Onze Albert Heijn zit in de recessie,geen kerstpakketquote:Op woensdag 16 december 2009 20:42 schreef blckbb het volgende:
Ik heb de mijne vandaag binnen, van de Albert Heijn:
- Koffiepads
- 3 zakken chips
- zak nootjes
- 2 chocoladerepen
- pasteitjes
- kalkoenragout
- Turkse thee
- Chocolade-alcohol-achtige saus voor bij het ijs ed.
- schuimpjes
- kerstkransjes
- wenskoekjes
- bakmix voor kerstkransjes
- Shampoo en douchegel
- Luxe chocolaatjes
- Kerststerren
- kaneelstaven oid
- kerstboompjes, krakeling+chocola achtige koekjes
- Heel veel van die Drost pastilles
Ze hebben dus lekker uitgepakt
Dat meen je nietquote:Op woensdag 16 december 2009 20:46 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Onze Albert Heijn zit in de recessie,geen kerstpakket
Kerel,ik maak serieus geen grapquote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Nee alsjeblieft, zeg dat je een grapje maakt
Diezelfde ga ik morgen ophalen. Collega's hadden hem al. Zat een vogelhuisje in, prosecco, kaas, toastjes, thermosfles etc.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:54 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]Zojuist gehad, vanavond openmaken
Dat is wel sneuquote:Op woensdag 16 december 2009 20:49 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Kerel,ik maak serieus geen grap![]()
Wel een brunch,dat wel weer dan
Godver!,ik wordt jaloersquote:Op woensdag 16 december 2009 20:55 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat is wel sneu
Bij ons stonden er dik 150 kerstpakketten in de kantine
Ik zou 't niet weten om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 20:58 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Godver!,ik wordt jaloers![]()
Hoe zit dat eigenlijk met die Kerstpaketten,is dat van uit de organisatie in Zaandam georganiseerd of is het ieder bedrijf voor zichzelf?
Wordt vanuit Zaandam geregeld. (althans, toen ik nog op HK werkte wel)quote:Op woensdag 16 december 2009 20:58 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Godver!,ik wordt jaloers![]()
Hoe zit dat eigenlijk met die Kerstpaketten,is dat van uit de organisatie in Zaandam georganiseerd of is het ieder bedrijf voor zichzelf?
Wat raar dan dat het hier niets is,of moet iedere winkel gewoon voor deze shizzle betalenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wordt vanuit Zaandam geregeld. (althans, toen ik nog op HK werkte wel)
Reden genoeg om bij de AH te gaan werkenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:16 schreef -SG- het volgende:
Er zat bij die van mij o.a. een wc rol en een flesje water in. En op het laatst werd er nog een chocolade letter in m'n hand gedouwd
.
Ohja, werk bij de jumbo
Heel hard uit het raam gooien!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef fransbreda het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft er ook zoeen schaal en kan me vertellen wat ik er mee kan doen.
Haha , ok optie 1quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heel hard uit het raam gooien!
Aan mij verkopen voor 50 cent.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef fransbreda het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft er ook zoeen schaal en kan me vertellen wat ik er mee kan doen.
Nee, gebruiken als fruitschaal ofzo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |