Ik zou volgende keer gewoon even de moeite nemen om er een normale zin van te maken.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS is jaloers op mensen die succesvol een winkelketen kunnen opzetten/mensen die kledij kopen.
In Ierland is Zara vrij duurquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:22 schreef laforest het volgende:
[..]
In Ierland is Zara vrij duur
Het is alleen klote winkel voor vrouwen die echt borsten hebben, want het is meer voor Size 0 vrouwen zonder tieten en die op een jongentje lijken qua lichaam.
Misschien moet je dan eens gaan overwegen die 3 pakken koekjes en die 2 repen chocolade te laten liggen.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Het is alleen klote winkel voor vrouwen die echt borsten hebben, want het is meer voor Size 0 vrouwen zonder tieten en die op een jongentje lijken qua lichaam.
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb helemaal geen problemen met maat S bij de Zara. En ik ben niet superslank en ik heb ook geen mierentietjesquote:Op donderdag 10 december 2009 14:33 schreef Tassiepassie het volgende:
Er zitten best leuke dingen bij en echt duur kan ik het niet noemen![]()
Verder ervaar ik ook niet dat je persé mierentietjes moet hebben voor hun kleding.
Net zoals bij veel andere merken vallen sommige dingen ruim en andere juist niet.
Tja maar dat is dan ook in Nederland.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:43 schreef IrCute het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb helemaal geen problemen met maat S bij de Zara. En ik ben niet superslank en ik heb ook geen mierentietjes
Ze hebben gewoon mooie kleding daar en vaak ook wel leuke standaard dingen, ik denk dat je daarom zoveel mensen ziet lopen met Zara.
Ik ben een man dus voor mij maakt het niet uit.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:49 schreef IrCute het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens gaan overwegen die 3 pakken koekjes en die 2 repen chocolade te laten liggen.
Is er zoveel verschil dan? Ik ben ook bij de zara in Spanje en in Frankrijk gaan winkelen, zelfde verhaal daarquote:Op donderdag 10 december 2009 15:12 schreef laforest het volgende:
[..]
Tja maar dat is dan ook in Nederland.
Alsof al die Turken en Mocro's niet naar de Zara gaan als ze gaan shoppenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:02 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ]
vanmorgen even door de stad, zie je om de 10 meter een of andere Hollands tuttje met zo een
blauwe papieren tasjes lopen met daarop de naar Zara. Blijkt het dus de zijn van een modewinkel
Ja.quote:
Dan is het hier toch echt anders. Met een C pas je er al zeker niet meer in.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:07 schreef IrCute het volgende:
[..]
Is er zoveel verschil dan? Ik ben ook bij de zara in Spanje en in Frankrijk gaan winkelen, zelfde verhaal daarMaar dat zara meer is voor vrouwen met een jongetjeslichaam is écht onzin
Met een F-cup kan ik het mij nog wel voorstellen, maar dat is dan ook een behoorlijke maat, dat zie je niet vaak en ze zal ongetwijfeld bij andere winkels hetzelfde probleem hebben, niet alleen bij de zara!
Bullshitquote:Op donderdag 10 december 2009 17:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Dan is het hier toch echt anders. Met een C pas je er al zeker niet meer in.
Trollquote:Op donderdag 10 december 2009 18:13 schreef Skylark. het volgende:
Dat mensen rond durven lopen in dat soort massa-productie-kleding, zeg. Het scheidt het kaf van het koren, dat wel. Ik ga alleen naar kledingwinkels waar ze mijn maat opnemen, zodat het me tenminste perfect past. Daar wil ik best wat meer voor betalen, in plaats van al die Taiwankleding van de H&M te dragen. Schaam je je dan niet kapot, als iemand precies hetzelfde aanheeft als jij? Dan liever 50 euro voor een paar sokken betalen, de kwaliteit maakt het allemaal goed.
Reluserquote:Op donderdag 10 december 2009 18:13 schreef Skylark. het volgende:
Dat mensen rond durven lopen in dat soort massa-productie-kleding, zeg. Het scheidt het kaf van het koren, dat wel. Ik ga alleen naar kledingwinkels waar ze mijn maat opnemen, zodat het me tenminste perfect past. Daar wil ik best wat meer voor betalen, in plaats van al die Taiwankleding van de H&M te dragen. Schaam je je dan niet kapot, als iemand precies hetzelfde aanheeft als jij? Dan liever 50 euro voor een paar sokken betalen, de kwaliteit maakt het allemaal goed.
Tripoquote:Op donderdag 10 december 2009 18:13 schreef Skylark. het volgende:
Check zijn PI en dan zie je dat het geen echte troll isquote:
Kakkertje!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:13 schreef Skylark. het volgende:
Grappenmaker dan.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Check zijn PI en dan zie je dat het geen echte troll is
Voor Paris Hilton size vrouwen dusquote:Op donderdag 10 december 2009 13:22 schreef laforest het volgende:
[..]
En door al dat gezuip in Ierland passen die wijven met die bierpenzen daar lekker niet in. Eigen schuld dikke bult. Die mogen dus naar de outsize shop van Rubens!quote:Op donderdag 10 december 2009 13:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Jepquote:Op donderdag 10 december 2009 18:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Voor Paris Hilton size vrouwen dus
Dan ken jij de jongere generatie hier niet, die hebben allemaal een Paris Hilton/ Olsen lichaamquote:Op donderdag 10 december 2009 18:39 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En door al dat gezuip in Ierland passen die wijven met die bierpenzen daar lekker niet in. Eigen schuld dikke bult. Die mogen dus naar de outsize shop van Rubens!
Skylark _O.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:13 schreef Skylark. het volgende:
Misschien wonen er in Ierland gewoon slankere vrouwen dan in Nederland.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:18 schreef laforest het volgende:
Zara heb je hier al jaren in Ierland, het is een Spaans merk.
Erg duur en alleen maar voor magere meiden.
Ik heb er laatst een pak gekocht, 350 euro, dus dat viel wel mee, 3-delig
Dat is toch leuk? Geeft toch een zekere status. Ik neem ook altijd mijn Starbucks-beker mee naar huis, en als ik de stad inmoet vul ik die gewoon met normale koffie van thuis. Lekker goedkoop én tof.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:01 schreef Urquhart het volgende:
Ja, dezelfde types willen ook altijd met een Starbucks-koffiebeker over straat lopen
Zara is toch een goedkope zaakquote:Op donderdag 10 december 2009 13:18 schreef laforest het volgende:
Zara heb je hier al jaren in Ierland, het is een Spaans merk.
Erg duur en alleen maar voor magere meiden.
Ik heb er laatst een pak gekocht, 350 euro, dus dat viel wel mee, 3-delig
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is toch leuk? Geeft toch een zekere status. Ik neem ook altijd mijn Starbucks-beker mee naar huis, en als ik de stad inmoet vul ik die gewoon met normale koffie van thuis. Lekker goedkoop én tof.
Je insinueert dus eigenlijk dat laforest dik is. Daar heb je toch geen 3 zinnen voor nodig.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:34 schreef BroodjeBah het volgende:
Ik ken iemand met maat 48 die topjes van Zara past en wel cup D ofzo heeft, dus eigenlijk wil je me vertellen lieve laforest dat zij naar Zara winkels gaat, de labels uit de kleding knipt en die in haar eigen plus size kleding naait???![]()
![]()
nee, 2 woorden. Laforest DIKZAKquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je insinueert dus eigenlijk dat laforest dik is. Daar heb je toch geen 3 zinnen voor nodig.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je insinueert dus eigenlijk dat laforest dik is. Daar heb je toch geen 3 zinnen voor nodig.
Ik denk dat het hier aan de winkels ligt dan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik weet niet, maar ik zie ook altijd dikke meiden hier lopen met kleding van de Zara, dus dat zal dan wel aan jullie Ierse winkel liggen, al kan ik mezelf dat niet voorstellen.
Verder, TS, onder welke steen heb jij geleefd de laatste tijd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |