Niks zeggen en lekker open makenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:32 schreef ondeugend het volgende:
Net eentje in ontvangst mogen nemen !
Voor mijn huisgenoot.
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:36 schreef H.FR het volgende:
Hopelijk krijg ik er ook een![]()
Ik heb er alle totaal geen vertrouwen in
Ook stom, als het van die ¤30 per persoon per kerstpakket af moet hangen kan je beter meteen opdoeken.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wel werk , alleen door besparingen geen kerstpakket dit jaar
Ja, ik krijg wellicht ook nog een van Randstadquote:Op donderdag 10 december 2009 12:42 schreef TommyGun het volgende:
Ik krijg er 2 als 't goed isLang leve inhuur
is in ons geval een besparig van 950.000 door het aantal medewerkers.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ook stom, als het van die ¤30 per persoon per kerstpakket af moet hangen kan je beter meteen opdoeken.
We hebben het over kerstpakketten , niet van die flauwe dingen als een Pluim of lookalike , dit zo goedkoop. Kerstpakket moet je fysiek in je handen hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:16 schreef Dj_unkie het volgende:
meestal een boekje met waardebonnen waaruit je 1 activiteit mag kiezen!
Er zit een mooi doosje omheen en er zit een dik boekje in en is bij ons meestal toch wel 40 tot 50 euro waardquote:Op donderdag 10 december 2009 13:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We hebben het over kerstpakketten , niet van die flauwe dingen als een Pluim of lookalike , dit zo goedkoop. Kerstpakket moet je fysiek in je handen hebben
Mee eens.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:21 schreef Jarno het volgende:
Het mooiste vind ik nog altijd wel een kerstpakket met gewoon lekker eten erin, en desnoods dat blikje ragout met de eeuwige bakjes. Dat komt toch altijd wel op, die weggeefkado's elke keer kennen we nou wel. Gewoon wat eten, flesje wijn, mooi toch?
Ons kerstpakket, altijd lekker, gaat dit jaar naar... Kinderboerderij Het Geitje in Lelystad.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:23 schreef fruityloop het volgende:
We konden kiezen, net als vorig jaar. Of het kerstpakket, of het geld ervan laten overmaken naar een goed doel. Ik ga wederom voor de eerste optie, zit altijd wel wat leuks in.
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:32 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ons kerstpakket, altijd lekker, gaat dit jaar naar... Kinderboerderij Het Geitje in Lelystad.
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:35 schreef Elija het volgende:
[..]
Toch niet waar ze al die geiten gaan afmaken?
quote:
Tja dat krijg je als niet in NL woont...quote:
Ik ookquote:
Ik ook, een van het bedrijf waar ik werk (krijg ik next week als het goed is), en eentje van Start uitzendbureau. Die van Start heb ik gisteren opgehaald. Voor wie wil weten wat je van Start krijgt:quote:Op donderdag 10 december 2009 12:42 schreef TommyGun het volgende:
Ik krijg er 2 als 't goed isLang leve inhuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jij zegtquote:Op donderdag 10 december 2009 12:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wel werk , alleen door besparingen geen kerstpakket dit jaar
quote:Op zondag 13 december 2009 19:06 schreef Dagonet het volgende:
Net als vorig jaar krijgen wij een kerstmarkt, iedereen krijgt een euro of 50 en de lokale middenstand heeft standjes opgezet waar je dingen kan kopen, er is een DA, een Van Leest, een boekenwinkel, een chocolatier, wijnhandel etc.
Dat had ik mijn vorige werkgever ookquote:Op zondag 13 december 2009 19:06 schreef Dagonet het volgende:
Net als vorig jaar krijgen wij een kerstmarkt, iedereen krijgt een euro of 50 en de lokale middenstand heeft standjes opgezet waar je dingen kan kopen, er is een DA, een Van Leest, een boekenwinkel, een chocolatier, wijnhandel etc.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat had ik mijn vorige werkgever ook![]()
Vrijdag heb ik met lekkers gevulde gereedschapskist gekregen en het Guinness Book of Records 2010
Nice idee!quote:Op zondag 13 december 2009 19:06 schreef Dagonet het volgende:
Dat is ook wel vetquote:Op zondag 13 december 2009 19:06 schreef Dagonet het volgende:
Had jij gewoon een bioscoopketen in je kerstpakket zittenquote:
HAHAHAHAHAHAHA LOLquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:22 schreef Bart het volgende:
Ik pak hem vanavond uit
[..]
Had jij gewoon een bioscoopketen in je kerstpakket zitten
Wel eens op het idee gekomen dat het per bedrijf verschilt?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:26 schreef Joetjoep het volgende:
Meestal is het toch zo dat er alleen maar goedkope meuk in een kerstpakket zit? Of vergis ik me zeer?
Je weet wel, paté uit blik, houdbare bramenjam, wijn die licht geeft in het donker en een WIBRA-thermo onderbroek?
Geef dat van mij maar aan een goed doel......
Of zijn er ook nog mensen met een echt positieve ervaring?
Onze Albert Heijn zit in de recessie,geen kerstpakketquote:Op woensdag 16 december 2009 20:42 schreef blckbb het volgende:
Ik heb de mijne vandaag binnen, van de Albert Heijn:
- Koffiepads
- 3 zakken chips
- zak nootjes
- 2 chocoladerepen
- pasteitjes
- kalkoenragout
- Turkse thee
- Chocolade-alcohol-achtige saus voor bij het ijs ed.
- schuimpjes
- kerstkransjes
- wenskoekjes
- bakmix voor kerstkransjes
- Shampoo en douchegel
- Luxe chocolaatjes
- Kerststerren
- kaneelstaven oid
- kerstboompjes, krakeling+chocola achtige koekjes
- Heel veel van die Drost pastilles
Ze hebben dus lekker uitgepakt
Dat meen je nietquote:Op woensdag 16 december 2009 20:46 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Onze Albert Heijn zit in de recessie,geen kerstpakket
Kerel,ik maak serieus geen grapquote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Nee alsjeblieft, zeg dat je een grapje maakt
Diezelfde ga ik morgen ophalen. Collega's hadden hem al. Zat een vogelhuisje in, prosecco, kaas, toastjes, thermosfles etc.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:54 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]Zojuist gehad, vanavond openmaken
Dat is wel sneuquote:Op woensdag 16 december 2009 20:49 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Kerel,ik maak serieus geen grap![]()
Wel een brunch,dat wel weer dan
Godver!,ik wordt jaloersquote:Op woensdag 16 december 2009 20:55 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat is wel sneu
Bij ons stonden er dik 150 kerstpakketten in de kantine
Ik zou 't niet weten om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 20:58 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Godver!,ik wordt jaloers![]()
Hoe zit dat eigenlijk met die Kerstpaketten,is dat van uit de organisatie in Zaandam georganiseerd of is het ieder bedrijf voor zichzelf?
Wordt vanuit Zaandam geregeld. (althans, toen ik nog op HK werkte wel)quote:Op woensdag 16 december 2009 20:58 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Godver!,ik wordt jaloers![]()
Hoe zit dat eigenlijk met die Kerstpaketten,is dat van uit de organisatie in Zaandam georganiseerd of is het ieder bedrijf voor zichzelf?
Wat raar dan dat het hier niets is,of moet iedere winkel gewoon voor deze shizzle betalenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wordt vanuit Zaandam geregeld. (althans, toen ik nog op HK werkte wel)
Reden genoeg om bij de AH te gaan werkenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:16 schreef -SG- het volgende:
Er zat bij die van mij o.a. een wc rol en een flesje water in. En op het laatst werd er nog een chocolade letter in m'n hand gedouwd
.
Ohja, werk bij de jumbo
Heel hard uit het raam gooien!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef fransbreda het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft er ook zoeen schaal en kan me vertellen wat ik er mee kan doen.
Haha , ok optie 1quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heel hard uit het raam gooien!
Aan mij verkopen voor 50 cent.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef fransbreda het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft er ook zoeen schaal en kan me vertellen wat ik er mee kan doen.
Nee, gebruiken als fruitschaal ofzo.quote:
Bukake schaal!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef fransbreda het volgende:
Fruitschaal lijkt me zo groot.
Moet je echt 5 kilo fruit in flikkeren, zit die voor de helft vol.
En dan ligt er verschillend fruit tegen elkaar aan en gaat het 3x zo snel rotten.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef fransbreda het volgende:
Met 2 ananassen kom je ook wel ver denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
En dan ligt er verschillend fruit tegen elkaar aan en gaat het 3x zo snel rotten.
8 kilo rozijnen, damn dan ga ik vet worden.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
En dan ligt er verschillend fruit tegen elkaar aan en gaat het 3x zo snel rotten.
Ontopic, ik zou er nootjes in doen! Of olijven. Of rozijnen.
Partysnackschaalquote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef fransbreda het volgende:
Verhip, zo'n champagne schaal waar je ijs in kan doen. Maar dat kan toch ook gewoon in een emmer?quote:
Oh wat tofquote:Op donderdag 17 december 2009 22:08 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Schitterend pakket vol met Oxfam fair trade spulletjes.
Ja, ik ben er idd ook heel blij mee, maar dat had je wel al doorquote:
Da's netjes inderdaad. Wij hadden zo'n trolley koffertje gevuld met van alles en nog wat, ook erg leuk en nog praktisch ook..quote:Op donderdag 17 december 2009 22:08 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Schitterend pakket vol met Oxfam fair trade spulletjes.
Nee hoor, een champagnekoeler...quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:21 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Wijnkoeler my ass, t is een bowl/sangria-schaal.
Klinkt ook heel leuk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:00 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Da's netjes inderdaad. Wij hadden zo'n trolley koffertje gevuld met van alles en nog wat, ook erg leuk en nog praktisch ook..
Ik heb er toch een gekregen!quote:Op maandag 14 december 2009 11:41 schreef Conflict het volgende:
Ik mag ze rondbrengen, en zelf krijg ik niks
Gejat van een collegaquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb er toch een gekregen!
en ik had er niet eens echt recht op
doe mij ook zo´n baasquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Al zijn ze er even doorheen en kan ik hem Woendag pas ophalen.
Waar werk je? Ik had dat ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:00 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Da's netjes inderdaad. Wij hadden zo'n trolley koffertje gevuld met van alles en nog wat, ook erg leuk en nog praktisch ook..
Soms kan dat een zegen zijnquote:Op zondag 20 december 2009 16:57 schreef Elusive het volgende:
Ik heb ook geen kerstpakket gekregen, wel een brief van het UWV met een ontslag aanvraag
haha ofnie.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:16 schreef -SG- het volgende:
Er zat bij die van mij o.a. een wc rol en een flesje water in. En op het laatst werd er nog een chocolade letter in m'n hand gedouwd
.
Ohja, werk bij de jumbo
Netjes tochquote:Op zondag 20 december 2009 20:37 schreef PeRi het volgende:
Dit jaar een (te) dure fles Prosecco en een cadeaubon van de Bijenkorf twv ¤ 50,-. Klein kantoor en we komen allemaal vaak in die winkel. Wilden eigenlijk voor iedereen een aparte cadeaubon, afgestemd op de persoon, maar bij sommigen was dat nog moeilijk dus hebben we het bij 1 winkel gehouden.
Ja echt prima! Dit jaar het eerste jaar dat echt helemaal niemand wat te zeuren hadquote:Op zondag 20 december 2009 20:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Netjes tochCadeaubonnen worden meestal wel op prijs gesteld
Wat een leuk pakket, zit zeker voor iedereen wel iets bij qua smaakquote:Op zondag 20 december 2009 19:22 schreef Papabear het volgende:
Vanmiddag mijn kerstpakket gekregen:
Kerststol
Grillworst + leverworst
Sinaasappelsap
Zalm in blik
Plakken zalm
Doos bonbons
Celebrations
Unox knakworstjes
2 kuipjes kruidenboter
Kerstkoekjes
Handdoek + washandje
Pakje roomboter
Kilostuk jonge kaas
Borrelnootjes
Unox rookworst
Tube mayonaise
Doos dropjes
Toast
Stukjes fruit in blik
500g Rosbief (vacuum verpakt)
Chips
Deo/douchegel/shampoo (reisverpakking)
Koffie
Koker met paraplu
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 13:51 schreef Sabinee het volgende:
Had een erg leuk pakket met bijzondere thee in kleine doosjes, Christmas Coffee, kandijstaafjes, van die chocolademelk op een stokje, hippe M&M's per kleur verpakt in strak witte doosjes, een lekker nougatblokje, een zakje kerstmeringues, flesje cappuccinolikeur, 2x dubbelwandige glazen van Bodum en 2x de Bodum Canteen mokken. Daarnaast zaten er nog 2 bonnetjes bij voor gratis koffie bij de Kaldi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou serieus bijna een moord doen voor zo'n pakket! Ik word al zoveel jaar teleurgesteld (want voor het lijstje van net zat nog een werkgever zonder kerstpakket want failliet). Ik zou ook gewoon weer is een ouderwets vreet pakket krijgen... Liefst met wat speciale dingen die je normaliter niet koopt, kan je lekker verheugen op het uitpakken en dan rustig alles uit de doos halen, bekijken en daarna opsmikkelen. Heerlijk! Ik mis dat zo ontzettend, kan je je niet voorstellen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jah, fijne vreetdagen zei die nog
quote:Op maandag 21 december 2009 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
Wij hebben hem nu ook ontvangen.
* Een vliegende geluksbrenger
* 1 pak oliebollenmix
* poedersuiker
* servetjes
* champagne Monopole Brut
* 1 Oliebollenschaal
And that's it
Voor de fusie kregen we altijd geweldige pakketten. En na de fusie echt van die butpakketten.quote:Op maandag 21 december 2009 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dat vind je te weinig?Sommige mensen zijn ook niet te snel tevreden hè
Saturn?Mediamarkt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Al zijn ze er even doorheen en kan ik hem Woendag pas ophalen.
Tuurlijk dat is waar, maar verzin dan wat leuks, van mij part een tasje vol met chocolaatjes nootjes en weet ik veel wat. Ik hoef geen duur pakkket, met badjassen, BBQ's, tafelgrills etc. daar geef ik helemaal niet om. Van mij part geven ze het geld aan een goed doel.quote:Op maandag 21 december 2009 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
men mag al lang blij zijn dat men nog wat krijgt
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
* 1 pak oliebollenmix
* poedersuiker
* servetjes
* champagne Monopole Brut
* 1 Oliebollenschaal
And that's it
Dan krijg je weer mensen die zeggen dat ze niet iets zoets lusten, geen dikmakende dingen willen.quote:Op maandag 21 december 2009 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
van mij part een tasje vol met chocolaatjes nootjes
Het heeft ook helemaal niks met kerst te makenquote:Op maandag 21 december 2009 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan krijg je weer mensen die zeggen dat ze niet iets zoets lusten, geen dikmakende dingen willen.Of "ja jeetje zeg, wat boodschapjes had ik zelf ook kunnen kopen, wat moet ik met nootjes, zoetigheid en hapjes". Zo is het toch altijd verkeerd.
![]()
Je hebt ook mensen die een wijn-pakket krijgen, die geen alcohol drinken, wat dan ook verkeerd is.
Ik snap je punt wel hoor, maar zóóóveel mensen eten oliebollen, dus mjwah zo gek is het niet. En het is in de sfeer van deze tijd.
Maar zoals je zelf al zei; je vergelijkt met vorige jaren.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het heeft ook helemaal niks met kerst te makenDat is het ook.
Ik vind het een oud&nieuw pakket
We hebben al vaak genoeg aangegeven. En we hebben zelfs gezegd, dat ze het bedrag aan een goed doel mogen gevenquote:Op maandag 21 december 2009 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kun jij volgend jaar ideeën opperen om zo voor een klein budget iets leukers te verzinnen
dat dus.. alleen het idee al van 'goh, wat zou er in zitten?quote:Op maandag 21 december 2009 18:04 schreef Tezz het volgende:
Af en toe snap ik de ondankbaarheid van mensen echt niet.
Wij krijgen ieder jaar een pakket met een waarde van maar liefst (jawel) 15 euro en iedereen is er altijd heel blij mee. Het is toch leuk dat je werkgever aan je denkt en een presentje voor je uitzoekt! Als dit met zorg wordt gedaan dan maakt het budget niet uit in mijn ogen.
Hoor je mij over een budget??? Damn, je kan toch lezen? Ik wil het bedrag zelfs schenken aan een goed doel!quote:Op maandag 21 december 2009 18:04 schreef Tezz het volgende:
Af en toe snap ik de ondankbaarheid van mensen echt niet.
Wij krijgen ieder jaar een pakket met een waarde van maar liefst (jawel) 15 euro en iedereen is er altijd heel blij mee. Het is toch leuk dat je werkgever aan je denkt en een presentje voor je uitzoekt! Als dit met zorg wordt gedaan dan maakt het budget niet uit in mijn ogen.
Voor het eerst dat ik goed tevreden ben over een kerstpakket.quote:
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Zo'n lantaarn\ ballonachtig ding?quote:Op maandag 21 december 2009 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
nou, geef dan je pakket aan het Leger des Heilsquote:Op maandag 21 december 2009 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoor je mij over een budget??? Damn, je kan toch lezen? Ik wil het bedrag zelfs schenken aan een goed doel!
Ik heb hem al naar de voedselbank gebrachtquote:Op maandag 21 december 2009 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, geef dan je pakket aan het Leger des Heilsopgelost. Kunnen ze daar lekker oliebollen bakken. Zij blij, jij blij
Ja zo'n chinees dingquote:Op maandag 21 december 2009 18:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Zo'n lantaarn\ ballonachtig ding?
heb je alleen maar vrouwelijke werknemers?quote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef revpolen het volgende:
al mijn werknemers hebben uggs gehad van me
en zelf ga ik 2 weken duiken met vrouwtje/mede eigenaar
eigen baas
No way?quote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef revpolen het volgende:
al mijn werknemers hebben uggs gehad van me
Dan nog.. Uggs zijn ugly.quote:Op maandag 21 december 2009 20:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het idee dat z'n vrouw z'n enige werknemer is.
ligt eraan, er zijn ook leuke Uggs, alleen die zijn niet te koop in nederland. Hier heb je alleen die vreselijke buitenpantoffelsquote:
Daar nog eens bij:quote:Op donderdag 17 december 2009 19:58 schreef Metalfreak het volgende:
Vrij royaal pakket:
- Vuurkorf (groot aantal mensen bij ons op het werk woont in een appartement)
- Aanmaakhoutjes voor die vuurkorf
- Bruine fleecedeken
- Flesje rum
- Fles Hertog Jan Dubbel
- 2 royale mokken voor chocolademelk
- Chocolademelk
- Slagroom
- Kaneelstengels
- Soft Nougat
- Toastjes
- Belgische Roompaté
- Ranzige rice cookies
- Theelichthouders
- Theelichtjes
- Borrelnootjes
- Receptenboekje met wintergerechten
- Een postcodeloterijkerstlot-waarmee-je-grote-kans-hebt-om-er-meteen-een-jaar-aan-vast-te-zitten
- Een kortingsbon voor 50 euro voor Landal of zo'n achterlijke campingorganisatie waarvoor je eerst 100 euro teveel moet betalen voor je die korting krijgt.
- 10% kortingsbon voor Thermae 2000
De beste pakketten zijn toch de vreetpakketten he?quote:Op maandag 21 december 2009 21:25 schreef Stevennn het volgende:
Zak Drop
Zak Popcorn
Zak Chips
Nog een Zak Chips
Zakje pinda's
Pak Thee
Chocoladereep
Koffiepads
Zakje dropjes
Knakworsten
M&M's
Zak marsjes
Sultana koekjes
Fles wijn
En nog meer maar dat ben ik vergeten
Ik klaag ook niet
Hehe, ja inderdaadquote:Op maandag 21 december 2009 21:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
De beste pakketten zijn toch de vreetpakketten he?
Nope heb 4tal dames in dienst (17tot 22 jaar )quote:Op maandag 21 december 2009 20:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het idee dat z'n vrouw z'n enige werknemer is.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
De beste pakketten zijn toch de vreetpakketten he?
Kun jij zelf niet lezen ????? Ik zeg toch dat sommigen ondankbaar zijn omdat je een cadeautje krijgt wat de werkgever met zorg voor je heeft uitgezocht? Uberhaupt het feit dat je iets krijgt is toch fijn!quote:Op maandag 21 december 2009 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoor je mij over een budget??? Damn, je kan toch lezen? Ik wil het bedrag zelfs schenken aan een goed doel!
Zowel mijn werkgever als ik zijn voormalig bouwvakkersquote:Op zondag 20 december 2009 22:48 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
De beste kerstpakketten kreeg ik in de bouw.
Dan had ik een frituurrecept ingeleverd met een foto van de frituurpan erbijquote:Op woensdag 23 december 2009 09:07 schreef HMaster-II het volgende:
Een bedrijfs Kookboekje met recepten van alle medewerkers.
Daarom moesten we als medewerkers minimaal 2 recepten met een foto van je zelf inleveren.
Ze hebben op het hoofdkantoor zelf teksten zitten toevoegen die men helemaal niet erbij zou hebben geschreven zelf. En ze hebben zelfs foto's van een paar collega's erin gezet (dus niet de aangeleverde), waarbij die zich voor de rest van zijn/haar leven kapot zou schamen.
Geef dan niks.
Dat is ook flauwquote:Op woensdag 23 december 2009 13:53 schreef Stevennn het volgende:
Op m'n stage krijgt iedereen een behalve ik
Dat had ik ook. Twee dezelfdequote:Op woensdag 23 december 2009 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
wij krijgen er 2! Een van 't bedrijf en een van uitzendbureau
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:54 schreef GuitarJJ het volgende:
Net kerstpakket gekregenBehoorlijk pakket, denk wel een waarde van zo'n 70 euro! Thema was Japan.
- Elektrische wokset voor 6 personen (stelsel, pannetjes, stokjes en schrapers etc.)
- Receptenboek ervoor
- Sleutelhanger met lampje met bedrijfslogo
- Hele zooi eten + mixjes + olie + chipsspul voor op de wok
- 4 'japanse' rieten placemats
En aangezien ik in een ambachtelijke bakkerij werk (waar alles flink prijzig is) nog:
- Roomboter amandelstaaf met poedersuiker
- Tulband (cake) met rozijnen
- Pak met die grote ronde schuimkransen
- 1000 grams kerststol met amandelspijs
Bij ons kreeg niemand er één, althans niet dat ik weet.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is ook flauw![]()
Bij ons krijgt iedereen een kerstpakket, dus ook diegene die stage lopen. Of via een uitzendburo bij ons werken
Ik heb toch wel 1 gekregenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is ook flauw![]()
Bij ons krijgt iedereen een kerstpakket, dus ook diegene die stage lopen. Of via een uitzendburo bij ons werken
Datquote:Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
Van de TNT:
- Salade schaal met lepels
- Foccacia
- Rode wijn
- Spaghetti
- Kookboek
- Spaghettisaus
- Geraspte kaas
- Bewaarblikken voor pasta's
- Kaarsen
Als je ze uit china hebt laten komen zijn ze waarschijnlijk nep. Zeker als ze geen drol kostenquote:Op maandag 21 december 2009 22:21 schreef revpolen het volgende:
[..]
Nope heb 4tal dames in dienst (17tot 22 jaar )
met mijn vriendin er bij 5
ben zelf 24en heb gewoon super jaar achter de rug en dat heb ik ook aan hun te danken
( en ze komen uit chinadus kosten geen drol
)
klopt! zullen denk ik wel nep zijn ja...quote:Op donderdag 24 december 2009 10:17 schreef ivetje het volgende:
[..]
Als je ze uit china hebt laten komen zijn ze waarschijnlijk nep. Zeker als ze geen drol kostenDie dingen zijn ook vanuit amerika nog rond de 150 euro per paar.
Bij de meeste bedrijven is er niets met zorg uitgezocht hoor. Die kopen gewoon de pakketten in zonder inhoud te kennen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kun jij zelf niet lezen ????? Ik zeg toch dat sommigen ondankbaar zijn omdat je een cadeautje krijgt wat de werkgever met zorg voor je heeft uitgezocht? Uberhaupt het feit dat je iets krijgt is toch fijn!
Ik weet idd dat de originele uit china komen. Maar china heeft ook de grootste namaak-productie in handenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:28 schreef revpolen het volgende:
[..]
klopt! zullen denk ik wel nep zijn ja...
maar goed heb ze naast de originele gehouden en je ziet geen verschil..
ze zijn door de douane ingeklaard ( heb er btw over betaald )
dus tjah hun zien het ook niet![]()
btw..
je weet dat de originele ook uit china komen?![]()
en lees chinees webshops/gadget topic
Zo'n ervaring heb ik ook achter de rug; een maand of 3,5 geplaatst bij een installatiebedrijf als monteur.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:11 schreef blup het volgende:
Ik krijg als flexkracht gewoon helemaal niks, ik heb me helemaal de kanker gewerkt daar dit jaar.
Ik ben al duur genoeg zei die ook gewoon doodleuk
Exact hier! Ik ook een ranzige kerstol en de rest met een dik kerstpakket.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:51 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zo'n ervaring heb ik ook achter de rug; een maand of 3,5 geplaatst bij een installatiebedrijf als monteur.
Project was klaar en ik dacht dat ik als blijk van waardering wel wat verwachten mocht.
Als blijk van waardering kreeg ik een kerststol van 6,95 van de lokale bakker en een envelop met een aartslelijk kaartje waarop het gehele bedrijf en de eigenaar en zijn gezin mij prettige feestdagen wensen![]()
Terwijl de rest van dezelfde firma (man of 10) met een groot kerstpakket van de AH naar huis gingen![]()
![]()
Nou ik zou de volgende keer ook goede inzet tonen bij dat bedrijf hoor
Ook een tintelcard, toevallig? Het heeft wat minder uitstraling dan een klassiek kerstpakket, maar nu gooi ik de helft tenminste niet weg.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:50 schreef miss_bleu het volgende:
Een boekje met een code om zelf wat te te zoeken
Ik dacht dus serieus dat je die dames bedoelde die geen drol kosten, maar het gaat dus over schoenenquote:Op maandag 21 december 2009 22:21 schreef revpolen het volgende:
heb gewoon super jaar achter de rug en dat heb ik ook aan hun te danken
( en ze komen uit chinadus kosten geen drol
)
Kerststollen zijn niet ranzigquote:Op donderdag 24 december 2009 12:19 schreef blup het volgende:
[..]
Exact hier! Ik ook een ranzige kerstol en de rest met een dik kerstpakket.
Dat is inderdaad wel een punt. Zeker in de wat grotere bedrijven.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Bij de meeste bedrijven is er niets met zorg uitgezocht hoor. Die kopen gewoon de pakketten in zonder inhoud te kennen.
Dacht ik ookquote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik dacht dus serieus dat je die dames bedoelde die geen drol kosten, maar het gaat dus over schoenen![]()
Ik heb er 3quote:Op donderdag 24 december 2009 23:33 schreef Ghiz het volgende:
Geen kerstpakket ontvangenWas deels wel te verwachten, maar toch... En dan komt mijn moeder met haar gave kerstpakketjes (o.a. Bijenkorf bon t.w.v. ¤ 100,-) Ik wil ook een kerspakket!
Inderdaadquote:Op donderdag 24 december 2009 10:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Bij de meeste bedrijven is er niets met zorg uitgezocht hoor. Die kopen gewoon de pakketten in zonder inhoud te kennen.
Zelfs in de envelop die er bij mij opgeplakt was zat helemaal niks aan geldquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef Rarekwast_ het volgende:
Ik had een kerststol van de plaatselijke ambachtelijke bakker en een envelop met kerstkaart en ¤100 cash erin
Wat zat er dan wel in?quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:05 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zelfs in de envelop die er bij mij opgeplakt was zat helemaal niks aan geld
Wat een leuk pakket! Ik zou zo met je willen ruilen!quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit trof ik in mijn kerstpakket aan:
[ afbeelding ].
Zat ook nog wat eten bij, maar kom op zeg... Eens kijken of er op marktplaats mensen zijn die dit wel kunnen waarderen. Pakket van mijn vrijwilligerswerk was wel heel erg leuk!
Een lelijke kerstkaart gemaakt door basisschool leerlingen uit groep 4 van de plaatselijke school.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit trof ik in mijn kerstpakket aan:
[ afbeelding ].
Zat ook nog wat eten bij, maar kom op zeg... Eens kijken of er op marktplaats mensen zijn die dit wel kunnen waarderen. Pakket van mijn vrijwilligerswerk was wel heel erg leuk!
Wie heeft dat eigenlijk verzonnen dat alles wat kinderen gemaakt hebben leuk moet zijnquote:Op maandag 28 december 2009 10:33 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Een lelijke kerstkaart gemaakt door basisschool leerlingen uit groep 4 van de plaatselijke school.
Met achterop geschreven Fijne kerstdagen en een Gelukkig 2010 namens alle medewerkers en directie *insert bedrijfsnaam*
Ik heb al een nieuwe eigenaar gevonden, maar anders had je het zo mogen komen ophalenquote:Op maandag 28 december 2009 08:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat een leuk pakket! Ik zou zo met je willen ruilen!
Onder welke steen kom jij vandaan? ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:42 schreef enlightenedwizza het volgende:
Licor 43 (nog nooit van gehoord)
Iig weer blij en ik hoef niet koud de winter door!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:42 schreef enlightenedwizza het volgende:
3 zakken ships, ik had er maar 2quote:Op woensdag 16 december 2009 20:42 schreef blckbb het volgende:
Ik heb de mijne vandaag binnen, van de Albert Heijn:
- Koffiepads
- 3 zakken chips
- zak nootjes
- 2 chocoladerepen
- pasteitjes
- kalkoenragout
- Turkse thee
- Chocolade-alcohol-achtige saus voor bij het ijs ed.
- schuimpjes
- kerstkransjes
- wenskoekjes
- bakmix voor kerstkransjes
- Shampoo en douchegel
- Luxe chocolaatjes
- Kerststerren
- kaneelstaven oid
- kerstboompjes, krakeling+chocola achtige koekjes
- Heel veel van die Drost pastilles
Ze hebben dus lekker uitgepakt
Ik kon ze vandaag niet meer vinden bij de Makro Vianenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:42 schreef enlightenedwizza het volgende:
Na de aanfluiting van de el cheapo fles wijn van m'n werk:
M'n ouders zijn laatst bij de Makro geweest en hebben een pakket meegenomen (75% korting!)
De inhoud:
Ketel1 Jenever
Glen Talloch Whiskey
Disaronno
Bacardi rum
Baileys
Iig weer blij en ik hoef niet koud de winter door!
En terecht verwende nesten hier. Altijd maar klagen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:20 schreef Stuart het volgende:
Geen Kerstpakket gehad hier. Vind het gebaar op zich wel leuk maar zal wel meer voorkomen in Nederland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |