|
quote:
Season 7, Episode 1: Thunder Roadtrip
Original Air Date—20 September 2010
^O^
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:00:08 #135
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_85197968
Ik kom er dus net achter dat ik vanavond niet kan kijken -O- ,mijn videorecorder heeft het begeven en ik weet echt niet hoe mijn dvdrecorder werkt :@ is het mogelijk om house via uitzending gemist te kijken??
pi_85310987
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:00 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik kom er dus net achter dat ik vanavond niet kan kijken -O- ,mijn videorecorder heeft het begeven en ik weet echt niet hoe mijn dvdrecorder werkt :@ is het mogelijk om house via uitzending gemist te kijken??
volgens mij moet je dan betalen..
pi_85487928
Nieuwe is bezig :)

Donderdag 19 augustus, 20.30 uur: The Down Low
Een drugsdealer stort in tijdens het maken van een deal, maar weigert persoonlijke informatie aan het team te geven uit angst voor beschuldigingen. Ondertussen spannen Foreman’s teamleden samen om een grap met hem uit te halen, terwijl House en Wilson beiden hun zinnen zetten op hun verleidelijke nieuwe buurvrouw, Nora.
pi_85489752
Heftige aflevering hoor... Knap dat ze nog steeds nieuwe verhaallijnen kunnen bedenken en dat het dan toch nog boeiend blijft... Oke, sommige wat boeiender dan andere, maar toch.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_85489887
Interessante aflevering. :)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_85495528
Had em opgenomen.. ga zo kijken :)!
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:05:14 #141
107652 Quincy5
Back to the future
pi_85506885
Ik vond het verhaal veel beter als de vorige.
Alleen jammer dat sbs weer begonnen is met aankondigingen (voor de zaterdagavondshow met Beau) tussen de aflevering door te schuiven. Letterlijk, het beeld schuift weg en die kop van Beau komt tevoorschijn :r
Moeten vooral zo doorgaan, nu de afleveringen zo makkelijk via minder legale weg te verkrijgen zijn, houden ze helemaal weinig kijkers over.
www.bttf.com
I hate mornings
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:18:20 #142
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_85521750
Gave aflevering! Leuk

Nora _O_ :9 O+ [http://www.imdb.com/name/nm0018734/] Sasha Alexander :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door CybPraetorian op 21-08-2010 12:22:47 ]
pi_85529458
ik heb helaas de afleverin gemist gisteravond. zó balen!! weet iemand waar ik nog kan terugkijken?
Liefs Lezzlie
pi_85543653
...
pi_85561114
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 22:56 schreef Lezzlie het volgende:
ik heb helaas de afleverin gemist gisteravond. zó balen!! weet iemand waar ik nog kan terugkijken?
Op t internet via verschillende manieren... :7
pi_85604196
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:18 schreef CybPraetorian het volgende:
Nora _O_ :9 O+ [http://www.imdb.com/name/nm0018734/] Sasha Alexander :Y
Kate uit NCIS :Y

En Maggot Brain _O_ tijdens de drugsdeal, briljant gekozen als soundtrack voor die scene.

Nothing has changed. Everything has changed.
pi_85613162
Ik vind Thirteen awesome _O_
pi_85801681
Verdorie, door mn vakantie 2 nieuwe afleveringen gemist. Nouja, ik koop toch steeds alles op dvd dus dan maar terugkijken.
Vond de afl van afgelopen donderdag niet heel boeiend.
Wel erg gelachen om dat apenhoofd op de foto's van Cuddy met nieuwe vriend :D
  donderdag 23 september 2010 @ 01:02:21 #149
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_86736505
Hmmm... geen patient v/d week deze keer in aflevering 701
Het was ook wel slap met die dokter die opeens beter was. Matige aflevering.

Het gaat juist om de interactie tussen House en de rest. Had het leuker gevonden als er nog wat telefonisch contact was geweest om een case te bespreken.

Hier heb je een crisis met de operatiekamer niet gesloten moest worden maar wat niet goed uit de verf kwam. En die werd net iets te makkelijk besloten met "kijk, de dokter is weer genezen dus hij kan weer open". Geen mystery die opgelost werd. Nix.

Ok, ok, er zijn wat interessante season story arcs:
- hoe gaat de relatie zich ontwikkelen tussen House en Cuddy
- wanneer krijgt Jessie 13 in bed
- Foreman die toch nog gevoelens heeft voor 13

Helemaal eens met deze review:

Everyone’s favorite (ex) drug addict bared it all in Monday’s premiere of “House M.D.” From emotions to skin, the first episode of season seven exposed Dr. Gregory House’s psyche while providing a sensory overload of Dr. Lisa Cuddy. The episode, appropriately titled “Now What?” begins where the season finale ended, with House and Cuddy intertwined in each other’s arms, and continues on as the two grapple with their new relationship.

The psychological darkness and despair, prevalent throughout most of season six, is nowhere to be found in this episode, which jumps from House and Cuddy playing hooky to an upbeat diagnostic case involving a drugged neurosurgeon. Although the episode excelled in providing fans with the House/Cuddy relationship, it fails to create hospital scenes nearly as compelling. The “accidentally-drugged older doctor” plot became tedious and overacted. House’s team is given an equally shallow story line, in which the most substantial plot is Dr. Robert Chase repeatedly asking Dr. Remy ‘Thirteen’ Hadley for sex — which she somehow manages to refuse.

House’s apartment is where all the action takes place. Steamy sex scenes are paired with witty banter and the viewer’s first glimpse at the romantic side of House. Not only does he make breakfast — yes, cornflakes count as making breakfast — but he also tells Cuddy he loves her in one of the most endearing House moments of all time.

The House/Cuddy relationship has been inevitable since the pilot episode. However, finally uniting two characters is risky in any show, and House will need to find a way to balance the relationship with the stronger aspects of the show. The first episode of season 7 piled on the romance scenes to an extent usually only accomplished in “Grey’s Anatomy,” and sacrificed a medical story in the process. While the House/Cuddy dynamic is intriguing for now, the show needs to remember to focus on the medical cases.

[ Bericht 32% gewijzigd door slashdotter3 op 23-09-2010 01:16:36 ]
pi_86757678
@slashdotter:
Volgens mij zitten we hier nog seizoen 6 te kijken... Wil je die tekst in spoilers zetten aub? Met name het Engelse gedeelte. Dat wil ik allemaal nog helemaal niet weten! :X
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')