Een lelijke kerstkaart gemaakt door basisschool leerlingen uit groep 4 van de plaatselijke school.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit trof ik in mijn kerstpakket aan:
[ afbeelding ].
Zat ook nog wat eten bij, maar kom op zeg... Eens kijken of er op marktplaats mensen zijn die dit wel kunnen waarderen. Pakket van mijn vrijwilligerswerk was wel heel erg leuk!
Wie heeft dat eigenlijk verzonnen dat alles wat kinderen gemaakt hebben leuk moet zijnquote:Op maandag 28 december 2009 10:33 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Een lelijke kerstkaart gemaakt door basisschool leerlingen uit groep 4 van de plaatselijke school.
Met achterop geschreven Fijne kerstdagen en een Gelukkig 2010 namens alle medewerkers en directie *insert bedrijfsnaam*
Ik heb al een nieuwe eigenaar gevonden, maar anders had je het zo mogen komen ophalenquote:Op maandag 28 december 2009 08:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat een leuk pakket! Ik zou zo met je willen ruilen!
Onder welke steen kom jij vandaan? ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:42 schreef enlightenedwizza het volgende:
Licor 43 (nog nooit van gehoord)
Iig weer blij en ik hoef niet koud de winter door!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:42 schreef enlightenedwizza het volgende:
3 zakken ships, ik had er maar 2quote:Op woensdag 16 december 2009 20:42 schreef blckbb het volgende:
Ik heb de mijne vandaag binnen, van de Albert Heijn:
- Koffiepads
- 3 zakken chips
- zak nootjes
- 2 chocoladerepen
- pasteitjes
- kalkoenragout
- Turkse thee
- Chocolade-alcohol-achtige saus voor bij het ijs ed.
- schuimpjes
- kerstkransjes
- wenskoekjes
- bakmix voor kerstkransjes
- Shampoo en douchegel
- Luxe chocolaatjes
- Kerststerren
- kaneelstaven oid
- kerstboompjes, krakeling+chocola achtige koekjes
- Heel veel van die Drost pastilles
Ze hebben dus lekker uitgepakt
Ik kon ze vandaag niet meer vinden bij de Makro Vianenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:42 schreef enlightenedwizza het volgende:
Na de aanfluiting van de el cheapo fles wijn van m'n werk:
M'n ouders zijn laatst bij de Makro geweest en hebben een pakket meegenomen (75% korting!)
De inhoud:
Ketel1 Jenever
Glen Talloch Whiskey
Disaronno
Bacardi rum
Baileys
Iig weer blij en ik hoef niet koud de winter door!
En terecht verwende nesten hier. Altijd maar klagen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:20 schreef Stuart het volgende:
Geen Kerstpakket gehad hier. Vind het gebaar op zich wel leuk maar zal wel meer voorkomen in Nederland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |