Nee hoor, een champagnekoeler...quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:21 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Wijnkoeler my ass, t is een bowl/sangria-schaal.
Klinkt ook heel leuk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:00 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Da's netjes inderdaad. Wij hadden zo'n trolley koffertje gevuld met van alles en nog wat, ook erg leuk en nog praktisch ook..
Ik heb er toch een gekregen!quote:Op maandag 14 december 2009 11:41 schreef Conflict het volgende:
Ik mag ze rondbrengen, en zelf krijg ik niks
Gejat van een collegaquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb er toch een gekregen!
en ik had er niet eens echt recht op
doe mij ook zo´n baasquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Al zijn ze er even doorheen en kan ik hem Woendag pas ophalen.
Waar werk je? Ik had dat ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:00 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Da's netjes inderdaad. Wij hadden zo'n trolley koffertje gevuld met van alles en nog wat, ook erg leuk en nog praktisch ook..
Soms kan dat een zegen zijnquote:Op zondag 20 december 2009 16:57 schreef Elusive het volgende:
Ik heb ook geen kerstpakket gekregen, wel een brief van het UWV met een ontslag aanvraag
haha ofnie.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:16 schreef -SG- het volgende:
Er zat bij die van mij o.a. een wc rol en een flesje water in. En op het laatst werd er nog een chocolade letter in m'n hand gedouwd
.
Ohja, werk bij de jumbo
Netjes tochquote:Op zondag 20 december 2009 20:37 schreef PeRi het volgende:
Dit jaar een (te) dure fles Prosecco en een cadeaubon van de Bijenkorf twv ¤ 50,-. Klein kantoor en we komen allemaal vaak in die winkel. Wilden eigenlijk voor iedereen een aparte cadeaubon, afgestemd op de persoon, maar bij sommigen was dat nog moeilijk dus hebben we het bij 1 winkel gehouden.
Ja echt prima! Dit jaar het eerste jaar dat echt helemaal niemand wat te zeuren hadquote:Op zondag 20 december 2009 20:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Netjes tochCadeaubonnen worden meestal wel op prijs gesteld
Wat een leuk pakket, zit zeker voor iedereen wel iets bij qua smaakquote:Op zondag 20 december 2009 19:22 schreef Papabear het volgende:
Vanmiddag mijn kerstpakket gekregen:
Kerststol
Grillworst + leverworst
Sinaasappelsap
Zalm in blik
Plakken zalm
Doos bonbons
Celebrations
Unox knakworstjes
2 kuipjes kruidenboter
Kerstkoekjes
Handdoek + washandje
Pakje roomboter
Kilostuk jonge kaas
Borrelnootjes
Unox rookworst
Tube mayonaise
Doos dropjes
Toast
Stukjes fruit in blik
500g Rosbief (vacuum verpakt)
Chips
Deo/douchegel/shampoo (reisverpakking)
Koffie
Koker met paraplu
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 13:51 schreef Sabinee het volgende:
Had een erg leuk pakket met bijzondere thee in kleine doosjes, Christmas Coffee, kandijstaafjes, van die chocolademelk op een stokje, hippe M&M's per kleur verpakt in strak witte doosjes, een lekker nougatblokje, een zakje kerstmeringues, flesje cappuccinolikeur, 2x dubbelwandige glazen van Bodum en 2x de Bodum Canteen mokken. Daarnaast zaten er nog 2 bonnetjes bij voor gratis koffie bij de Kaldi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou serieus bijna een moord doen voor zo'n pakket! Ik word al zoveel jaar teleurgesteld (want voor het lijstje van net zat nog een werkgever zonder kerstpakket want failliet). Ik zou ook gewoon weer is een ouderwets vreet pakket krijgen... Liefst met wat speciale dingen die je normaliter niet koopt, kan je lekker verheugen op het uitpakken en dan rustig alles uit de doos halen, bekijken en daarna opsmikkelen. Heerlijk! Ik mis dat zo ontzettend, kan je je niet voorstellen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jah, fijne vreetdagen zei die nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |