Niks zeggen en lekker open makenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:32 schreef ondeugend het volgende:
Net eentje in ontvangst mogen nemen !
Voor mijn huisgenoot.
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:36 schreef H.FR het volgende:
Hopelijk krijg ik er ook een![]()
Ik heb er alle totaal geen vertrouwen in
Ook stom, als het van die ¤30 per persoon per kerstpakket af moet hangen kan je beter meteen opdoeken.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wel werk , alleen door besparingen geen kerstpakket dit jaar
Ja, ik krijg wellicht ook nog een van Randstadquote:Op donderdag 10 december 2009 12:42 schreef TommyGun het volgende:
Ik krijg er 2 als 't goed isLang leve inhuur
is in ons geval een besparig van 950.000 door het aantal medewerkers.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ook stom, als het van die ¤30 per persoon per kerstpakket af moet hangen kan je beter meteen opdoeken.
We hebben het over kerstpakketten , niet van die flauwe dingen als een Pluim of lookalike , dit zo goedkoop. Kerstpakket moet je fysiek in je handen hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:16 schreef Dj_unkie het volgende:
meestal een boekje met waardebonnen waaruit je 1 activiteit mag kiezen!
Er zit een mooi doosje omheen en er zit een dik boekje in en is bij ons meestal toch wel 40 tot 50 euro waardquote:Op donderdag 10 december 2009 13:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We hebben het over kerstpakketten , niet van die flauwe dingen als een Pluim of lookalike , dit zo goedkoop. Kerstpakket moet je fysiek in je handen hebben
Mee eens.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:21 schreef Jarno het volgende:
Het mooiste vind ik nog altijd wel een kerstpakket met gewoon lekker eten erin, en desnoods dat blikje ragout met de eeuwige bakjes. Dat komt toch altijd wel op, die weggeefkado's elke keer kennen we nou wel. Gewoon wat eten, flesje wijn, mooi toch?
Ons kerstpakket, altijd lekker, gaat dit jaar naar... Kinderboerderij Het Geitje in Lelystad.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:23 schreef fruityloop het volgende:
We konden kiezen, net als vorig jaar. Of het kerstpakket, of het geld ervan laten overmaken naar een goed doel. Ik ga wederom voor de eerste optie, zit altijd wel wat leuks in.
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:32 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ons kerstpakket, altijd lekker, gaat dit jaar naar... Kinderboerderij Het Geitje in Lelystad.
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:35 schreef Elija het volgende:
[..]
Toch niet waar ze al die geiten gaan afmaken?
quote:
Tja dat krijg je als niet in NL woont...quote:
Ik ookquote:
Ik ook, een van het bedrijf waar ik werk (krijg ik next week als het goed is), en eentje van Start uitzendbureau. Die van Start heb ik gisteren opgehaald. Voor wie wil weten wat je van Start krijgt:quote:Op donderdag 10 december 2009 12:42 schreef TommyGun het volgende:
Ik krijg er 2 als 't goed isLang leve inhuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jij zegtquote:Op donderdag 10 december 2009 12:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wel werk , alleen door besparingen geen kerstpakket dit jaar
quote:Op zondag 13 december 2009 19:06 schreef Dagonet het volgende:
Net als vorig jaar krijgen wij een kerstmarkt, iedereen krijgt een euro of 50 en de lokale middenstand heeft standjes opgezet waar je dingen kan kopen, er is een DA, een Van Leest, een boekenwinkel, een chocolatier, wijnhandel etc.
Dat had ik mijn vorige werkgever ookquote:Op zondag 13 december 2009 19:06 schreef Dagonet het volgende:
Net als vorig jaar krijgen wij een kerstmarkt, iedereen krijgt een euro of 50 en de lokale middenstand heeft standjes opgezet waar je dingen kan kopen, er is een DA, een Van Leest, een boekenwinkel, een chocolatier, wijnhandel etc.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat had ik mijn vorige werkgever ook![]()
Vrijdag heb ik met lekkers gevulde gereedschapskist gekregen en het Guinness Book of Records 2010
Nice idee!quote:Op zondag 13 december 2009 19:06 schreef Dagonet het volgende:
Dat is ook wel vetquote:Op zondag 13 december 2009 19:06 schreef Dagonet het volgende:
Had jij gewoon een bioscoopketen in je kerstpakket zittenquote:
HAHAHAHAHAHAHA LOLquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:22 schreef Bart het volgende:
Ik pak hem vanavond uit
[..]
Had jij gewoon een bioscoopketen in je kerstpakket zitten
Wel eens op het idee gekomen dat het per bedrijf verschilt?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:26 schreef Joetjoep het volgende:
Meestal is het toch zo dat er alleen maar goedkope meuk in een kerstpakket zit? Of vergis ik me zeer?
Je weet wel, paté uit blik, houdbare bramenjam, wijn die licht geeft in het donker en een WIBRA-thermo onderbroek?
Geef dat van mij maar aan een goed doel......
Of zijn er ook nog mensen met een echt positieve ervaring?
Onze Albert Heijn zit in de recessie,geen kerstpakketquote:Op woensdag 16 december 2009 20:42 schreef blckbb het volgende:
Ik heb de mijne vandaag binnen, van de Albert Heijn:
- Koffiepads
- 3 zakken chips
- zak nootjes
- 2 chocoladerepen
- pasteitjes
- kalkoenragout
- Turkse thee
- Chocolade-alcohol-achtige saus voor bij het ijs ed.
- schuimpjes
- kerstkransjes
- wenskoekjes
- bakmix voor kerstkransjes
- Shampoo en douchegel
- Luxe chocolaatjes
- Kerststerren
- kaneelstaven oid
- kerstboompjes, krakeling+chocola achtige koekjes
- Heel veel van die Drost pastilles
Ze hebben dus lekker uitgepakt
Dat meen je nietquote:Op woensdag 16 december 2009 20:46 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Onze Albert Heijn zit in de recessie,geen kerstpakket
Kerel,ik maak serieus geen grapquote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Nee alsjeblieft, zeg dat je een grapje maakt
Diezelfde ga ik morgen ophalen. Collega's hadden hem al. Zat een vogelhuisje in, prosecco, kaas, toastjes, thermosfles etc.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:54 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]Zojuist gehad, vanavond openmaken
Dat is wel sneuquote:Op woensdag 16 december 2009 20:49 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Kerel,ik maak serieus geen grap![]()
Wel een brunch,dat wel weer dan
Godver!,ik wordt jaloersquote:Op woensdag 16 december 2009 20:55 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat is wel sneu
Bij ons stonden er dik 150 kerstpakketten in de kantine
Ik zou 't niet weten om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 20:58 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Godver!,ik wordt jaloers![]()
Hoe zit dat eigenlijk met die Kerstpaketten,is dat van uit de organisatie in Zaandam georganiseerd of is het ieder bedrijf voor zichzelf?
Wordt vanuit Zaandam geregeld. (althans, toen ik nog op HK werkte wel)quote:Op woensdag 16 december 2009 20:58 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Godver!,ik wordt jaloers![]()
Hoe zit dat eigenlijk met die Kerstpaketten,is dat van uit de organisatie in Zaandam georganiseerd of is het ieder bedrijf voor zichzelf?
Wat raar dan dat het hier niets is,of moet iedere winkel gewoon voor deze shizzle betalenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wordt vanuit Zaandam geregeld. (althans, toen ik nog op HK werkte wel)
Reden genoeg om bij de AH te gaan werkenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:16 schreef -SG- het volgende:
Er zat bij die van mij o.a. een wc rol en een flesje water in. En op het laatst werd er nog een chocolade letter in m'n hand gedouwd
.
Ohja, werk bij de jumbo
Heel hard uit het raam gooien!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef fransbreda het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft er ook zoeen schaal en kan me vertellen wat ik er mee kan doen.
Haha , ok optie 1quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heel hard uit het raam gooien!
Aan mij verkopen voor 50 cent.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef fransbreda het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft er ook zoeen schaal en kan me vertellen wat ik er mee kan doen.
Nee, gebruiken als fruitschaal ofzo.quote:
Bukake schaal!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef fransbreda het volgende:
Fruitschaal lijkt me zo groot.
Moet je echt 5 kilo fruit in flikkeren, zit die voor de helft vol.
En dan ligt er verschillend fruit tegen elkaar aan en gaat het 3x zo snel rotten.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef fransbreda het volgende:
Met 2 ananassen kom je ook wel ver denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
En dan ligt er verschillend fruit tegen elkaar aan en gaat het 3x zo snel rotten.
8 kilo rozijnen, damn dan ga ik vet worden.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
En dan ligt er verschillend fruit tegen elkaar aan en gaat het 3x zo snel rotten.
Ontopic, ik zou er nootjes in doen! Of olijven. Of rozijnen.
Partysnackschaalquote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef fransbreda het volgende:
Verhip, zo'n champagne schaal waar je ijs in kan doen. Maar dat kan toch ook gewoon in een emmer?quote:
Oh wat tofquote:Op donderdag 17 december 2009 22:08 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Schitterend pakket vol met Oxfam fair trade spulletjes.
Ja, ik ben er idd ook heel blij mee, maar dat had je wel al doorquote:
Da's netjes inderdaad. Wij hadden zo'n trolley koffertje gevuld met van alles en nog wat, ook erg leuk en nog praktisch ook..quote:Op donderdag 17 december 2009 22:08 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Schitterend pakket vol met Oxfam fair trade spulletjes.
Nee hoor, een champagnekoeler...quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:21 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Wijnkoeler my ass, t is een bowl/sangria-schaal.
Klinkt ook heel leuk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:00 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Da's netjes inderdaad. Wij hadden zo'n trolley koffertje gevuld met van alles en nog wat, ook erg leuk en nog praktisch ook..
Ik heb er toch een gekregen!quote:Op maandag 14 december 2009 11:41 schreef Conflict het volgende:
Ik mag ze rondbrengen, en zelf krijg ik niks
Gejat van een collegaquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb er toch een gekregen!
en ik had er niet eens echt recht op
doe mij ook zo´n baasquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Al zijn ze er even doorheen en kan ik hem Woendag pas ophalen.
Waar werk je? Ik had dat ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:00 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Da's netjes inderdaad. Wij hadden zo'n trolley koffertje gevuld met van alles en nog wat, ook erg leuk en nog praktisch ook..
Soms kan dat een zegen zijnquote:Op zondag 20 december 2009 16:57 schreef Elusive het volgende:
Ik heb ook geen kerstpakket gekregen, wel een brief van het UWV met een ontslag aanvraag
haha ofnie.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:16 schreef -SG- het volgende:
Er zat bij die van mij o.a. een wc rol en een flesje water in. En op het laatst werd er nog een chocolade letter in m'n hand gedouwd
.
Ohja, werk bij de jumbo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |