Ik zou volgende keer gewoon even de moeite nemen om er een normale zin van te maken.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS is jaloers op mensen die succesvol een winkelketen kunnen opzetten/mensen die kledij kopen.
In Ierland is Zara vrij duurquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:22 schreef laforest het volgende:
[..]
In Ierland is Zara vrij duur
Het is alleen klote winkel voor vrouwen die echt borsten hebben, want het is meer voor Size 0 vrouwen zonder tieten en die op een jongentje lijken qua lichaam.
Misschien moet je dan eens gaan overwegen die 3 pakken koekjes en die 2 repen chocolade te laten liggen.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Het is alleen klote winkel voor vrouwen die echt borsten hebben, want het is meer voor Size 0 vrouwen zonder tieten en die op een jongentje lijken qua lichaam.
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb helemaal geen problemen met maat S bij de Zara. En ik ben niet superslank en ik heb ook geen mierentietjesquote:Op donderdag 10 december 2009 14:33 schreef Tassiepassie het volgende:
Er zitten best leuke dingen bij en echt duur kan ik het niet noemen![]()
Verder ervaar ik ook niet dat je persé mierentietjes moet hebben voor hun kleding.
Net zoals bij veel andere merken vallen sommige dingen ruim en andere juist niet.
Tja maar dat is dan ook in Nederland.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:43 schreef IrCute het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb helemaal geen problemen met maat S bij de Zara. En ik ben niet superslank en ik heb ook geen mierentietjes
Ze hebben gewoon mooie kleding daar en vaak ook wel leuke standaard dingen, ik denk dat je daarom zoveel mensen ziet lopen met Zara.
Ik ben een man dus voor mij maakt het niet uit.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:49 schreef IrCute het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens gaan overwegen die 3 pakken koekjes en die 2 repen chocolade te laten liggen.
Is er zoveel verschil dan? Ik ben ook bij de zara in Spanje en in Frankrijk gaan winkelen, zelfde verhaal daarquote:Op donderdag 10 december 2009 15:12 schreef laforest het volgende:
[..]
Tja maar dat is dan ook in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |