Bukake schaal!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef fransbreda het volgende:
Fruitschaal lijkt me zo groot.
Moet je echt 5 kilo fruit in flikkeren, zit die voor de helft vol.
En dan ligt er verschillend fruit tegen elkaar aan en gaat het 3x zo snel rotten.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef fransbreda het volgende:
Met 2 ananassen kom je ook wel ver denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
En dan ligt er verschillend fruit tegen elkaar aan en gaat het 3x zo snel rotten.
8 kilo rozijnen, damn dan ga ik vet worden.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
En dan ligt er verschillend fruit tegen elkaar aan en gaat het 3x zo snel rotten.
Ontopic, ik zou er nootjes in doen! Of olijven. Of rozijnen.
Partysnackschaalquote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef fransbreda het volgende:
Verhip, zo'n champagne schaal waar je ijs in kan doen. Maar dat kan toch ook gewoon in een emmer?quote:
Oh wat tofquote:Op donderdag 17 december 2009 22:08 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Schitterend pakket vol met Oxfam fair trade spulletjes.
Ja, ik ben er idd ook heel blij mee, maar dat had je wel al doorquote:
Da's netjes inderdaad. Wij hadden zo'n trolley koffertje gevuld met van alles en nog wat, ook erg leuk en nog praktisch ook..quote:Op donderdag 17 december 2009 22:08 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Schitterend pakket vol met Oxfam fair trade spulletjes.
Nee hoor, een champagnekoeler...quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:21 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Wijnkoeler my ass, t is een bowl/sangria-schaal.
Klinkt ook heel leuk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:00 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Da's netjes inderdaad. Wij hadden zo'n trolley koffertje gevuld met van alles en nog wat, ook erg leuk en nog praktisch ook..
Ik heb er toch een gekregen!quote:Op maandag 14 december 2009 11:41 schreef Conflict het volgende:
Ik mag ze rondbrengen, en zelf krijg ik niks
Gejat van een collegaquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb er toch een gekregen!
en ik had er niet eens echt recht op
doe mij ook zo´n baasquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Al zijn ze er even doorheen en kan ik hem Woendag pas ophalen.
Waar werk je? Ik had dat ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:00 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Da's netjes inderdaad. Wij hadden zo'n trolley koffertje gevuld met van alles en nog wat, ook erg leuk en nog praktisch ook..
Soms kan dat een zegen zijnquote:Op zondag 20 december 2009 16:57 schreef Elusive het volgende:
Ik heb ook geen kerstpakket gekregen, wel een brief van het UWV met een ontslag aanvraag
haha ofnie.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:16 schreef -SG- het volgende:
Er zat bij die van mij o.a. een wc rol en een flesje water in. En op het laatst werd er nog een chocolade letter in m'n hand gedouwd
.
Ohja, werk bij de jumbo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |